Voisiko joku ystävällinen kertoa konemusan tekijöitä, joiden musiikissa on shamanistisia/mystisiä sävyjä? Voi sisältää esim. joikua. Ei tarvitse kuitenkaan olla täältä pohjolasta, vaan kaikkialta maailmasta peräisin oleva musa kiinnostaa. Myös psykedeelistä kamaa, jossa vallitsee mystinen tunnelma saa suositella.
Shamanistista konemusaa
_/\_
7
503
Vastaukset
- ehdottaja mies
- ehdottaja mies
esim biisi Solaris - Juno Reactor
- ga_heli
dj tieston monissa biiseissä (suburban train, lethal indstry..) on tribaali meininki
- Ga_heli
oot vieny mun nimim. prkle =D
- _/\_
Kiitos tähän mennessä vastanneille! Shponglea olen ehtinyt useamman biisin verran kuuntelemaan ja vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Mikä olis noihin edellämainittuihin mieltymyksiini nähden paras levy hankittavaksi Shponglelta? Yksittäisiä suosikkibiisejänne?
- paavo pesusieni
shpongle ei ole huonoa musiikkia tehnytkään.
- ihanasti_keinuva_tunne
Shamaniacs ... mikseri... ;) kyl shuamenmualla hyvin pärisee... uu-ma-ja.. bumbada pa-ja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329