Olen päivän, parin aikana huomannut sellaisen ongelman, että joudun juoksemaan vessassa noin 10 minuutin välein koska tuntuu että virtsaan housuihin ellen ehdi vessaan heti, mutta vessaan päästessäni ei virtsaa tule kuin ihan vähän ja se kirvelee. Mistähän voisi olla kysymys, pitäisikö ottaa yhteyttä lääkäriin tms. ?
Virtsatessa kirvely
5
3120
Vastaukset
- haiti
Minulla on sama homma että virtsatessa kirvelee mutta minulla se on pelkästään menkkojen aikaan. Viimeksi kun minulla oli menkat ja ne loppuivat kävin virtsakokeessa että olisiko tulehdusta, ei ollut ja kipu hävisi sitten jonkun ajan kuluttua. No nyt minulla on taas menkat ja kivut ovat samat. En ymmärrä mistä johtuu. Pissaamisen tarve on koko aika ja sitten kun menen vessaan niin sieltä ei tule mitään. Tuntuu myös että sinne jää sitä virtsaa mutta se ei pääse tulemaan sieltä pois.
- oisko
virsatietulehdus?
Kokeellahan ae selviää. Kysy t-keskuksesta milloin voit ottaa kokeen.
Karpalomehu tai puolukkamehukin ovat luontaislääke virtsatietulehdukseen. Tietenkin jos noin paha kuin sulla ei varmaan enää auta mehut. Juo kuitenkin paljon. - Timoteus_74
se on klamydia!! testeihin ja äkkiä!!
- tietäväinen tyttö 53 v
Tämän ei tarvitse olla tulehdus tai muu sukupuolitauti, mutta ne on poissuljettava.
Kyseessä voi olla tapaus, että juot liian vähän.
Juo enemmän ja karpalo, puolukka tai sitruunalla terästettyä mehua.
Ananasmehu.
Sinulla voi olla myös virtsaputken ns.kiristys , joka tuntuu juuri tuolta, kuin sinulla.
Virtsaputkessa voi olla myös divertikkeli tai sellainen rauhasissa oleva vika.
Minulla on virtsaputkea laajennettu, eli venytetty monta kertaa nukutuksessa, syy lopulta oli siinä, että siellä olikin divertikkeli painamassa vuosikausia.
Leikattiin .
Ei juuri kestä sekstailla, sen jälkeen kipeääää, mutta rauhoittuu muutamassa päivässä.
Mene gynegologille, urologille.
Turussa asiantuntija; gynegologi Mervi Haarala, ottaa vastaan Mehiläisessä.
Ei vika ole siis välttämättä kovin helppo löytää yhtäkkiä.
Terveyskeskus ei kuurikaan voi auttaa, paitsi ottamlla virtskokeen, viljelemällä sen, ja klamydiakokeen. - oireiden perusteella
Jos ei aiemmin tuota vaivaa oo ollut on suurella todennäköisyydellä virtsatieinfektion olet saanut. Antibiootti auttaa. Nopsaan vaikkapa sinne terveyskeskukseen tai yksityiselle. Viljelmä tehdään virtsasta. Yleensä pissa on hieman sameaa eli sisältää valkuaista.
Hoidata pois heti tai saatat saada siitä uusiutuvan vaivan harmiksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429