Injektioneula

Mari85

Minkäkokoinen i-neula olisi hyvä huuliläväriin,ja mitä maksaa apteekissa?

Kiitos.

39

10018

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyt.

      Taitaapi olla niin, ettei apteekista saa tarpeeksi paksua. Muistaakseni 1,2mm on suurin mitä apteekista saa. Jos haluaa 1,2mm paksuisen korun laittaa, neulan tulisi olla se 1,6mm, jotta korun saisi laitettua neulan "sisälle". Helpompi laittaa koru paikoilleen. Ja jos haluaa 1,6mm paksuisen korun, niin neulan pitäisi olla 2mm.

      No, voit toki ostaa sen 1,2mm ja koittaa siihen survoa korun, ihan omalla harkinnalla.:P

      Hintaa en tarkasti muista, mutta siinä parisenkymmentä senttiä, kai.

      • mari85

        Mutta onko olemassa ohuempia koruja kuin tuo 1.2 mm?


      • .................
        mari85 kirjoitti:

        Mutta onko olemassa ohuempia koruja kuin tuo 1.2 mm?

        on olemassa millisiäkin koruja mutta ei sellaista voi huuleen laittaa...


      • Mari85
        ................. kirjoitti:

        on olemassa millisiäkin koruja mutta ei sellaista voi huuleen laittaa...

        Onko tuo 1.2 mm ainut vaihtoehto huuleen?


      • KaDD

        Jos neula on noin. 2mm paksuinen niin minkä kokoinen koru? 1,6? Olen vasta 13 ja tiedän hyvin että olen varmaankin liian nuori, mutta itseppä tiedän riskit. Huulikorua olen siis tekemässä. Minulla on myös nikkeliallergia, joten valitsenko titaanisen? Olen hyvin suunnitellut kaiken valmiiksi. Joten ei pitäisi olla hätää..kai.


      • tattarahuhu
        KaDD kirjoitti:

        Jos neula on noin. 2mm paksuinen niin minkä kokoinen koru? 1,6? Olen vasta 13 ja tiedän hyvin että olen varmaankin liian nuori, mutta itseppä tiedän riskit. Huulikorua olen siis tekemässä. Minulla on myös nikkeliallergia, joten valitsenko titaanisen? Olen hyvin suunnitellut kaiken valmiiksi. Joten ei pitäisi olla hätää..kai.

        minullakin on samat suunnitelmat kuin sulla. :S


      • .............
        tattarahuhu kirjoitti:

        minullakin on samat suunnitelmat kuin sulla. :S

        huuleen kuuluu AINA laittaa 7,3 millinen koru 5.5 millisellä neulalla tai muuten vasen jalka voi halvaantua!


      • kysyn vaan
        tattarahuhu kirjoitti:

        minullakin on samat suunnitelmat kuin sulla. :S

        Ensinnäkin, miksi teette itse? Huulikoru on halvimmasta päästä teettää ammattilaisella.

        Toisekseen, neulan, ihon ja käsien puhtaudesta on kyllä suhteellisen helppo huolehtia, mutta millä puhdistatte korun? Jos kotona ei satu olemaan autoklaavia, sen sterilointi on käytännössä mahdotonta.


      • ammattilainen
        kysyn vaan kirjoitti:

        Ensinnäkin, miksi teette itse? Huulikoru on halvimmasta päästä teettää ammattilaisella.

        Toisekseen, neulan, ihon ja käsien puhtaudesta on kyllä suhteellisen helppo huolehtia, mutta millä puhdistatte korun? Jos kotona ei satu olemaan autoklaavia, sen sterilointi on käytännössä mahdotonta.

        Ihan näin ammattilaisena voin sanoa että jos nyt on ihan pakko siellä kotona se reikä tökätä siihen huuleen niin keita se koru ensin ja sitten kertakäyttö hanskojen kanssa käsitelet sitä.

        Mutta edelleen: liikkeen hygieniatasoa ei voita kotikonstit.


