Olen paljastanut valheen hengen joka eksyttää varsinkin nuoria muttei miksei vanhempiakin uskovaisia.. Tämä henkivalta uskottelee ihmiselle että Jumala on määrännyt tämän ihmisen pakkosinkkuuteen. Samalla tämä henkivalta myös salaa ujuttaa sydämeen asenteen että irtoseksi on mahdollista jne.. Saatuaan uskoteltua ihmiselle että Jumala on "tiennyt mikä on sinulle parasta.." eli tässä tapauksessa juuri hänelle Jumala on katsonut parhaaksi määrätä ihmisen sinkuksi tämä valheen henki saa ihmisessä kapinan Jumalaa vastaan ja samala se yllyttää ihmistä irtosuhteeseen. Olen itse joutunut tämän henkivallan eksytysyrityksen kohteeksi. Eräs toinen taas lankesi tämän hengen vaikutuksesta radikaalein seuraksin! Juttelimme aiheesta ja ilmeni että myös hänellä on tapahtunut niin että ajatusmaailmaan on tullut samanlaisia ajatuksia kuin mitä minulle on tullut! Nyt on pakko kirjoittaa tulikirjaimin!
RAAMATTU EI TUNNE SELLAISTA OPPIA JOSSA JUMALA MÄÄRÄÄ IHMISEN PAKKOSINKKUUTEEN!
Se on pelkkää uskovien (valitettavasti) oman pään tuotosta kun he koettavat löytää selvyyttä miksi tilanne on se jokin kohdalla mikä on mutta oltuani Herran edessä ja Raamatun edessä tästä asiasta jo lähes vuosia olen tullut siihen tulokseen..
ONGELMA ON SE ETTEI JUMALAN TAHTO TAPAHDU NIINKUIN PITÄISI TÄSSÄ SYNNIN MÄDÄTTÄMÄSSÄ MAAILMASSA..
Valheen henki eksyttää nuoria uskovia seurakunnissa..
7
310
Vastaukset
- Helluntaattori
Vai paljastat sinä harhaoppeja? Minäkin paljastan yhden:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000007301861
Valehtelet, että helluntaiseurakuntaan voisi liittyä ilman uskoa!- tailaiset?
Oletko Sinä tai joku muu helluntailainen Jumalan asemassa, niin että teillä on täydellinen tieto?
Entä jos kadotuksen lapsi/antikristus tulisi
teidän seurakuntaanne kasteelle sivistyneenä, fiksuna ja parannuksen eli mielenmuutoksen
mielestään tehneenä?
Oletko varma, että profetian Henki aina joka
tilanteessa olisi jokaisen helluntaiopettajan
neuvojana? - Helluntaattori
tailaiset? kirjoitti:
Oletko Sinä tai joku muu helluntailainen Jumalan asemassa, niin että teillä on täydellinen tieto?
Entä jos kadotuksen lapsi/antikristus tulisi
teidän seurakuntaanne kasteelle sivistyneenä, fiksuna ja parannuksen eli mielenmuutoksen
mielestään tehneenä?
Oletko varma, että profetian Henki aina joka
tilanteessa olisi jokaisen helluntaiopettajan
neuvojana?Sitä ei tule tapahtumaan, mutta jos tapahtuisi: jokainen helluntainen kastaja kyllä kykenisi erottamaan valehtelijan. Pahan hengen vallassa oleva kun ei kykene myöntämään Jeesusta Kristusta herrakseen.
Jumalan tahto tapahtuu, kun aika on.
Jeesus tulee, siksikin, sanomasi on ihan ajankohtainen.Saako sitä meikäläinen olla ihan vapaaehtoisesti sinkku vaan...
Tällainen !! Se on exyttänyt monia nuoria ja vanhoja uskomaan tunteita jotka on täynnä himoa ja haureutta ja six on avioerostatistiikka niin surullinen nykyään uskovaisten piireissä. Ovela on se henki joka saa uskovaiset houkuteltu rohkesti tekemään syntiä ylisten ? Huh sanon minä !!!
- Markku Tampio
pelkästään helluntailaisuudessa, vaan samaa 'laulua' naimattomuuden ihanteellisuudesta ovat laulaneet myös vapaakirkollisetkin jo vuosikausia sitten.
Ja kun aikoinaan aloin itse ajattelemaan siihen tyyliin, että Isä Jumala on armoittanut minut naimattomuudella tämän sanankohdan mukaan:
"Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi.
Joka voi sen itseensä sovittaa,se sovittakoon". (Matt.19:12).
Kun sitten aloin sovittaa tuota taivasten valtakunnan tähden avioon kelpaamattomuuttani itseeni, niin eikös siihenkin asiaan eräs pastori sanonut oman epäilyksensä, ettei se ole noin vain sovitettavissa, vaan että siihen täytyy tulla Jumalalta erityinen armoitus. Mutta sitä hän ei sitten samalla kertonut, että kuinka ja kenenkä kautta se armoitus minulle ilmoitetaan, ellei Isä Jumala ilmoita sitä minulle itselleni suoraan.
Asiassa veivattiin kaikenaikaa puolesta ja vastaan, sillä aina oli joku lähimmäinen 'pölisemässä' omia luulemisiaan tekemisistäni naisasioissa.
Päästessäni pois noitten seurakuntien vaikutuspiiristä, jossa vallitsi tuollainen henki, Isä Jumala johdatti minut, vuosien kuluessa, uskonelämässämme normaaliin kanssakäymiseen erään helluntailaisen uskonsisaren kanssa, jonka kanssa minä avioiduin n. vuosi sitten.
Näin on Jumalan tahto ihmiskunnan historiassa ollut jo kauan aikaa, ettei ihmisen ole hyvä olla yksin. Ja siksi Isä Jumala teki esi-isällemme Aatamille avun, joka oli hänelle sopiva. Samoin hän tekee jokaiselle miehelle myös nykyaikoinammekin. Aamen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991506Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131126- 2181108
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen239930Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81929- 141910
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179893Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos14780- 71747
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie31703