Voisiko joku ystävällinen kertoa konemusan tekijöitä, joiden musiikissa on shamanistisia/mystisiä sävyjä? Voi sisältää esim. joikua. Ei tarvitse kuitenkaan olla täältä pohjolasta, vaan kaikkialta maailmasta peräisin oleva musa kiinnostaa. Myös psykedeelistä kamaa, jossa vallitsee mystinen tunnelma saa suositella.
Shamanistista konemusaa
_/\_
7
507
Vastaukset
- ehdottaja mies
- ehdottaja mies
esim biisi Solaris - Juno Reactor
- ga_heli
dj tieston monissa biiseissä (suburban train, lethal indstry..) on tribaali meininki
- Ga_heli
oot vieny mun nimim. prkle =D
- _/\_
Kiitos tähän mennessä vastanneille! Shponglea olen ehtinyt useamman biisin verran kuuntelemaan ja vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Mikä olis noihin edellämainittuihin mieltymyksiini nähden paras levy hankittavaksi Shponglelta? Yksittäisiä suosikkibiisejänne?
- paavo pesusieni
shpongle ei ole huonoa musiikkia tehnytkään.
- ihanasti_keinuva_tunne
Shamaniacs ... mikseri... ;) kyl shuamenmualla hyvin pärisee... uu-ma-ja.. bumbada pa-ja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007