      • KaDD
        tattarahuhu kirjoitti:

        minullakin on samat suunnitelmat kuin sulla. :S

        Huomenna pitäs laittaa lävistys.. Mun serkku oli tehny kans huulikorun ite ja on saman ikänen ku mä. Se oli eka kuumentanu neulaa tulitikulla vähäsen sit sen jälkeen oli laittanu kiehuvaan veteen. Korun se oli desinfioinu laitamalla kuumaan veteen ja laittanu sen reikään kertakäyttö hanskoilla. Mua vaan nyt askaruttaa jos se ei menekkään se koru sinne reikään vaan sen joutuu hakkaan vasaralla kiinni ja se sattuu aivan helvetin paljon se! Mulla on kai aika alhanen kipukynnys, että varmaan menee hampaistaki läpi ennen ku huomaan et se on jo siit läpi :) Ääääh taas mää täs panikoin. En valita enää. KaDD kiittää ja kumartaa teitä avusta ja vinkeistä!


      • KaDD
        Mari85 kirjoitti:

        Onko tuo 1.2 mm ainut vaihtoehto huuleen?

        Ostin tänää 1,8mm korun ja vaikuttaa sopivalta :) Ainakin myyjä suositteli. 2mm neulalla kun tekee


      • ne...
        KaDD kirjoitti:

        Huomenna pitäs laittaa lävistys.. Mun serkku oli tehny kans huulikorun ite ja on saman ikänen ku mä. Se oli eka kuumentanu neulaa tulitikulla vähäsen sit sen jälkeen oli laittanu kiehuvaan veteen. Korun se oli desinfioinu laitamalla kuumaan veteen ja laittanu sen reikään kertakäyttö hanskoilla. Mua vaan nyt askaruttaa jos se ei menekkään se koru sinne reikään vaan sen joutuu hakkaan vasaralla kiinni ja se sattuu aivan helvetin paljon se! Mulla on kai aika alhanen kipukynnys, että varmaan menee hampaistaki läpi ennen ku huomaan et se on jo siit läpi :) Ääääh taas mää täs panikoin. En valita enää. KaDD kiittää ja kumartaa teitä avusta ja vinkeistä!

        neulat myydä steriileissä pakkauksissa?
        jos, nii elä helevetissä sitä mihinkään veteen laita ennen käyttöö, eihän se sitten oo enää steriili.

        huomaa kyllä kuinka älykästä porukkaa täällä liikkuu XXXXXXXDDDDDDDDDDD


      • KaDD
        ne... kirjoitti:

        neulat myydä steriileissä pakkauksissa?
        jos, nii elä helevetissä sitä mihinkään veteen laita ennen käyttöö, eihän se sitten oo enää steriili.

        huomaa kyllä kuinka älykästä porukkaa täällä liikkuu XXXXXXXDDDDDDDDDDD

        Tottakai laitoin sen veteen, koska paikkakunnalla olevissa apteekeissa ei myyty injektio neuloja. Sain kaverilta 2mm neulan, jonka sitten itse steriloin. Nyt mulla iso reikä huulessa, mut koru ei vaa vi*** mene läpi! Kaveri laittaa sen mulle tänään.. kyl se varmaan meniski mut en oo mikää ammattilainen. Peilistä on muutenki hankala kattoo.. =)


      • mari85
        KaDD kirjoitti:

        Tottakai laitoin sen veteen, koska paikkakunnalla olevissa apteekeissa ei myyty injektio neuloja. Sain kaverilta 2mm neulan, jonka sitten itse steriloin. Nyt mulla iso reikä huulessa, mut koru ei vaa vi*** mene läpi! Kaveri laittaa sen mulle tänään.. kyl se varmaan meniski mut en oo mikää ammattilainen. Peilistä on muutenki hankala kattoo.. =)

        Sattuiko paljon? Ostin apteekista i-neulan, ja valehtelin käyttötarkoituksesta,suostuivat antamaan vain 0.40 mm neulan! Saakohan tällä mitään aikaiseksi....? Miten koru ei mene läpi vaikka on reikä? Miten pystyit tekeen reiän?


      • sulla...
        mari85 kirjoitti:

        Sattuiko paljon? Ostin apteekista i-neulan, ja valehtelin käyttötarkoituksesta,suostuivat antamaan vain 0.40 mm neulan! Saakohan tällä mitään aikaiseksi....? Miten koru ei mene läpi vaikka on reikä? Miten pystyit tekeen reiän?

        on yli kaksi kertaa isompi koru kuin mitä neulalla tehtävä reikä on, olis melkein sama kun et tekisi reikää ollenkaan ja työntäisit sen korun suorilta läpi... eli tulee sattumaan, eikä muuten parane ihan hetkessä(jos koskaan) ja jää järkyttävät arvet.


