Tuoksujen säilyminen

adalmiina81

Hei kaikille!
Etsin laatikosta äsken jotain ja löysin putelin Lancomen Miraclea. Kauankohan se on hyvää? Ei mielestäni haise huonolle, mutta on ainakin 4 vuotta vanhaa.. Pimeässä on säilytetty ja huoneenlämmössä.

5

850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se avaamaton

pakkaus? Silloin se ainakin on vielä hyvää. Ja vaikka olisikin avattu pakkaus, niin minä ainakin käyttäisin sitä jos se tuoksuu hyvälle.

• adalmiina81

On suihkepullo, ja olen sitä kyllä käyttänyt. Löysin myös Bossin Womania.. Olisi pitänyt penkoa jo muutama vuosi sitten :)! Mulla vaan tuoksujen käyttö on niin kausittaista, on pitkiä kausia etten kärsi mitään keinotekoista tuoksua.

• ......
        adalmiina81 kirjoitti:

On suihkepullo, ja olen sitä kyllä käyttänyt. Löysin myös Bossin Womania.. Olisi pitänyt penkoa jo muutama vuosi sitten :)! Mulla vaan tuoksujen käyttö on niin kausittaista, on pitkiä kausia etten kärsi mitään keinotekoista tuoksua.

Hajuvedet ovat 80%:sta etanolia, joka on kemikaalien säilytykseen parhaita aineita. Valolta suojattuna ja korkki tiiviisti kiinni säilyy vuosia tai vuosikymmeniä muuttumattomana.

Tuoksuharrastajat usein ostavat eBaysta 80-luvun hajuvesipulloja ja käyttävät niitä mieluummin kuin reformuloituja moderneja (=vesitettyjä ja lyhytkestoisia, halvalla tuotettuja) versioita.

• vielä on
        ...... kirjoitti:

Hajuvedet ovat 80%:sta etanolia, joka on kemikaalien säilytykseen parhaita aineita. Valolta suojattuna ja korkki tiiviisti kiinni säilyy vuosia tai vuosikymmeniä muuttumattomana.

Tuoksuharrastajat usein ostavat eBaysta 80-luvun hajuvesipulloja ja käyttävät niitä mieluummin kuin reformuloituja moderneja (=vesitettyjä ja lyhytkestoisia, halvalla tuotettuja) versioita.

olen huono käyttämään tuoksuja,ja wc:n kaapissani on vuodelta 1989 oleva yves saint laurentin tuoksu,joka on pysynyt ihan hyvänä. koskaan ei ole ollut suoraan auringon valossa ja korkki on ollut hyvin kiinni.itsekkin olen hämmästynyt,että miten tuoksu on voinut säilyä.

• kesällä juuri tämän tuoksun, mausteinen, hieman miehekäs tuoksu, onkohan siinä mausteneilikkaa, tai kanelin tuoksua?
      Pidin sen erikoisesta ja miellyttävästä tuoksusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      74
      832
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe