Onko moni pyörtynyt lävistyksen ottamisen yhteydessä? Itse pyörryin varsinaisen lävistystapahtuman jälkeen. Olin syönyt viimeksi noin 2,5 ennen lävistystä ja ajattelin että se riittää estämään pyörtymiseen.
Pyörtyminen
6
2581
Vastaukset
- _:_:_:_
mut velipoika pyörty ku kävi laittamassa tohon rookin "paksuun kohtaan" misä on paksu rusto. en tiä sen oikeeta nimeä :)
- outi
en ole pyörtynyt,ite tuli ns.hurjassa nuoruudessa ite itteä lävisteltyä, vesi vuoti silmistä hieman muttei enempää. eikä esim tämä viimoinen kulmalävistys sattunut vaikka niin kuvittelin.
- dingelisdong dong
joo, tämä neiti ainkain meinasi pyörtyä lävistystapahtuman jälkeen. olin syönyt 5-6h ennen lävistystä (tyhmä tyhmä tyhmä)... ensin olin et jee jee menipä hyvin eikä sattunut ja sit viiuuh päätä huippas :D mut ei siinä mitään! kaikki kunnossa..
- toki...
Mulla meni taju, kun ekaa lävistystä otin kulmaan vuosia sitten. Tiedän, että pyörryn helposti jos satutan itseni niin jännitin sen verran, että pyörryin vähän ennen kuin lävistäjä ehti neulaa työntämään läpi... Tämän jälkeen olin ok ja lävistys tehtiin onnistuneesti. Sen jälkeen olenkin käynyt lävistyttämässä kielen, huulen, navan ja nännin että samaisen kulman uudestaan, kun alkuperäisen jouduin joskus ottamaan pois, kun koiranpennun hammas vetäisi rinkulaa leikkiessä ja lävistyskohta tuli araksi eikä suostunut tervehtymään niin oli pakko ottaa koru pois, antaa parantua ja hommata uudelleen.
Ainiin, olin itse syönyt vissiin n. tuntia aiemmin - Anonyymi
Ite olin just syönyt ihan hyvin ennen kun menin lävistystä ottamaan mutta kun lähdin lävistämisen jälkeen lävistysliikkeestä ei menny ku ehkä puol minuuttia ni näkö alko sumenee, sitte meni korvat lukkoo jonkä jälkee pian pyörryin. Olin maassa ehkä kaks sekunttia jonka jälkee nousin ja olo helpotti sitteku pääs istumaa. Tunne oli kuitenki tosi pelottava, mulla oli pupillit suurentunu tosi paljo, naama meni kalpeaks ja tuli äkkinäinen kylmän hiki. Olo helpottu tosi nopeesti kun pääsin istumaan ja join vettä, itse lävistäminen tai lävistys ei siis sattunut tai ollut kipeä.
- Anonyymi
Kävin ite ottaa ekaa kertaa lävistyksen (oon 13v) otin nenäkorun ja pyörryin vähän sen jälkee, kun neula laitettiin läpi. Olin kuulemma 5-10 sekuntia pyörtyneenä. En saanut kunnon vastausta siihen et miks pyörryin mutta siitä selvittiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897