Siinä hän on!!! Kapitalismin ja miehuuden symboli, Volvo S80 turbolla. Harvoilla on siihen varaa, mutta voihan sitä kuviakin kattella *nauraa hervottomasti D:"
Ei vaiskaan, onhan Volvo S80: sestäkin komeampi
auto olemassa. Dodge Monaco 4-door sedan vm. 1974
on maantieden kunkku, mutta niitä ei täällä liiku, onneksi.
"I think i start the forest fire"
MarttyyriMallari-TTt
MIES JA AUTO
14
719
Vastaukset
- ----......
sun setämieskaara vitunkaan vertaa.
kiinnostakkaan. Ainoastaan luit viestini, vastasit siihen ja pahoin pelkään, että masturboit samalla.
"Eivät kaikki ihmiset ole normaaleja, you know"
MarttyyriMallari-TTt
- MMies
Eipä avautunut viestisi sisin, mutta DK toimii aina.
- sinun...
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
MMies harrastaa kulttuuria!!! (:
"Taidat olla fiksu poju"
MarttyyriMallari-TTtfiksuuden tasosta ei kenelläkään ole epäilystä.
sinun... kirjoitti:
fiksuuden tasosta ei kenelläkään ole epäilystä.
mitään epäilystä, olen NERO!!!
"Samaa ei voi sanoa sinusta"
MarttyyriMallari-TTt- tätä...
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mitään epäilystä, olen NERO!!!
"Samaa ei voi sanoa sinusta"
MarttyyriMallari-TTttarkoitin...
- entä..
mies ja panssarivaunu / hyökkäysvaunu ?
- mut entä
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
T-34: set ja Iosif Stalin-II
"Mitäs sanot"
MarttyyriMallari-TTtPasi?
mut entä kirjoitti:
Pasi?
Pasi on miehistönkuljetuslaite ja ei sellaisella sodassa pärjää.
"Liikkuvuus uhrattiin tulivoimalle"
MarttyyriMallari-TTt- ajomukavuutta...
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Pasi on miehistönkuljetuslaite ja ei sellaisella sodassa pärjää.
"Liikkuvuus uhrattiin tulivoimalle"
MarttyyriMallari-TTtja liian vähän panssarointia...
- varma,
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
T-34: set ja Iosif Stalin-II
"Mitäs sanot"
MarttyyriMallari-TTtEttä sun suosikkisi olisi tämä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stridsvagn_103
Ah, ruotsalaisen insinööritaidon mestarinäyte, sopisi hyvin tuollaiselle setämiehelle! - suunnittelija...
varma, kirjoitti:
Että sun suosikkisi olisi tämä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stridsvagn_103
Ah, ruotsalaisen insinööritaidon mestarinäyte, sopisi hyvin tuollaiselle setämiehelle!on suunnitellut sen volgan kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
