Moi! olisiko kellään vinkkejä miten alapään saisi HELPOSTI siloiseksi? Höylää olen kokeillut, samaten kuin hellävaraista konetta. Onko mitään voiteita (Veet?) Joita kannattaisi kokeilla. Pitäisi olla helppo tapa poistaa myös karvoja häpyhuulista ja sieltä alta? voisiko joku suositella? Tuote? Merkki? jne...?
Alapään karvanpoisto
11
7875
Vastaukset
- höyläilen
Höylä on hyvä kaikkeen vaahdon kanssa!
- bgha
veet joka on tarkoitettu bikinirajoille toimii.
siinä on kuminen höylä(siis ei tunnu). kokeile se toimii.- kun..
..ainakin mielestäni ohjeissa sanotan että ei sovellu intiimialueille..?
uskaltaako silti kokeilla?
Oon kans vedelly höylällä. mut hankalaa se on kyllä ja joutuu kohta taas olemaan uudestaa ajelemassa..
Kuinka usein muuten joudutte ajamaan? - bikinirajalle
kun.. kirjoitti:
..ainakin mielestäni ohjeissa sanotan että ei sovellu intiimialueille..?
uskaltaako silti kokeilla?
Oon kans vedelly höylällä. mut hankalaa se on kyllä ja joutuu kohta taas olemaan uudestaa ajelemassa..
Kuinka usein muuten joudutte ajamaan?Veettiä on olemassa ihan bikinialueelle erikseen.
- eikä se toiminu oikeen
bikinirajalle kirjoitti:
Veettiä on olemassa ihan bikinialueelle erikseen.
just tuota veetin bikinirajalle tarkoitettuu juttuu oon kokeillu eikä se ainakaan mulla kovin hyvin toiminu siispä edelleenki höyläilen vaikka sänki kasvaakin nopeesti takasi.
- toimii parhaiten
eikä se toiminu oikeen kirjoitti:
just tuota veetin bikinirajalle tarkoitettuu juttuu oon kokeillu eikä se ainakaan mulla kovin hyvin toiminu siispä edelleenki höyläilen vaikka sänki kasvaakin nopeesti takasi.
heittäkää ne höylät jo antiikin joukkoon.
ainut tapa millä saa pysyvän ja sileän lopputuloksen on vahaus. käytän itse noita veetin liuskoja. Kannattaa opetella niiden käyttöä ensin mm. sääriin, mutta kunhan sen oppii, ei ikinä mene takaisin höyläämiseen... - mimmu
eikä se toiminu oikeen kirjoitti:
Ylempänä kirjotettiin :
"just tuota veetin bikinirajalle tarkoitettuu juttuu oon kokeillu eikä se ainakaan mulla kovin hyvin toiminu siispä edelleenki höyläilen vaikka sänki kasvaakin nopeesti takasi."
-> tulin itse aivaan samaan lopputulokseen. Omien kokemusteni jälkeen en suosittele yhtäkään veet tuotetta.
- metusa
sama ongelma vanhempi mies
- karaton
ite nypin vähän aikaa sitte pinseteillä ekaa kertaa, ku höylällä tulee tosiaan niin nopeesto se sänkä takasi ja iho ärtyy ihan sikana. toki pinseteillä nyppiminne vie aikaa, ja ainaki toi eka kertaki sattu, mutta kaitpa siihen tottuu. muttta en sitte kyllä tiiä kuin kasvaa takasi nopeesto ja miten kasvaako karvat sisään.
- Guhe
Kannattaa oikeesti käydä sokeroimassa, varsinkin jos haluaa kaikki pois. Toimenpide sattuu mut sit ei moneen viikkoon tartte miettiä karvanpoistoa
- Kokeilkaa epistickiä
Olen kokeillut höylää, mutta oli jatkuvasti teräviä karvoja. Sitten koitin nyppiä ne pinseteillä, mikä kyllä toimii, mutta siinä menee ikä ja terveys. Sitten löysin aivan ihanan välineen, nimittäin EPISTICK-nimisen pienen taipuisan jousen jota pyöritetään. Ihan silkinsileää tulosta en ainakaan ensimmäisellä käyttökerralla saanut, mutta enpähän ole muillakaan menetelmillä saanut. Ja vähemmän punoitusta. Välineen kestävyydestä en vielä tiedä, mutta suosittelen lämpimästi. Häpyhuulistakin poistelin täysin huoletta ja hyvällä tuloksella, eikä sattunut yhtään (jos on paljon, pitkiä karvoja tilanne voi olla eri) ja kevyt painaminen jousella tuntui jopa kiihottavalta ;) Kokeilkaa ihmeessä, netistä saa tilattua muutamalla eurolla!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422532Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022172- 241920
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471556Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499- 441386
- 1001359
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096