Onko väännetty suomeksi tätä upeaa biisiä?
Procol Harum -Conquistador?
12
2424
Vastaukset
- tääsä sulee
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/haku.php
eli Kisu Jernström ja Kirka.
Kirkan CD helpoin löytää.- tääsä sulee
linkki ei toimi.
Kirkan levy siis Hetki Lyö 1967-1997 - Retku
On nimi?
- tääsä sulee
Retku kirjoitti:
On nimi?
yes.
Valloittaja.
Procol on yksi parhaita bändejä.
Oma favorite on HOMBURG.
tietysti whiter shade.....on myös loistava. - Retku
tääsä sulee kirjoitti:
yes.
Valloittaja.
Procol on yksi parhaita bändejä.
Oma favorite on HOMBURG.
tietysti whiter shade.....on myös loistava.yks huippu kans.
- edellinen
Retku kirjoitti:
yks huippu kans.
oh yeah. ja Pepe willberg tehnyt siitä hienon suomenkielisen version.
pitäs vissiin alkaa hankkiin procolin masteroidut cd:t kun rahapuoli olis parempi.
niin ja SALTY DOG ja Quite Rightly So sieltä parhaista. - Retku
edellinen kirjoitti:
oh yeah. ja Pepe willberg tehnyt siitä hienon suomenkielisen version.
pitäs vissiin alkaa hankkiin procolin masteroidut cd:t kun rahapuoli olis parempi.
niin ja SALTY DOG ja Quite Rightly So sieltä parhaista.ja hermes suitsiin kultaisiin...
- On, on
Retku kirjoitti:
yks huippu kans.
Minulle tulee aina Egotripin kappaleesta "Älä koskaan ikinä" mielleyhtymä Pandora's boxiin.
- Retku
On, on kirjoitti:
Minulle tulee aina Egotripin kappaleesta "Älä koskaan ikinä" mielleyhtymä Pandora's boxiin.
Mutta Procolissa on nerokkuutta.
- Anonyymi
Retku kirjoitti:
Mutta Procolissa on nerokkuutta.
Mistä löytyisi lisää samantyylistä musiikkia kun Procol on,kaikki levyt löytyy jo,pitäisi keksiä mitä seuraavaksi? Myös Moody Blues,Renaissance,Manfred Mann,Kaseva ,Uriah Heep, on jo tiedossa..joku muu,mikä voisi olla?
- Anonyymi
Ilma Seppä - Bounsheikkeri
tolla nimellä on väännetty. - Anonyymi
Tauski?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916