miesten ajatuksia selluliitista

Can´t get rid off

Hei! Olen vuosia elänyt terveellisesti ja harrastanut paljon eri liikuntaa. Olen normaalipainoinen. Olen kapea vyötäröltäni ja minulla on leveä lantio. Vuosien treenaus ei näytä muokkaavaan kroppaani tarpeeksi, eikä poistavan selluliittiä. Se vain iän myötä lisääntyy. Olen kaiken lisäksi erittäin kova stressaamaan ja vaadin kaikessa(etenkin opiskelussa) täydellisyyttä. Selluliitti masentaa/rajoittaa elämääni. Olen eronnut pitkä-aikaisesta suhteesta ja haluaisin tutustua miehiin, mutta en uskalla ajatella seksiä yms. häpeän takia. Vaikka olen muuten suhteellisen kaunis ja hoikka, niin selluliitti hävettää kovasti. Haluaisinkin tietää, mitä miehet siitä ajattelevat? Onko se suuri virhe naisessa, jos kaikki muu on kohdallaan? Haluaisin niin nauttia elämästä, mutta tämä rajoittaa. Miehet kertokaa rehellisesti. Ei kai tämän takia kuulu sulkea itseään sosiaalisen elämän ulkopuolelle?

3

2603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_84

      Kaiken maailman palstoille sitä eksynkin. Mikset vaikka lukisi mielummin jotain hyvää kirjaa tai tutustuisi taiteeseen. Eikö se ole kamalan kuluttavaa kun koko elämä pyörii niin luonnollisen ja vaarattoman asian ympärillä kuin selluliitti? Muhkuroita sielä, muhkuroita täällä. Hanki mielummin sisältöä sinne korvien välisiin muhkuroihin, niin ei tarvitse koko-ajan noin pinnallisia asioita miettiä. No tämäkin on vain yhden miehen mielipide.

      • nainen 82

        Tulkitsen edellisen kauniisti muotoillun vastauksen siten, että ainakaan k.o. mies ei kiinnitä selluliittiin kovin paljon huomiota (jos hän kerran pitää sen ajattelemista hölmönä).

        Älä murehdi niin kovasti, eivät miehetkään aina ole täydellisiä vaatteidensa alla! Monen muut asiat ovat paljon tärkeämpiä kuin ihon tasaisuus. Uskon, että kun löydät itsellesi sopivan miehen, hän pitää paljon tärkeämpänä luonnettasi, kasvojasi, muotojasi... nauti niistä, kuulostaa siltä että olet tosi kaunis nainen mutta vain epävarma itsestäsi!


    • anssi...nen

      ..takapuoli leveämpi kuin hartiat.Enkä varmasti ole yksin mielipiteineni.Ulos sieltä,hus hus:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe