E-pillereiden lopettaminen

Kysyisin, onko normaalia, kun lopetin e-pillerit nyt viikko sitten. Menkat tulivat ihan normaalisti kun olin viimeisen pillerin syönyt.

Noh, tänään alapäästä tuli todella iso köntti vaaleaa limaa...onko se normaalia? Aamulla tuntui pientä alavatsa kipua, muuten ei mitään kutinaa tms. Mistä voisi olla kyse?
1341
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Voisi sanoa, että tuossa tilanteessa kaikki on normaalia. Kroppasi on tottunut pillerihormoneihin ja oma hormonitoimintasi on ollut jäissä. Nyt sen pitäisi siitä vähitellen älytä herätä ja alkaa taas toimia normaalisti. On siinä tekemistä. Kaikki mahdolliset oireet voidaan lukea normaaleiksi. Tietystikin omaa järkeä saa käyttää ja mennä lääkäriin, jos jokin tuntuu todella kummalliselta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jokuvaan2 kirjoitti:

Kysyisin, onko normaalia, kun lopetin e-pillerit nyt viikko sitten. Menkat tulivat ihan normaalisti kun olin viimeisen pillerin syönyt.

Noh, tänään alapäästä tuli todella iso köntti vaaleaa limaa...onko se normaalia? Aamulla tuntui pientä alavatsa kipua, muuten ei mitään kutinaa tms. Mistä voisi olla kyse?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu