Hei kaikille!
Etsin laatikosta äsken jotain ja löysin putelin Lancomen Miraclea. Kauankohan se on hyvää? Ei mielestäni haise huonolle, mutta on ainakin 4 vuotta vanhaa.. Pimeässä on säilytetty ja huoneenlämmössä.
Tuoksujen säilyminen
5
831
Vastaukset
- se avaamaton
pakkaus? Silloin se ainakin on vielä hyvää. Ja vaikka olisikin avattu pakkaus, niin minä ainakin käyttäisin sitä jos se tuoksuu hyvälle.
- adalmiina81
On suihkepullo, ja olen sitä kyllä käyttänyt. Löysin myös Bossin Womania.. Olisi pitänyt penkoa jo muutama vuosi sitten :)! Mulla vaan tuoksujen käyttö on niin kausittaista, on pitkiä kausia etten kärsi mitään keinotekoista tuoksua.
- ......
adalmiina81 kirjoitti:
On suihkepullo, ja olen sitä kyllä käyttänyt. Löysin myös Bossin Womania.. Olisi pitänyt penkoa jo muutama vuosi sitten :)! Mulla vaan tuoksujen käyttö on niin kausittaista, on pitkiä kausia etten kärsi mitään keinotekoista tuoksua.
Hajuvedet ovat 80%:sta etanolia, joka on kemikaalien säilytykseen parhaita aineita. Valolta suojattuna ja korkki tiiviisti kiinni säilyy vuosia tai vuosikymmeniä muuttumattomana.
Tuoksuharrastajat usein ostavat eBaysta 80-luvun hajuvesipulloja ja käyttävät niitä mieluummin kuin reformuloituja moderneja (=vesitettyjä ja lyhytkestoisia, halvalla tuotettuja) versioita. - vielä on
...... kirjoitti:
Hajuvedet ovat 80%:sta etanolia, joka on kemikaalien säilytykseen parhaita aineita. Valolta suojattuna ja korkki tiiviisti kiinni säilyy vuosia tai vuosikymmeniä muuttumattomana.
Tuoksuharrastajat usein ostavat eBaysta 80-luvun hajuvesipulloja ja käyttävät niitä mieluummin kuin reformuloituja moderneja (=vesitettyjä ja lyhytkestoisia, halvalla tuotettuja) versioita.olen huono käyttämään tuoksuja,ja wc:n kaapissani on vuodelta 1989 oleva yves saint laurentin tuoksu,joka on pysynyt ihan hyvänä. koskaan ei ole ollut suoraan auringon valossa ja korkki on ollut hyvin kiinni.itsekkin olen hämmästynyt,että miten tuoksu on voinut säilyä.
kesällä juuri tämän tuoksun, mausteinen, hieman miehekäs tuoksu, onkohan siinä mausteneilikkaa, tai kanelin tuoksua?
Pidin sen erikoisesta ja miellyttävästä tuoksusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032209
- 641368
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2311167Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971135- 101076
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671035IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91942Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175918Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43898