Seuren työntekijöitä???

Seurelainen

Hellou

Onko täällä seurelle keikkaa tekeviä ihmisiä?

Olisi kiva vaihtaa mielipiteitä työpaikoista. Sekä kuulla itselle oudoista paikoista kommentteja, että uskaltaako mennä. Meinaan että millainen paikka on :).

Ja mikä on teidän taktiikkanne haalia keikkoja? Itse, kun keikkanetissä laitan jonkun paikan toiveisiin niin aina se on sitten ei avoin. :(

Ja muutakin yleistä pölinää seurelaisilta :).

17

3294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KikkaKolmonen.

      sana seure yhdistetään huonosti suomea puhuvaan ja huonosti/jos juuri ollenkaan ymmärtävään tummaan maahanmuuttajaan mahd.pakolaistaustaseen. Joka tekee työt miten sattuu ja ilmoittaa seuraavana päivänä, ettei hän enää tule. Sitä kautta tulee sijaisia joista yleensä tulee vain ongelmia kun ne vaan kännykän kanssa leikkii ja ja kulkee suorat mustat housut jalassa kädet taskussa. Ikävä sanoa näin mutta tälläisiä kokemuksia on enemmistöstä. Tietysti siellä on tosi päteviäkin työntekijöitä mutta ne on lähes pääsääntönä aina keikalla että se on jo pieni ihme jos ne saa juuri omaan sijaisuuteen kun on tarvis tiedossa oleva tai yllättävä.

      Harmittavaa vaan kun seure mainostaa, että heidän kauttaan rekrytoidaan ammattilaisia mutta useimiten se ammattitaito näkyy käytännössä vain sieltä kautta tulleiden työntekijöiden puheissa mutta työnlaatu taas kertoo ihan muuta. Mutta meidän kohteessa on päätetty, että se alue jää sitten tekemättä jos sijainen sieltä jotain jättää me teemme vain omat alueet.

      Paras tapa osoittaa todellinen ammattitaito on puhua vähemmän ja tehdä työt alueella johon hän tulee sijaiseksi mahdollisimman huolellisesti ja hyvin siten että, koko alue tulee tehdyksi eli kaikki ne työt jotka siihen alueeseen kuuluvat.Silloin varmasti huomioidaan jatkossakin kun on tarvetta sijaiselle.

      Sellaiset moppien levittelyt pitkin käytäviä ja siivoustarvikkeiden heittelyt komeroon kuin liiteriin ja muut vastaavat sekoilut on aina miinusta isoa. Täytyy jättää sellaiseen kuntoon, että vakituisen työntekijän on hyvä palata taas töihin kun kaikki on järjestyksessä mistä on hyvä jatkaa.

      • Seurelainen

        Tällaista keskustelua en kyllä pyytänyt, mutta kiitos kommenteistasi silti. Kurja jos kohdallesi on osunut huonoja työntekijöitä.
        Mutta on meitä työnsä osaaviakin paljon, sen kertoo aina palaute minkä saa vuoron lopuksi :)


      • työntekijöitä..

        on monessa muussakin firmassa, ei vain Seuren kautta tulevissa...


      • seurelainen
        työntekijöitä.. kirjoitti:

        on monessa muussakin firmassa, ei vain Seuren kautta tulevissa...

        niin on. Mutta haluan keskustelua seuresta koska itse sinne teen keikkaa. seurel on niin monta paikkaa uudelmaal et haluan niistä jutella. esim. metsätähti ei tee keikkaa niihin mihin kaikkial seure tekee.


    • msh-sijainen

      kyllä läytyy Seurelainen työntekijä. eli oon ollu Seuren "vakituinen" keikkalainen jo vuoden 07 alusta ja ihan kivasti on keikkaa ollut tarjolla enkä myöskään ole katunut valintaani vaihtaa vakiduuni keikkaduuniin. nyt ainakin saan valita vapaasti kohteet ja työpaikat ihan omien mieltymysteni mukaisesti. vaikka nyt olenkin mielisairaalassa työssä, teen silti perushoitajan keikkaa sekä päihdehuollon laitoksiin myös keikkaaa jatkuvasti eli ei pidä olla liian ronkeli töiden suhteen. toki itsellänikin on tiettyjä kohetita joihin en mene "suin surminkaan" eden yhden päivän keikalle, mutta aika harvassa niitä on. enkä silti aio luetella niitä tässä kaikille, kyllä se on jokaisen omassa päässä päätettävä minne menee ja minne ei. itse en lähde kovinkaan helposti esim yksityisiin laitoksiin keikkailemaan, vaan teen keikkaa mieluummin kunnallisiin laitoksiin.

      on ihan turha alkaa etukäteen "pelkäämään" tiettyjä paikkoja, kannattaa mieluummin rohkeasti mennä katselmaan mitä missäkin on tarjolla edes yhden työvuoron ajaksi ja vasta sen jälkeen päättää haluaako jatkossa käydä siellä vielä keikalla vai ei. valinnanvaraa ainakin keikkakohteissa on.

    • mie vaan

      oon ollu pari päivää seurella ja toivottii myös jatkoa eli ma viel ssama paikka. oli kyllä mukava kuulla et tyytyväisiä työhöni. ja kohdekin oli oikein mukava missä oon ollu

    • seurelainen

      ja vinkiinä ku näkyy keikkanetistä joku keikka ni kannattaa soittaa sinne seureen ja kysyä onko vielä vapaana ni saat tietää heti saatko sen vai onko siihen toivottu tuttua henkilöä.

    • ossian88

      Todella vähän töitä ja nekin vähät muutaman tunnin keikkoja.

    • lähihoitsu

      Olen vakitöissä kotihoidossa,mutta joskus otan Seurelta jonkun keikan.Homma toimii parhaiten niin,että valkkaan kiinnostavan keikkakohteen ja soitan heti perään,niin se varataan minulle.Turha odottaa,että soittaisivat,joku muu soittaa kuitenkin ja kiva paikka on mennyt.Ennakkoluulottomasti vaan päivän keikkoja vastaan,voipi löytyä jokunen helmi.Kurjissa paikoissa on mäntti henkilökunta,hommaansa kyllästynyt.

    • kesis

      miten muuten ku tammikuun alusta aotan keikkailun eli palaan seureen niin miten ku laitoin keikkatoiveen kannattaa ko mieluummin soittaa vai oottaa et ne ottaa sieltä yhteyttä, tohon ajankohtaan kyl viel aikaa

      • pettynyt5

        harvoin ne ottaa yhteyttä. Vain jos keikka on sellainen ettet sinä eikä kukaan muukaan sitä halua.


    • omianikoo

      Mulla pelkästään hyviä kokemuksia keikkailusta seuren kautta.
      Tein päivän-kahden-kolmen keikkoja ja tein ne hyvin.
      Oppi tuntemaan taloa ja talon tapoja.
      SItten ne soittaakin jo suoraan että oletko vapaa, meillä oisi viikko silloin...sitten ilmoittaa eureen ja siinä se. Pisin keikka seurella kesti puoli vuotta ja oli hyvä talo, sinne soitellaan vieläkin keikkailemaan.
      Kun teet työsi kunnolla, on se sitten vaikka vain päivän, niin silloin sut muistetaan ja pyydetään uudelleenkin!
      Nii...kun ei liikaa valkkaa, menee vaan, minne nokka näyttä'ä, eli rastita kaik mahdolliset vaihtoehdot!

      • jepe2

        ainutlaatuisia kokemuksia sinulla


      • ossi k

        Tämä on tapahtunut varmaan todella kauan sitten. Nykyään ei suoraan saa keikkoja sopia.


    • jrhh

      tein päätyökseni ansiotuloja seurenkautta enkä sitä ole katunut ansiotulot oli hyviä oli vakkarikohteita joissa olin pykäänkin tulin toimeen kohteita missä harvoin kävikin keikkailemassa ja muutamia huteja joista tiedän etten sille alalle halaja tai kohteeseen
      niinkuin ottaessani vakityön taakakseni olen ajatellut lähteväni takaisin seurelle takaisin koska pidin koteiden vaihteluista jostain syystä muistan kohteessa tehtävät rytmit ja tehtävät vaikka matikka olikin 4-

      • joppe1

        yritin muutaman vuoden tehdä hommia seuren kanssa. ei onnistunut. tyhjiä päiviä oli paljon paljon enemmän kuin työpäiviä. työpäivät oli yleensä lyhyitä, 4-5 t, vaikka vakitekijä oli kokoaikainen. usein oli useamman päivän työt rästissä. puppua, että saisit hyvin tehtyäsi lisää töitä. päinvastoin. esimiehiä kaupungilla nähdessäni sanoivat pyytäneensä nimenomaan minua, mutta seure ei antanut keikkoja.


    • Anonyymi

      seure tarjoaa kotihoitoa, paikat mihin kukaan ei halua mennä. Kohteet myös sopivat seuren keikkalaisen kanssa suoraan jatko keikkoja ja ilmoittavat myös seurelle ketä tekijöitä eivät halua jatkossa ja ne tippuvat kohteen listalta esim. jos sanot ääneen miksi keikkalainen joutuu tekemään raskaimmat työt tai närkästyt kohteen huonosta vastaan otosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe