Itse olen ollut Benny Hinnin kokouksessa muistaakseni vuonna -96. Silloin jo ihmettelin vitivalkoista pukua ja sormusten suurta ja raamatun sanan vähäistä määrää. Painopiste oli Bennyn tekemissä ihmeissä. Ööö siis Jumalan.
Sattui tässä taannoin eräs tuttavani kertoneen lukemastaan kirjasta "Uusi viini juovuttaa". Sen seurauksena ajattelin vilkaista netistä, että mitäs Bennystä sanotaan: oli surullista luettavaa; mm. helluntaipastori Pyykkösen artikkeli "hengellinen vs. karismaattinen" kertoo suoranaisesta valehtelusta. Mutta väärät profeetat on tuotava julki. Monelle Benny-fanille ikävää luettavaa. Onhan toki niin, että totuus ei pala tulessakaan.
Eihän Jeesuskaan tullut tänne ihmeiden takia, vaan totesi: "että te uskoisitte...."
Benny Hin
39
1069
Vastaukset
Ja Jumalan sana menestyi ja opetuslasten luku lisääntyi suuresti Jerusalemissa. Ja lukuisa joukko pappeja tuli uskolle kuuliaisiksi. Ja Stefanus, täynnä armoa ja voimaa, teki suuria ihmeitä ja tunnustekoja kansassa. Ap.t.6:7-8
- Präde
Oliko Stefanuskin jäänyt kiinni valheista.
Präde kirjoitti:
Oliko Stefanuskin jäänyt kiinni valheista.
Olen ollut kerran Benny Hinnin kokouksessa. En minä häntä ikävöi, mutta Jeesusta kyllä.
- kirja
on kulissien takana, se kertoo myös näistä superhessuista ja niiden tekemisistä. surullista kun ihmiset ovat näin hyväuskoisia hölmöjä
- Jeesus
lupasi ihmeitä, suurempia, kuin Hän Itse teki ja Hän lupasi, että merkit seuraavat uskoamme. Lähde siltä pohjalta arvioimaan heitä, joista et todellakaan voi olla varma, vaikka olisivatkin Jumalan asialla.
- Präde
Miksi tälläinen mies kuin Benny Hinn, joka on siis palestiinan arabi, valehtelisi isänsä ammatin: jonka hän väittää olleen Jaffan kaupunginjohtaja, kun itse asiassa oli postitoimistossa töissä.
Kyllähän Saatanakin pystyy ihmeisiin ja eksyttämään meistä "suurimmatkin" uskovat - laisinkaan
Präde kirjoitti:
Miksi tälläinen mies kuin Benny Hinn, joka on siis palestiinan arabi, valehtelisi isänsä ammatin: jonka hän väittää olleen Jaffan kaupunginjohtaja, kun itse asiassa oli postitoimistossa töissä.
Kyllähän Saatanakin pystyy ihmeisiin ja eksyttämään meistä "suurimmatkin" uskovattätä Hinniä, mutta tiedän, että saatana tekee kaikkensa, saadakseen Jeesuksen lähettiläät huonoon maineeseen. Varo, että et välitä saatanan viestejä tällä palstalla, jossa muutenkin ollaan eksytty kauas elävästä Jumalasta, joka tekee ihmeitään tänään ja niin suuria ihmeitä, että niitä ei aikaisemmin ole nähty.
- Präde
laisinkaan kirjoitti:
tätä Hinniä, mutta tiedän, että saatana tekee kaikkensa, saadakseen Jeesuksen lähettiläät huonoon maineeseen. Varo, että et välitä saatanan viestejä tällä palstalla, jossa muutenkin ollaan eksytty kauas elävästä Jumalasta, joka tekee ihmeitään tänään ja niin suuria ihmeitä, että niitä ei aikaisemmin ole nähty.
Taisinpa sohaista ampiaispesään. Katsopa kumminkin googlesta hakuja Bennystä.
- sohaisit
Präde kirjoitti:
Taisinpa sohaista ampiaispesään. Katsopa kumminkin googlesta hakuja Bennystä.
johonkin, mutta et ampiaispesään, vaan mahdollisuuteen, että olet langennut Jumalan työntekijän halveksijaksi. Vieläkin sanon, että en tunne tätä Hinniä, mutta tunnen tuon hengen, joka arvostelee mielellään jokaista, joka ei toimi hänen opetustensa mukaan.
Täällä on hyvin monia, jotka välittävät tätä henkeä, eli he ovat suojelevinaan seurakuntaa, mutta käyvätkin repijiksi. Lue itse, miten alati puhutaan pahaa Ylivainiosta, Koivistosta ja kenestä milloinkin. Heihinkö haluat kuulua.
Täällä oli jokin aika sitten nainen, joka toi pitkiä listoja nimejä tänne ja nimesi heidät eksyttäjiksi ja monta Jumalan miestä oli niihin listoihin listattu. - Präde
sohaisit kirjoitti:
johonkin, mutta et ampiaispesään, vaan mahdollisuuteen, että olet langennut Jumalan työntekijän halveksijaksi. Vieläkin sanon, että en tunne tätä Hinniä, mutta tunnen tuon hengen, joka arvostelee mielellään jokaista, joka ei toimi hänen opetustensa mukaan.
Täällä on hyvin monia, jotka välittävät tätä henkeä, eli he ovat suojelevinaan seurakuntaa, mutta käyvätkin repijiksi. Lue itse, miten alati puhutaan pahaa Ylivainiosta, Koivistosta ja kenestä milloinkin. Heihinkö haluat kuulua.
Täällä oli jokin aika sitten nainen, joka toi pitkiä listoja nimejä tänne ja nimesi heidät eksyttäjiksi ja monta Jumalan miestä oli niihin listoihin listattu.Mutta Wilkersonin tunnen.
Luepa, mitä hän sanoo vääristä profeetoista: voi mainita Bennynkin. - henkilökohtaisesti...
Präde kirjoitti:
Mutta Wilkersonin tunnen.
Luepa, mitä hän sanoo vääristä profeetoista: voi mainita Bennynkin.tämän Wilkersonin ja tiedätkö hänen olevan niin luotettava, että voi uskoa hänen arvosteluihinsa (toivottavasti ei tuomioihinsa)?
Uskallatko toisen ihmisen sanomaan luottaa noin täydellisesti, että ehkä tämän ihmisen mukana menet siihen henkeen, johon sinun ei tulisi mennä. Jos olet varma, että tämä Hin on valheveli ja jos tunnet hänen hedelmänsä ja tiedät, että ne ovat huonoja, niin arvostele, mutta varo tuomitsemista, josta itsekin tuolla alhaalla varoittelet. Meille ei ole annettu näkökykyä tuomoita lausua.
Ota huomioon, että täällä ei ole täydellistä ihmistä ja jopa Wilkersson (jota myöskään en tunne), voi käydä lankeemukseen, jos ei valvo itseään. Älkää nostako, älkää laskeko ketään, vaan valvokaa itseänne. Jos te jäätte katsomaan johonkikaan ihmiseen on siitä seurauksena kasvamattomuus ja jopa kollektiivinen lankeemus, joka paistaa tällä palstalla hyvin usein.
Siis, ahkeroikaa Jumalan tuntemiseksi, eli syökää Sanaa, se on turva, joka ei petä, jos ihminen uskossa luottaa siihen. - Ker3gaih
sohaisit kirjoitti:
Täällä oli jokin aika sitten nainen, joka toi pitkiä listoja nimejä tänne ja nimesi heidät eksyttäjiksi ja monta Jumalan miestä oli niihin listoihin listattu.Oletko sinä mahdollisesti sitä mieltä, ettei ole mitään eksytyksiä ja eksyttäjiä ?
