VIITUUN JYTINÄÄ

Oh, there they come...taas muutama nainen on ottanut mallia macho-miehistä ja hommannut itselleen Harley Davidsonit. Mahtavan kokoinen
runko ja V-2 moottori (viituu) ovat ilo silmälle, mutta
heiveröinen nainen on pulassa jos tälläinen jättiläinen rupeaa vikuroimaan highwaylla.


"And i drive my stupid car"


MarttyyriMallari-TTt

35

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prumprumm

      Siinä sun mahdollisuutes. Seurailet näitä harrikkanaisia ympäri suomen ja yrität yllättää ne ongelmista pyöriensä kanssa. Sitten vaan apuun.

      Mua ei tarvi auttaa. Mulla on pyörä, jaappanilainen tosin, mutta pärjään sen kanssa ihan hyvin. Ylöskin sen saan, mutta sehän painaa alle 300 kg. Itse painan 55 kg ja pituutta on 165, joten taidat hiukan aliarvioida naisten voimat ja taidot ihan noin yleensä? Monikos mies saa yksin pyöränsä ylös, jos nyt ajatellaan näitä roheempia malleja?

      Katso nyt kuitenkin minkälaisessa porukassa ne naiset ajelee. Siihen voi olla hiukan typerää parkittaa jollain peltipurkilla tyrkylle, jos ympärillä haisee 20 karvaista testosteronikarjua.

      • näitä machoja olleskaan. Inhoan moottoripyöriä ja moottoripyöräilijöitä. He ovat mopoineen tiellä, kun kurvailen mahtikärrylläni (Volvo S80) Ja sitäpaitti
        teikäläiset aiheuttavat onnettomuuksia todella paljon enemmän kuin autoilijat. NOUDATTAKAA LIIKENNESÄÄNTÖJÄ JO SENKIN VUOKSI, ETTÄ TE ITSE OLETTE UHREJA KUN KOLHITTE AUTOJA MAANTIELLÄ!!!


        "Joku tolkku tähänkin hommaan on saatava, SAATANA!!!"


        MarttyyriMallari-TTt


      • manuaali
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        näitä machoja olleskaan. Inhoan moottoripyöriä ja moottoripyöräilijöitä. He ovat mopoineen tiellä, kun kurvailen mahtikärrylläni (Volvo S80) Ja sitäpaitti
        teikäläiset aiheuttavat onnettomuuksia todella paljon enemmän kuin autoilijat. NOUDATTAKAA LIIKENNESÄÄNTÖJÄ JO SENKIN VUOKSI, ETTÄ TE ITSE OLETTE UHREJA KUN KOLHITTE AUTOJA MAANTIELLÄ!!!


        "Joku tolkku tähänkin hommaan on saatava, SAATANA!!!"


        MarttyyriMallari-TTt

        sulla on automaattivaihteet, että voit föönata kikkaroitasi ajaessasi Tampere-Helsinki väliä. Ja vidut, ajat tietty normaalisti 10 km päivässä samaa tuttua reittiä ja tomaatti on turvallinen kun ei oikein osaa ajaa.

        Ei vais, kyllä tuo ttt tunnistettiin, tampereen työväen teatteri ;)

        Mikä susta tekee marttyyrin? Vaikutat sen verran itsekeskeiseltä, että tuskin tekisit koskaan mitään pyyteettömästi toisen puolesta.


      • manuaali kirjoitti:

        sulla on automaattivaihteet, että voit föönata kikkaroitasi ajaessasi Tampere-Helsinki väliä. Ja vidut, ajat tietty normaalisti 10 km päivässä samaa tuttua reittiä ja tomaatti on turvallinen kun ei oikein osaa ajaa.

        Ei vais, kyllä tuo ttt tunnistettiin, tampereen työväen teatteri ;)

        Mikä susta tekee marttyyrin? Vaikutat sen verran itsekeskeiseltä, että tuskin tekisit koskaan mitään pyyteettömästi toisen puolesta.

        Ei ole automaattivaihteistoa Volvo S80-merkkisessä autossani.

        Pikemminkin Helsinki-Tampere väliä.

        Tampereen työväenteatteri on siisti paikka. Siellä eivät työläiset käy *Olisivat toki tervetulleita*

        No, kun minua aina mollataan täällä nettimaailmassa, vaikka olenkin oikeassa useimmin kuin harvoin.

        Olen omistautunut vääryyden vastaiseen taisteluun
        ja ihan sivumennen sanoen olen maailman paras pienoismallien tekijä.


        "Oliko teillä muuta sydämmellä?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • khih...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ei ole automaattivaihteistoa Volvo S80-merkkisessä autossani.

        Pikemminkin Helsinki-Tampere väliä.

        Tampereen työväenteatteri on siisti paikka. Siellä eivät työläiset käy *Olisivat toki tervetulleita*

        No, kun minua aina mollataan täällä nettimaailmassa, vaikka olenkin oikeassa useimmin kuin harvoin.

        Olen omistautunut vääryyden vastaiseen taisteluun
        ja ihan sivumennen sanoen olen maailman paras pienoismallien tekijä.


        "Oliko teillä muuta sydämmellä?"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kohteleeko naiset sua väärin? ;D

        Ja muuten suurin osa ttt:ssa käyvistä on duunareita.


      • khih... kirjoitti:

        Kohteleeko naiset sua väärin? ;D

        Ja muuten suurin osa ttt:ssa käyvistä on duunareita.

        yleisestä ilmapiiristä. Se on melko tunkaantunutta täällä kotimaassamme ja kuten tiedät suomalaiset ovat aika uppiniskaista jengiä. HOMMIA PIISAA MINULLE NIIN MAAN HELVETISTI!!!


        "Jonain päivänä kaikki vääryydet korjataan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        yleisestä ilmapiiristä. Se on melko tunkaantunutta täällä kotimaassamme ja kuten tiedät suomalaiset ovat aika uppiniskaista jengiä. HOMMIA PIISAA MINULLE NIIN MAAN HELVETISTI!!!


        "Jonain päivänä kaikki vääryydet korjataan"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tampereen työväenteatterissa käy kaupungin kerma, eivät työläiset.


        "Korkeakulttuuria löytyy myös muualta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • juupjuup
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Tampereen työväenteatterissa käy kaupungin kerma, eivät työläiset.


        "Korkeakulttuuria löytyy myös muualta"


        MarttyyriMallari-TTt

        sä kuulut tietysti tähän kaupungin kermaan vai?


      • juupjuup kirjoitti:

        sä kuulut tietysti tähän kaupungin kermaan vai?

        tampereella, joten on turha spekuloida asiaa sen enempää. Mennääs takaisin asiaan. Minua ainakin viituuttaa nämä motoristit. Vittu, jos tulevat
        kolmion takaa eteeni, niin syyttäkööt siten itseään,
        Amen.


        "Freeway, take me higher"


        MarttyyriMallari-TTt


      • prumprumm
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tampereella, joten on turha spekuloida asiaa sen enempää. Mennääs takaisin asiaan. Minua ainakin viituuttaa nämä motoristit. Vittu, jos tulevat
        kolmion takaa eteeni, niin syyttäkööt siten itseään,
        Amen.


        "Freeway, take me higher"


        MarttyyriMallari-TTt

        Pelkästään naiset, ja isoilla jenkkipyörillä, ajavat kolmion takaa sun eteesi. Aha.


        Jos sulla olis varaa pyörään, sulla olis sellainen kans. On se vaan niin vitun upee tunne vetää ympäri maata, ilmavirta tuntuu, tuoksut haistaa, tie ja ympäristö on niin erilailla yhtä... Sen voi vain kokea, sen vapauden.


      • prumprumm kirjoitti:

        Pelkästään naiset, ja isoilla jenkkipyörillä, ajavat kolmion takaa sun eteesi. Aha.


        Jos sulla olis varaa pyörään, sulla olis sellainen kans. On se vaan niin vitun upee tunne vetää ympäri maata, ilmavirta tuntuu, tuoksut haistaa, tie ja ympäristö on niin erilailla yhtä... Sen voi vain kokea, sen vapauden.

        en minä kadehdi mopojanne. On sitten nais tai mies-motoristi kyseessä, niin kaikkia teitä vaivaa joku lapsellinen näyttämisen halu. Ohitatte oikealta puolelta autoja ja muutakin älyvapaata hommaa on havaittavissa.


        "Teidät jyrätään tositilanteessa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • meissä naismotoristeissa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en minä kadehdi mopojanne. On sitten nais tai mies-motoristi kyseessä, niin kaikkia teitä vaivaa joku lapsellinen näyttämisen halu. Ohitatte oikealta puolelta autoja ja muutakin älyvapaata hommaa on havaittavissa.


        "Teidät jyrätään tositilanteessa"


        MarttyyriMallari-TTt

        sitten niin ärsyttää?

        Ei olla avuttomiakaan.

        Selitäs nyt. Ja sun valituksesi muuttuu matkan varrella, kun et enää osaa vastata alkuperäiseen.

        :P


      • juupjuup
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tampereella, joten on turha spekuloida asiaa sen enempää. Mennääs takaisin asiaan. Minua ainakin viituuttaa nämä motoristit. Vittu, jos tulevat
        kolmion takaa eteeni, niin syyttäkööt siten itseään,
        Amen.


        "Freeway, take me higher"


        MarttyyriMallari-TTt

        jos motoristi joutuu onnettomuuteen niin pahasti pahiten sille tietty käy. en omista itse moottoripyörää enkä sellaista haluakkaan. älä yleistä kaikkia motoristeja, osa osaa ajaa fiksustikkin


      • juupjuup
        juupjuup kirjoitti:

        jos motoristi joutuu onnettomuuteen niin pahasti pahiten sille tietty käy. en omista itse moottoripyörää enkä sellaista haluakkaan. älä yleistä kaikkia motoristeja, osa osaa ajaa fiksustikkin

        tuli näköjään kirjoitus virhe. tarkoitin pahiten


      • meissä naismotoristeissa kirjoitti:

        sitten niin ärsyttää?

        Ei olla avuttomiakaan.

        Selitäs nyt. Ja sun valituksesi muuttuu matkan varrella, kun et enää osaa vastata alkuperäiseen.

        :P

        sellanen seikka, että te motoristit ette kunnioita liikennesääntöjä. Ajattele nyt kun sellanen iso rautahevonen alkaa vikuroimaan, siinä pieni nainen muuttuu avuttomaksi pökäleeksi ja ajatuu väärälle puolelle tietä, OK???


        "Highway to hell"


        MarttyyriMallari-TTt


      • juupjuup kirjoitti:

        jos motoristi joutuu onnettomuuteen niin pahasti pahiten sille tietty käy. en omista itse moottoripyörää enkä sellaista haluakkaan. älä yleistä kaikkia motoristeja, osa osaa ajaa fiksustikkin

        OSAA AJAA!!! Tässä onkin just pointtini. Motoristit eivät noudata liikennesääntöjä ja
        he ovat vaaraksi autoilijoille.


        "Ajelkaa niillä värkeillänne yksityisalueilla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Mites
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sellanen seikka, että te motoristit ette kunnioita liikennesääntöjä. Ajattele nyt kun sellanen iso rautahevonen alkaa vikuroimaan, siinä pieni nainen muuttuu avuttomaksi pökäleeksi ja ajatuu väärälle puolelle tietä, OK???


        "Highway to hell"


        MarttyyriMallari-TTt

        tilanne muuttuu kun sarvissa on raavas mies?

        Taidat olla vähän tyhmä.


      • ainoat riskikuskit
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        OSAA AJAA!!! Tässä onkin just pointtini. Motoristit eivät noudata liikennesääntöjä ja
        he ovat vaaraksi autoilijoille.


        "Ajelkaa niillä värkeillänne yksityisalueilla"


        MarttyyriMallari-TTt

        ovat itseriittoisia keski-ikäisiä ja sen päälle meneviä miehiä, jotka ovat saaneet mopokortin ajokortin lisukkeena.

        Parikymppiset kollit on oma lukunsa, tilastotietoa, mutta niillä ei olekaan varaa ostaa isoja uusia jenkkejä.

        Montakos NAISmotoristia on aiheuttanut kolarin tänävuonna? En kysy alaikäisiä mopoilijoita, vaan oikeita motoristeja.


      • ainoat riskikuskit kirjoitti:

        ovat itseriittoisia keski-ikäisiä ja sen päälle meneviä miehiä, jotka ovat saaneet mopokortin ajokortin lisukkeena.

        Parikymppiset kollit on oma lukunsa, tilastotietoa, mutta niillä ei olekaan varaa ostaa isoja uusia jenkkejä.

        Montakos NAISmotoristia on aiheuttanut kolarin tänävuonna? En kysy alaikäisiä mopoilijoita, vaan oikeita motoristeja.

        kyllä nyt on niin että on parempi ettei ajella niillä moottoripyörillä enää maantieliikenteessä, tai muutenkaan. Nämä henkilöt (naiset ja miehet) jotka ostavat moottoripyörän ihailevat vauhtia ja vaaraa. Poliisitkaan eivät saa kiinni heidän hirmuvehkeitään. On tietty ihan ok kokea vauhdin hurmaa, mutta sen voi tehdä tivolissakin.


        "Eiköhän kielletä koko laite"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Mites kirjoitti:

        tilanne muuttuu kun sarvissa on raavas mies?

        Taidat olla vähän tyhmä.

        kyllä raavas mies hallitsee paremmin voimakastehoisen ja raskaan moottoripyörän, kuin
        pieni nainen.


        "Ei tehdä tästä tasa-arvokysymystä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • miehet kolhii
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyllä raavas mies hallitsee paremmin voimakastehoisen ja raskaan moottoripyörän, kuin
        pieni nainen.


        "Ei tehdä tästä tasa-arvokysymystä"


        MarttyyriMallari-TTt

        enemmän. Luulevat pystyvänsä.

        Naiset ajavat varman päälle.


      • miehet kolhii kirjoitti:

        enemmän. Luulevat pystyvänsä.

        Naiset ajavat varman päälle.

        olen omin henkilökohtaisin silmin nähnyt muutaman naismotoristin menettävän ajokkinsa hallinan ja näky oli melko ikävä.


        "And she drive to the sky"


        MarttyyriMallari-TTt


      • heheheh-...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen omin henkilökohtaisin silmin nähnyt muutaman naismotoristin menettävän ajokkinsa hallinan ja näky oli melko ikävä.


        "And she drive to the sky"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ei se liehuva letti tarkota sitä että motoristi on naispuolinen. Vai riisuiko ne sun edessäsi asusteensa ja kertoivat olevansa naisia????

        Tiedän itse muutamankin miehen, joiden kypärään on kiinnitetty letti tai lisäkehiussarja. Ja muutamalla on jopa kirkkovene kypärässä.

        Oletko vähän tyhmä? Vai oikein muutaman naismotosristin... Heh, feikki olet.


      • V2 1400
        khih... kirjoitti:

        Kohteleeko naiset sua väärin? ;D

        Ja muuten suurin osa ttt:ssa käyvistä on duunareita.

        Sitä vituttaa ku naiset osaa aja mc ja ite ei pysy pystys ilman apupyörii =)


      • älyvapaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyllä nyt on niin että on parempi ettei ajella niillä moottoripyörillä enää maantieliikenteessä, tai muutenkaan. Nämä henkilöt (naiset ja miehet) jotka ostavat moottoripyörän ihailevat vauhtia ja vaaraa. Poliisitkaan eivät saa kiinni heidän hirmuvehkeitään. On tietty ihan ok kokea vauhdin hurmaa, mutta sen voi tehdä tivolissakin.


        "Eiköhän kielletä koko laite"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olen 20v ajanu mp ja en ole kertaanka saanu sakkoa tai kaatunu. Autolla on menny kortti hyllyl, kolaroinu ja katonkautta metsään. Jotkut kaaha neljäl pyöräl ja toiset kahel pyöräl. Ja se on iha faktaa, saatanan pölö!


    • kysyit minulta ja vastaan sulle: VOIN OLLAKKIN, MUTTA MITÄ SITTEN???
      Feikki en ole, vaan olen totuuden torvi.
      Moottoripyöräily on vaarallista toimintaa. Siinä leikissä monet ovat joutuneet nirvanaan ja että silleen hei!


      "Mitä minä sanoin"


      MarttyyriMallari-TTt

    • Auto-Hönö

      Jauhat täällä paskaa mutta poistat viestisi heti kun saat asia kritiikkiä.

      Ei siellä highwaylla vikuroi kun sinunkaltaiset kusipäiset homosohvakuskit!

      • Nyt pomppas!!! Älä sinä mr. Motorhead rupea pitämään peliä miun kanssa. Sie tiedät miten siin käy. Luuletko sinä helvetin hevosmies, että liikenteessä on varaa leikkiä???


        "Nyt on mittani täysi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Motomiäs
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Nyt pomppas!!! Älä sinä mr. Motorhead rupea pitämään peliä miun kanssa. Sie tiedät miten siin käy. Luuletko sinä helvetin hevosmies, että liikenteessä on varaa leikkiä???


        "Nyt on mittani täysi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Pidä se homosohvas siellä parkkipaikalla niin ei ole motoristeillakaan niin vaarallista.


      • Motomiäs kirjoitti:

        Pidä se homosohvas siellä parkkipaikalla niin ei ole motoristeillakaan niin vaarallista.

        nyt sinä ymmärsit asian. Moottoripyöräilijä jää aina kakkoseksi, kun vastassa on maanteiden kuningas, eli Volvo S80.


        "Käykö kateeksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Motomiäs
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nyt sinä ymmärsit asian. Moottoripyöräilijä jää aina kakkoseksi, kun vastassa on maanteiden kuningas, eli Volvo S80.


        "Käykö kateeksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        No hohhoh! En minä semmoisella tötteröllä vaan kehtais ajella.

        Aja sinä homosohvalla. Minä ajan ohi.

        Turvallisempaa ajaa ohi vaikka oikealta, kun jäädä taakse roikkumaan. Ei noista kusipäisistä volvo-kuskeista ikinä tiedä, mitä ne saa päähänsä.


      • Motomiäs kirjoitti:

        No hohhoh! En minä semmoisella tötteröllä vaan kehtais ajella.

        Aja sinä homosohvalla. Minä ajan ohi.

        Turvallisempaa ajaa ohi vaikka oikealta, kun jäädä taakse roikkumaan. Ei noista kusipäisistä volvo-kuskeista ikinä tiedä, mitä ne saa päähänsä.

        meinaatko ohittaa turbolla varustetun Volvo S80:sen???


        "Keep dreaming, its good for you"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Motomiäs
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        meinaatko ohittaa turbolla varustetun Volvo S80:sen???


        "Keep dreaming, its good for you"


        MarttyyriMallari-TTt

        Juurihan sä tuolla autopuolella valittelit, kun ohi mennään oikealta ja vasemmalta, vaikka kuinka yrität peitellä.

        Ei kuule auta turbo, kun on kuskina urpo. Tulipas kiva riimi.

        Sun homosohva tuskin muutenkaan kiihtyy 0-100km/h kahdessa sekunnissa vaikka asennuttaisit siihen viisi turboa.

        Ensin olit turvallisuutta toitottamassa ja nyt kehuskelet homosohvan suorituskykyä.

        Ensinnäkin se sun ruotsalainen homosohvasi on laiska paska ja toisekseen liian tehokas sinunlaiselle kuljettajalle (kuten kaikki muutkin moottorilla varustetut kulkuneuvot).


      • Motomiäs kirjoitti:

        Juurihan sä tuolla autopuolella valittelit, kun ohi mennään oikealta ja vasemmalta, vaikka kuinka yrität peitellä.

        Ei kuule auta turbo, kun on kuskina urpo. Tulipas kiva riimi.

        Sun homosohva tuskin muutenkaan kiihtyy 0-100km/h kahdessa sekunnissa vaikka asennuttaisit siihen viisi turboa.

        Ensin olit turvallisuutta toitottamassa ja nyt kehuskelet homosohvan suorituskykyä.

        Ensinnäkin se sun ruotsalainen homosohvasi on laiska paska ja toisekseen liian tehokas sinunlaiselle kuljettajalle (kuten kaikki muutkin moottorilla varustetut kulkuneuvot).

        Volvo voimaa. Sä jäät moottoripyörälläsi kuin tikku paskaan kiinni, kun Volvo
        S80 turbo lähtee kiihdyttämään.
        REVI SIITTÄ, MULKKU!!!


        " I do what a fuck i want to do"


        MarttyriMallari-TTt


      • Motomiäs
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Volvo voimaa. Sä jäät moottoripyörälläsi kuin tikku paskaan kiinni, kun Volvo
        S80 turbo lähtee kiihdyttämään.
        REVI SIITTÄ, MULKKU!!!


        " I do what a fuck i want to do"


        MarttyriMallari-TTt

        Mistä sitä sun homosohvaa pitää repiä? Ojastako?

        Et kai sinäkään niin tyhmä ole, että oikeasti kuvittelet jättäväsi surkealla katiskallasi edes satakaakkista moottoripyörää?

        On sulla sekavat jutut. Tyypillinen homosohvan kuljettaja. Kusta päässä, eikä hävetä, vaikka olis paskat housussa. Ylpeillään, pullistellaan, leveillään, haukutaan muita ja lopuksi heittäydytään "humoristisesti" täysin asiattomaksi. Sama juttu liikenteessä. Kaasu pohjassa, nenä pystyssä, vaikka taidot ei riittäisikään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe