Naisen palvonta

Aurinko79-

Voiko mielestänne mies palvoa naistaan liikaa ja jos voi niin missä menee ns. normaalin ihailun ja palvonnan raja?

Ja tähän kuulisin mielellään myös naisten mielipiteitä :)

48

4322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhklsfd

Mikäs niille prinsessoille muka liikaa olisi?

• Aurinko79-

Ei kaikki naiset ole "prinsessoja".

• jhklsfd
        Aurinko79- kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole "prinsessoja".

minulle ovat, mutta minäpäs olenkin oikea herrasmies.

• voi koska ihmisluonto on sellainen että jos ja kun se huomaa olevansa ns. totaalisesti 'niskan päällä' niin se alkaa käyttään tilannetta armotta hyväksi.

• jhklsfd

Se tuhansin valokuvin ja sadoin kynttilöin koristeltu alttari pitää rakentaa johonkin salaiseen paikkaan, esim. kellariin vankityrmän viereen.

• Aurinko79-

Tarkoitatko siis että nainen käyttää tilannetta hyväkseen jos huomaa miehen palvovan häntä?

• Aurinko79- kirjoitti:

Tarkoitatko siis että nainen käyttää tilannetta hyväkseen jos huomaa miehen palvovan häntä?

tosin toisinpäin tuo taitaa olla aikalailla yleisempää, mies vie naista kuin pässiä munista.

• Aurinko79-
        yrmio kirjoitti:

tosin toisinpäin tuo taitaa olla aikalailla yleisempää, mies vie naista kuin pässiä munista.

Mä taas koin yhden miehen "palvonnan" todella ahdistavana, se oli liikaa kiinni, joka ikinen asia mussa oli muka niin taivaallista, en lopulta saanut henkeä ja se aiheutti sen että koin tarvetta mennä kauemmas tästä miehestä.

• charlotte b.
    • Emmanuele

ihaili ja palvoi mua. Sanoi itsekin pitävänsä mua jalustalla. Olin hänelle kuin joku kaunis paperinukke. Hän olisi varmasti järkyttynyt pahasti jos olisin joskus pieraissut hänen seurassaan. Se ei tuntunut kivalta.

• Emmanuele

eihän se mua palvonut vaan idealistista kuvaansa rakkaudesta. Joutui tipahtamaan aika pahasti maanpinnalle...

• Aurinko79-

Mun kokemuksen mukaan tämä mies taas näki ihan kaiken mitä tein tai olin upeana, ne äklötkin asiat. Se alkoi jotenkin kuristamaan kurkussa...

• häiskiä...
        Aurinko79- kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan tämä mies taas näki ihan kaiken mitä tein tai olin upeana, ne äklötkin asiat. Se alkoi jotenkin kuristamaan kurkussa...

olemassa niin kuin oikeesti?

• Aurinko79-
        häiskiä... kirjoitti:

olemassa niin kuin oikeesti?

Ainakin mun kohdalle on semmoinen sattunut.

• käsittämätöntä...
        Aurinko79- kirjoitti:

Ainakin mun kohdalle on semmoinen sattunut.

nämä sun jutut muistuttaa yhä enemmän eläintä, eläimellä ei ole päätä eikä häntää, ei ole, ei ole...

• Aurinko79-
        käsittämätöntä... kirjoitti:

nämä sun jutut muistuttaa yhä enemmän eläintä, eläimellä ei ole päätä eikä häntää, ei ole, ei ole...

Ja minkäslaisissa jutuissa sitten olis päätä ja häntääkin?

• tiedä :)
        Aurinko79- kirjoitti:

Ja minkäslaisissa jutuissa sitten olis päätä ja häntääkin?

minä vain keskustelen täällä muina miehinä täysin rauhallisesti ja sivistyneesti

• Aurinko79-
        tiedä :) kirjoitti:

minä vain keskustelen täällä muina miehinä täysin rauhallisesti ja sivistyneesti

Ootko sä se sama kuka väänsi mun kanssa hetki sitten jostain ja sitten päälle tokaisit "en minä tiedä, minä vaan keskustelen täällä rauhallisesti"?

Onko sun mielestä rauhallista keskustelua heittää jollekin tuollainen kommentti "sun jutut alkaa muistuttaan yhä enemmän eläintä jne..."?

• ehdottomasti :
        Aurinko79- kirjoitti:

Ootko sä se sama kuka väänsi mun kanssa hetki sitten jostain ja sitten päälle tokaisit "en minä tiedä, minä vaan keskustelen täällä rauhallisesti"?

Onko sun mielestä rauhallista keskustelua heittää jollekin tuollainen kommentti "sun jutut alkaa muistuttaan yhä enemmän eläintä jne..."?

koska olen pysynyt koko ajan täysin rauhallisena kuin viilipytty

• Aurinko79-
        ehdottomasti : kirjoitti:

koska olen pysynyt koko ajan täysin rauhallisena kuin viilipytty

No sitten meitä on ainakin kaksi viilipyttyä täällä.

En nyt ihan päässyt sun logiikan tasolle mutta ehkä sekin päivä koittaa :)

• Emmanuele
        Aurinko79- kirjoitti:

No sitten meitä on ainakin kaksi viilipyttyä täällä.

En nyt ihan päässyt sun logiikan tasolle mutta ehkä sekin päivä koittaa :)

Elä lannistu yhestä moukasta! :)

• Aurinko79-
        Emmanuele kirjoitti:

Elä lannistu yhestä moukasta! :)

Ei mua mikään tai kukaan lannista, jos jotain tähän mennessä elämää on oppinut niin sen ettei ihan kaikkea potaskaa ota itteensä :)

• -----------
        Aurinko79- kirjoitti:

Ei mua mikään tai kukaan lannista, jos jotain tähän mennessä elämää on oppinut niin sen ettei ihan kaikkea potaskaa ota itteensä :)

kuten Emmanuelen juttuja.

• Aurinko79-
        ----------- kirjoitti:

kuten Emmanuelen juttuja.

Meillä on Emman kanssa aivan loistavat jutut :)

• ----------------
        Aurinko79- kirjoitti:

Joku vois pitää sitä lähinnä häiriintyneenä. :)

• jutut...
        Aurinko79- kirjoitti:

on vaan väärille palstoille postattu. Miksi meitä rangaistaan tällaisilla moukilla?

• Aurinko79-
        ---------------- kirjoitti:

Joku vois pitää sitä lähinnä häiriintyneenä. :)

Mutta se on sitten niiden ongelma :)

• teme.

Kurkela oikeastaan laulaa tämän asian selväksi.

"Palvo minua vähän,
      siitä sinut palkitaan.

Sillä palvottuna pystyn
      lähes mihin vaan."

Palvonta on terminä kehno kun puhutaan suhteesta. Olkoon. Halaus ilman suoraa syytä, kiitos tehdyistä kotitöistä ja niihin osallistuminen, jokin pieni yllätys from time to time kuten pullakahvit tv-sohvalle tuotuna. Tärkeintä on, että nainen huomaa olevansa ymmärretty, rakastettu ja kunnioitettu tasavertaisena beibenä.

Juu, liikaa voi palvoa. Liika höösääminen ja lässytys saa useimmat naiset ärsyyntymään. Luulisin. Ei nainen mikään lapsi ole.

• Aurinko79-

Se menee ainakin omalla kohdallani juuri noin. Toki arvostan kaikenlaisia pieniä huomionosoituksia ja haluan tuntea kunnioitusta ja hellyyttä mutta rajansa kaikella, liika on aina liikaa.

• \kysyy nainen/

Jos olet mies, miksi ihmeessä kuuntelet Johanna Kurkelaa? Tässä on nyt jotain tosi ristiriitaista. :)

• teme.
        \kysyy nainen/ kirjoitti:

Jos olet mies, miksi ihmeessä kuuntelet Johanna Kurkelaa? Tässä on nyt jotain tosi ristiriitaista. :)

tuota, taidan olla mies. Miksi ihmeessä en kuuntelisi Kurkelaa jos sitä radiosta tulee? Kappaleitten sanat jäävät mieleen, jos ne tarkoittavat jotain.

Mikä tässä on ristiriitaista?

• Emmanuele

Mun pari kaveripoikaa sanoo tussun nuolemista pillun palvonnaksi. Musta se on aika ihana ilmaisu. Onkohan se yleisesti käytössä, en ole havainnut esiintyvän kovin laajasti?

• Aurinko79-

Mäkään en oo varsinaisesti tuohon sanontana törmännyt, mutta siis yleisesti ajateltunahan miehet ovat hyvinkin tykästyneitä pimpsaan ja siihen liittyviin toimintoihin :)

• kysymys :

miten ja miksi naista pitäisi palvoa?

• Aurinko79-

En minä ole missään sanonut että naista pitäisikään palvoa. Kyselin vaan ihmisten mielipiteitä aiheesta ja siitä rajasta milloin ihminen nostaa toisen liian korkealle...

• päässä...
        Aurinko79- kirjoitti:

En minä ole missään sanonut että naista pitäisikään palvoa. Kyselin vaan ihmisten mielipiteitä aiheesta ja siitä rajasta milloin ihminen nostaa toisen liian korkealle...

yleensäkin, palvonnan kohde vain vaihtelee...

• Aurinko79-
        päässä... kirjoitti:

yleensäkin, palvonnan kohde vain vaihtelee...

En mä ihan noin sanois että päässä on välttämättä vikaa. Voihan sitä ihminen hetkellisesti sokeutua, voi pelätä toisen menettämistä, voi olla jokin elämäntilanne tms joka aiheuttaa sen että toisen ihmisen ihailu saattaa mennä liian pitkälle.

Ja tietty täytyy muistaa se että mikä ahdistaa toista, ei välttämättä ahdista toista.

• Manfred...
        Aurinko79- kirjoitti:

Kun jalat irtoavat maasta, ollaan liian korkealla...

• sarvikuonokas

Kun mies unohtaa kaverit.

• totta...

silloin on suhteellisuudentaju heittänyt kieppiä pahasti jos naikkonen menee kavereiden edelle

• Aurinko79-

Eräs mun ystävistä on ollut vuosikausia täydellisesti miehensä pauloissa, se puhuu siitä nerona jne ja palvoo maata sen jalkojen alla ja eihän se mulle kuulu kunhan ovat onnellisia. Joskus kuitenkin ärsyttää kun tämä ystäväni pettää lupauksiaan ystäville miehensä takia. Kerran esim olimme hyvissä ajoin sopineet menevämme tyttöjen iltaa viettämään ja odotin sitä innoissani kunnes samana iltana ystäväni perui sen koska hänen pitikin mennä kuskaamaan miestään... Hän ei kuulemma voinut laittaa miestä ottamaan taksia. No enhän minä kerrasta loukkaannu mutta kun noita on aika useita niin nyt ei sitten enää kovin usein viitsi edes pyytää tätä kaveria minnekään :/

• siitä...
        Aurinko79- kirjoitti:

Eräs mun ystävistä on ollut vuosikausia täydellisesti miehensä pauloissa, se puhuu siitä nerona jne ja palvoo maata sen jalkojen alla ja eihän se mulle kuulu kunhan ovat onnellisia. Joskus kuitenkin ärsyttää kun tämä ystäväni pettää lupauksiaan ystäville miehensä takia. Kerran esim olimme hyvissä ajoin sopineet menevämme tyttöjen iltaa viettämään ja odotin sitä innoissani kunnes samana iltana ystäväni perui sen koska hänen pitikin mennä kuskaamaan miestään... Hän ei kuulemma voinut laittaa miestä ottamaan taksia. No enhän minä kerrasta loukkaannu mutta kun noita on aika useita niin nyt ei sitten enää kovin usein viitsi edes pyytää tätä kaveria minnekään :/

että suominaikkoset on sellaisia paskoja :)

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

En sitten tiedä mikä sen aiheuttaa..
        Ehkä ollaan niin rakastuneita, minkä takia sitten pelätään että pienikin "piittaamattomuus" kostautuisi.

• Pöhve
        sarvikuonokas kirjoitti:

Ehkä ollaan niin rakastuneita, minkä takia sitten pelätään että pienikin "piittaamattomuus" kostautuisi.

Ootteko te kaikki kännissä/kohmelossa kun tällasia juttuja saa lukea? Huhuuu! Herätyyysss!

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

En tiedä mihin mun viestit on viime päivinä kadonnut kun tähänkin vastasin aikasemmin :/

Sitä piti sanomani että itse kokisin että suhde on todella huonolla pohjalla jollei se kestäisi sitä että kummallakin on ns. oma elämä, sitä tavallaan eläis liikaa sen toisen kautta. Tämähän ei tarkota sitä etteikö sitä tekis juttuja toisen eteen tai etteikö se oma perhe/parisuhde olisi elämän keskipiste mutta silti täytyy olla jotain muutakin.

• Hörhö

mutta toivottavaa se tuskin on, kumminkaan päin. Ylipäänsä toisen jalustalle nostamisen pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan pikaisesti, sillä suhteessa ei ole silloin kaikki kunnossa. Ja tuskin kovinkaan moni ns. normaali ihminen haluaa olla palvottavana, ainakaan kauaa.

Itse kyllä kartan myös käsitettä ihailu parisuhteessa, vaikka kumppaniani toki mm. arvostan ja kunnioitan suuresti.

• Anonyymi

Haluan olla naisen orja

• Anonyymi

Mun mielestä ei ole minkäänlaista syytä olla palvonnan kohde. Johan siinä tulee ruokkineeksi kaikkia mahdollisia vääristymiä mitä ihminen itselleen kuitenkin kehittää.

Jos joku nainen elää palvonnasta niin minun kanssani hän kyllä kuolee hyvin nopsaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5672
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2793
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      109
      2284
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1844
    5. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      21
      1842
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      26
      1817
    7. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      41
      1797
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      99
      1735
    9. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      75
      1539
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1525
    Aihe