Pyörtyminen

Ferriitti

Onko moni pyörtynyt lävistyksen ottamisen yhteydessä? Itse pyörryin varsinaisen lävistystapahtuman jälkeen. Olin syönyt viimeksi noin 2,5 ennen lävistystä ja ajattelin että se riittää estämään pyörtymiseen.

6

3084

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _:_:_:_

mut velipoika pyörty ku kävi laittamassa tohon rookin "paksuun kohtaan" misä on paksu rusto. en tiä sen oikeeta nimeä :)

• outi

en ole pyörtynyt,ite tuli ns.hurjassa nuoruudessa ite itteä lävisteltyä, vesi vuoti silmistä hieman muttei enempää. eikä esim tämä viimoinen kulmalävistys sattunut vaikka niin kuvittelin.

• dingelisdong dong

joo, tämä neiti ainkain meinasi pyörtyä lävistystapahtuman jälkeen. olin syönyt 5-6h ennen lävistystä (tyhmä tyhmä tyhmä)... ensin olin et jee jee menipä hyvin eikä sattunut ja sit viiuuh päätä huippas :D mut ei siinä mitään! kaikki kunnossa..

• toki...

Mulla meni taju, kun ekaa lävistystä otin kulmaan vuosia sitten. Tiedän, että pyörryn helposti jos satutan itseni niin jännitin sen verran, että pyörryin vähän ennen kuin lävistäjä ehti neulaa työntämään läpi... Tämän jälkeen olin ok ja lävistys tehtiin onnistuneesti. Sen jälkeen olenkin käynyt lävistyttämässä kielen, huulen, navan ja nännin että samaisen kulman uudestaan, kun alkuperäisen jouduin joskus ottamaan pois, kun koiranpennun hammas vetäisi rinkulaa leikkiessä ja lävistyskohta tuli araksi eikä suostunut tervehtymään niin oli pakko ottaa koru pois, antaa parantua ja hommata uudelleen.

Ainiin, olin itse syönyt vissiin n. tuntia aiemmin

• Anonyymi

Ite olin just syönyt ihan hyvin ennen kun menin lävistystä ottamaan mutta kun lähdin lävistämisen jälkeen lävistysliikkeestä ei menny ku ehkä puol minuuttia ni näkö alko sumenee, sitte meni korvat lukkoo jonkä jälkee pian pyörryin. Olin maassa ehkä kaks sekunttia jonka jälkee nousin ja olo helpotti sitteku pääs istumaa. Tunne oli kuitenki tosi pelottava, mulla oli pupillit suurentunu tosi paljo, naama meni kalpeaks ja tuli äkkinäinen kylmän hiki. Olo helpottu tosi nopeesti kun pääsin istumaan ja join vettä, itse lävistäminen tai lävistys ei siis sattunut tai ollut kipeä.

• Anonyymi

Kävin ite ottaa ekaa kertaa lävistyksen (oon 13v) otin nenäkorun ja pyörryin vähän sen jälkee, kun neula laitettiin läpi. Olin kuulemma 5-10 sekuntia pyörtyneenä. En saanut kunnon vastausta siihen et miks pyörryin mutta siitä selvittiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2512
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1762
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      697
      1169
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      998
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      956
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      86
      819
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      97
      816
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      766
    Aihe