Kielikivaa porukalla

elina

Vietämme tutussa naisporukassa silloin tällöin saunailtaa. Viime kesänä kävi sitten kerran näin. Porukka oli alkuillasta kuusi. Kaksi poistui siinä vaiheessa, kun oltiin otettu kuppia mukavasti ja olimme kivasti päihtyneenä. Otettiin sitten neljän porukalla lisää ja seksistä puhumiseksi se meni. Kaikki tunnustimme pitävämme nuolemisesta kovasti ja ettei sitä saa koskaan tarpeeksi. Yksi sitten empien ehdotti, ettei siihen tarvita miehiä. Nuollaan nyt toisiamme. Ajatus sai tuulta ja loppuillasta joka nainen oli saanut monta orgasmia kavereiltaan. Oli ihanaa, mutta nyt vähän hirvittää ja ujostuttaa ja tekee mieli lisää. Porukka on n.30-vuotiaita, vähän yli ja ali.

9

2972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddddd8

      sun pitäis saada sama porukka kasaan, lisää viinaa ja saunaa ja kohta taas joku haluaa saada kieltä... nam

    • Lupaan nuolla jokaista

      Taitava 34v kielimies haluaa mukaan, lupaan nuolla jokaista ja oikein kunnolla!!!

    • Tylsä feikki

      Olipa tylsä feikki. Toosi uskottavaa että joukko heteronaisia alkaa mielijohteesta nuolla toistensa pilluja.

      • Anus Saukko

        ....kuka sano, että ne oli heteronaisia.


      • Grrrrrrr
        Anus Saukko kirjoitti:

        ....kuka sano, että ne oli heteronaisia.

        ... miehen kirjoittaman tekstin haistaa kilometrin vastatuuleen ja kymmenen metriä kallion sisään.


      • että ......
        Anus Saukko kirjoitti:

        ....kuka sano, että ne oli heteronaisia.

        Lesbot eivät harrasta seksiä kevytmielisesti, vaan vaativat vakavan seurustelusitoutumisen seksikumppaneiltaan. Näin siis tosielämässä. Miesten fantasioissa ja pornossa toisin.


      • Biva
        että ...... kirjoitti:

        Lesbot eivät harrasta seksiä kevytmielisesti, vaan vaativat vakavan seurustelusitoutumisen seksikumppaneiltaan. Näin siis tosielämässä. Miesten fantasioissa ja pornossa toisin.

        Kyllä kaikenlaisia ihmisiä löytyy lesboistakin, niinkuin heteroistakin, on iloisia kukasta kukkaan lentäjiäkin.

        Ehkä tuo oli miehen kirjoittama, mutta kyllä kahden keskisiä lesboleikkejä on aloitettu mm. yhteisten sauna- ja kylpyhetkien jälkeen... Aika moni on kahden kesken minulle sanonut, että kiinnostaisi kokeilla naisen kanssa eli onkin heteron sijasta enemmän tai vähemmän bi-seksuaali kuten minä, ja sehän on sopinut!


      • .....!!! -.-
        Biva kirjoitti:

        Kyllä kaikenlaisia ihmisiä löytyy lesboistakin, niinkuin heteroistakin, on iloisia kukasta kukkaan lentäjiäkin.

        Ehkä tuo oli miehen kirjoittama, mutta kyllä kahden keskisiä lesboleikkejä on aloitettu mm. yhteisten sauna- ja kylpyhetkien jälkeen... Aika moni on kahden kesken minulle sanonut, että kiinnostaisi kokeilla naisen kanssa eli onkin heteron sijasta enemmän tai vähemmän bi-seksuaali kuten minä, ja sehän on sopinut!

        siis mitä ihmettä. ei aina tarvihe heti syytellä mieheksi jos kertoo täällä kokemuksiaan ihan spontaanisti. eipä tuo olisi eka kerta kun porukka alkaa keskustelemaan jostakin seksiin liittyvästä ja vähän kokeilemaan. tapahtuu kai tuota miehilläkin? itse olen vahvasti bi ja tiedän kokemuksesta että vaikka olisi koko elämänsä luullut olevansa hetero, yksikin avoin keskustelu ja pieni testailu voi tosiaan muuttaa asian saman tien. eikä se kokeilu ketään tapa. ja mikäs siinä jos tykkää ryhmässä, minulle kelepaa enemmän kahden kesken. tytöt ja pojat.


    • jormalaiset

      Mutta kun teitä oli ryhmä. Kiinnostaa olitteko aina kaksistaan kun nuolitte vai nuoliko useampi aina yhtä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe