Rest In Peace Eazy
Kattokaa Real Muthaphuckkin G's!!!!!!(paras biisi)
En malta oottaa Lil Eazyn levyä joka ilmestyy tänä vuonna.
Eazy-E [RIP]
5
463
Vastaukset 5
- ajnag
Eazy oli kyllä helvetin hyvä. Dr. Dre ei missään tapaukses ole lähellekään yhtä hyvä.
Real Muthaphuckkin G's = paras diss-biisi ikinä.
Mutta Lil Eazy ei kyllä ole niin hyvä kuin Eazy-E oli. Lil Eazy ei mihinkään parhaimmistoon kuulu enkä usko tulevan kuulumaankaa.
BTW koska tämä levy sitten tarkalleen on tulossa?- lklklklk
vaikka eazy-e dissas snoopia nii silti joiski snoopi musavidois lukee Eazy-E R.I.P.
- zzzzzzz
lklklklk kirjoitti:
vaikka eazy-e dissas snoopia nii silti joiski snoopi musavidois lukee Eazy-E R.I.P.
Olisko siks että sen biiffinhän piti olla jo unohdettu
- N.W.A
lklklklk kirjoitti:
koska ennen kuolemaansa eazy sopi riitansa muiden räppärien kanssa
- eazy o
joo Respectit Eazylle, Real Compton/muthafucka G's on kyl paras kappale mitä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459