Salon Urjansson

Itäkeskus...

kokemuksia kauppakeskus itäkeskuksen salon urjanssonista?

pitäisi latvoista hieman leikata, tekeekö hintaan nähden hyvää työtä?

Miesten hiustenleikkaus 32 euroa, tuleeko lisähintaa kun on pitkät hiukset?

7

1965

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JA KYSY ASIAA??!!!

      Jeesus sentään mitä porukkaa!! LUULETKO, että täältä se vastaus tippuu? HALOO!!

      • sori vaan....

        kyselinkin mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä parturista.

        Pitäisikö mennä paikan päälle kysymään että oletteko te nyt hyvä parturi, vastus tuskin olisi "no eipä myö juuri olla".

        Tietenkin ajattelin kysyä mielipiteitä hiuksille omistetusta foorumista.

        Onko pipo tiukalla vai lähteekö hiuksia kun noin pitää tiuskia. ;)


      • sitten tuo kysymys oli:
        sori vaan.... kirjoitti:

        kyselinkin mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä parturista.

        Pitäisikö mennä paikan päälle kysymään että oletteko te nyt hyvä parturi, vastus tuskin olisi "no eipä myö juuri olla".

        Tietenkin ajattelin kysyä mielipiteitä hiuksille omistetusta foorumista.

        Onko pipo tiukalla vai lähteekö hiuksia kun noin pitää tiuskia. ;)

        "Miesten hiustenleikkaus 32 euroa, tuleeko lisähintaa kun on pitkät hiukset? "


    • leikkasi taitavasti

      Ainakin vuonna 2006 siellä oli minun mielestäni taitava naiskampaaja jonka nimikirjaimet ovat T.N.
      Sinne mennessäni kysyivät haluanko jonkun tietyn henkilön leikkaavan hiukseni, mutta koska en ollut aiemmin käynyt pyysin vain jonkun kokeneen kampaajan.Tämän T.N. sitten leikkasi, eikä ollut valittamista.Leikkasin muuten pitkät melko kiharat hiukseni leukaan asti ulottuviksi, nyt ne ovat noin lapaluihin asti.Mietinkin josko tämä kampaaja vielä siellä olisi, voisin taas mennä leikkauttamaan hiuksiani jollain uudella tavalla!

    • Aldrigigen

      Tänään haksahdin menemään kysymään aikaa ja sainkin pienen odottelun jälkeen. Kampaaja teki ihan hyvä perusleikkauksen mutta tuo hinta ! En hoksannut kysyä etukäteen mutta että 63 euroa pelkkä leikkaus! Taidan taas piipahtaa Kalliossa jossa viimeksi maksoin samasta työstä 24 euroa.

      • asiakad

        En suosittele.
        Itsekin sain vihreän valon palaessa nopeastiajan ja komeiden puitteiden perusteella alku vaikuttikin lupaavalta. No. Minut asiakkaakseen hakenut kampaaja haukkui ensimmäisenä vanhat hiukseni... No siksihän siellä olin! Asentoni oli tuolissa huono joten pyysin taukoa värjäykseen jotta voin muuttaa asentoa. Kampaaja ei ottanut kuuleviin korviinsa. Lopputulos oli ok, mutta maksamaan mennessäni tiskin takana notkuneet kampaajat nauroivat keskenään minulle.
        En ymmärrä, mikä maailman luokan helmi tämä salonki yrittää itäisessä Helsingissä olla. Olin niin pettynyt palveluun, tunnelmaan ja kyllästyneenä maleksivaan henkilökuntaan hinnoista puhumattakaan, että jatkossa heitän nekin rahat mieluummin vaikka kaivoon. Suosittelen myös muita kiertämään tämän salongin kaukaa.


    • Urjanson

      Olen ollut samalla nimellä yrityksessä töissä paitsi kun valentelu ja panettelua ja epäasiallisesti käytettävä ja hyväksikäyttäjä rouva keskiaikainen ja ylipäinoien joka käyttää muut hyvä tahto hyväksi ei oli mitään. Suosittelen lämpimästi ottaa toinen yrittäjä koska paitsi kun paha mieli ylinousuu hinnasta ja hyväksi käytetty työntekijä n työtä ette saatte mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe