Hälytin

-_-

Minun autossa on kaukosäätöinen keskuslukitus ja ajonesto, mutta ei varsinaista hälytintä. Onko mahdollista asentaa hälytin niin että se toimii alkuperäisellä kauko-ohjaimella? Kiitos vastauksista etukäteen!

6

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riisikuppimies

      Mulla auton omat kauko-ohjaimet korvattiin hälyttimen ohjaimella. Yhdestä napista kertapainalluksella keskuslukko auki ja hälytin pois päältä. Ei kait se välttämättömyys ole säilyttää sitä auton omaa kaukkaria?

    • On mahdollista
      • reinojuuuu

        Kannattaa kysyä ammattimiehiltä eikä postimyyntifirmoilta ja onko kaikki lisenssit kunnossa.
        Viperi on fiperi.


    • tep

      Auton tehoturva & Webaston ohjain

      Suomessa täysin ainutlaatuinen rakenne! Autovaras on voimaton vaikka olisi onnistunut saamaan käsiinsä autosi avaimet!

      Ilmoitus varkaudesta tulee sinulle 10 sekunnissa. Voit lisätä erilaisia ajonestoja. Mikäli autosi ryöstetään, voit tarvittaessa jopa pysäyttää auton! Laitteen perusversiossa on kolmen releen ohjaus (määrää voi lisätä erityistarpeitten mukaan). Kaksinkertainen ajonesto - lisäksi se muuttaa äänimerkin hälytyssireeniksi! Halutessasi saat mukaan erillisen tehosireenin.


      Sopii erinomaisesti myös matkailuperävaunun, veneen, perämootorin, työkoneen tai muun liikkuvan välineen vartiointiin.

      Auton tehoturva suomea puhuvalla lämpömittarilla!

      Webaston kellokytkimen ohjain samassa! Voit jopa käynnistää auton tai generaattorin puhelimella.

      Ei vaadi puhelimen akkua - lähteeksi kelpaa 9...16 VDC auton oma akku.

      Settiin kuuluu hälytyslaitteen teline, oikealla näkyvä vihreä autorele sekä kaksi punaista relettä. Niillä voit ohjata esim. sytytysvirtaa, polttoainepumppua, katkaista sytyspuolan jännitteen jne.

      N.O. -silmukka voidaan liittää esimerkiksi oveen ja N.C. tavaratilan lukitukseen.

      Metsätyökone löytyy helposti talvipimeällä metsästä, kun laittaa valot päälle jo ennakolta!

      Voit ohjata laitetta puhelimen - myös kotipuhelimesi - näppäimillä. Huom! Ei tekstiviesteillä.

      Voit jopa paikantaa autosi varkaan tietämättä!

      Oikealla näet Elisa Paikantimen autenttisen kuvan kohteen sijainnista - voit jopa zoomata sen tarpeelliseen kokoon! Paikannus toimii myös kännykälläsi
      Mikäli haluat kuulla miten ohjauskomennot toimivat, voit itse tehdä koesoiton numeroon

      0414712272. Voit ohjata kahta laitetta, esim.

      kytkeä lämmityslaitteen päälle komennolla 014. Poiskytkentä - 017. 025 - jonkun toisen laitteen kytkentä päälle. Vastaava poiskytkentä on 028. Voit jopa tarkistaa kesämökin, kasvihuoneen, vesisäiliön tms. lämpötilan komennolla 61! Lisäksi voit kytkeä hälytyslaitteen päälle komennolla 036 ja pois päältä komennolla 039. Annettuasi komennon kuulet merkkiäänen. Voit antaa näitä komentoja tavallisella kotipuhelimellakin.

      http://www.kolumbus.fi/eelis.k/index4.html

      http://antiikkitv.firmanetti.fi/index3.html
      http://antiikkitv.firmanetti.fi/index3.html

    • turvajarjestelmat.net
      • on maailman

        eniten myyty hälytinmerkki, minkähän vuoksi? Hinta/laatusuhde on kohdallaan ja halutessa voi valita myös 2-suuntaisen mallin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe