Viides todistus
Jumalan Sana sanoo kohdassa Room.6:23:
”Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Kun menimme sinne alas, tunsin tuskan ja sain kokemuksen kuolemasta. Olin todella pelästynyt siitä, mitä näin. Tajusin, että siellä oli monia, monia ihmisiä; kaikki huusivat ja valittivat. Siellä oli täysi pimeys, mutta Herran läsnäolossa pimeys katosi. Näimme tuhansia ja tuhansia sieluja, jotka kaikki huusivat apua ja armoa. He huusivat Herraa ottamaan heidät pois siitä paikasta. Tunsimme myös suurta tuskaa, koska tiesimme, että Herra kärsi sanomattoman paljon aina, kun Hän näki heidät. Monet huusivat Herraa ottamaan heidät pois edes minuutiksi, tai sekunniksi. Herra kyseli heiltä: ”Miksi haluat päästä pois?”, ja he vastasivat: ”Koska haluan pelastua! Haluan katua ja pelastua!” Heidän kohdallaan oli kuitenkin jo liian myöhäistä.
Te rakkaat ihmiset, jotka kuuntelette minua nyt, nyt on se ainoa mahdollisuus valita iankaikkinen määränpäämme. Voit valita joko iankaikkisen pelastuksen tai iankaikkisen tuomion.
Menimme pidemmälle alas. Näin, että lattia, jolla kävelimme, oli tulen tuhoama; siitä nousi mutaa ja liekkejä. Kaikkialla oli myös hirvittävä haju.
Haju ja ihmisten huudot järkyttivät meitä ja saivat meidät voimaan pahoin. Näimme kaukana miehen, joka oli vyötäröään myöten palavassa mudassa. Aina kun hän kohotti käsiään, liha hänen luistaan irtosi ja putosi mutaan. Pystyimme näkemään harmaan usvan hänen luurankonsa sisäpuolella, ja kysyimme Herralta, mitä se oli. Tämän tyyppinen utu oli jokaisessa henkilössä helvetissä. Herra kertoi, että se oli heidän sielunsa, joka oli vangittu syntiseen ruumiiseen; aivan kuten on kirjoitettu kohdassa Ilm. 14:11:
”Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa - ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen.”
Aloimme tajuta monia asioita, joita olimme laiminlyöneet Maan päällä; kaikkein tärkein, selvin viesti oli, että elämämme Maan päällä määrää paikan, jossa ikuisuuden vietämme.
Kun kävelimme Herran kanssa käsi kädessä, tajusimme, että helvetissä on monia eri paikkoja, joissa on erilaisia kidutuksen tasoja.
Saavuimme paikkaan, jossa oli monia sellejä, ja niissä kidutettuja sieluja. Monenlaiset demonit kiduttivat heitä. Demonit kirosivat sieluja sanoen: ”Sinä kirottu hylkiö, ylistä saatanaa! Palvele häntä kuten teit, kun olit Maan päällä!” Sielut kärsivät hirvittävästi madoista, ja tuli oli kuin happoa joka puolella heidän ruumistaan.
Näimme kaksi miestä yhdessä sellissä, molemmilla oli tikari kädessään ja he pistelivät toisiaan. He sanoivat toisilleen: ”Sinä kirottu hylkiö! Sinun takiasi minäkin olen täällä! Sinä sait minut tulemaan tänne, koska pimitit minulta totuuden etkä antanut minun tunnistaa Herraa! Et antanut minun ottaa Häntä vastaan! Minulla oli monta mahdollisuutta, mutta sinä et antanut! Sen vuoksi olen täällä, kidutettuna yötä päivää!”
Herra näytti meille heidän elämänsä näyn kautta. Näimme heidät baarissa. Tuli riita, joka johti tappeluun. He olivat jo juovuksissa. Toinen heistä otti rikotun pullon, ja toinen veti esiin veitsen. He tappelivat, kunnes molemmat olivat kuolettavasti haavoittuneet, ja he kuolivat. Nuo kaksi miestä oli tuomittu toistamaan samaa tapahtumaan ikuisesti. Heitä kidutti myös muisto siitä, että he olivat olleet parhaat ystävät Maan päällä, kuin veljekset rakkaudessaan toisiaan kohtaan.
Haluan kertoa sinulle tänä päivänä, että on olemassa vain yksi tosi ystävä, ja Hänen nimensä on Jeesus Nasaretilainen. Hän on se oikea ystävä. Hän on uskollinen ystävä, joka on kanssasi joka hetki.
