IKEA työpaikkana

Härkä

onko kokemuksia? Mitä negaa, mitä plussaa? Paikan henki? Palkkaus? ???? Kertokaa....

4

3883

Vastaukset

• Palkkaus ikeassa kaupanalan TES, eli määräytyy kokemusvuosien mukaan ko. alalta. Olin itse puolisen vuotta Espoon Ikeassa, mutta lopetin matkan pituuden takia (meni autolla per suunta yli 50 kilsaa).
    Tiukka duuni, joustoja ei ole. Olin kassalla ja jokainen penni silloin oli tarkkaan laskettu, mikä on ihan oikein, mutta varsinkin monesti joutuivat kassat jäämään selvittelemään kirjallisesti jos puuttui parikin markkaa. Ei nyt joka kerta mutta inhimillisä erehdyksiä sattuu varsinkin viikonloppuisin kun ihmisiä oli kaikilla kassoilla sadoittain ja kiire päällä.

Ruokatauot ja muut väliajat minutilleen tarkkoja, mikä potutti suuresti. Esimiehet perseestä, vaikka antoivat ymmärtää muuta.

En uudestaan menny vaikka kosittiin Vantaan Ikeaan, mikä on ihan naapurissa.

• Kiitos!!! Onko jollain muulla vielä kokemuksia???

• Härkä kirjoitti:

Kiitos!!! Onko jollain muulla vielä kokemuksia???

Olin pari viikkoa Espoon Ikeassa vuosi sitten.
      Olisin mielelläni ollut pidempäänkin, ellen olisi saanut parempipalkkaista työtä muualta.

Ikeassa oli tosiaan TES:in mukainen palkka.
      Tuntipalkka vähän alle 8 euroa / tunti.

Mukavat työkaverit ja samoin esimies oli miellyttävän oloinen.

Voisin kuvitella meneväni uudelleen jos tulee tilanne eteen.

Työhön perehdytetään hyvin, Ikealla on oma
      Ikea-Way perehdyttämisohjelmansa, joten kaikkea ei tarvitse oppia kantapään kautta.

Jos haluat asiakaspalvelualan työtä, on Ikea varmasti yksi parhaimpia paikkoja siihen.

Jokainen päivä on erilainen, tapaat päivittäin monia asiakkaita, joilla on monenlaista kysyttävää.

Vaikka teetkin töitä jollain tietyllä osastolla, tulevat ihmiset kysymään neuvoa missä tahansa liikutkin. Eli vaikka et muiden osastojen tuotteista paljoa tietäisi, riittää että tiedät mihin neuvoa asiakkaat.

Suosittelen lämpimästi !

Hyvää kesän jatkoa ja tsemppiä työnhakuun !
      Toivottavasti tästä on apua päätöksenteossa.

• Koko henkilökunnasta vaihtuu 25% vuosittain joten jotain sekin kertoo paikasta. Volyymit suuria ja työ raskasta, palkka minimi. Tarkoituksena tehdä mahdollisimman paljon rahaa työntekijöiden kustannuksella. Suomen paras työpaikka titteli petoksella. Mieti uudestaan jos ikeaan menossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.