Olen aikeissa hankkia uuden pakettiauton. Nissan kubistar alkoi nettiä selaillessa kiinnostamaan. Millainenhan tuo lie vaunun veturina (solifer goldie 470). Taitaa olla niin uusi malli että mahtaako kellään olla kokemuksia? Mielenkiintoni kohteena olis 1,5 diesel malli
Nissan kubistar
4
2261
Vastaukset
- Samiii
Onhan se ollut jo vuodesta 1998 Renault Kangoo-versiona .. Ei ole mikään uusi. Ehkäpä Tuo Kubistar on liian pieni vetämään tuota matkailuvaunua, ehkä kannattaisi ostaa Primastar/Trafic mielummin.
- Touko Vihervä
Ehtii hyvin katsella maisemiakin matkaillessa ja karaisee karavaanariasennetta äärimmilleen.
Vaadi kauppaan mukaan nippu kansipahveja.- sillanenhan
Joo. Tarkastelin lähemmin noita kubistareja ja aika tehottomiahan nuo näkyy tosiaan olevan, parhaassakaan malissa ei ole kuin 62kw. Se mun solikka on muuten 430 eikä 470,(muisti petti) mutta kokonaispainoa on tuhannen kiloa. Täytynee katsella isompia pakuja.
- Anonyymi
Kubistarilla disel 1,5 saa vetää jotain 830 kg jarrullista perävaunua muistelen. vaunua vetäessä Kuumenee kone kesällä liikaa ja suuttimet, hehkutulpat rikkoontuu kuumuudessa. Uudet suuttimet maksaa noin 600€ kpl, joten helposti tulee töineen yli 2600€ remontti. Mulla rikkoontui ja osa suli noin 25000 km suuttimet. Moottorin päällä oleva muovikoppa pitää heittää mäkeen kun se huonontaa moottorin jäähtymistä kesähelteellä. Usein kiinikkeet katkennut ja se on moottorissa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818