Kun jatkoimme kulkuamme, näimme toisessa sellissä naisen, joka pyöri mudassa. Hänen hiuksensa olivat aivan sekaisin ja täynnä mutaa. Samassa sellissä oli iso ja lihava käärme. Se siirtyi naisen lähelle, ympäröi hänen ruumiinsa ja meni hänen sisäänsä aloittaen ruumiin alaosista. Hänen oli pakko olla sukupuoliyhteydessä tuon käärmeen kanssa. Siinä paikassa olevat miehet ja naiset, jotka olivat eläneet haureudessa, oli tuomittu toistamaan syntiään.
Heidän kuitenkin piti tehdä se käärmeiden kanssa, joilla oli noin 15 senttimetrin piikit. Käärme tuhosi naisen ruumista joka kerta, kun se meni sisälle. Hän huusi Herraa ja pyysi Häntä lopettamaan sen. Hän ei halunnut enää kärsiä. ”Laita se lopettamaan! En tee sitä enää koskaan! Ole kiltti! Laita se lopettamaan!”, hän rukoili Herraa, kun käärme meni sisään tuhoten hänen ruumistaan yhä uudestaan ja uudestaan. Yritimme tukkia korvamme hänen huudoiltaan, mutta kuulimme hänet silti. Yritimme vielä kovemmin, mutta se ei auttanut. Sanoimme Herralle, ”Herra ole hyvä, emme halua nähdä emmekä kuulla tätä enää! Ole hyvä!”. Herra sanoi, ”On välttämätöntä, että näette tämän, jotta voitte kertoa muille, sillä minun kansaani tuhotaan, minun kansani ei välitä todellisesta pelastuksesta, todellisesta tiestä pelastukseen.”
Jatkoimme kävelyä ja näimme jättiläisjärven, jossa oli tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä liekkien keskellä. He huitoivat käsillään pyytäen apua, mutta paikan yläpuolella lenteli monia demoneja. Nuo demonit käyttivät keihäitä, joissa oli S-kirjaimen muotoiset päät, jotka satuttivat järvessä palavia ihmisiä. Demonit pilkkasivat ja kirosivat heitä sanoen: ”Sinä kirottu hylkiö! Nyt sinun täytyy ylistää saatanaa! Ylistä häntä, ylistä häntä niin kuin teit, kun olit Maan päällä!”
Siellä oli tuhansia ja tuhansia ihmisiä. Olimme todella peloissamme; meistä tuntui siltä, että jos emme pidelleet Herraa kädestä, me jäisimme siihen kauheaan paikkaan. Olimme aivan kauhuissamme siitä, mitä tunsimme.
Matkan päässä näimme miehen seisomassa, hän oli kovissa tuskissa ja ahdistuksessa. Hänen yläpuolellaan lenteli kaksi demonia kiduttaen häntä. Ne kaivoivat keihäänsä hänen ruumiiseensa, ja ottivat ulos hänen kylkiluunsa. He myös pilailivat hänen kustannuksellaan koko ajan. Vielä lisäksi, Herra näytti minulle, että häntä kidutettiin, koska hän oli jatkuvasti huolissaan perheestä, jonka jätti Maan päälle. Mies ei halunnut perheensä päätyvän samaan kidutuksen paikkaan. Hän oli huolissaan, koska hän ei ikinä antanut heille pelastuksen sanomaa. Häntä kidutettiin, koska hän muisti, että heillä oli kerran mahdollisuus ottaa se sanoma vastaan. Hän oli hyvin tärkeässä asemassa toimittaakseen viestin perheelleen, mutta hän piti parempana jättää asia huomiotta, ja nyt hän oli huolissaan pojistaan ja vaimostaan. Kidutus jatkui, kun demonit katkaisivat hänen käsivartensa irti, hän lensi palavaan mutaan. Palavan mudan aiheuttaman kivun vuoksi hän kiemurteli kuin mato paikasta toiseen. Hänen lihansa putoili hänen luistaan kuumuuden vuoksi. Sitten hän alkoi sihistä kuin käärme, yrittäen päästä pois sieltä. Mutta joka kerta kun hän yritti, demonit työnsivät hänet takaisin ja hän joutui yhä syvemmälle mutaan.
