onko kokemuksia? Mitä negaa, mitä plussaa? Paikan henki? Palkkaus? ???? Kertokaa....
IKEA työpaikkana
Härkä
1813690
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Voi kun saisin selvänMitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen. Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä. Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tä…
- Mikä on kaikkenViehättävintä kaivatussasi?
- Yritetäänkö vielä kerran?Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
- Trump teki dieseldiilin Putinin kanssaYhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoo sosiaalisessa mediassa sopineensa Vladimir Putinin kanssa mittavista dieselpolttoaineen toimituksista Yhdysvaltain ja maailman markkinoille. Olen juuri saanut päätökseen erit…
- Kaipaan sinua miesToivo elää, että näemme vielä. Kadun, etten pyytänyt sun puhelinnumeroa.
- Joskus joku ihminen jää sydämeen asumaan, vaikkei hänelle olisi koskaan uskaltanut kertoa sitä.Sinä olet jäänyt ajatuksiini tavalla, jota on vaikea selittää. Olemme kohdanneet siellä, missä olen käynyt asiakkaana, etkä ehkä itse tiedä, miten paljon lämpöä olet tuonut päiviini. Joskus pelkkä hymy tai pieni kohtaam…
- Jos et enää uskallalaittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
- Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!Ootko ottanut botoxia?
- Haluaisin tutustua miesKun tapasimme paikka ei ollut paras mahdollinen. Luulin, että kaipaan toista ihmistä elämääni enkä huomioinut sinua. Päästin tilaisuuden menemään. Kaipasin koko ajan jotain mikä ei ollut todellista ja sinä olit siinä ko…
- No miltä näytänKu et saa silmiä irti🫠
- Ei olis pitänyt tykästyä siihen mieheen...Yhä vaan kaipaan...
- Laita se viestiTiedät että ollaan linjoilla nyt molemmat.
- Älkää ihmiset hyväksykö Antin natsismia!Kyllä se on ihan yhtä hirvittävä ideologia, vaikka sitä demari harjottaiskin.
- Mikä on horoskooppisi?Mikä on naisen?
- Matkailu avartaa.Kyllä. Niin klisee kuin se onkin, niin onhan meillä Suomessa hienoja asioita. - Lentokentällä on siistiä. - Hanasta voi huoletta juoda vettä. - Hotelleissa ei pörrää monijalkaisia kavereita. - Infra on toimiva. - Kaljat…
- Mikä onkaanKauneinta kaivatussasi?
- Et edes yrittäHuomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
- En sua torjuis!Silloin joskus oli pakko...
Vastaukset 18
Vanhimmat
Palkkaus ikeassa kaupanalan TES, eli määräytyy kokemusvuosien mukaan ko. alalta. Olin itse puolisen vuotta Espoon Ikeassa, mutta lopetin matkan pituuden takia (meni autolla per suunta yli 50 kilsaa).
Tiukka duuni, joustoja ei ole. Olin kassalla ja jokainen penni silloin oli tarkkaan laskettu, mikä on ihan oikein, mutta varsinkin monesti joutuivat kassat jäämään selvittelemään kirjallisesti jos puuttui parikin markkaa. Ei nyt joka kerta mutta inhimillisä erehdyksiä sattuu varsinkin viikonloppuisin kun ihmisiä oli kaikilla kassoilla sadoittain ja kiire päällä.
Ruokatauot ja muut väliajat minutilleen tarkkoja, mikä potutti suuresti. Esimiehet perseestä, vaikka antoivat ymmärtää muuta.
En uudestaan menny vaikka kosittiin Vantaan Ikeaan, mikä on ihan naapurissa.
Kiitos!!! Onko jollain muulla vielä kokemuksia???
Olin pari viikkoa Espoon Ikeassa vuosi sitten.
Olisin mielelläni ollut pidempäänkin, ellen olisi saanut parempipalkkaista työtä muualta.
Ikeassa oli tosiaan TES:in mukainen palkka.
Tuntipalkka vähän alle 8 euroa / tunti.
Mukavat työkaverit ja samoin esimies oli miellyttävän oloinen.
Voisin kuvitella meneväni uudelleen jos tulee tilanne eteen.
Työhön perehdytetään hyvin, Ikealla on oma
Ikea-Way perehdyttämisohjelmansa, joten kaikkea ei tarvitse oppia kantapään kautta.
Jos haluat asiakaspalvelualan työtä, on Ikea varmasti yksi parhaimpia paikkoja siihen.
Jokainen päivä on erilainen, tapaat päivittäin monia asiakkaita, joilla on monenlaista kysyttävää.
Vaikka teetkin töitä jollain tietyllä osastolla, tulevat ihmiset kysymään neuvoa missä tahansa liikutkin. Eli vaikka et muiden osastojen tuotteista paljoa tietäisi, riittää että tiedät mihin neuvoa asiakkaat.
Suosittelen lämpimästi !
Hyvää kesän jatkoa ja tsemppiä työnhakuun !
Toivottavasti tästä on apua päätöksenteossa.
Koko+henkilökunnasta+vaihtuu+25%++vuosittain+joten+jotain+sekin+kertoo+paikasta.+Volyymit+suuria+ja+työ+raskasta,+palkka+minimi.+Tarkoituksena+tehdä+mahdollisimman+paljon+rahaa+työntekijöiden+kustannuksella.+Suomen+paras+työpaikka+titteli+petoksella.+Mieti+uudestaan+jos+ikeaan+menossa.
Johtaminen ala-arvosta. Voisi kuvailla kommunistiseksi. Työntekijöitä kohdellaan kuin lapsia. Jos jostain pitää leikata on se ensimmäisenä henkilöstökulut. Mm. Vuorot suunnitellaan siten, että mahdollisimman vähän saisit lisiä. Työvuorot aivan kauheat. Monta viikkoa putkeen vain 1päivän vapaita. Kerran kuussa viikonloppu vapaa.
Jos tupakoit kohdellaan sinua vielä ala-arvoisemmin. Ikea tietää miten sinun tulee elää, et sinä itse.
Karttakaa kuin ruttoa tätä paikkaa.
tämä on totta
firma kohtelee ihmisiä kuin vammaisia lapsia
älkää ikinä hakeko tuonne
Eikös se ole hyvä, että on työvuoroja paljon?
Ikeabotti voisi tajuta varmaan hänen tarkoittaneen kokoaikaisia työntekijöitä?
Vai nautitko itse masokistisista 1päivän vapaapäivistä?
En ole Ikea-botti vaan tarkoitan juuri sitä, että harvoin annetaan kokoaikaisen tunteja vaan bain osa-aikaisen.
Ei ole pakko hakea. Hakekaa muualle tai olkaa hakematta. Tuolla Ikeassa muuten hirveän huono ilma. Ihan kuin olisi alipainoistettu koko tila. Alkaa huimaamaan aina viimeistään alakerrassa.
Ikeat on muuten täynnä paperitoukkia.
Nämä leviävät pahvilaatikoista (syövät niitä) asiakkaiden asuntoihin.
Niitä ei ole helppo hävittää...
Huonoin paikka missä olen ikinä ollut töissä.
Mitään jälkeen jääneitä ongelmia ei korjata vaan raivokkaasti pidetään Ikea propakandaa yllä ja se on niin kovaa että sen alle jää jokainen työntekijä joka uskaltaa väittää vastaan.
Kuin vankilassa olisi. Tahdon pois.
Lastulevy-esiripun takana kaikki on kurjempaa.
Jos tätä joku lukee vuonna 2024 niin hyvin samoilla linjoilla edellisten kirjoittajien kanssa. Johtaminen surkeaa. Työntekijät uupuneita. Kiusaamiseen ei puututa vaan lakaistaan maton alle. Ihan nauretttavaa. Asiakas on kuin pyhä lehmä, joka saa kaiken mitä vain osaa pyytää ja jos tätä uhmaat niin olet jo kohta puhuttelussa. Asiakas on epäasiallinen työntekijälle, menee henk.kohtaisuuksiin " palautteessaan " ja pomot pyytelee asiakkaalta anteeksi kaikkea ja jättää vaikeassa tilanteessa oelvan työkaverin ihan tyhjän päälle. Varoituksia jaellaan lähes perusteetta ja alistetaan. Tehkää itsellenne palvelus ja menkää muualle töihin.
On kyllä todella paska työpaikka. Palkkakehitys on mahdollista harvoille. Muilla mennään paska tason tesseillä. Johtaminen aivan hirveää ja se näkyy kaikissa. Koko ajan pitää nipistää pienistäkin asioista ja bonuksia ei enää edes makseta.
Jokainen joka on ollut ikealla ja muulalla töissä huomaa eron.
Jos olet ajatellut vaihtaa uraa ikealle, älä helvetissä nyt sinne mene.
Vahva tämä. Onneksi tajusin lähteä jo vuosi sitten. Kuulemma meno vain pahenee.
Persläpi koko firma
Siis ihan kauhee paikka olla duunis. Työvuorot menee miten sattuu ja palautuminen mahdotonta. Lisäks asiakas saa kaiken ja sen peppua nuollaan pomojen toimesta. Työntekijän saa haukkua pystyyn kun hyllylevyjä ei tänään ollutkaan saatavilla.....