Raamatussa on hyvin monessa kohdassa opetettu olemaan valpas, koska sielunvihollinen tekee kaikkensa, eksyyttääkseen jopa valitut.
Jeesuksen ja ensimmäisten opetuslapsien aikana alkoivat gnostilaiset lahkot esiintymään kristittyinä, saadakseen eksytettyä mahdollisimman monta. He kirjoittivat omia evankeliumejaan, kuten apogryfikirjoja.
Kautta aikojen, kristityt ovat tahtoneet olla tarkkoja siinä, että seurakunnat pysyvät siinä opissa, mikä on raamattuun kirjoitettu. Aina ne eivät ole siinä onnistuneet.
Tiedät kai hiukan Jehovan todistajista ja Mormoneista, hekin puhuvat uskosta ja pelastuksesta ja Jeesuksesta Kristuksesta.
Sen tähden monet ottavat heidät vastaan ja tulevat heidän kaltaisiksiin, vaikka he eivät ole kristittyjä.
On olemassa harhaoppeja, jotka ovat noita kahta enemmän kristinuskon kaltaisia, kuten Menestysteolgia (Kenneth Haginin oppi) ja Katolisuus. Torontolaisuus on lähtöisin menestysteologiasta, mutta se korottaa enemmän tunteita ja kokemuksia ja vähemmän opetusta.
Maailmassa on pahojakin ihmisiä, jopa sellaisia jotka esiintyvät uskovina, saadakseen taloudellista voittoa uskovien kustannuksella. He kyllä voivat puhua Jeesuksesta ja huutaa aamentakin, mutta heidän toimintansa tarkoitus on tehdä heidät itsensä hyvin rikkaiksi. - Präde
sohaisit kirjoitti:
Täällä oli jokin aika sitten nainen, joka toi pitkiä listoja nimejä tänne ja nimesi heidät eksyttäjiksi ja monta Jumalan miestä oli niihin listoihin listattu.Benny itse kertoo saarnassaan: ”Yksi oudoimmista tapauksista sattui muutama vuosi sitten, kun vierailin Aimeen haudalla. Nyt torstaina olen TBN:n lähetyksessä. Perjantaina aion vierailla Kathryn Kuhlmanin haudalla. Se on lähellä Aimeen hautaa… en koskaan unohda mitä näin Aimeen haudalla. Se oli uskomattoman dramaattista. hän oli sellainen nainen, että hänen haudallaan, sen molemmin puolin, seisoivat yli kaksimetriset enkelit kumartuneina haudan puoleen ja kultainen ketju ulottui haudan ympäri…tuntuu uskomattomalta, että joku voi kuolla ja enkelit seisovat haudan vierellä kumartuneena. Tunsin valtavan voitelun, kun olin siellä… Jumalan voima tuli ylleni… uskon voitelun lähteneen Aimeen ruumiista… te, te teidän tulisi tuntea Aimeen haudan voitelu. Se on uskomatonta. Ja Kathrynin. Se on valtava. Olen kuullut ihmisten parantuneen kun he ovat käyneet haudalla… ”
Uskovat saavat Pyhän Hengen voitelunJumalan kautta, Raamatun opetuksen mukaan eikä kuolleiden hautojen kautta. Benny puhuu haudan voitelusta, hän siirtää voitelun sellaisiin yhteyksiin, jotka ovat Raamatun opetuksessa kiellettyjä yhteyksiä.
Jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa, 3 Moos 20:6 - eksytystä
Ker3gaih kirjoitti:
Oletko sinä mahdollisesti sitä mieltä, ettei ole mitään eksytyksiä ja eksyttäjiä ?
Raamatussa on hyvin monessa kohdassa opetettu olemaan valpas, koska sielunvihollinen tekee kaikkensa, eksyyttääkseen jopa valitut.
Jeesuksen ja ensimmäisten opetuslapsien aikana alkoivat gnostilaiset lahkot esiintymään kristittyinä, saadakseen eksytettyä mahdollisimman monta. He kirjoittivat omia evankeliumejaan, kuten apogryfikirjoja.
Kautta aikojen, kristityt ovat tahtoneet olla tarkkoja siinä, että seurakunnat pysyvät siinä opissa, mikä on raamattuun kirjoitettu. Aina ne eivät ole siinä onnistuneet.
Tiedät kai hiukan Jehovan todistajista ja Mormoneista, hekin puhuvat uskosta ja pelastuksesta ja Jeesuksesta Kristuksesta.
Sen tähden monet ottavat heidät vastaan ja tulevat heidän kaltaisiksiin, vaikka he eivät ole kristittyjä.
On olemassa harhaoppeja, jotka ovat noita kahta enemmän kristinuskon kaltaisia, kuten Menestysteolgia (Kenneth Haginin oppi) ja Katolisuus. Torontolaisuus on lähtöisin menestysteologiasta, mutta se korottaa enemmän tunteita ja kokemuksia ja vähemmän opetusta.
Maailmassa on pahojakin ihmisiä, jopa sellaisia jotka esiintyvät uskovina, saadakseen taloudellista voittoa uskovien kustannuksella. He kyllä voivat puhua Jeesuksesta ja huutaa aamentakin, mutta heidän toimintansa tarkoitus on tehdä heidät itsensä hyvin rikkaiksi.on ja se ei voi olla tulematta meidän kaikkien kohdalle, mutta meidän ei tarvitse sitä peljätä, sillä mehän valvomme ja Jeesus suojaa meidät. Meidän tehtävämme on siis valvoa itseämme ja luottaa Jumalaan, jolla on kaikki valta.
Kaikki, missä Jeesusta ei tunnusteta Jumalaksi on eksytystä. Siellä missä Jeesus tunnustetaan Jumalaksi ja pelastajaksemme saamme olla varovaisia arvosteluinemme, sillä Jumala toimii tahtonsa mukaan, eikä kysele meiltä, vaikka antaisi iloisen ja naurua aiheuttavan herätyksenkin tämän pimeän ajan keskellä.
Siis, jos Jeesusta ei tunnusteta lihaan tulleeksi, saa olla varma, että kyseessä on antikristuksen, eli eksyttäjän henki.
Täälläpä tuomitaankin heitä, jotka tunnustavat Jeesuksen lihaan tulleeksi, mutta eivät noudata totuttuja ja yleisesti hyväksyttyjä kaavoja.
Jokainen, joka tuottaa hyvää hedelmää, eli rakastaa, on Jumalasta, oli hänen käytöksensä sitten miten poikkeavaa tahansa. - mielestäni
Präde kirjoitti:
Benny itse kertoo saarnassaan: ”Yksi oudoimmista tapauksista sattui muutama vuosi sitten, kun vierailin Aimeen haudalla. Nyt torstaina olen TBN:n lähetyksessä. Perjantaina aion vierailla Kathryn Kuhlmanin haudalla. Se on lähellä Aimeen hautaa… en koskaan unohda mitä näin Aimeen haudalla. Se oli uskomattoman dramaattista. hän oli sellainen nainen, että hänen haudallaan, sen molemmin puolin, seisoivat yli kaksimetriset enkelit kumartuneina haudan puoleen ja kultainen ketju ulottui haudan ympäri…tuntuu uskomattomalta, että joku voi kuolla ja enkelit seisovat haudan vierellä kumartuneena. Tunsin valtavan voitelun, kun olin siellä… Jumalan voima tuli ylleni… uskon voitelun lähteneen Aimeen ruumiista… te, te teidän tulisi tuntea Aimeen haudan voitelu. Se on uskomatonta. Ja Kathrynin. Se on valtava. Olen kuullut ihmisten parantuneen kun he ovat käyneet haudalla… ”
Uskovat saavat Pyhän Hengen voitelunJumalan kautta, Raamatun opetuksen mukaan eikä kuolleiden hautojen kautta. Benny puhuu haudan voitelusta, hän siirtää voitelun sellaisiin yhteyksiin, jotka ovat Raamatun opetuksessa kiellettyjä yhteyksiä.
Jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa, 3 Moos 20:6tuon on harhautumista, mutta haluan vielä painottaa, että minun mielestäni, en siis tiedä, mikä on Jumalan mielipide. Ota kuitenkin huomioon, että täällä tapahtuu koko ajan kaikenlaista, jota me emme ymmärrä ja mekin saatamme välillä itsekin tuottaa asioita, joita toiset eivät ymmärrä ja välillä saatamme käväistä kapean tien sivussakin, mutta onneksemme Jeesus varjelee ja vartioi meidät ja saa meidät palamaan oikeaan asenteeseen.
En menisi tuonkaan perusteella, mitä Hinnistä kerrot häntä arvostelemaan alas, vaan yhäkin vaadin, että hänet olisi tunnettava niin hyvin, ennen arvosteluja, että tietäisi mitkä hedelmät hänessä elävät, eli onko hän armahtavainen ja laupias ja rakastaako hän. Jo yhden ainoan päivän aikana ihmisen hedelmät tulevat esille, jos osaa niitä etsiä. Eli hedelmistään puu tunnetaan ja jokainen, joka tunnustaa Jeesuksen lihaan tulleeksi, on varteenotettava uskovaisena, ellei hedelmät toista osoita. - merim.raimo
mielestäni kirjoitti:
tuon on harhautumista, mutta haluan vielä painottaa, että minun mielestäni, en siis tiedä, mikä on Jumalan mielipide. Ota kuitenkin huomioon, että täällä tapahtuu koko ajan kaikenlaista, jota me emme ymmärrä ja mekin saatamme välillä itsekin tuottaa asioita, joita toiset eivät ymmärrä ja välillä saatamme käväistä kapean tien sivussakin, mutta onneksemme Jeesus varjelee ja vartioi meidät ja saa meidät palamaan oikeaan asenteeseen.
En menisi tuonkaan perusteella, mitä Hinnistä kerrot häntä arvostelemaan alas, vaan yhäkin vaadin, että hänet olisi tunnettava niin hyvin, ennen arvosteluja, että tietäisi mitkä hedelmät hänessä elävät, eli onko hän armahtavainen ja laupias ja rakastaako hän. Jo yhden ainoan päivän aikana ihmisen hedelmät tulevat esille, jos osaa niitä etsiä. Eli hedelmistään puu tunnetaan ja jokainen, joka tunnustaa Jeesuksen lihaan tulleeksi, on varteenotettava uskovaisena, ellei hedelmät toista osoita.Kirjoitat....en siis tiedä mikä on Jumalan mielipide.LUE HYVÄ IHMINEN SE RAAMATUSTA.Ja koita edes aluksi uskoa mitä Präde kirjoittaa.Valehteliat eivät peri taivastenvaltakuntaa.
Präde kirjoitti:
Benny itse kertoo saarnassaan: ”Yksi oudoimmista tapauksista sattui muutama vuosi sitten, kun vierailin Aimeen haudalla. Nyt torstaina olen TBN:n lähetyksessä. Perjantaina aion vierailla Kathryn Kuhlmanin haudalla. Se on lähellä Aimeen hautaa… en koskaan unohda mitä näin Aimeen haudalla. Se oli uskomattoman dramaattista. hän oli sellainen nainen, että hänen haudallaan, sen molemmin puolin, seisoivat yli kaksimetriset enkelit kumartuneina haudan puoleen ja kultainen ketju ulottui haudan ympäri…tuntuu uskomattomalta, että joku voi kuolla ja enkelit seisovat haudan vierellä kumartuneena. Tunsin valtavan voitelun, kun olin siellä… Jumalan voima tuli ylleni… uskon voitelun lähteneen Aimeen ruumiista… te, te teidän tulisi tuntea Aimeen haudan voitelu. Se on uskomatonta. Ja Kathrynin. Se on valtava. Olen kuullut ihmisten parantuneen kun he ovat käyneet haudalla… ”
Jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa, 3 Moos 20:6Yleensä nuo Hinnin tapaiset puhuu jostain "hengestä", henki tuli päälleni, tai voitelusta, voitelu tuli päälleni.
Siinä on vissi ero, kun puhutaan PTHÄN HENGEN kasteesta, joka tulee yksinomaan Jeesuksen Kristuksen kautta, eikä suinkaan kuolleitten , haudassa lepäävien kautta.
Siksi Jeesus nousi kuolleista, ja elää, että voi edelleenkin kastaa Pyhällä Hengellä ja tulella.
Kyllä Beny Hinn on eksyttävän hengen alaisuudessa, ja kaikki saarikallet jotka kiertää kuolevaisten ihmisten haudoilla voimaa hakemassa.Elämme lopun ajassa, johon Jumala on luvannut lähettää väkevän eksytyksen. Tässä mielessä he ovat "Jumalan asialla".
Hinn on niin läpinäkyvästi harhassa ja "toisen hengen" vallassa, että ihmettelen kuinka hän kykenee yhä eksyttämään kymmeniä tuhansia ihmisiä kautta maailman. Mutta hän eksyttääkin niitä, jotka "eivät vastaanottaneet rakkautta totuuteen, voidakseen pelastua". Hän on yksi niistä "voidelluista" (kristuksista) ja vääristä profeetoista, joista Jeesus omiaan varoitti.
Surullista on tavata uskovia, jotka eivät uskalla ottaa kantaa Hinniä vastaan siinä pelossa, että "ehkä pilkkaavat Pyhää Henkeä", Häntä, joka kehoitti koettelemaan ja arvostelemaan kaiken kuulemamme ja kokemamme.
Ajassamme lisääntyvä "väkevä, ts. voimallinen, eksytys" on Jumalan lähettämä niille, jotka ovat hylänneet Kristuksen ja Hänen evankeliuminsa ja kääntyneet palvomaan ja kunnioittamaan ihmistä enemmän kuin Luojaansa.- saat
merim.raimo kirjoitti:
Kirjoitat....en siis tiedä mikä on Jumalan mielipide.LUE HYVÄ IHMINEN SE RAAMATUSTA.Ja koita edes aluksi uskoa mitä Präde kirjoittaa.Valehteliat eivät peri taivastenvaltakuntaa.
tietoosi asiat siinä silmänräpäyksessä. Siinä on sitten aikamoinen ero minuun, joka useinkin joudun vaikenemaan ja odottamaan vastausta. Varsinkin juuri asioihin, joista Raamatussa ei kerrota niin selkeästi, että voisin sen heti käsittää Raamatun Sanalla.