Sitten näimme yhdessä paikassa monia demoneja. Jokin kiinnitti huomioni; huomasin, että yhdeltä demonilta puuttui siipi. Kysyin Herralta, ”Herra, miksi tuolta demonilta puuttuu siipi?” Herra sanoi, “Tuo demoni lähetettiin Maan päälle yhtä tarkoitusta varten, mutta se ei onnistunut siinä ja se heitettiin takaisin helvettiin erään Jumalan palvelijan toimesta. Silloin saatana tuli ja rankaisi sitä, ja leikkasi sen toisen siiven.” Silloin ymmärsimme, että kristittyinä meillä on auktoriteetti ja voima Jeesuksen nimessä ajaa ulos kaikki demonit ja vallat.
Rakkaat ystävät, jotka kuuntelette näitä sanoja juuri nyt, tämä todistus ei ole tuomitsemiseksi, vaan pelastukseksi; että voisitte koetella itseänne ja nähdä sydämenne tilan Herran edessä. Tämä siksi, että voisitte muuttaa suuntaanne, pelastukseen, ei tuomioon.
Juuri nyt, kohota sydämesi Herran puoleen ja tunnusta syntisi, että jos Herra nyt tulisi, voisit mennä Hänen kanssaan sen sijaan, että joutuisit tuohon kidutuksen paikkaan, missä on itkua ja hammasten kiristystä. Siellä todella ymmärtää, miksi Jeesus maksoi niin kalliin hinnan Golgatan ristillä.
Näimme helvetissä monia ihmisiä, jotka eivät tienneet, miksi he siellä olivat. Heidän elämänsä oli ollut täynnä asioita, joita he eivät olleet tunnistaneet synniksi. Rakas ystävä, testaa itsesi! Älä luule, että valehtelu, varastaminen, tai joutenolo ovat ok asioita! Nämä kaikki ovat syntejä Herran silmissä!
Rakkaat veljet ja sisaret, kääntykää ja lopettakaa noiden asioiden tekeminen! Annan teille tämän viestin, jotta voitte omasta tahdostanne lopettaa syntielämän ja etsiä yhä enemmän Herran kasvoja.
Kuudes todistus
Psalmi 62:12:
“Sinun, Herra, on uskollisuus. Sinä maksat ihmiselle hänen tekojensa mukaan.”
Aamulla Herra vieraili luonamme siinä huoneessa. Hän vei meitä kädestä pitäen ja aloimme mennä alaspäin. Sydämeni oli aivan täynnä pelkoa, en pysty edes kuvailemaan sitä. Tiesin vain, että en voinut irrottaa kättäni Pelastajani kädestä. Tunsin, että Jeesus oli Elämäni ja Valoni ja kaikki toivoni oli Hänessä; muuten jäisin jälkeen siinä paikassa.
En koskaan edes kuvitellut meneväni tuohon paikkaan. En edes uskonut, että sellaista paikkaa on olemassakaan. Kristittynäkin olin aina uskonut, että kiirastuli oli helvetti, mutta Jumala näytti minulle helvetin todellisuuden.
Kun saavuimme helvettiin, tunsin, kuinka paikka tärisi. Ja kaikki siellä olevat demonit juoksivat piiloon, koska yksikään niistä ei kestänyt Herran läsnäoloa. Kuulimme vangittujen sielujen huutavan vielä kovempaa, koska he tiesivät, että Jeesus Nasaretilainen oli siellä. He kaikki tiesivät, että oli olemassa vain yksi henkilö, joka saattaisi vapauttaa heidät sieltä. Heillä oli se toivo, vaikkakin se oli valheellinen.
Kävelimme käsi kädessä Jeesuksen kanssa ja saavuimme haureuden harjoittamisen osastoon. Jeesus kääntyi katsomaan naista, joka oli täysin tulen peitossa. Kun Jeesus näki hänet, hän alkoi hitaasti tulla pois tulesta, vaikka hänen kärsimyksensä jatkuikin. Näimme hänen olevan täysin alasti, ja näimme kaikki hänen fyysiset ominaisuutensa. Hänen ruumiinsa oli kauttaaltaan likainen ja hän lemusi. Hänen tukkansa oli aivan sekaisin, ja hänen yllään oli keltaisen vihreää mutaa. Hänellä ei ollut silmiä ja hänen huulensa hajosivat kappaleiksi. Hänellä ei ollut korvia, vain pelkät reiät. Käsillään, jotka olivat vain mustaksi hiiltyneet luut, hän otti lihaa, joka putosi hänen kasvoiltaan ja yritti asetella sitä takaisin. Mutta siitä aiheutui yhä enemmän tuskaa. Silloin hän pudisteli ja huusi vielä enemmän; hänen huutonsa ei koskaan lakannut. Hän oli täynnä matoja ja hänen ranteensa ympärille oli kiertynyt käärme. Se oli hyvin paksu ja sen ruumiissa oli piikkejä. Hänen ruumiiseensa oli upotettu numero 666; pedon luku, joka mainitaan Ilmestyskirjassa. (Ilm.14:9-11)
Hänelläkin oli metallilaatta upotettuna rinnalleen, se oli tehty jostain tuntemattomasta metallista, eikä se koskaan kulunut tulessa. Laattaan oli kirjoitettu jotakin oudolla kielellä, mutta me ymmärsimme kirjoituksen. Siinä luki: ”Minä olen täällä huorintekemisestä”.
Kun Jeesus näki hänet, Hän kysyi: ”Elena, miksi olet tässä paikassa?” Samalla kun Elena vastasi Herralle, hänen ruumiinsa kiemurteli tuskissaan. Hän kertoi olevansa siellä huorintekemisestä. Hän pyysi Herran anteeksiantoa yhä uudestaan ja uudestaan.
Sitten aloimme nähdä tapahtumaa hänen kuolemastaan. Kun hän kuoli, hän oli harrastamassa seksiä yhden rakastajansa kanssa, koska hän luuli, että hänen avomiehensä oli matkalla. Avomies kuitenkin tuli takaisin työstään ja löysi naisen sängystä jonkun toisen kanssa. Mies meni keittiöön, otti ison veitsen ja löi sillä Elenaa selkään. Hän kuoli ja joutui helvettiin, aivan kuten oli kuollutkin, täysin alasti. Helvetissä kaikki materialisoituu ja hänellä oli yhä veitsi selässään aiheuttaen suurta tuskaa. Tähän mennessä hän oli ollut helvetissä jo seitsemän vuotta ja hän saattoi muistaa elämänsä ja kuolemansa jokaisen hetken. Hän muisti myös, kun joku oli yrittänyt saarnata hänelle Jeesuksesta; että Jeesus oli ainoa, joka pystyi pelastamaan hänet. Mutta nyt oli jo liian myöhäistä sekä hänelle, että kaikille muille helvetissä.
Herran sana puhuu paljon haureudesta, ja se on hyvin selvä. Haureus on seksisuhteiden harjoittamista avioliiton ulkopuolella.
1.Kor.6:13 ”Ruoka on vatsaa ja vatsa ruokaa varten, ja Jumala on tekevä molemmat tarpeettomiksi. Mutta ruumis ei ole siveettömyyttä vaan Herraa varten, ja Herra on ruumiinkin valtias.”
Myös 1.Kor.6:18 ”Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen.”
Kun Jeesus lopetti keskustelunsa hänen kanssaan, hänet peitti suuri tulipeite, emmekä voineet enää nähdä häntä. Mutta kuulimme hänen palavan lihansa äänen ja ne hirvittävät huudot, en pysty edes kuvailemaan niitä sanoin.
Kun jatkoimme kulkuamme Herran kanssa, Hän näytti meille kaikki siellä olevat ihmiset: idolin palvojat, noituudenharjoittajat, moraalittomat, avionrikkojat, valehtelijat ja homoseksuaalit. Olimme hyvin peloissamme; ainoa asia, jota halusimme, oli lähteä. Mutta Jeesus toisti, että oli välttämätöntä katsoa, jotta voisimme kertoa muille niin, että he uskoisivat.
Jatkoimme Jeesuksen kanssa pitäen Häntä kädestä vielä tiukemmin. Tulimme osastoon, joka todella teki vaikutuksen. Näimme nuoren miehen, 23-vuotiaan, vyötäröään myöten tulessa.
Emme pystyneet tarkkaan näkemään, miten häntä kidutettiin, mutta numero 666 oli upotettu häneen. Hänelläkin oli metallilaatta rinnallaan, ja siinä luki: ”Olen täällä, koska olen normaali”. Kun hän näki Jeesuksen, hän kohotti kättään Jeesusta kohti anoen armoa. Jumalan Sana sanoo kohdassa Sananlaskut 14:12:
”Moni luulee omaa tietään oikeaksi, vaikka se on kuoleman tie.”
Kun luimme laatan tekstin: ”Olen täällä, koska olen normaali”, kysyimme Herralta: ”Herra, kuinka tämä on mahdollista? Voiko olla totta, että ihminen päätyy tänne tuosta syystä?” Sitten Jeesus kysyi häneltä: ”Andrew, miksi sinä olet tässä paikassa?” Hän vastasi: ”Jeesus, kun olin Maan päällä niin luulin, että vain tappaminen ja varastaminen ovat syntiä, ja siksi en koskaan yrittänyt lähestyä Sinua.”
Psalmissa 9:17 sanotaan:
“Peräytykööt väärintekijät tuonelaan asti, väistykööt kansat, jotka unohtavat Jumalan!”
Andrew oli tehnyt ison virheen lokeroimalla synnit, kuten monet ihmiset tekevät. Raamattu on hyvin selväsanainen kun se sanoo, että synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä. (Room.6:23)
Vielä, kun Raamattu puhuu synnistä, se ei koskaan lokeroi syntejä, koska ne kaikki ovat vain syntejä. Andrew’lle oli annettu mahdollisuus tuntea ja vastaanottaa Jeesus, mutta hän ei käyttänyt Jumalan antamaa tilaisuutta hyväkseen. Ehkäpä hänellä oli tuhat mahdollisuutta tuntea Herra, mutta hän ei koskaan halunnut tuntea Häntä, ja sen vuoksi hän oli siellä. Sitten suuri tulipeitto peitti hänen ruumiinsa emmekä nähneet häntä enää.
Jatkoimme kulkuamme Jeesuksen kanssa. Matkan päässä näimme jotain putoavan alas, kuin suuria möhkäleitä. Kun pääsimme lähemmäs, näimme, että ne olivat ihmisiä, jotka olivat juuri pudonneet helvettiin.
Ihmiset, jotka olivat juuri kuolleet Maan päällä ottamatta Jeesusta Kristusta sydämeensä, saapuivat helvettiin. Näimme nuoren miehen; monet demonit juoksivat häntä kohti ja alkoivat tuhota hänen ruumistansa. Hänen ruumiinsa alkoi heti täyttyä madoista. Hän huusi: ”Ei! Mitä tämä on? Seis! En halua olla täällä! Pysäyttäkää! Tämän täytyy olla unta! Viekää minut pois täältä!”
Hän ei edes tajunnut kuolleensa, ja että hän kuoli ilman Jeesusta sydämessään. Demonit pilailivat hänen kustannuksellaan ja kiduttivat hänen ruumistaan koko ajan. Sitten numero 666 ilmestyi hänen otsaansa, ja metallilaatta hänen rinnalleen. Vaikkemme tienneetkään syytä, miksi hän helvettiin oli tullut, niin tiesimme varmasti, ettei hän koskaan pääsisi sieltä ulos.
Herra kertoi meille, että kaikkien näiden ihmisten kidutukset tulisivat olemaan vieläkin voimakkaampia Tuomiopäivänä. Emme nähneet siellä lapsia ollenkaan. Näimme vain tuhansia ja tuhansia nuoria; miehiä ja naisia monista kansallisuuksista. Niin tai näin, helvetissä ei enää ole kansallisuuksia tai sosiaalisia tasoja, kaikkia kidutetaan ja rangaistaan. Kaikki halusivat vain yhtä asiaa: päästä ulos, edes yhdeksi sekunniksi. He halusivat myös vesitipan viilentääkseen kieltään, kuten rikkaan miehen kertomuksessa Raamatussa. (Luuk.16:19) Mutta se ei ollut enää mahdollista; he olivat jo valinneet, missä halusivat ikuisuutensa viettää. He päättivät viettää sen ilman Jumalaa. Jumala ei koskaan lähetä ketään helvettiin; kaikki menevät sinne omien tekojensa seurauksena.
Gal.6:7 sanoo:
”Älkää pettäkö itseänne! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.”
Tänään sinulla on hyvä mahdollisuus muuttaa iankaikkinen kohtalosi. Jeesus on vielä saapuvillasi, ja Raamattu sanoo, että kun meillä vielä on elämä, meillä on myös toivoa. Tänään sinulla on vielä elämä, älä hukkaa tilaisuutta, se voi olla viimeisesi.
Jumala siunatkoon sinua.
Alkuperäisteksti on purettu espanjankieliseltä äänitteeltä. Käännösapua espanjankielestä on antanut Claudia Alejandra Elguezabal. Tämän tekstin englannista suomeksi on kääntänyt Satu-Marianne Piispa.
7 FLAMES MISSION INTERNATIONAL
http://www.7flames.fi/verkkolehti/2007-09-25_ilmestyksia_taivaasta_ja_helvetista_11_04_1995.html
Kidutusta helvetissä
33
1127
Vastaukset
- Nimetön
kukas se siinä taas pelottelee, jos ei meidän oma sivari-Pente!!! Ootko tullut äiteelle pyykit pesettämään?
Miksi et laittanut pelkkää linkkiä, vaan rustasit koko sadun tuohon viestiin?
Luin sen jo eilen jonkun toisen linkittämänä ja totesin, että meillä kellään ei olisi mahdollista päästä taivaaseen, jos nuo latinojen sadut pitäisivät paikkaansa - ei edes Pentellä, kun välillä täällä niin rumasti haukut muita! :D- Pentecostal.1
pelastettuja. Kyse on uskossa siitä, että on saanut anteeksi ja joku toinen on kärsinyt rangaistuksen puolestamme.
- Nimetön
Pentecostal.1 kirjoitti:
pelastettuja. Kyse on uskossa siitä, että on saanut anteeksi ja joku toinen on kärsinyt rangaistuksen puolestamme.
Minäkin uskon, että olen saanut anteeksi ja toinen on kärsinyt rangaistuksen puolestani, mutta minusta on kristillisyyden ydin myös KÄYTTÄYTYÄ kuten Kristus on meitä opettanut!!
Sinä olet vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen!!! - Pentecostal.1
Nimetön kirjoitti:
Minäkin uskon, että olen saanut anteeksi ja toinen on kärsinyt rangaistuksen puolestani, mutta minusta on kristillisyyden ydin myös KÄYTTÄYTYÄ kuten Kristus on meitä opettanut!!
Sinä olet vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen!!!Kilise sinä vaan...
- Nimetön
Pentecostal.1 kirjoitti:
Kilise sinä vaan...
kirjoituksessani oli pelleilyä?? Jos pyytää toista käyttäytymään kristillisen etiikan mukaisesti???
- Pentecostal.1
Nimetön kirjoitti:
kirjoituksessani oli pelleilyä?? Jos pyytää toista käyttäytymään kristillisen etiikan mukaisesti???
vastaisesti?
- Nimetön
Pentecostal.1 kirjoitti:
vastaisesti?
Olet mm. haukkunut viesteissäsi minua lukuisin halventavin termein vuoden aikana, syyllistynyt ylpeyden hapatukseen (lihakset, lukeneisuutesi), tuominnut luterilaisuuden,ortod. kirkon, seksuaalisesti poikkeavat jne. jne. jne.
- vihainen, kyllähän
Nimetön kirjoitti:
Olet mm. haukkunut viesteissäsi minua lukuisin halventavin termein vuoden aikana, syyllistynyt ylpeyden hapatukseen (lihakset, lukeneisuutesi), tuominnut luterilaisuuden,ortod. kirkon, seksuaalisesti poikkeavat jne. jne. jne.
mä tiedän, että sä olet vain sellainen mussukka, joka aukoo päätänsä omaksi ilokseen. :)
- Nimetön
vihainen, kyllähän kirjoitti:
mä tiedän, että sä olet vain sellainen mussukka, joka aukoo päätänsä omaksi ilokseen. :)
minä tarkoitin!!!Mikä ihmeen Sari? Kun Sinulle väittää vastaan, ryhdyt nimittelemään! Minä en "auo päätäni", vaan keskustelen sivistyneesti, vaikka vastapuoli menettäisikin hermonsa heti!! Minä perustelin vaan sen, miksi et mielestäni käyttäydy kristillisesti!
Enkä ole mussukka, vaan raavas armeijan käynyt korpisoturi - Kristuksen soturi!
Onko joku Sari sinulle päähänpinttymä?? - Vai korpisoturi...
Nimetön kirjoitti:
minä tarkoitin!!!Mikä ihmeen Sari? Kun Sinulle väittää vastaan, ryhdyt nimittelemään! Minä en "auo päätäni", vaan keskustelen sivistyneesti, vaikka vastapuoli menettäisikin hermonsa heti!! Minä perustelin vaan sen, miksi et mielestäni käyttäydy kristillisesti!
Enkä ole mussukka, vaan raavas armeijan käynyt korpisoturi - Kristuksen soturi!
Onko joku Sari sinulle päähänpinttymä??Onhan se Vihti aika korpea, mutta soturia susta ei saa tekemälläkään. Ei mussukat ole sotureita.
- sen hyvin
Vai korpisoturi... kirjoitti:
Onhan se Vihti aika korpea, mutta soturia susta ei saa tekemälläkään. Ei mussukat ole sotureita.
tiedät!!! Heeeeeh! :D
Vai korpisoturi... kirjoitti:
Onhan se Vihti aika korpea, mutta soturia susta ei saa tekemälläkään. Ei mussukat ole sotureita.
Vihtiin kuuluu monenlaista. Laitan kartan niin pääsette tutustumaan tarkemmin alueeseen.
http://kartta.vihti.fi/vihti/map.php
Itse asumme Nummelassa. Täältä ovat kotoisin sellaisetkin henkilöt kuin Anssi Kela, Merikukka Forsius, Johanna Raunio ja Jani Sievinen. Sen uusi ruotsalainen tyttöystävä on tosi kaunis.
Se pitää kunnostaan huolta: oon nähnyt sen lenkillä aika usein, sekin kun asuu täällä.
Me ei siis ihan keskustassa asuta.
- lollollollol
lol lol lol lol
- on palaillut
palstalle. Miksi ihmeessä näit vaivaa noin pitkän kirjoituksen kirjoittamiseen? Muutamalla rivillä olisit ajanut saman asian. Niin on, että ihminen itse valitsee tässä ajassa, missä viettää iäisyytensä. Kuoleman jälkeen on mahdotonta enää parannusta tehdä. Vain Jeesuksen sovitustyö on riiittävä pelastukseksi ja sen omakohtainen vastaanottaminen tässä ajassa!
- Pentecostal.1
sivulta. En usko, että olisin muutamalla rivillä korvannut niin vaikuttavaa näkyä, kun kopioimani teksti kokonaisuudessaan oli.
- kannattaa ennemminkin
Pentecostal.1 kirjoitti:
sivulta. En usko, että olisin muutamalla rivillä korvannut niin vaikuttavaa näkyä, kun kopioimani teksti kokonaisuudessaan oli.
julistaa Jeesuksen sovitustyötä ja rakkautta jokaista ihmistä kohtaan, kuin kuvailla kadotusta ja sen kauhuja! Jumala rakasti niin ihmistä, että antoi ainokaisen Pikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo hukkuisi! Jumala kun ei ole määrännyt ketään muita helvettiin kuin saatanana ja hänen enkelinsä! Jumalalle ei ole mieleen jumalattoman kuolema! Siipä la Pente korottaa Jeesusta ja Häen sovitustyötään sekä rakkauttaan ihmisä kohtaan! Jätä tuollaiset kauhumaalaukset pois! Taatusti voitat enemmän sieluja Kristukselle rakkauden sanomalla, kuin kauhuskennaarioilla!
- matoja.
Pohjanmaalla on sanonta, että 'vitussa on matoja'. En ole koskaan tajunnut, mitä se tarkoittaa. Nyt tajuan.
- saatanan sekopää
Sinulla on niin kieroutunut ja sairas mieli, että kyllä toista ja mielisairaampaa psykopaattia saa Suomesta hakemalla hakea. Rakastava Jumala ei rangaise ketään noin kovasti jos edes ollenkaan. Jumala ei todellakaan ole mikään julma ja toimi samoilla periaatteilla kun penten kaltaisten fundamentalistien fantasiamaailma.
- Pentecostal.1
huvittaa tuollaiset purkaukset. Nauran niille välillä ihan kippurassa.
- silmissä,
Pentecostal.1 kirjoitti:
kun tajuat miten hauras uskosi on!
- siis ole riippuvainen
silmissä, kirjoitti:
kun tajuat miten hauras uskosi on!
omasta itsestäni.
- että pystytkö
siis ole riippuvainen kirjoitti:
omasta itsestäni.
pitämään sen lahjasi tuolla luonteella!!?
- hyvä hyvä
Pentecostal.1 kirjoitti:
Hyvä että saat jostakin hauskaa muuten synkkään elämääsi. XD
- palasit
Valitettavasti he eivät usko, meitä. Jos uskoisivat olisivat aikoja sitten kääntyneet elävän Jumalan puoleen, ja pyytäneet armoa Jumalalta voidakseen pelastua. On aivan sama mitä heille vastaa. Heidän korvansa ja sydämensä on paatunut, eivätkä kuule.
- Pente (ei kirj:)
Toiset vain eivät halua uskoa, eivätkä voi paatumukselleen mitään.
- olet Herran valittu,
Pente (ei kirj:) kirjoitti:
Toiset vain eivät halua uskoa, eivätkä voi paatumukselleen mitään.
joka uskot omaan erinomaisuuteesi ihmisten ja Jumalan silmissä! Voi ressua!!
