Parisuhde päättyi tänään..mies tahtoi erota..mussa ei vikaa..olen kuulemma ihana ja kaikinpuolin täydellinen..on yrittäny kaikkensa et pystyis rakastaan tarpeeks.. sanoi et ansaitsen paljon enemmän mitä hän pystyy antaan.. Ollaan aikasemminkin pari kertaa erottu..mut hän on tullu takas..nyt oon itkeny kolme tuntia silmät päästäni.. ja sattuu ihan perkeleesti..mites tästä jaksais taas eteenpäin..?? oisko neuvoja??
Vastaukset 2
- tuitue
Jos keksit rakaisun, kerro se myös minulle. Olen jo liian väsynyt miettimään niitä itse.
...tunteen. Mies jätti AIVAN samasta syystä pari viikkoa sitten. Anna aikaa itsellesi, se ei tässä vaiheessa paljon auta, mutta usko pois, se auttaa ja helpottaa jossain vaiheessa.
Itse olen käsitellyt eroa miehen kanssa, jutellut, itkenyt ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ero on hyvä purkaa lähipäivinä läpi, tai muuten tulee katkeraksi, ja vihaiseksi.
Se on varmasti vaikeaa myös miehelle, vaikka se ei sitä näyttäisikään.
Hoida itsesi kuntoon. Lähde lenkille luontoon, se autaa aivan satavarmasti. Siellä saat olla yksin ajatusten kanssa. se ei kuullosta niin kivalta, sillä ajatukset on niin miehessä kiinni, mutta lenkin jälkeen on huomattavasti parempi olo. Usko pois!
Anna miehelle aikaa, anna itsellesi aikaa ja usko miehesi sanaa. Et olisi voinut antaa enempää, annoit itsesi ja jos se ei riittäny miehelle, et olisi voinut myöskään tehdä enempää.
Minua on myös lohduttanut (ajan kanssa tietenkin) se tieto ja ajatus että tuolla jossain on se oike minullekkin.
En ole vieläkään päässyt yli yms. ja rakkaus mieheen ei koskaan tule kuolemaan. Mutta aika parantaa...
Jaksetaanhan?haleja kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S60889- 34837
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125786- 102780
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞15710- 34672
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72576- 42559
- 40557
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63529Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.28515Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee26477- 88448
- 59443
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev107438- 45436
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei1427- 36427
- 39413
- 35407