Ehkpäpä tämä vihanpito mitä täällä näkee johtuukin siitä, että ihmiset kuvittelevat tietävänsä, mutta eivät tiedä, mikä on toisen ihmisen usko ja mitä hedelmää tämä ihminen kantaa. - jo tuolla
Mohikaani_27 kirjoitti:
Yleensä nuo Hinnin tapaiset puhuu jostain "hengestä", henki tuli päälleni, tai voitelusta, voitelu tuli päälleni.
Siinä on vissi ero, kun puhutaan PTHÄN HENGEN kasteesta, joka tulee yksinomaan Jeesuksen Kristuksen kautta, eikä suinkaan kuolleitten , haudassa lepäävien kautta.
Siksi Jeesus nousi kuolleista, ja elää, että voi edelleenkin kastaa Pyhällä Hengellä ja tulella.
Kyllä Beny Hinn on eksyttävän hengen alaisuudessa, ja kaikki saarikallet jotka kiertää kuolevaisten ihmisten haudoilla voimaa hakemassa.edempänä sanoin, minustakin tuo osa tämän Hinnin uskossa (jonka uskoa en tunne, enkä hedelmiä tiedä) kuulostaa oudolta, enkä ole valmis yhtymään tuollaiseen uskoon, mutta silti en ota oikeudekseni häntä edes arvostella ennen, kuin saan hänestä enemmän tietoa.
Jumala toimii omilla tavoillaan ja antaa oman aivoituksensa kautta meille VOIMAN ja siihen kuuluvat armolahjat ja muistan, kuinka hyljeksityksi jouduin entisten ja osittain nykyisten uskonystävieni osalta, kun Jumala antoi lahjat, joista emme olleet kuulleet ja joita emme ymmärtäneet. Jos Jeesus ei olisi ollut kanssani jokahetki, olisin itse ne lahjat hyljännyt, mutta Jeesus vahvisti uskoani joka hetki ja niin tuli pääsi palamaan ja synnytti valtavia, puhtaita ja Raamatun mukaisia asioita.
Montako kertaa täällä on tuli sammutettu, juuri se Pyhän Hengen tuli, jota Jeesus varoittaa sammuttamasta.
Tätäkään kirjoittaessani, en yhdy Hinnin kokemukseen haudan kautta saatavasta voimasta, mutta en käy häntä arvostelemaankaan ennen, kuin saan siihen luvan Jeesukselta. - sinä
jukka.finland kirjoitti:
Elämme lopun ajassa, johon Jumala on luvannut lähettää väkevän eksytyksen. Tässä mielessä he ovat "Jumalan asialla".
Hinn on niin läpinäkyvästi harhassa ja "toisen hengen" vallassa, että ihmettelen kuinka hän kykenee yhä eksyttämään kymmeniä tuhansia ihmisiä kautta maailman. Mutta hän eksyttääkin niitä, jotka "eivät vastaanottaneet rakkautta totuuteen, voidakseen pelastua". Hän on yksi niistä "voidelluista" (kristuksista) ja vääristä profeetoista, joista Jeesus omiaan varoitti.
Surullista on tavata uskovia, jotka eivät uskalla ottaa kantaa Hinniä vastaan siinä pelossa, että "ehkä pilkkaavat Pyhää Henkeä", Häntä, joka kehoitti koettelemaan ja arvostelemaan kaiken kuulemamme ja kokemamme.
Ajassamme lisääntyvä "väkevä, ts. voimallinen, eksytys" on Jumalan lähettämä niille, jotka ovat hylänneet Kristuksen ja Hänen evankeliuminsa ja kääntyneet palvomaan ja kunnioittamaan ihmistä enemmän kuin Luojaansa.juuri yhdykin sen naisen, joka listaa eksyttäjät, henkeen. Etkö sinä juuri usein ole suostunut arvostelemaan täällä ihmisiä heidän uskonsa tähden. Tunnetko Koiviston, jota olen tavannut sinut arvostelemasta ja jopa tuomitsemasta.
Tunnetko tämän Hinnin ja tiedätö onko hänen hedelmänsä huono ja paha? - ETSIMÄSSÄ...
jo tuolla kirjoitti:
edempänä sanoin, minustakin tuo osa tämän Hinnin uskossa (jonka uskoa en tunne, enkä hedelmiä tiedä) kuulostaa oudolta, enkä ole valmis yhtymään tuollaiseen uskoon, mutta silti en ota oikeudekseni häntä edes arvostella ennen, kuin saan hänestä enemmän tietoa.
Jumala toimii omilla tavoillaan ja antaa oman aivoituksensa kautta meille VOIMAN ja siihen kuuluvat armolahjat ja muistan, kuinka hyljeksityksi jouduin entisten ja osittain nykyisten uskonystävieni osalta, kun Jumala antoi lahjat, joista emme olleet kuulleet ja joita emme ymmärtäneet. Jos Jeesus ei olisi ollut kanssani jokahetki, olisin itse ne lahjat hyljännyt, mutta Jeesus vahvisti uskoani joka hetki ja niin tuli pääsi palamaan ja synnytti valtavia, puhtaita ja Raamatun mukaisia asioita.
Montako kertaa täällä on tuli sammutettu, juuri se Pyhän Hengen tuli, jota Jeesus varoittaa sammuttamasta.
Tätäkään kirjoittaessani, en yhdy Hinnin kokemukseen haudan kautta saatavasta voimasta, mutta en käy häntä arvostelemaankaan ennen, kuin saan siihen luvan Jeesukselta.tietoa tämän netin kautta Benny Hinnistä ja etsin sitä suomenkielisiltä sivuistoilta, mutta se oli ladattu niin täyteen arvosteluja ja tuomioita, että sen takaa ei löytynyt puolueetonta tietoa.
Pyysin, että Jeesus antaisi minulle ymmärryksen tämän miehen osalta, mutta sain vastaukseksi, että "ei vielä, tällä on tarkoituksensa, etsi tietoa."
Näin Jeesus toimii usein kanssani ja siksi olen joutunut jättämään usein asiat rukouksessa Hänelle. En ole saanut lupaa arvostella muuta, kuin heidän eksymystään, jotka eivät tunnusta Jeesuksen lihaan tulleeksi ja lupaa ei tulekaan minun tuomioiden antamisille.
Täällä on niin paljon ihmisten mielipiteitä tästä Hinnistä, että sen perusteella täältä ei löydy totuutta.
Välissä on tietoa, joka puhuu kuitenkin hyvääkin tästä Hinnistä, sillä hänen sanotaan julistavan VEREN EVANKELIUMIA ja tuovan esiin JUMALAN KOLMIYHTEISYYTTÄ.
Jeesus johdattakoon totuuteen, jossa on todellinen uskallus sanoa mielipide tästä miehestä. Sitä mielipidettä en ikinä sano ihmisten kautta tulleen tiedon perusteella, sillä tiedän, että tänne Suomeen on valjastettu rintama, joka pyrkii sammuttamaan Jumalan aloittamaa työtä täällä ja tässä rintamassa seisovat "kaikki tietävät", joilla on Raamattu Sana tiedossa ja jota he käyttävät haluamallaan tavalla.
Uskon, että saan nähdä Hinnin tuottamat hedelmät vielä jonakin päivänä. Jos hän ilmentää rakkautta, rauhaa, iloa, on kestävä, pitkämielinen, laupias ja armollinen, niin ne hedelmät kertovat, että on Jumalan soturista kyse.
Mutta, jos hän ilmentää ahneuden hedelmää, mitä nuo ihmisten antamat arvostelu toivat tiettäväksi, eli on itsekäs ja välinpitämätön lähimäisiinsä nähden, niin siitä tiedän, että hänellä ei ole osuutta Jumalaan. - Ja sillälailla
Mohikaani_27 kirjoitti:
Yleensä nuo Hinnin tapaiset puhuu jostain "hengestä", henki tuli päälleni, tai voitelusta, voitelu tuli päälleni.
Kyllä Beny Hinn on eksyttävän hengen alaisuudessa, ja kaikki saarikallet jotka kiertää kuolevaisten ihmisten haudoilla voimaa hakemassa.Kumman hauta se nyt oli, Elia vai Elisa kyseessä, jonka hautaan pudonnut kuollut heräsi henkiin, ja eikäs itse Jumala haudannut jopa Mooseksen.
Näyttää menevän joillain käsitteet aivan sekaisin.
Eli:
-ELÄMÄNTYÖ
-VAINAJAN MUISTO
-VAINAJAN MUISTON KUNNIOIDUS.
Eikös jopa Jumala sano, "kallis on minun silmissäni minulle palvelijani kuolema", eli ei Jumala suhdaudu hautoihin kun pimeyden kuiluihin.
- kyllä
sanon, että onhan teillä Hirsilä ja kumppanit, jotka ovat kanssanne samaa mieltä ja kaiken lisäksi tutkimuksillaan osoittavat, että ihmeitä ei tapahdu.
Eikä tule tapahtumaan keskuudessanne, jos uskonne on tuon tasoista.- Präde
Ei ole kyse etteikö ihmeitä tapahtuisi, vaan onko tekijä väärä profeetta, niinkuin nyt Bennyn tapauksessa näyttää. Eiköhän mies palvo rahaa ja jotain muuta, kun on kerran myynyt seurakuntansakin.
- yhdyt
Präde kirjoitti:
Ei ole kyse etteikö ihmeitä tapahtuisi, vaan onko tekijä väärä profeetta, niinkuin nyt Bennyn tapauksessa näyttää. Eiköhän mies palvo rahaa ja jotain muuta, kun on kerran myynyt seurakuntansakin.
siihen lauluun, jota monet langenneet laulavat, niin tee äkkiä parannus, että et samaan lankeemukseen jää ja ota nyt ensi töiksesi selkoa, onko sinun laisinkaan syytä varoitella tällä palstalla kenestäkään. Olisiko parempi, että alkaisit rakentajaksi, etkä repijäksi. Jumala kyllä syrjäyttää heidät, jotka Hänen nimessään toimivat, jos se ei ole Hänestä. Elämme sellaista aikaa. Jokaisen on ahkeroitava aivan itse Jumalan tuntemiseksi ja luotettava itsensä Jeesuksen varjelukseen.
Älkää varjelko itseänne, vaan luottakaa Jumalaan ja tulkaa virran vietäväksi, joka tuo todellisen vapauden ja todelliset ihmeet elämäänne. Te tiedätte, kuka on Jumalasta siitä opettaako hän teitä pitämään Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
He, jotka mainostavat halpaa armoa, ovat heitä, joita teidän tulee joko välttää tai nuhdella heitä.
Ihmeitä tapahtuu ja jos tämä Hin opettaa Jumalan Sanan mukaisesti, niin ne ihmeet ovat Jumalan lahja hänelle ja Jumalan seurakunnalle. - Präde
yhdyt kirjoitti:
siihen lauluun, jota monet langenneet laulavat, niin tee äkkiä parannus, että et samaan lankeemukseen jää ja ota nyt ensi töiksesi selkoa, onko sinun laisinkaan syytä varoitella tällä palstalla kenestäkään. Olisiko parempi, että alkaisit rakentajaksi, etkä repijäksi. Jumala kyllä syrjäyttää heidät, jotka Hänen nimessään toimivat, jos se ei ole Hänestä. Elämme sellaista aikaa. Jokaisen on ahkeroitava aivan itse Jumalan tuntemiseksi ja luotettava itsensä Jeesuksen varjelukseen.
Älkää varjelko itseänne, vaan luottakaa Jumalaan ja tulkaa virran vietäväksi, joka tuo todellisen vapauden ja todelliset ihmeet elämäänne. Te tiedätte, kuka on Jumalasta siitä opettaako hän teitä pitämään Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
He, jotka mainostavat halpaa armoa, ovat heitä, joita teidän tulee joko välttää tai nuhdella heitä.
Ihmeitä tapahtuu ja jos tämä Hin opettaa Jumalan Sanan mukaisesti, niin ne ihmeet ovat Jumalan lahja hänelle ja Jumalan seurakunnalle.Benny itse kertoo saarnassaan: ”Yksi oudoimmista tapauksista sattui muutama vuosi sitten, kun vierailin Aimeen haudalla. Nyt torstaina olen TBN:n lähetyksessä. Perjantaina aion vierailla Kathryn Kuhlmanin haudalla. Se on lähellä Aimeen hautaa… en koskaan unohda mitä näin Aimeen haudalla. Se oli uskomattoman dramaattista. hän oli sellainen nainen, että hänen haudallaan, sen molemmin puolin, seisoivat yli kaksimetriset enkelit kumartuneina haudan puoleen ja kultainen ketju ulottui haudan ympäri…tuntuu uskomattomalta, että joku voi kuolla ja enkelit seisovat haudan vierellä kumartuneena. Tunsin valtavan voitelun, kun olin siellä… Jumalan voima tuli ylleni… uskon voitelun lähteneen Aimeen ruumiista… te, te teidän tulisi tuntea Aimeen haudan voitelu. Se on uskomatonta. Ja Kathrynin. Se on valtava. Olen kuullut ihmisten parantuneen kun he ovat käyneet haudalla… ”
Uskovat saavat Pyhän Hengen voitelun Jumalan kautta, Raamatun opetuksen mukaan eikä kuolleiden hautojen kautta. Benny puhuu haudan voitelusta, hän siirtää voitelun sellaisiin yhteyksiin, jotka ovat Raamatun opetuksessa kiellettyjä yhteyksiä.
Jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa, 3 Moos 20:6 Präde kirjoitti:
Uskovat saavat Pyhän Hengen voitelun Jumalan kautta, Raamatun opetuksen mukaan eikä kuolleiden hautojen kautta. Benny puhuu haudan voitelusta, hän siirtää voitelun sellaisiin yhteyksiin, jotka ovat Raamatun opetuksessa kiellettyjä yhteyksiä.
Jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa, 3 Moos 20:6enkeli sanoi minulle: "Älä itke, hän ei ole täällä. Tapaatte kirkkaudessa." Se oli lohduttava kokemus, mutta siitä huolimatta minulla ei ole tapana ravata kenenkään haudalla etsimässä enkelikokemuksia tai uutta voitelua.
- todella
purje kirjoitti:
enkeli sanoi minulle: "Älä itke, hän ei ole täällä. Tapaatte kirkkaudessa." Se oli lohduttava kokemus, mutta siitä huolimatta minulla ei ole tapana ravata kenenkään haudalla etsimässä enkelikokemuksia tai uutta voitelua.
voi antaa meille lohdutustaan sen mukaan, mikä meidän persoonallemme on helpoin vastaanottaa.
Tuo lohdutus jota sait enkelin kautta on ihana ja kiitän puolestasi rakasta Jeesusta.
Minä saan lohdutuksen kaikessa Jeesukselta ja saan myöskin edeltä tiedon tapahtumista, jos ne ovat Hänen mielestään tärkeitä minun edeltä tietää. Esim. äitini täältä lähdön sain tietää edeltä ja se tapahtui juuri niin, kuin Jeesus sen ilmoitti tapahtuvan ja siksi minun oli se helppo hyväksyä.
- Pietarikin
varoitti harhaopeista ja vääristä profeetoista!
- HE, jotka
itse itseään jonain pitävät, ovat pahimpia Jumalan tulen sammuttajia. He eivät pelkää Jumalaa ja siksi he eivät jätä outoja ja vaikeita asioita rukouksessa Jeesuksella, vaan antavat arvionsa ja tuomionsa siltä paikalta, missä ovat.
Väärät profeetat
15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
16 Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
17 Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.
18 Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä. [Jaak. 3:12]
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen. [Matt. 3:10 ]
20 Hedelmistä te siis tunnette heidät.
21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. [7:21-23: Luuk. 6:46, 13:25-27 : Hoos. 8:2; Matt. 25:11]
22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' [Matt. 13:41,42, 25:12,41]
JA TÄSSÄ OVAT NE HEDELMÄT JOTKA TULISI ILMESTYÄ NIISSÄ JOTKA KÄYVÄT RUKOILTAVAXI HINNIN LUONA ---->
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
SILLÄ NÄISTÄ HEDELMISTÄ POIS JÄÄMINEN HÄNEN KOKOUXISTA,,,, VOIMME KERTOA KAIKKILLE RAKKAILLE,,,, ETTÄ HINN ON VÄÄRÄ PROFETTA !!!! KATSOS ---->
Puu ja hedelmät
33 "Jos puu on hyvä, sen hedelmäkin on hyvä, mutta jos puu on huono, sen hedelmäkin on huono. Hedelmästään puu tunnetaan. [12:33-37: Luuk. 6:43-45 : Matt. 7:16-20]
34 Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. [Matt. 3:7 | Matt. 15:18; Luuk. 6:45]
35 Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, paha ihminen pahuutensa varastosta pahaa.
36 Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. [Saarn. 5:5]
37 Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi." [Jaak. 3:2]
Joonan merkki
38 Silloin muutamat lainopettajat ja fariseukset sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, anna tässä meidän nähtemme merkki!" [12:38-42: Matt. 16:1-4; Mark. 8:11,12; Luuk. 11:29-32]
39 Mutta Jeesus vastasi heille: "Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.
MERKIT,, ETTÄ JOKU KAATU, ON MINUSTA KOVIN OUTOA, KUN TIEDÄMME ETTÄ JEESUS KERTOI, ETTEI HÄN SELLAISIA MERKKEJÄ ANTAA VAIKA PYYSIVÄ ? NIIN TIEDÄMME SITTEN KYLLÄ MIKÄ VIHOLLINEN NIITÄ ANTAA.- kokemuksesta tullutta tietoa?
Kirjoitit näin:
"SILLÄ NÄISTÄ HEDELMISTÄ POIS JÄÄMINEN HÄNEN KOKOUXISTA,,,, VOIMME KERTOA KAIKKILLE RAKKAILLE,,,, ETTÄ HINN ON VÄÄRÄ PROFETTA !!!! KATSOS ---->"
Siitä ymmärrän, että olet ollut itse kokouksessa ja olet kyennyt havannoimaan ympäristön, eli kokoustilaisuuden tapahtumat.
Olisitko ystävällinen ja kertoisit enemmän, jotta saisimme asian kokeneelta tietoa, jota tarvitsemme, koska kyseessä näyttäisi olevan mies, joka tekee paljon työtä ja julistaa paljon ja jakaa kansaa kahtia, sillä hänellä näyttäisi olevan Amerikassa tv ohjelma ja paljon kannattajia ja täällä Suomessa paljon vihamiehiä.
Kiitos, jos annat enemmän tästä asiasta kokemustasi. kokemuksesta tullutta tietoa? kirjoitti:
Kirjoitit näin:
"SILLÄ NÄISTÄ HEDELMISTÄ POIS JÄÄMINEN HÄNEN KOKOUXISTA,,,, VOIMME KERTOA KAIKKILLE RAKKAILLE,,,, ETTÄ HINN ON VÄÄRÄ PROFETTA !!!! KATSOS ---->"
Siitä ymmärrän, että olet ollut itse kokouksessa ja olet kyennyt havannoimaan ympäristön, eli kokoustilaisuuden tapahtumat.
Olisitko ystävällinen ja kertoisit enemmän, jotta saisimme asian kokeneelta tietoa, jota tarvitsemme, koska kyseessä näyttäisi olevan mies, joka tekee paljon työtä ja julistaa paljon ja jakaa kansaa kahtia, sillä hänellä näyttäisi olevan Amerikassa tv ohjelma ja paljon kannattajia ja täällä Suomessa paljon vihamiehiä.
Kiitos, jos annat enemmän tästä asiasta kokemustasi.Ei ne,, ja en ainakaan minä ole,,, hinnin vihamies!
Olen Jumalan kanssa hyvin surullinen hänestä,, ja pyydän että sä rukoilet hänen puolesta, niinkuin minäkin mun rakas hinn veljeni puolesta,, rukoilen että hän tippuisi kuninkaan tuolista,, johon hän on kiivennyt saatanan hengen avulla,, niin korkeexi,, ettei näytä olevan mitään mahdollisuutta,, inhimmillisesti katsottuna enää joka saisi hänet luopumaan niistä hengistä,, joka tekee hänet rikkaaxi maailmassa?
Aj minun kokemuxia? Aj aj sanon minä! Olen ollut täysin hujjattu ensimmäisessä hänen kokouxissa Suomessa menestys-nauru ja uusymuotoylistys hengen johdossa,,,
joka uskonnollisessa karismaattisessa piireissä voidaan ottaa vastaan,, niinkuin joisimme vettä vaan niinsanottuna uusi viini? No hujjaus loppui kun kysyin Jumalalta miten hinnin laita on ja seuravassa kokouxessa ei enä niin helposti mua hujjattu kun hinn kävi Suomessa.
Laitan Hyvä kirjoitus esiin arvoiltettavaxi kohta niin keskustellaan lisä näistä ilmiöistä! Siunausta rakas sulle joka varmaan myös olet kovin huolissaan suomalaista jotka kuuntelevat enemmän sisaria ja veljiä kun Jumala,,, kuka on OIKEA JUMALAN HENGEN OMAVA MIES JA NAINEN!!!- niinkään
savonarola kirjoitti:
Ei ne,, ja en ainakaan minä ole,,, hinnin vihamies!
Olen Jumalan kanssa hyvin surullinen hänestä,, ja pyydän että sä rukoilet hänen puolesta, niinkuin minäkin mun rakas hinn veljeni puolesta,, rukoilen että hän tippuisi kuninkaan tuolista,, johon hän on kiivennyt saatanan hengen avulla,, niin korkeexi,, ettei näytä olevan mitään mahdollisuutta,, inhimmillisesti katsottuna enää joka saisi hänet luopumaan niistä hengistä,, joka tekee hänet rikkaaxi maailmassa?
Aj minun kokemuxia? Aj aj sanon minä! Olen ollut täysin hujjattu ensimmäisessä hänen kokouxissa Suomessa menestys-nauru ja uusymuotoylistys hengen johdossa,,,
joka uskonnollisessa karismaattisessa piireissä voidaan ottaa vastaan,, niinkuin joisimme vettä vaan niinsanottuna uusi viini? No hujjaus loppui kun kysyin Jumalalta miten hinnin laita on ja seuravassa kokouxessa ei enä niin helposti mua hujjattu kun hinn kävi Suomessa.
Laitan Hyvä kirjoitus esiin arvoiltettavaxi kohta niin keskustellaan lisä näistä ilmiöistä! Siunausta rakas sulle joka varmaan myös olet kovin huolissaan suomalaista jotka kuuntelevat enemmän sisaria ja veljiä kun Jumala,,, kuka on OIKEA JUMALAN HENGEN OMAVA MIES JA NAINEN!!!huolissani heistä, jotka vielä kuuntelevat sisarien ja veljien kautta tulevaa tietoa, sillä tiedän, että Jeesuksen kasvatus jokaisen uskovaisen kohdalla saa aikaan sen, että uskovainen alkaa ahkeroimaan itse Jumalan tuntemisen eteen.
Enemmän olen huolissani siitä hegestä, mikä Suomessa vallitsee. Se henki arvostelee ja tuomitsee röyhkeästi ja tekee kaikkensa, että UUSI ei puhkeaisi ja kasvaisi, eli he ovat niitä, jotka vastustavat Jumalan Tahdosta esiin tulevaa tietoa lopunajasta ja he ovat ihmisiä, jotka vastustavat tässä pimeässä ajassa esiintyvää JUMALAN VOIMAA, joka ilmenee uudella tavalla kuten Jumala ilmoittaa, että Hänen omansa tuovat esille vanhaa ja UUTTA.
Koskaan Jumalan omat eivät tuo tietoa, jossa Jeesuksen usko ja Jumalan käskyt olisi muutettu. Eli yksi Uhri ja kolmiyhteisen Jumalan Tahto, ovat pysyvät ja niitä ei uudisteta.
Nämä tuomitsevat ihmiset pysyttelevät kirjanoppineisuudessa, eikä heissä ole palavaa Henkeä. Monet heistä ovat saaneet olla tämän Hengen kanssa tekemississä, mutta heidän nöyrtymättömyytensä on saanut Pyhän Hengen vetäytymään heistä poissa. Vain parannuksen kautta he pääsevät ihmeisiin, eli Hengen vaikutuksen piiriin, jos eivät ole niin kauaksi jo ajautuneet, että se on käynyt jo heille mahdottomaksi.
Sinä siis ensin innostuit, jos oikein käsitin, tästä Hinnistä, mutta jostakin syystä huomasitkin jotakin, joka käänsi mielesi häntä vastaan.
Rohkeasti sanot Hinnin nostaneen itsensä asemaan, (joka ei hänelle kuulu) saatanan hengen avulla.
Niinpä, savonarola, voitko seisoa täydessä varmuudessa tuon tietosi takana.
Eihän siitä niin kauan ole, kun ajoit minua pois sanoen, että "mene poissa saatana." Muistaakseni silloin oli kyse Jumalan Tahdon kunnioittamisesta ja toisella kerralla kävit kiittelemässä samasta asiasta puhuessani. Eli vajavainen ihminen toimii oman tunneskaalansa ja oman tietonsa perusteellakin, eikä vaikene odottamaan sitä viisautta, jonka Jumala on meille luvannut antaa.
Raamatun miehet ja naiset joutuivat opettelemaan vaikenemisen kultaisen taidon ja sanojen käytön oikean käytön.
Eli vaikka havaitsen sinussa totista etsintää ja aitoa uskoa, havaitsen myös sitä keskenkasvuisuutta, joka on jokaisen osanana tässä ajassa vielä ja siksi toivoisin sinun rukoilevan nyt itsesi puolesta, jotta Jeesus saa tilan niilläkin alueilla, joilla tahdot vielä itse määräysvaltaa pitää. Onneksi olemme kasvuntiellä ja onneksi Jumala ymmärtää meidän, jotka totisella ja nöyrällä mielellä etsimme Häntä, vajavaisuuden, mutta Hän antaa meille kasvun ja jos vastustamme sitä kasvatusta, niin saattaa käydä niin, että se tehtävä, joka mahdollisesti meille oli luvassa, annetaankin toiselle. Jumala voi vaikka kivistä herättää itselleen lapsia ja todistajia.
Parempi on pysyä harvasanaisuudessa ja suppeassa tiedossa ja jakaa sitä toisillekin, kuin keskenkasvuisena pyrkiä tehtäviin, joihin ei ainakaan vielä ole voideltu. niinkään kirjoitti:
huolissani heistä, jotka vielä kuuntelevat sisarien ja veljien kautta tulevaa tietoa, sillä tiedän, että Jeesuksen kasvatus jokaisen uskovaisen kohdalla saa aikaan sen, että uskovainen alkaa ahkeroimaan itse Jumalan tuntemisen eteen.
Enemmän olen huolissani siitä hegestä, mikä Suomessa vallitsee. Se henki arvostelee ja tuomitsee röyhkeästi ja tekee kaikkensa, että UUSI ei puhkeaisi ja kasvaisi, eli he ovat niitä, jotka vastustavat Jumalan Tahdosta esiin tulevaa tietoa lopunajasta ja he ovat ihmisiä, jotka vastustavat tässä pimeässä ajassa esiintyvää JUMALAN VOIMAA, joka ilmenee uudella tavalla kuten Jumala ilmoittaa, että Hänen omansa tuovat esille vanhaa ja UUTTA.
Koskaan Jumalan omat eivät tuo tietoa, jossa Jeesuksen usko ja Jumalan käskyt olisi muutettu. Eli yksi Uhri ja kolmiyhteisen Jumalan Tahto, ovat pysyvät ja niitä ei uudisteta.
Nämä tuomitsevat ihmiset pysyttelevät kirjanoppineisuudessa, eikä heissä ole palavaa Henkeä. Monet heistä ovat saaneet olla tämän Hengen kanssa tekemississä, mutta heidän nöyrtymättömyytensä on saanut Pyhän Hengen vetäytymään heistä poissa. Vain parannuksen kautta he pääsevät ihmeisiin, eli Hengen vaikutuksen piiriin, jos eivät ole niin kauaksi jo ajautuneet, että se on käynyt jo heille mahdottomaksi.
Sinä siis ensin innostuit, jos oikein käsitin, tästä Hinnistä, mutta jostakin syystä huomasitkin jotakin, joka käänsi mielesi häntä vastaan.
Rohkeasti sanot Hinnin nostaneen itsensä asemaan, (joka ei hänelle kuulu) saatanan hengen avulla.
Niinpä, savonarola, voitko seisoa täydessä varmuudessa tuon tietosi takana.
Eihän siitä niin kauan ole, kun ajoit minua pois sanoen, että "mene poissa saatana." Muistaakseni silloin oli kyse Jumalan Tahdon kunnioittamisesta ja toisella kerralla kävit kiittelemässä samasta asiasta puhuessani. Eli vajavainen ihminen toimii oman tunneskaalansa ja oman tietonsa perusteellakin, eikä vaikene odottamaan sitä viisautta, jonka Jumala on meille luvannut antaa.
Raamatun miehet ja naiset joutuivat opettelemaan vaikenemisen kultaisen taidon ja sanojen käytön oikean käytön.
