Millanen on tämä ns. IHANNENAINEN?
Miehet: millanen hän on?
24
3788
Vastaukset
- mun ihannenainen
ja tulinen, hoikka ja timmi, älykäs, pitkät hiukset, tummat silmät ja maailman seksikkäin peppu! That would be my girl. :)
- mun ihannenainen
pitkät sääret. Täydellistä. :) Kokkaustaitoinen ei tarvitse olla, koska olen itse. ;)
- jennssku
mun ihannenainen kirjoitti:
pitkät sääret. Täydellistä. :) Kokkaustaitoinen ei tarvitse olla, koska olen itse. ;)
ihanniinku minä=)
- jennssku
jennssku kirjoitti:
ihanniinku minä=)
en kyllä tiedä tosta mun älykkyydestä? =)
- gunter
ovat tässä: 50, 90, 40
elikkä pankkitilillä 50 000 euroa, ikää 90 vuotta ja kuumetta 40 astetta...- ......
Tuollaiset naiset ovatkin harvinaista "herkkua" :)
Tässä se on:
-Pituus:yli 165cm. En oikein pidä lyhyistä tytöistä ja sitäpaitsi sitä ois hankala kulkeekkin yhessä kun toinen on semmoinen pätkä. Pian tallaisisin sen kun olen niin pitkä. =) Toisaalta jos se on tosi söpön näköinen ja lyhyt ja mukava niin saattaisipa kelvatakkin.
-Paino:Hoikka/urheilullinen/normi. Tykkään hoikista naisista ja enpä oikein pidä läskeistä naisista. Läskit rumentaa naista selkeesti jos on liikaa, mutta tähänkin täytyy sanoa että olen minä nähnyt muutaman pullukka naisen mitkä ovat olleet hyvin kauniita vartaloisesti ja semmoinen kyl minullekkin ehdottomasti kelpaisi. Mut liika on aina liikaa ja se ei sovi kaikille. Ja jos on läski niin pitää osata pukeutua oikein.
-Silmät: Enpäs kerrokkaan! =) Sen näkee sitten jos pitää, mutta on minulla selkeä käsitys millaisista simmukoista pidän.
-Kasvot: Minusta ovat hyvin tärkeät mutta tärkein osa kasvoista on silmät! Silmät todellakin on sielunpeilikuva!
-Hiukset: Tykkään erityisesti Blondeista ja musta hiuksisista naisista. Värikkäät moniväriset hiukset ovat kivoja kanssa.
-Pukeutuminen ja meikkaus&sun muut: Yksi sana riittää: Gootti. ;)
-Luonne: Tätä on aivan mahdotonta sanoa etukäteen! Siis sitä joko pitää toisen luonteesta tai ei! Jokaisessa luoneessa on hyvät puolensa ja mahdollisesti huonot puolensa! Mutta sanotaan niin että pidän sellaisista reilusta ja mukavista naisista.
Ainiin ja tärkeimmät! ;)
Rintavarustus: C- kuppikoko eli normaalit on minun lemppari koko, mutta pidän myöskin kukannupukka koosta.
-Peppu: Omena peppu on paras. Minä pidän semmoisesta mukava pyöreästä pepusta, mutta ei se saa olla mikää betonipersekkään.- katsotaanpas
Pituus heittää sentillä ihanteestasi, joo ja olen hoikka ja vaaleahiuksinen. gootista olen kaukana, mutta siis häh eikö gooteilla oo yleensä tummat hiukset ja sä sanoit että tykkäät blondeistaki?!?, ja tuota rintavarustus kallistuu tuonne B:n puolelle. Mutta peppu täyttää kriteerit.
- number28
blondi tai punapää..
- mainita, että
sen sun ihanne naisen pitää tulla hyvin toimeen sun äitis kanssa, sillä sähän olet vielä äidin pikkupaapero (läski pullero)! Niin ja sitte sen pitää olla myös lesbo! ;o)
- ...
Kyllä olet hirveä tyyppi!!! Suututtaa tollaset ulkonäkökeskeiset ihmiset. Lisäksi, C-kuppi ei ole mitenkään sen normaalimpi kuin muutkaan kuppikoot, haloo.
katsotaanpas kirjoitti:
Pituus heittää sentillä ihanteestasi, joo ja olen hoikka ja vaaleahiuksinen. gootista olen kaukana, mutta siis häh eikö gooteilla oo yleensä tummat hiukset ja sä sanoit että tykkäät blondeistaki?!?, ja tuota rintavarustus kallistuu tuonne B:n puolelle. Mutta peppu täyttää kriteerit.
Niin, mitäs sit? Saan mä tykätä blondeistakin vaikka tykkään gooteistakin. Ei siinä mittään epäloogista ole. Molemmat kauniita ja se siitä.
- aattelin vaan
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Niin, mitäs sit? Saan mä tykätä blondeistakin vaikka tykkään gooteistakin. Ei siinä mittään epäloogista ole. Molemmat kauniita ja se siitä.
ku pukeutuminen ja meikki sun muut piti sun kriteeeiden mukaan olla goottityylisiä, niin eikö se sitten poissulje vaaleahiuksisuuden. Tai ei mun tietääkseni goottityyliin kuulu vaaleaita hiuksia. Mutta ilmeisesti sulle kelpaa sitten kelpaa muukin kuin goottityyli.
aattelin vaan kirjoitti:
ku pukeutuminen ja meikki sun muut piti sun kriteeeiden mukaan olla goottityylisiä, niin eikö se sitten poissulje vaaleahiuksisuuden. Tai ei mun tietääkseni goottityyliin kuulu vaaleaita hiuksia. Mutta ilmeisesti sulle kelpaa sitten kelpaa muukin kuin goottityyli.
