Moi! Joskohan jollain olis myytävänä Clean-tuoksu? Ei ollu Huuto.netissä enkä ole mistään löytäny. Tai jos joku tilaa ulkomailta tuotteita, tilaiskohan miullekin yhden putelin? On kuulemma ihanan raikas ja puhtaantuoksuinen. Kokemuksia?
Clean-tuoksu
7
1491
Vastaukset
- Suomesta
Ei saa Suomesta ainakaa vielä noita clean-tuotteita. Mutta Huuto netistä voi silloin tällöin löytää näytteitä myynnissä. Kantsii katsella!
Tai jos joku kaveri esim. käy Tukholmassa niin sieltä saa.- gätlin
Clean on aivan ihana tuoksu! Harmi kun ei enää myydä Suomessa...
- tuoksulainen
gätlin kirjoitti:
Clean on aivan ihana tuoksu! Harmi kun ei enää myydä Suomessa...
Cleania ei ole koskaan Suomessa myytykään.
- kehuttu
niin kertoisitteko minkä tyyppinen se on ? mihin voisi verrata?
- mieleen tulee
ehkä Sergion Donna-tuoksu. Tuo on kyllä sellainen puhtaan pyykin/huuhteluaineen tuoksu. Minulla on sitä perus Cleania Eau de toilettea, ja täytyy sanoa, että tuoksu katoaa todella nopeasti. Ehkä tuo parfyymi ois pysyvämpää.
Jos mansikkanetistä tilaa, niin 45e on yläraja tullimaksuille, joten tilaa itse vaan. Postikulut on kuitenkin ilmaiset heillä. - nainenNAINENn
mieleen tulee kirjoitti:
ehkä Sergion Donna-tuoksu. Tuo on kyllä sellainen puhtaan pyykin/huuhteluaineen tuoksu. Minulla on sitä perus Cleania Eau de toilettea, ja täytyy sanoa, että tuoksu katoaa todella nopeasti. Ehkä tuo parfyymi ois pysyvämpää.
Jos mansikkanetistä tilaa, niin 45e on yläraja tullimaksuille, joten tilaa itse vaan. Postikulut on kuitenkin ilmaiset heillä.onneksi asun rajan pinnassa eli haaparannalta saa clean tuoksuja,,niitä taitaa olla useampi eri tuoksuinen,ihan hyviä.
- eleven
Ruotsalaisesta nettikaupasta (www.eleven.se) saa tilattua tuota tuoksuna, vartalovoiteena etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 282364
- 411659
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola91374- 411281
- 81255
- 521203
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2581080Apua pyydän
Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte331056