Eli vaikka havaitsen sinussa totista etsintää ja aitoa uskoa, havaitsen myös sitä keskenkasvuisuutta, joka on jokaisen osanana tässä ajassa vielä ja siksi toivoisin sinun rukoilevan nyt itsesi puolesta, jotta Jeesus saa tilan niilläkin alueilla, joilla tahdot vielä itse määräysvaltaa pitää. Onneksi olemme kasvuntiellä ja onneksi Jumala ymmärtää meidän, jotka totisella ja nöyrällä mielellä etsimme Häntä, vajavaisuuden, mutta Hän antaa meille kasvun ja jos vastustamme sitä kasvatusta, niin saattaa käydä niin, että se tehtävä, joka mahdollisesti meille oli luvassa, annetaankin toiselle. Jumala voi vaikka kivistä herättää itselleen lapsia ja todistajia.
Parempi on pysyä harvasanaisuudessa ja suppeassa tiedossa ja jakaa sitä toisillekin, kuin keskenkasvuisena pyrkiä tehtäviin, joihin ei ainakaan vielä ole voideltu.Näen että ohitat hengenhedelmät sun kirjoituxissa!
Ymmärrän että hinnin kosketuxsista ei niitä paljon ilmenee!
Minä olen havainut että menestys-toronto ja muotoylistys hengen hedelmistä ilmenee suomeen avioerot sun muista syntielämä uskovissa. Ja ihmiset ei todella tulee parannuxen tarve. Eikä julistajat näissä piireissä muuta julistaa kun armoa!
Kysyn myös sua tutkimaan että oletko sataprosenttisen varma sun linjasta? ONKO RAUHAISA OLO?
Näen että mun vakutuxet ja todistuxet ei paljon saa sussa sijaa niinkuin Jeesus sanoi että vaikka kuolleet heräisi eivät uskoisi Häneen!
Mutta ole siunattu rakas !!!- rauhaisa olo,
savonarola kirjoitti:
Näen että ohitat hengenhedelmät sun kirjoituxissa!
Ymmärrän että hinnin kosketuxsista ei niitä paljon ilmenee!
Minä olen havainut että menestys-toronto ja muotoylistys hengen hedelmistä ilmenee suomeen avioerot sun muista syntielämä uskovissa. Ja ihmiset ei todella tulee parannuxen tarve. Eikä julistajat näissä piireissä muuta julistaa kun armoa!
Kysyn myös sua tutkimaan että oletko sataprosenttisen varma sun linjasta? ONKO RAUHAISA OLO?
Näen että mun vakutuxet ja todistuxet ei paljon saa sussa sijaa niinkuin Jeesus sanoi että vaikka kuolleet heräisi eivät uskoisi Häneen!
Mutta ole siunattu rakas !!!eli Jeesuksen lupaama rauha vallitsee minussa, kiitos Jeesukselle.
En ohita hengenhedelmiä, vaan penään niiden perään, miten sinä noin luet viestejäni.
Avioerot ovat todella hedelmiä jostakin, eikä ainakaan hyvästä, mutta ovatko ne ylistyksistä ja torontolaishengestä ja yleensäkin tapahtuuko niitä uskonpiireissä kulkevien keskuudessa, sitä en tiedä. Mutta muistan, kun Jeesus kehoitti minua rukoilemaan avioliittojen puolesta, olisiko siitä aikaa n. 15 vuotta ja kohta jo henki, joka johdatti ihmiset eroamaan tuli ilmeiseksi. Joskus harmittelin sitä, että rukoukset näyttivät valuvan hukkaan, mutta myöhemmin sain nähdä, että uskovaisten avioliitot pelastuivat, vaikka kokivatkin kovia kolhuja.
Miksi sinä niin mielelläsi alati epäilet minun uskoani, sillä en minäkään sinun uskoasi epäile, vaan sanon havaitsevani sinussa uskoa, joskaan ei täydellisyyttä. Luulisi sinunkin havaitsevan minussa uskon, sillä varmasti olet jo sen verrain usein ollut kirjoitusteni kanssa tekemisissä, vaikka vierailija olenkin täällä. Usein olen sinulle ja muille kertonut parannuksen tarpeellisuudesta ja Jumalan Tahdon kuulemisen tärkeydestä.
Olen puhunu jokahetkisessä parannuksessa elämisestä, eli jo ajatussynnin tunnustamisesta Jeesukselle ja kertonut sen tien pitävän meidät täydellisessä vapaudessa.
Eli, vaikka en olekaan kaikessa samanmielinen kanssasi, voit jättää minun epäilemiseni poissa. En usko, että aivan heti kasvammekaan samalle tasolle, jossa voimme kaikessa olla täydellisen yksimielisiä, mutta joskus sitä voimme olla, sillä Jumalan Henki kasvattaa omansa yksimielisyyteen.
Muuten, tuo rauha on joka hetki kanssani ja saan alati kokea ihmeitä ja opetan Jumalan Tahdon kunnioittamista ja Jeesus on Itse valjastanut minut tähän tehtävään. Siksi kenenkään loukkaukset eivät saavuta minua.
Lopunajan uskovaisten kärsivällisyys on Jeesuksen usko ja Jumalan käskyt.
Sinulla on hieno tapa kutsua lähimäisiä rakkaiksi ja toivon sydämestäni, että se rakkaus on totta, eli rakastat lähimäistä, kuin itseäsi ja Jumalaa yli kaiken.
- tuli ja julisti
rauhaa kaikille ja Hän tuli ja vapautti monet kahleistaan ja paransi heidät. Hän seurusteli syntisten kanssa ja rakasti heitä ja tahtoi koota joka ainoa Jerusalemin asukkaan siipiensä suojaan, sillä Hän tiesi, mikä Jerusalemia odotti ja Hän oli aina armollinen ja laupias.
Häntä vaadittiin tuomitsemaan syntinen nainen, mutta mitä Hän tekikään, kirjoitti maahan ja odotti, että joku ilmoittaisi itsensä synnittömäksi, jotta saisi oikeuden ja uskalluksen heittää ensimmäisen kiven. Eli Jeesus on syntisten ja sairaiden ja eksyneiden ystävä, mutta itsessään hyvät saavat jatkaa omassa hyvyydessään, sillä kuten Hän ilmoittaa, että terveet eivät tarvitse Parantajaa, eivätkä synnittömät tarvitse Pelastajaa.
Jeesuksen luonne ei ole kokenut konkurssia, vaan yhäkin Hän ilmentää samaa ja nyt Hän ilmentää sitä omiensa kautta, eli Hänelle kuuluva kansa rakastaa niin, että se tulee armona ja laupeutena esille ja tälläisen kansan keskuuteen päässyt syntinenkin tahtoo samaan päästä, eli tehdä parannuksen ja tulla uskoon.
Jeesus katsoi usein ihmisiin ja rakasti heitä. Hän olisi kyllä kyennyt näkemään ihmisissä piirteitä, joita olisi ollut vaikea rakastaa, mutta Hän tahtoi nähdä jokaisessa mahdollisuuden hyvään ja siksi Hän näki niin.
Vihollisiensakin puolesta Hän rukoili ja sanoen, että "he eivät ymmärrä, mitä tekevät" ja samoin Jumalan kansa tekee tänään, rukoilee heidän puolestaan, jotka eivät ymmärrä mitä tekevät.
Jumalan tuomiot alkavat Hänen omasta huoneestaan ja jokainen, joka tietää, mitä Jumala meiltä odottaa, mutta ei tee sen mukaisesti, joutuu tuomittavaksi.
Pysykäämme siis rakkaudenlaissa, jossa ei käskyjä rikota, sillä siihen ei ole tarvetta. Kaksi suurinta käskyä, eli nämä: rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimäistä niin, kuin itseäsi, täyttävät lain. - ...........
..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471805Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3501326Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451264Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131022- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893