Olisko kellään mitään kivaa ideaa mitä voisin miehelle laittaa töihin.
Olis kiva vaikka joku pikkutuhma viesti pistää vinkiksi että illalla vois sekstailla :D.
eroottisia tekst. viestejä?
10
8496
Vastaukset
- högsora
Täältäkö niitä vinkkejä pitää kysellä ? Kai nyt joka pariskunnalla on niitä omia "sisäpiirijuttuja", jotka vain te kaksi tiedätte. Neuvoisin käyttämää niitä juttuja hyväksi.
Ei ole olemassa mitään "Pikkutuhmia viestejä puolisoille lähetettäväksi, kun seksiä tekee mieli" -kirjaa. Joskus tulee mieleen, onko tosiaan koulutetut suomalaiset ihmiset joskus näin kädettömiä.
Kiitos - ja anteeksi.- <Mies29>
"Kai nyt joka pariskunnalla on niitä omia "sisäpiirijuttuja", jotka vain te kaksi tiedätte. "
Pitkässä suhteessa nuokin sisäpiirijutut tuppaavat urautumaan...
- olisi...
tekstiviesti tyyliin: Himokas m-kokoinen Nainen hakee halukasta Miestä kaikkeen kivaan.... tjs. Tarkoitan sellaista seuranhaku-tyyppistä viestiä...
- muuta laita...
Vähän sellainen kaksimielinen, vihjettä siihen suuntaan.
Itse laitoin miesystävälle itsestäni eroottisia kuvia sähköpostiin hänen työaikanaan..... hyvä että housuissaan pysyi ja melkein juoksi luokseni työpäivän jälkeen ;) - Sinun näköinen
Et voi olla muuta kuin mitä olet. Laita sellainen viesti joka näyttää ja kuullostaa sinulta.
- katunoppa
Minä täällä hame korvissa oottelen ja katto on tulessa
- HimoHillu
Haluan nussia sulta aivot pihalle!
- kun ajattelen sua, rakas"
...odotan sua paita hampaissa, kun pääset töistä. haluaisin nuolla sun *****
-Ei se sen vaikeampaa ollut monen vuoden tasaisen liiton jälkeen yli kolmekymppisenäkään, vaikka em. jutut eivät kuulu meidän normaaliin puhekieleen edes kotona. Kumman kiireellä ukko tuli kotiin, vaikka jotenkin shokissa ensin, ja voin vakuuttaa, että seksi on pelannut loistavasti-vieläkin paremmin kuin ennen-tuon jälkeen. Mutta ei liian usein, vaan ihan puskista tuollaiset viestit;)- kuvis
laita kuvaviesti.märästä pinpistä,,,ja varmana toimii
- Anonyymi
Laita mulle tekstiviesti vatsappiinpuh +3580442441262. Laita semmonen kiihottava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4103169Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1311742Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan201481Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481410- 861138
Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341131Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa641127En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821053Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551010Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209920