      • mari85
        sulla... kirjoitti:

        on yli kaksi kertaa isompi koru kuin mitä neulalla tehtävä reikä on, olis melkein sama kun et tekisi reikää ollenkaan ja työntäisit sen korun suorilta läpi... eli tulee sattumaan, eikä muuten parane ihan hetkessä(jos koskaan) ja jää järkyttävät arvet.

        en pistä korua ollenkaan? Väännän sen neulan vaan jotenkin renkaaksi?


      • KaDD
        mari85 kirjoitti:

        Sattuiko paljon? Ostin apteekista i-neulan, ja valehtelin käyttötarkoituksesta,suostuivat antamaan vain 0.40 mm neulan! Saakohan tällä mitään aikaiseksi....? Miten koru ei mene läpi vaikka on reikä? Miten pystyit tekeen reiän?

        Reikä on. Koruon paikoillaan. Vanhemmat EI TODELLAKAAN ilahtunu joten en pidä sitä korua, kuin koulus. Se sattu vähä, mut se ei oo ees mitenkää arka eikä tulehtunu. Ei edes turvonnu.
        Nice ;>


      • mari85
        KaDD kirjoitti:

        Reikä on. Koruon paikoillaan. Vanhemmat EI TODELLAKAAN ilahtunu joten en pidä sitä korua, kuin koulus. Se sattu vähä, mut se ei oo ees mitenkää arka eikä tulehtunu. Ei edes turvonnu.
        Nice ;>

        Eikö se umpeudu jos et pidä sitä ollenkaan kotona?


      • Raitasukkakissa
        KaDD kirjoitti:

        Reikä on. Koruon paikoillaan. Vanhemmat EI TODELLAKAAN ilahtunu joten en pidä sitä korua, kuin koulus. Se sattu vähä, mut se ei oo ees mitenkää arka eikä tulehtunu. Ei edes turvonnu.
        Nice ;>

        Hassu tyttö, se lävistys menee umpeen alta aikayksikön, jos pidät sitä vaan koulussa! Tiedäthän nyt varmasti kaikki hoito-ohjeet? Toilailusi kuulostavat erittäin huolestuttavilta.


      • maggot111
        ammattilainen kirjoitti:

        Ihan näin ammattilaisena voin sanoa että jos nyt on ihan pakko siellä kotona se reikä tökätä siihen huuleen niin keita se koru ensin ja sitten kertakäyttö hanskojen kanssa käsitelet sitä.

        Mutta edelleen: liikkeen hygieniatasoa ei voita kotikonstit.

        hah ne liikketon ku keskustorilla olevat yleiset vessat!


      • eipliiis
        mari85 kirjoitti:

        Mutta onko olemassa ohuempia koruja kuin tuo 1.2 mm?

        joo on, herää


    • -L-

      Huuli paranee kaikista parhaiten 1,6 mm korulla koska liian ohut tappi saattaa "leikata" niinkin pehmeätä kudosta kuin huuli. Ja lävistystä tehdessä pitää ehdottomasti huomioida huulen turpoaminen koska huulen sisään koteloitunutta korua on sitten ilkeää leikkailla ulos sieltä turhaan...

      Kyllä kotonakin pystyy täysin turvallisesti ja puhtaasti tekemään jos tietää mitä tekee. Ei se tila suoraan tee lävistyksestä paskaa vaan paska lävistäjä eli jos tiedätte mitä olette tekemässä varmasti myös tiedätte mistä saatte tarvittavat välineet jne.

      HUOM!!! VÄLINEIDEN DESINFIOINTI JA STERILOINTI OVAT KAKSI TÄYSIN ERI ASIAA !!! Kotikonsteilla instrumentteja ei steriloimaan pysty ellei löydy tarvittavia laitteita ja harvemmilta löytyy...

      • KaDD
        hjku kirjoitti:

        Steriloinnista
        http://www.postissa.com/faqdesk_info.php?faqPath=6_5&faqdesk_id=19

        En mikään pöhkö ole. Pidän sitä öisin ja koulussa. Koulu alkaa joka päivä 8 ja loppuu 3. Ei se umpeudu jos se umpeutuu niin vitut sitte. Ei mua haittaa. tulihan ainaki kokeiltua. Jos teidän milestä ainakin kuulostan tyhmältä mutta oon huolehtinu kaikesta mahdollisesta :)


      • ---
        KaDD kirjoitti:

        En mikään pöhkö ole. Pidän sitä öisin ja koulussa. Koulu alkaa joka päivä 8 ja loppuu 3. Ei se umpeudu jos se umpeutuu niin vitut sitte. Ei mua haittaa. tulihan ainaki kokeiltua. Jos teidän milestä ainakin kuulostan tyhmältä mutta oon huolehtinu kaikesta mahdollisesta :)

        Saako alaikäiset ostaa i-neuloja apteekista? Kysynpä nyt vaan samaan syssyyn


      • mirryy
        --- kirjoitti:

        Saako alaikäiset ostaa i-neuloja apteekista? Kysynpä nyt vaan samaan syssyyn

        moi tuli vaa mielee jos haluut vaik nenä korust tietää nii voin neuvoo ittelläni on siis ja muutenki kaveerata :) mä muistan ku olin 12 tein itte napa korun jäi jälki hehe voihan sitä koittaa jos on hyvät välineety sain itte lauantaina tän nenä korun


    • AMMATTILAINEN

      NÄDENÄDE, kakarat. Kyllä, pitää olla VÄHINTÄÄN 8,6mm koru ja neula 9,2mm. Muuten tulee liian pieni reikä, eikä koru mene läpi siitä. Kannattaa olla kyllä isompi neula koska 8,6 ei tahdo mennä millään läpi. Tiedän itse kokemuksesta, tein samalla neulalla huuli, genetaali ja nännilävistyksen. Tuo 9,2mm neula koskee ainoastaan tummia. Valkoisille käy 7,2mm neula ja koru suunnilleen n. 6,6mm. JA USKOKAA MINUA HYVÄT IHMISET KOSKA OLEN AMMATTILAINEN! :)

      • Napis (:

        hei ammattilaine! haluisin tehä ite napakorun joten voisitko neuvoa kuinka paksu neula ja koru on sopiva?? ja mitä puudutus ainetta kannattaa käyttää ja mitä puhdistusainetta??? ssaako 13 v ostaa apteekista neuloja?`? (: kiitos jos vastaat (:(:(:


    • Voi nyt...

      Puudutusaineista ei ole mitään hyötyä. Menkää h**vetti sentään ottaamaan ne lävistykset liikkeisiin! Ite tekemällä jää vaan järkyttäviä arpia ja huonosti tehtyjä lävistyksiä.

      • napis (:

        no jäikö itelles noist sun???


    • -korutytsy

      mheij !!! (: oon tekemäs napakoruu ja tarvisin tietoo miten "desifioida" korunn ??? tanks jos vastaatteee!! (:

    • labrettiiii

      ostin jonku 1,6 mm injektioneulan apteekista, makso 30 centtiä :):):):) ja melk heti meni läpi joo'o

    • ....................

      kannattaa myös hommata pihit,aikas paljon helpompaa,jo järelläki aateltuna

    • Kipukynnys

      Alhainen kipukynnys = Käy paljon
      Korkea kipukynnys = Käy vähän / ei ollenkaan

    • lävistäjätrules5

      Hyvä iminen mene lävistäjälle !

    • helpmeoonalaikäne

      saako alaikäiset ostaa neuloja apteekista?

    • alaikänen

      siis riippuu apteekista, jossain apteekissa myydään alaikäisille i-neuloja asun espoossa ja 1 kilometrin säteellä on 2 apteekkia toisessa myydään alaikäsille ja toisessa ei.

    • Heiiii1

      Itte tein 5 päivää sitten madonnan 1,2mm neulalla, korukin oli 1,2. Teki TOSI kipeää survoa se siihen. Aikaa myös meni ja epätoivo meinasi iskeä. Suosittelen että jos on mahdollista jostain saada se 1,6mm neula, niin ois varmasti tosi hyvä. Kannattaa myös muistaa katsoa verisuonet suun sisäpuolelta. Hieman hankalaa sekin jos ei pihtejä. Jos aion ottaa lisää lävistyksiä, aion mennä liikkeeseen. Tietty kotona tekeminen ei maksa oikeastaan yhtään, mutta kannattaako sitten omaa terveyttä riskeerata muutaman hullun kympin takia.. Virheistä viisastuu! :)

    • Idöaädops

      Teen yleensä lävistykset itselleni ja tutuilleni ja käytän 2mm paksua neulaa niin pääsee helpommalla ja vähemmällä kivulla. Ja kyllä joistakin apteekeista saa 2millisiä neuloja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe