NOMINATIO KORUJEN HINTA?

Nomination??

Haluaisin tietää minkä hintaisia nuo nominatio korut ovat?? paljonko yksi palanen maksaa?? minkä hintainen on koko ranneke ilman mitään koriste palaisia noin suunilleen? kaverini sanoi et ranneke maksaa jotain 50e pitääkö paikaansa olen lukenut jostain et ne ois jotain 6e?? Haluan itse hyvä laatusia palaisi en pitään halppis niistä kuulemma kuluu kuvat pois....
Ja sitten viälä kun niihin koruihin osetaan palaisia vaihdetaanko ne siellä kaupassa vai itse??

58

19168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintoja

      Rannekkeen peruspalat, ilman koristeita, maksavat muistaakseni 50 senttiä. Eli 18 palan ranneke olisi 9 euroa. Hinta saattaa heittää hieman, mutta missään nimessä se ei ole 50 euroa. Joskus on ollut tarjouksia, joissa saa perusrannekkeen ja siihen yhden kultaisen palan, hinta vajaat 20 euroa. Korupalojen hinnat vaihtelevat 15 eurosta useisiin kymmeniin euroihin riippuen minkälaisestä palasta on kyse. Aidoissa Nomination-koruissa on aina Nomination-kaiverrus ja yleensä mukana tulee vielä takuutodistus. Palaset saa vaihdettua itsekin, mutta kaupassa kyllä yleensä tarjoudutaan tekemään se.

    • P-M

      Nominations perusranneke (= 13 palaa...normaalirannekoruun tarvitaan n 18 palaa), maksaa alle kympin. Kullattu on kalliimpi.
      Lisäpalat maksaa 50 c kappale, ja kuviopalat kuviosta riippuen 18-40 euroa kappale. Eli jos rakennat halvoista paloista (esim. pelkät kirjaimet ilman koristuksia) rannekkeen, voi se maksaa viidellä kuviopalalla n. 60 e. Itselläni on rannekkeissa kirjaimia ja kuvioita, muutamat kivillä, ja kahden rannekkeen arvoksi veikkaan n. 180 euroa. Nominations koruissa on AINA nominations leima, kopioita on vaikka kuinka paljon ja ne tunnistaa jo kaukaa.

      Yst terv. P-M

      • :D :D

        ei Nomination ole aito ja muut kopioita :D :D
        Nomination vaan sattui ekana tekemään näitä rannekkeita ja niinkuin yleensäki, tuli tällekilpailijoita. eli kaikki aitoja joita myydään esim kultasepänliikkeissä.


      • vai muka aito
        :D :D kirjoitti:

        ei Nomination ole aito ja muut kopioita :D :D
        Nomination vaan sattui ekana tekemään näitä rannekkeita ja niinkuin yleensäki, tuli tällekilpailijoita. eli kaikki aitoja joita myydään esim kultasepänliikkeissä.

        Noita samoi oli jo reilu kymmenen vuotta sit, joten nuo EI TODELLAKAAN ole ensimmäisiä


      • Keräilijä
        :D :D kirjoitti:

        ei Nomination ole aito ja muut kopioita :D :D
        Nomination vaan sattui ekana tekemään näitä rannekkeita ja niinkuin yleensäki, tuli tällekilpailijoita. eli kaikki aitoja joita myydään esim kultasepänliikkeissä.

        Ostin itse Gold&Steel-rannekkeen ja kultasepän liikkeessä sanottiin että, rannekkeeseen käy kaikki Nominationin palat ja toisesta liikkeestä ostin korupaloja ja kysyin käykö tähän rannekkeeseen aidot palat. Kultaseppä sanoi että, kaikki ovat vain terästä, Nomination on vain nimennyt palaset ei muuta eroa.


      • 1 Raisiosta
        Keräilijä kirjoitti:

        Ostin itse Gold&Steel-rannekkeen ja kultasepän liikkeessä sanottiin että, rannekkeeseen käy kaikki Nominationin palat ja toisesta liikkeestä ostin korupaloja ja kysyin käykö tähän rannekkeeseen aidot palat. Kultaseppä sanoi että, kaikki ovat vain terästä, Nomination on vain nimennyt palaset ei muuta eroa.

        Mullakin on aito gold& steel ranneke ja olen ostanut siihen Turussa lisää Zoppini ,Nomination ja Ryry Firenze paloja. Kaikki yhtä hyviä, mutta Nomination pala meni rikki ja sain kaupasta takuuna uuden. Kuulemma muissa on samanlainen takuu 1 vuosi, joten katselen vain kellä on sellaisia paloja, joita seuraavaksi haluan saada.


      • siiinä sulle!!
        :D :D kirjoitti:

        ei Nomination ole aito ja muut kopioita :D :D
        Nomination vaan sattui ekana tekemään näitä rannekkeita ja niinkuin yleensäki, tuli tällekilpailijoita. eli kaikki aitoja joita myydään esim kultasepänliikkeissä.

        Ei kaikki oo aitoja ! NOminatio on aito nomination jos siinä ei lue nomination niin silloin se on pelkkä käsikoru nomination on merkki!! sama asia että ostat puman paijan ja sitte joku muu ostaa samallaisen muttta sillä ei oo mitään erityistä merkkiä niin sillon se ei olu puman paita"!! NOmination on NOminatin ja muut on jotain muita kopsauksia ymm,,..-


      • että silleen...
        siiinä sulle!! kirjoitti:

        Ei kaikki oo aitoja ! NOminatio on aito nomination jos siinä ei lue nomination niin silloin se on pelkkä käsikoru nomination on merkki!! sama asia että ostat puman paijan ja sitte joku muu ostaa samallaisen muttta sillä ei oo mitään erityistä merkkiä niin sillon se ei olu puman paita"!! NOmination on NOminatin ja muut on jotain muita kopsauksia ymm,,..-

        Nomination on tosiaan vaan yksi muiden italialaisten valmistajien monista merkeistä, ei sen kummempaa.siis sekin tavallinen käsikoru.Vain siinä kohtaa olet oivaltanut asian , että vain FIAT on FIAT ja FORD on FORD Höpiset vain kuin joku olisi keksinyt pyörän ja muut ovat kopioita.Teksti Nomination ei yksinomaan takaa aitoutta. Sitä paitsi kopioinnista olisi muut jo pysäytetty tulliin. Ei kosmetiikkaa valmistavat yrityksetkään väitä toisten tuotteista, että ne olisivat niiden kopioita,ovat vain eri brändejä ja kehittävät omat tuotteensa. Kaikki muutkin italialaiset merkit ovat aitoja.ja osoittavat sen merkitsemällä palan taustalle omat logonsa. esim. Zoppini, Gold & Steel, Ryry Firenze ,Uno Domani, Passavinti jne.


    • ...

      13 palan perusranneke maksaa 6e, lisäpalat (sileät) 0,50e/kpl. Normaali ranteeseen menee 18-19 palainen koru. Sit "kuviolliset" palat 16e ylöspäin...

      • GRRgrr

        Olin pari päivää sitten Italiassa ja siellä oli kuviolliset palat 8e kpl.. Nyt harmittaa kun en ostanut :/


      • matskumoi
        GRRgrr kirjoitti:

        Olin pari päivää sitten Italiassa ja siellä oli kuviolliset palat 8e kpl.. Nyt harmittaa kun en ostanut :/

        Paljon sellaiset kuvalliset maksaa esim. tähti? Jossa on värejä eikä muuta erikoista?


      • Italiaa
        matskumoi kirjoitti:

        Paljon sellaiset kuvalliset maksaa esim. tähti? Jossa on värejä eikä muuta erikoista?

        Ihan kultasepänliike vai?
        Itse lähdössä Italiaan parin viikon kuluttua...


      • Italiaan matkustava
        Italiaa kirjoitti:

        Ihan kultasepänliike vai?
        Itse lähdössä Italiaan parin viikon kuluttua...

        itsekin olen ensi viikon alussa lähdössä italiaan ja ajattelin ostaa nomination koruun peloja. tietääkö kukaan kuinka paljon esim. italian lippu maksaa?


      • hamsu-nen
        matskumoi kirjoitti:

        Paljon sellaiset kuvalliset maksaa esim. tähti? Jossa on värejä eikä muuta erikoista?

        emali palat eli sellaset jois on värejä maksaa suunnille 18 e


      • nomination77
        matskumoi kirjoitti:

        Paljon sellaiset kuvalliset maksaa esim. tähti? Jossa on värejä eikä muuta erikoista?

        tähti on jotain 16-18 euron hintaluokkaa


      • ... :)
        matskumoi kirjoitti:

        Paljon sellaiset kuvalliset maksaa esim. tähti? Jossa on värejä eikä muuta erikoista?

        sellanen tähti maksaa noin 16€-18€ :)


    • krrd.

      Perusrannekkeen hinta riippuu rannekkeen koosta ja mistä metallista korun haluaa. Muu hinta riippuu siitä, haluaako Combosable-rannekkeeseen "timanttisia", emalisia vaiko kultaisia paloja. Kannattaa pitää silmällä, yksi ystäväni osti tarjouksessa 2 kpl. 35 € yhdestä luotettavan koruliikkeen toimipisteestä, mutta korut olivatkin feikkejä.

      • MInäää !

        eikö kannata aina tarkistaa että palasta löytyy varmasti Nomination-teksti, jolloin korut ovat varmasti aitoja?


      • berita

        Taidat olla oikein " asiantuntija ".Luotettavan koruliikkeen toimipisteestä feikkejä. Voiko olla , että luotettavat koruliikkeet voivat myydä Suomessa Nomination feikkejä( siis kopioita, joissa lukee Nomination palan takana ) ? Sano ystävällesi, että ilmoittaa feikeistä tullilaitokselle, jonka tulee valvoa, ettei Suomessa myydä liikkeissä feikkejä.


      • joulun aika Saksassa
        MInäää ! kirjoitti:

        eikö kannata aina tarkistaa että palasta löytyy varmasti Nomination-teksti, jolloin korut ovat varmasti aitoja?

        Mutta kun se teksti Nomination palassa ei ole mikään varmuus siitä, että Nomination koru ois aito.
        Sillä tekstillä oon nähny paloja Saksassa Hampurissakin joulumarkkinoilla torilla ja epäilen aitoutta.


    • Tolska

      Ostin veljelleni Nomination aidon korun ja makso vaan 11 euroa. 19 palaa.

    • moimoimoimoimoimoi

      Koko koru maksaa itsessään 20-25 euroa ja palat maksavat 20-50 euroon.

      • apinanaivoinen

        haluaisin palan kossa on apina kuva näin sinää esitteessä sellaisen niin miten saan sellaisen?


      • Nomis
        apinanaivoinen kirjoitti:

        haluaisin palan kossa on apina kuva näin sinää esitteessä sellaisen niin miten saan sellaisen?

        meet kauppaan ja ostat. JOs kyseistä palaa ei löydy kultaseppäliikkeistä nii tilaa. Itsekksin olen tilannut tukaani palan ja ei hintaa korota jos tilaat palan.


      • vaan

        se maksaa kyllä vaan alle 10 euroa. mutta eivätpä nuo italiassa mitään kamalan halpoja olleet, ostin nimittäin tavallisen kultaisen palan 14 eurolla, suomessa samainen olisi olut 16 euroa..


      • hamsu-nen
        apinanaivoinen kirjoitti:

        haluaisin palan kossa on apina kuva näin sinää esitteessä sellaisen niin miten saan sellaisen?

        Meet vaa sellasee kauppaa mis myydää niitä näytä esitettä myyjälli ni se sanoo onks sitä jos ei oo ni se voi tilata sen sinne liikkeeseen ja saat se kahden viikon päästä.


      • hihihihi xD

        18 palaa on vaan 9€ ja palat 16€-30€ ..... ei maksa 20-50 e hahahahah xD ja 20 ei maksa ''tyhjä'' koru hahahah
        stupidooo


    • nettikaupasta

      jossa myytäisiin Nomination-paloja, tai muita niihin sopivia paloja?

    • hamsu-nen

      Pelkkä ranneke maksaa 7e ja siinnä on 13 peruspalaa se ei varmasti riitä sinun ranteesi ypäri joten lisäpalat maksavat 70 senttiä kpl.
      Koristepalat: Kultapalat maksavat 16e kpl, emali palat alkaen 18 e, Timantti palat alkaen 30e ja roikkuvat palat alkaen suunnilleen 27 e en ole ihan varma mutta näin sen pitäisi olla.
      Halppis paloista ei aina kulu kuvat riippuu mistä ostaa ja minkä merkkisiä.

    • taikatytteli

      No palat voi itsekkin kotona vaihtaa tai sitten siellä mistä ostit.Rannekkeen hinta on jotain 8e-15e niin kuin sanoit.Palaset maksaa jotain 16e-30e riippuu millaisesta palasta on kyse.Ikinä ei kannata ostaa mitään niin halpaa merkki tavaraa ,koska siitä tietää että se on epä-aito ja muutenkin hauras.

    • vemala

      minä sain minun ekan nomination korunjoululahjaksi.. se oli tyhjä nomination smarty. sitten ostin itselleni nomination classikin joka maksoi 10€ ja ne on just siinä missä lukee nomination ja ne on toosi hyviä.. ja niissähän on se takuu.. : D ja lisä palat on musta vähän kalliimpia. siis ne missä on joku kuvio.. ja ne palaset voi vaihtaa kaupassa tai kotona, itse vaihdan kotona.. ja jos ostan uuden palan niin se laitetaan kaupassa. mutta se on hellpoa itsekin, kannattaa käyttää hakanneulaa apuna. : D

      • -forst

        no siis tälläne kapeempi koru maksaa 10e ja sit sellane vähän paksumpi oisko ollu 12 euroo.
        sitte esim mulla on tässä kullatu risti ja jalkapallo. risti makso 16e ja jalkapallo 18e. riippuu ihan mikä kuvio / mistä tehty jne. kattelin kaupas nii kallein on vähän yli 100e siis yks sellane palane. et hinta vaihtelee tosi paljon..


      • NOMINATION-CLASSIC
        -forst kirjoitti:

        no siis tälläne kapeempi koru maksaa 10e ja sit sellane vähän paksumpi oisko ollu 12 euroo.
        sitte esim mulla on tässä kullatu risti ja jalkapallo. risti makso 16e ja jalkapallo 18e. riippuu ihan mikä kuvio / mistä tehty jne. kattelin kaupas nii kallein on vähän yli 100e siis yks sellane palane. et hinta vaihtelee tosi paljon..

        Hei,sain joululahjaksi kummitädiltäni aidon nomination käsikorurannekkeen jossa on siis nomination kaiverrus,sain myös yhden kultaisen koiran kuva palan jossa on myös alla nomination kaiverrus eli se kuvakin on nomination aito kuva.
        En kannata teko nomination koruja,sillä ne on hauraita,ja huonoja mielestäni.
        Sain mukana kuvaston,jossa näkee ne nomination korut ne big,small,classic jne,sekä kuva paloja.
        Oma saamani koruni on classic.Luulisin et on siinä 50 e paikkeella niit palasiihan myydän 16-30 euron paikkeilla yleensä aitoja,tietenkin timantit on sit siin 100e sit ne teko nomination kuvat on siin 50cent,ne kuluvat helpolla pois,joten en kannata. ranneke maksaa aito varmaan siin 20e.. Mut monesti hinta vaihtelee eris kaupois aikalailla. eli jos oot hankkimas nominatioo,nii mieti haluatko aidon joka on kestävä ja laadukkaampi,tai sitten teko jolla ei ole paljonkaan arvostusta,ja sehän on tietenkin huterampi,ja helpompi menemään rikki. mitä isompi koru esim malli big,maksaa enemmän kuin esimerkiksi classic,sit viel sanon sen et kannatan et etsitte joka kaupan läpi,sillä eris kaupois on todel paljon eroo yleensä niis koruis vaik oliskin aito. :) Hyvää Joulua!


      • dvd...
        NOMINATION-CLASSIC kirjoitti:

        Hei,sain joululahjaksi kummitädiltäni aidon nomination käsikorurannekkeen jossa on siis nomination kaiverrus,sain myös yhden kultaisen koiran kuva palan jossa on myös alla nomination kaiverrus eli se kuvakin on nomination aito kuva.
        En kannata teko nomination koruja,sillä ne on hauraita,ja huonoja mielestäni.
        Sain mukana kuvaston,jossa näkee ne nomination korut ne big,small,classic jne,sekä kuva paloja.
        Oma saamani koruni on classic.Luulisin et on siinä 50 e paikkeella niit palasiihan myydän 16-30 euron paikkeilla yleensä aitoja,tietenkin timantit on sit siin 100e sit ne teko nomination kuvat on siin 50cent,ne kuluvat helpolla pois,joten en kannata. ranneke maksaa aito varmaan siin 20e.. Mut monesti hinta vaihtelee eris kaupois aikalailla. eli jos oot hankkimas nominatioo,nii mieti haluatko aidon joka on kestävä ja laadukkaampi,tai sitten teko jolla ei ole paljonkaan arvostusta,ja sehän on tietenkin huterampi,ja helpompi menemään rikki. mitä isompi koru esim malli big,maksaa enemmän kuin esimerkiksi classic,sit viel sanon sen et kannatan et etsitte joka kaupan läpi,sillä eris kaupois on todel paljon eroo yleensä niis koruis vaik oliskin aito. :) Hyvää Joulua!

        aidoilla nomination paloilla on kyllä tietääkseni aivan samat hinnat sillä valmistaja ne päättää. ainakin timanttisen ja stockkan paloilla on samat hinnat


      • palafani
        dvd... kirjoitti:

        aidoilla nomination paloilla on kyllä tietääkseni aivan samat hinnat sillä valmistaja ne päättää. ainakin timanttisen ja stockkan paloilla on samat hinnat

        aidoilla Nominationeilla on sattumalta joka paikassa toimiva hintakartelli,.Kauppiaat eivät saa vapaasti hinnoitella niitä paloja, muutoin jälleenmyyjäoikeudet otetaam pois.
        Ihme , ettei kukaan puutu asiaan, onkohan kilpailuvirastoa olemassakaan ?


    • KK

      Nomintion maksaa oikeasti 50cent kpl ja korujahan ovat kahdenlaisia toinen on pienempi ja toinen on isompi isompaan maksaa 1e kpl ja pienempi maksaa sen 50cent niin kuin sanoin jo aikaisemmin.Kun haluat ostaa nomination paloja kaupasta niin kaupan pitäjä jolta ostat vaihtaa ne itse paitsi jos osaa itse niin pitä laittaa itse.Ainiin, nominatio koruissa on paikkoja 20:le kuviolle.

    • P

      moi sen rannakkeen hinnasta en ole varma mutta ne osat on todella helppo kiinnittää toisiinsa, joten ne voivat sen kyllä ainakin aluksi näyttää kaupassa että miten se menee mutta helppo on. Ne palaset ovat myös kiva lahjaidea. Ja niiden palasten hinta voi vaihdella ihan 10-100 euroon

    • Nomination-ranneke

      Kävin juuri ostamassa kultasepänliikkestä Nomination rannekkeen, sen perusmallisen.
      Se maksoi 10 euroa. Lisäpalat maksavat 16:sta eurosta ylöspäin.
      Lisäpaloilla on kahden vuoden takuu!

      Perusrannekkeeseen kuuluu n. 18 palaa. Kun lisäpalat laitettiin siellä liikkeessä, myyjä irrotti kaksi palaa, joiden tilalle laittoi nuo ostamani irtopalat.
      Nyt juuri tajusin, että nehän olisi kannattanut vaihtaa itse, niin olisi saanut kaksi perusrannekkeen palaa itselle mahdollista seuraavaa ranneketta varten. Nyt siis myyjä vaihtoi ne kaupassa, ja irrotti peruspalat, ja ne jäivät sinne.

      • miruskas

        on jo melkein täynnä ranneke ja aina kun olen ostanut Nomination palan ne ovat liikkeessä vaihtaneet. Ja AINA olen saanut peruspalat mukaan. Niistähän aletaan keräämään uutta ranneketta


    • sini020202

      paljonko ne siis maksaa eikai 50€ paljonko se koru maksaa ilman paloja? tai mikä on halvinpalanen ja mistä sen korun voi ostaa ???

    • nmon9iatin

      normaali pala kun iitä on ohuita ja paksumpi niin normaali koko maksaa kpl 50 senttiä sellainen erilainen pala voi maksaa 100e ehkä mut ainakin 40e

      • Sanni16

        Siis Paljonko Se Nomination Koru Pelkästään Maksaa Ja Olikse Siel Kultasepänliikkeestä???????


      • Nomination Fani♥
        Sanni16 kirjoitti:

        Siis Paljonko Se Nomination Koru Pelkästään Maksaa Ja Olikse Siel Kultasepänliikkeestä???????

        ~Nomination korun aijon ostaa iisalmen timanttisilta mutta paljonko se maksaa?? kamuni sano että aito on 10.00€ ja jotkut väittää että 50.00€ ketä mä täss niinkun voin uskoo????