Tiedän kyllä että olet uskossa, mutta se, pääsetkö paratiisiin tuolla asenteella.....
Malka on niiiiin helppo ottaa toisen silmästä! - Miksi sinä
olet Herran valittu, kirjoitti:
joka uskot omaan erinomaisuuteesi ihmisten ja Jumalan silmissä! Voi ressua!!
Tiedän kyllä että olet uskossa, mutta se, pääsetkö paratiisiin tuolla asenteella.....
Malka on niiiiin helppo ottaa toisen silmästä!olet niin kaunainen?
- kaunaa
Miksi sinä kirjoitti:
olet niin kaunainen?
kanna kenellekään!! Minä olen vain sen sadun pieni lapsi joka sanoi: "keisarilla ei ole vaatteita!!"
Haluan sanoa, että OIKEASTI kristityn sydän on nöyrä,hiljainen ja sellainen kristitty julistaa sanaa omalla esimerkillään, eikä vuolailla kopioilla toisten tekstejä!!
Tärkein Sinulta puuttuu ja se on RAKKAUS lähimmäistä (vääräuskoista, homoa, ateistia, islamilaista) kohtaan!! Vain helisevä vaski.....
Olikohan nyt aloituksesi viisas ja tekstisi Jumalan Sanaan perustuva? Raamatusta löydämme hyvin vähän ilmoituksia taivaasta ja kadotuksesta, jotka ajallansa tulevat todeksi viimeisen tuomion jälkeen. Emme myös uskosta ja sen olemuksesta löydä Raamatusta kuin yhden kohdan (Hebr. 11:1).
Onko liikaa, jos pyydän, että julistamme evankeliumia ristiinnaulitusta ja ylösnousseesta Jeesuksesta, jonka Jumala on Herraksi ja Kuninkaaksi tehnyt? Jumala aikanaan tekee nopean ja lyhyen tilin vastustelijoittensa kanssa, vanhurskaudessa. Mutta Hän on armollinen tuhansiin polviin niille, jotka huutavat Häntä avuksi ja turvaavat Kristukseen. Tätä meidän tulee julistaa. Kadotus on -sitten kun se luodaan viimeisen tuomion jälkeen- todellisuutta Herran hyljänneille, mutta julistetaan me Jeesusta synnin sovittajana ja Pelastajana.
"Joka Minut hylkää, se hylkää elämän, jokainen, joka vihaa Minua, rakastaa kuolemaa".
Kirjoituksesi helvetistä/kadotuksesta ei saa mitään pohjaa Jumalan Sanasta. Mene ja julista siis evankeliumia Jeesuksesta. Oletko muuten kertonut evankeliumia tänään jollekin lähimmäisellesi? Olen ehkä hieman ankara, mutta kysymykseni on aiheellinen.- ........................
...................
"He halusivat myös vesitipan viilentääkseen kieltään, kuten rikkaan miehen kertomuksessa Raamatussa."
Tuo kielikuva on vanhempi kuin itse Raamattu. Kun muinaiskreikkalaiset heerokset Herakles ja Odysseus kävivät manalassa, tuonelan haamut rukoilivat heiltä molemmilta VERTA lievittääkseen janoaan. Sankarit antoivat sitä ja aaveet saivat lievitystä tuskaansa.- Mitäänarmoaeiole
vaan kaiki riippuu siitä miten on onnistunut ITSE PONNISTELEMAAN elämässään. Jos tupakoi helvettiin menee,jos kuuntelee rokkia niin sinne menee! jos ei ole pentekostalin ja vilkersonin ja jon peveren kanssa samaa mieltä niin siellä käristyt!! ellet täysin noudata helluntalaisia määräyksiä niin helvetissä käristyt"!! syntiä vastaan on taisteltava ITSE!!! SÄ TEET!! SINÄ TEET!!! Taivaasta tulee VAIN KÄSKYT!!! samoilla konsteilla TAISTLET kuten muutkin!! JOS ET ONNISTU NIIN KÄRISTYT HELVETISSÄ!!!!
- Markku Tampio
Taivaan helmiporttien sisäpuolen näkymät, etteivät syntiset ikäänkuin Helvetin pelosta ryhtyisi seuraamaan Jeesusta, vaan rakkaudesta, jonka Jumala vaikuttaa Poikansa, Kristuksen Jeesuksen kautta.
Tasapuolisuutta näkemyksiin, ettei pelkästään Helvettiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045