Onko väännetty suomeksi tätä upeaa biisiä?
Procol Harum -Conquistador?
12
2458
Vastaukset
- tääsä sulee
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/haku.php
eli Kisu Jernström ja Kirka.
Kirkan CD helpoin löytää.- tääsä sulee
linkki ei toimi.
Kirkan levy siis Hetki Lyö 1967-1997 - Retku
On nimi?
- tääsä sulee
Retku kirjoitti:
On nimi?
yes.
Valloittaja.
Procol on yksi parhaita bändejä.
Oma favorite on HOMBURG.
tietysti whiter shade.....on myös loistava. - Retku
tääsä sulee kirjoitti:
yes.
Valloittaja.
Procol on yksi parhaita bändejä.
Oma favorite on HOMBURG.
tietysti whiter shade.....on myös loistava.yks huippu kans.
- edellinen
Retku kirjoitti:
yks huippu kans.
oh yeah. ja Pepe willberg tehnyt siitä hienon suomenkielisen version.
pitäs vissiin alkaa hankkiin procolin masteroidut cd:t kun rahapuoli olis parempi.
niin ja SALTY DOG ja Quite Rightly So sieltä parhaista. - Retku
edellinen kirjoitti:
oh yeah. ja Pepe willberg tehnyt siitä hienon suomenkielisen version.
pitäs vissiin alkaa hankkiin procolin masteroidut cd:t kun rahapuoli olis parempi.
niin ja SALTY DOG ja Quite Rightly So sieltä parhaista.ja hermes suitsiin kultaisiin...
- On, on
Retku kirjoitti:
yks huippu kans.
Minulle tulee aina Egotripin kappaleesta "Älä koskaan ikinä" mielleyhtymä Pandora's boxiin.
- Retku
On, on kirjoitti:
Minulle tulee aina Egotripin kappaleesta "Älä koskaan ikinä" mielleyhtymä Pandora's boxiin.
Mutta Procolissa on nerokkuutta.
- Anonyymi
Retku kirjoitti:
Mutta Procolissa on nerokkuutta.
Mistä löytyisi lisää samantyylistä musiikkia kun Procol on,kaikki levyt löytyy jo,pitäisi keksiä mitä seuraavaksi? Myös Moody Blues,Renaissance,Manfred Mann,Kaseva ,Uriah Heep, on jo tiedossa..joku muu,mikä voisi olla?
- Anonyymi
Ilma Seppä - Bounsheikkeri
tolla nimellä on väännetty. - Anonyymi
Tauski?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341166
- 1001053
- 1061005
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866