No joo, kyl yleisesti ottaen blondius sulkee goottityylin pois, mutta joo kyl mulle kelpaa muukin kuin gootti.=) Mut se on kaikista lempparein pukeutumis tyyli mistä minä pidän eniten. Ei mustahiuksisenkaan tytön tarvitse olla gootti että pitäisisin hyvinkin paljon siitä naisesta. Kyl ihan värikäs villapaitakin on söpö monien naisten päällä.=)
Mutta tarkemmin ajateltuna kyllä vaaleatkin hiukset voi kuulua goottityyliin. Kylhän silläkin voi saada semmosta " aavemaista" /"fantasia" tyyliä mitä goottius edustaa.- aivan...
No joo, kyl yleisesti ottaen blondius sulkee goottityylin pois, mutta joo kyl mulle kelpaa muukin kuin gootti.=) Mut se on kaikista lempparein pukeutumis tyyli mistä minä pidän eniten. Ei mustahiuksisenkaan tytön tarvitse olla gootti että pitäisisin hyvinkin paljon siitä naisesta. Kyl ihan värikäs villapaitakin on söpö monien naisten päällä.=)
Mutta tarkemmin ajateltuna kyllä vaaleatkin hiukset voi kuulua goottityyliin. Kylhän silläkin voi saada semmosta " aavemaista" /"fantasia" tyyliä mitä goottius edustaa.no nyt selkis :) Niin no voihan niitä tosiaan olla vaaleahiuksisiakin gooteissa. Semmosia vaan harvemmin näkee.
- JOKU NOISTA
BLONDI.PUNAPÄÄ.TUMMAVERIKKÖ JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN JOKA ON ÄLYKÄS.RAUHALLINEN JA SEKSIKÄS.RÄVÄKKÄ.PÄÄNKÄÄNTÄJÄ.KAUNIS.UPEA.HEHKEÄ.SENSUELLI.JA UPEA.JA ELÄINRAKAS TYTTÖ JA SELLAINEN JOSSA ON SENSUELLISUUTTA..JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN TYTTÖ JOKA OTTAA MIEHENSÄ HUOMIOON..
- Average Joe
Ainakin ensimmäisenä tulee mieleen naiselliset muodot, ettei ole mikään anorektikko. Silleen sopivasti muodokas ja pehmeä nainen josta saa kunnolla kiinni. Pituus ehkä siinä 165-175 cm:n paikkeilla, paino sopusuhtainen pituuteen nähden.
Hiuksien pitäisi olla pitkät ja tuuheat, pieni kiharuus plussaa. Värillä niin ei väliä, tosin aito punatukka olisi plussaa, niitä kun on niin harvassa. Silmien värillä ei ole kertakaikkiaan mitään väliä.
Luonteenpiirteistä ehkä tärkeimpänä seikkana nostaisin esille luotettavuuden. Puhumattakaan hyväsydämisyydestä sekä iloisuudesta. Yleensäkin sellaisen naisen jonka kanssa tulisin helposti juttuun, tällä en tarkoita että nainen olisi itse "helppo". Nainen joka ei suurentelisi asioita ja jolla olisi hyvä huumorintaju.
Pukeutumistyylistä sen verran, ettei nyt tarvi mitenkään viimeisen muodin mukainen olla. Toki suotavaa olisi että sitä tuulipukua käytettäisiin vain ulkoillessa, huonolla säällä. Hameen käytöstä plussaa.
Näin lopuksi sanoisin, että kokonaisuus ratkaisee. Sen verran pitää olla realisti, että jossain seikassa pitää tehdä kompromisseja. Mutta jos naisella on muutama noista piirteistä, niin olisin "myyty" mies.
Ja jos jokin seikka pitää laittaa ensimmäiseksi, niin se olisi sitten luonne. - PunainenParoni
Jalat maassa, pää pilvissä. Optimistinen ja iloinen, elämää rakastava. Minua lyhyempi (179) ja kevyempi (74), mielellään kuitenkin hoikka/urheilullinen kiitos. Söpö nenä ja ehdottomasti kiva takapuoli :) Ei tatuointeja, ei lävistyksiä (korviksia ei lasketa)
- Mulle kanssa...
...mutta mies.
- PunainenParoni
Mulle kanssa... kirjoitti:
...mutta mies.
Täältä hakemaan sit! :)
- kuvailit
juuri minut, eli jousimiesnaisen :D
- PunainenParoni
kuvailit kirjoitti:
juuri minut, eli jousimiesnaisen :D
.. että jousimiesmies sitten tuommoisen kuvaili?
- ---------------------------...
vaalea.hoikka.kaunis.pitkä.ja värikäs.temperamenttinen ja seksikäs.
punapää.hoikka.kaunis.ja pitkä.hoikka ja temperamenttinen - Brrrrainman
-Luonnostaan tumma,
-ruskeat silmät,
-hiukset vaalennettu,
-söpö hymyillessä, itkiessä ja kiukkuisena.
-
-Ei lauta, mutta ei mikään megameijeritissipimu.
-169-179 cm. pitkä
- Huumorintajuinen.
-Tunteellinen
-älykäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614