      • Yatzyx
        Nomination Fani♥ kirjoitti:

        ~Nomination korun aijon ostaa iisalmen timanttisilta mutta paljonko se maksaa?? kamuni sano että aito on 10.00€ ja jotkut väittää että 50.00€ ketä mä täss niinkun voin uskoo????

        NominatioN Classicin perusteräspalat maksavat 0,60e/kpl, aikuisen rannekkeeseen niitä menee n. 17-21 palaa ranteen koosta riippuen.
        Kultaiset kuviopalat maksavat alk. 16e/kpl, emalipalat alk. 18e/kpl ja kivi/zirkonipalat alk. 22-28e/kpl. Erikoisemmat palat ovat sitten vieläkin kalliimpia (esim. zirkoneilla tehty Suomen lippu).
        Tinyn, Smartyn ja Bigin palojen hinnoista ei ole omakohtaista kokemusta.


      • Tyyty
        Yatzyx kirjoitti:

        NominatioN Classicin perusteräspalat maksavat 0,60e/kpl, aikuisen rannekkeeseen niitä menee n. 17-21 palaa ranteen koosta riippuen.
        Kultaiset kuviopalat maksavat alk. 16e/kpl, emalipalat alk. 18e/kpl ja kivi/zirkonipalat alk. 22-28e/kpl. Erikoisemmat palat ovat sitten vieläkin kalliimpia (esim. zirkoneilla tehty Suomen lippu).
        Tinyn, Smartyn ja Bigin palojen hinnoista ei ole omakohtaista kokemusta.

        Itse löysin niitä kuviopaloja 4,5 euroa kappale ja ihan Suomesta ja ilman toimituskuluja. Takana ei lue Nomination vaan Stainless steel. Sopii hyvin mun ns. aitoon Nomination koruun hyvin eli en oo huomannut mitään eroa kestävyydessä tai ulkonäössä tms. Ja ne palathan kuulemma tulevat samalta tehtaaltä kun ne ns. aidot Nominationit. Nomination on vaan saanut luotua hyvän brändin ja se brändin luominen ja ylläpitäminen maksaa.

        Ostin omat kuviopalani Korujenmaailmasta. Löytyy netistä jos jotakuta kiinnostaa. En tiedä saako tähän laittaa suoraa linkkiä ettei mee mainostukseksi.


      • Vappulii
        Tyyty kirjoitti:

        Itse löysin niitä kuviopaloja 4,5 euroa kappale ja ihan Suomesta ja ilman toimituskuluja. Takana ei lue Nomination vaan Stainless steel. Sopii hyvin mun ns. aitoon Nomination koruun hyvin eli en oo huomannut mitään eroa kestävyydessä tai ulkonäössä tms. Ja ne palathan kuulemma tulevat samalta tehtaaltä kun ne ns. aidot Nominationit. Nomination on vaan saanut luotua hyvän brändin ja se brändin luominen ja ylläpitäminen maksaa.

        Ostin omat kuviopalani Korujenmaailmasta. Löytyy netistä jos jotakuta kiinnostaa. En tiedä saako tähän laittaa suoraa linkkiä ettei mee mainostukseksi.

        Mä tilasin kans tuolta Korujenmaailmasta kuviopaloja. En oon missään nähnyt halvemmal kun tuolla eli http://www.korujenmaailma.fi Palat sain kotiin ja tuntuu olevan ihan yes kamaa, ainakin vielä.


      • urbo3
        Vappulii kirjoitti:

        Mä tilasin kans tuolta Korujenmaailmasta kuviopaloja. En oon missään nähnyt halvemmal kun tuolla eli http://www.korujenmaailma.fi Palat sain kotiin ja tuntuu olevan ihan yes kamaa, ainakin vielä.

        Osta mainoksia, tää ei ole mainospalsta


      • järkkyä
        urbo3 kirjoitti:

        Osta mainoksia, tää ei ole mainospalsta

        Ois kiva, jos palstanpitäjä selvittäis ton Tyytyn ip:n, aika raju väite mainostaa halppistuotteitaan samassa tehtaassa kuin Nomination tehdyiksi! Jotain rajaa...


      • korujenmaailma.fi
        järkkyä kirjoitti:

        Ois kiva, jos palstanpitäjä selvittäis ton Tyytyn ip:n, aika raju väite mainostaa halppistuotteitaan samassa tehtaassa kuin Nomination tehdyiksi! Jotain rajaa...

        Kiitos asiakkaillemme! Haluamme kuitenkin oikaista täällä ollutta virheellistä tietoa. Me emme ole asiakkaillemme koskaan sanoneet, että edustamamme kuviopalat "tulisivat samalta tehtaalta" kuin Nomination -merkkiset palat. Ihan jo pelkästään sen vuoksi, että emme ainakaan toistaiseksi edusta Nomination -merkkisiä paloja ja näinollen meillä ei ko. merkistä ole mitään tarkempaa tietoa käytettävissämme. Nomination on hyvä ja laadukas merkki, jota korualan yrittäjänä mielelläni suosittelen eteenpäin. Me puolestamme tarjoamme edullisempaa vaihtoehtoa. Valinta on aina asiakkaan!


      • sp
        Yatzyx kirjoitti:

        NominatioN Classicin perusteräspalat maksavat 0,60e/kpl, aikuisen rannekkeeseen niitä menee n. 17-21 palaa ranteen koosta riippuen.
        Kultaiset kuviopalat maksavat alk. 16e/kpl, emalipalat alk. 18e/kpl ja kivi/zirkonipalat alk. 22-28e/kpl. Erikoisemmat palat ovat sitten vieläkin kalliimpia (esim. zirkoneilla tehty Suomen lippu).
        Tinyn, Smartyn ja Bigin palojen hinnoista ei ole omakohtaista kokemusta.

        onko sillä väliä tilaako netistä vai jostain kultakellosta tai kelloliikkestä ?


      • Nomination <333
        Nomination Fani♥ kirjoitti:

        ~Nomination korun aijon ostaa iisalmen timanttisilta mutta paljonko se maksaa?? kamuni sano että aito on 10.00€ ja jotkut väittää että 50.00€ ketä mä täss niinkun voin uskoo????

        Aiodot yhellä palalla 25e.


    • er

      Jos ostat tyhjän AIDON rannekkeen se maksaa suunnilleen siinä kympin luokkaa riippuu kuinka monta palaa tarvitsee. Nomination kokoja on erillaisia on BIG, TINY, SMARTY ja CLASSIC. Ja niitä on erivärisiä on kultanen hopea ja pronssinvärinen mikä sellanen ruosteenvärine tai sellane. Esim saat koruliikkestä sellasen lehden jos haluat sieltä katsoa mutta siellä ei näy hintaa. Ja eri palata on eri hintaisia. Ja kun ostaa palan sitä ei ole pakko vaihtaa siellä liikkessä jos ei halua sen voi ottaa mukaan. Ja saa sitten sen tyhjän palan itselleen talteen. Itelläni on 3 nominationia classic kokoa. Ja nominationilla on takuu. Ja hinta voi olla jossain 6eken paikkeilla riippuu palasten määrästä.

    • Nomination fani <3

      Aidot nomination korut maksaa jotain 25e yhellä aidolla palalla ja tavallisella harmaalla värillä ja kokona on silloin calassic. Epä aidot maksaa jotain 7e ranneke ja 6e yks pala. Palat maksaa aitoihin jostain 16e eteen päin riippuu siitä millainen pala on. AIDOT OVAT PAREMPII MULLAKIN ON AITO!!!

      • Nomiation

        Ei ei ei ettekö ymmärrä pelkkä nomiation se koru ilman koristeita maksaa 30€-50€ ja yks koriste maksaa 30€-60€


    • Tuija :)

      Osta tästä: www.myprecious.fi

    • KoruMM

      Huippu korukauppa www.korukyla.fi

    • Anonyymi

      Mulla on ollu nomination koru ranteessa putkeen noin 3 vuotta ja yksi timantti sydän on vähän kulunut koska osuu joka paikkaan mutta itse olen kuullut että koristepalat olevat 10 -20€ mutta niitä on paljon eri laisia.

    • Anonyymi

      https://www.korujenmaailma.fi hinnat kyllä edulliset ja eivät ota postimaksuja edes. Eivät ole Nomination merkkisiä mutta itsellä sulassa sovussa Nominationin kanssa ja hyvin ovat kestäneet käytössä. Aloituspaloissa jopa vähemmän naarmuja kun aidossa Nominationissa eli taitaa aidossa nimi vaan maksaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe