1.BLITZ New age
2.MAUKKA PERUSJÄTKÄ Säpinää
3.MAUKKA PERUSJÄTKÄ Vaatteet on mun aatteet
4.CONDEMNED 84 Up yours
5.SHAM 69 Tell us the truth
6.EXPLOITED Punks not dead
7.MAUKKA PERUSJÄTKÄ Sota apatiaa vastaan
8.MARTTI SERVO Yleiskaava eduskunta virkavalta
9.PERKELE My home
10.RED ALERT In Britain
Parhaat punkbiisit kautta historian
7
797
Vastaukset
- Kristus Leinonen
1. TK - Tornion kevät
2. RAMONES - Blitzkrieg Bop
3. KAAOS - Kytät on natsisikoja- yleiskava eduskunta
Virkavalta on kyllä PUNK.
Vaikea kysymys ja vielä vaikeampaa on vastata tähän.
Parasta olisi jos punkbiisien kesken vallitsisi tasa-arvo, jolloin mikään kappale ei nousisi toisen yläpuolelle!
Mutta tässä mun lista tänään:
Clash - London Calling
Sex Pistols - Pretty Vacant
Toy Dolls - Nellie the Elephant
Black Flag - Fix Me
GBH - Sick Boy
The Lurkers - Wolf at the Door
Anti-Nowhere League - I Hate People
NOFX - Longest Line
Misfits - Horror Business
DI - Richard Hung Himself- ovat parempia
Ei noita voi laittaa järjestykseen, parempi kysymys ois että parhaat Punk Bändit kautta historian.
- Tuo edellinen viesti
Nuo nimet ja otsiko jäi tohon ku olin kirjottamassa jotai listaa mut en sitte jaksanukkaa ....
- top 10
Blitzin new age ja Exploitedin punks not dead on klassikoita. Maukkaa ehkä yliarvostettuna kerta itse olin varhaisnuori kun Maukka oli Kuningas. Sham 69 oli ensimmäinen varsinainen oi-bändi. Red Alert on aina tehnyt hyviä mutta ehkä hieman tasavahvoja biisejä. Helmenä heiltä In Britain. Condemned 84 on aina kova ja heiltä Up Yours on hyvä. Perkele on kovimpia uusia oi!-bändejä. Laulaja on Ruotsin suomalainen. Ja Martti Servo on tietysti Kuningas ja sopii myös tähän porukkaan.
- oikea lista
London Calling, The Clash
Anarchy in the U.K., The Sex Pistols
Blitzkrieg Bop, Ramones
I Wanna Be Sedated, The Ramones
Lust for Life, Iggy Pop
God Save the Queen, The Sex Pistols
Love Will Tear Us Apart, Joy Division
Should I Stay or Should I Go, The Clash
Train in Vain, The Clash
Complete Control, The Clash
White Man in Hammersmith Palais, The Clash
I Wanna Be Your Dog, The Stooges
Sheena Is a Punk Rocker, Ramones
Search and Destroy, The Stooges
Sabotage, Beastie Boys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297