hyvä bassokitara aloittelevalle?

passonsojttaia

Mikä olis hyvä bassokitara aloittelevalle, tarkoitus olis soittaa pääosin raskaampaa rockia/metallia mutta myös muutakin. ei kummiskaan mitään ihan jämäbassoo että jos vaikka sattuu kehittymään niin ei tartte heti roskiin viskaa ja ostaa uutta. ja mitäköhän asiantuntevia liikkeitä mistä niitä bassoja kannattaa käydä kattomas lahti-helsinki akselilta?

4

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Basisti 1

Tokai on merkki mitä voin suositella.
      Osta Japanissa tehty Precision tai Jazz basso ja saat aivan yhtä hyvän basson kuin Fender,hintaa vain on puolet vähemmän.N.600 eur.
      No jenkki Fendereistä ei ole kokemusta muutenkuin kaupoissa kokeilua,mutta Meksikossa tehdyn Jazzarin ainakin mun Tokai ajb-55 hakkaa mennentullen.
      Tokaita myy ainakin Musamaailma.

• kelvollisia aloittelijalle

Noissa ei maksa nimi mitään, Kiinassahan noi on tehty mutta niinhän hyvämaineiset Ibanezitkin nykyään tehdään Kiinassa. Noita Jack and Danny Brothers-kitaroita ja bassoja on sanottukin että juuri hyviä aloittelijalle koska eivät ole surkeita mutta kumminkin hinnaltaan sopii pienibudjettisellekin. Jerry's Musicista ainakin saa niitä.

http://www.jerrysmusic.fi/s_kitarat.html

Sivun alaosassa on bassot, löytyy alle parin sadankin ihan hyviä pelejä.

Ite oon hommaamassa kitaraa ja aion ostaa just tuolta Jack & Danny kitaran.

• Timmyyy

oon vielä alottamassa, mutta kato läheisestä musiikkikaupasta, siellä ne neuvoo sua(todella hyvää palvelua musiikki lukinmaassa, Kajaani) Eli itse ostin ARIA IGB-30 4 kielisen. Mut yleeensä ei kannata ostaa netistä, eikä mitää korealaisia tikkuja. Paikanppääl käy katttoo et kaula on suora jne . jne.

• Timmyyy
        Timmyyy kirjoitti:

oon vielä alottamassa, mutta kato läheisestä musiikkikaupasta, siellä ne neuvoo sua(todella hyvää palvelua musiikki lukinmaassa, Kajaani) Eli itse ostin ARIA IGB-30 4 kielisen. Mut yleeensä ei kannata ostaa netistä, eikä mitää korealaisia tikkuja. Paikanppääl käy katttoo et kaula on suora jne . jne.

Se makso siis 230 luokkaa. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      83
      3143
    2. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      138
      2748
    3. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      65
      2683
    4. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      6
      1993
    5. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      94
      1620
    6. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1356
    7. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      95
      1279
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      106
      1098
    9. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      200
      1058
    10. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1024
    Aihe