Olen aikeissa hankkia uuden pakettiauton. Nissan kubistar alkoi nettiä selaillessa kiinnostamaan. Millainenhan tuo lie vaunun veturina (solifer goldie 470). Taitaa olla niin uusi malli että mahtaako kellään olla kokemuksia? Mielenkiintoni kohteena olis 1,5 diesel malli
Vastaukset 4
- Samiii
Onhan se ollut jo vuodesta 1998 Renault Kangoo-versiona .. Ei ole mikään uusi. Ehkäpä Tuo Kubistar on liian pieni vetämään tuota matkailuvaunua, ehkä kannattaisi ostaa Primastar/Trafic mielummin.
- Touko Vihervä
Ehtii hyvin katsella maisemiakin matkaillessa ja karaisee karavaanariasennetta äärimmilleen.
Vaadi kauppaan mukaan nippu kansipahveja.- sillanenhan
Joo. Tarkastelin lähemmin noita kubistareja ja aika tehottomiahan nuo näkyy tosiaan olevan, parhaassakaan malissa ei ole kuin 62kw. Se mun solikka on muuten 430 eikä 470,(muisti petti) mutta kokonaispainoa on tuhannen kiloa. Täytynee katsella isompia pakuja.
- Anonyymi
Kubistarilla disel 1,5 saa vetää jotain 830 kg jarrullista perävaunua muistelen. vaunua vetäessä Kuumenee kone kesällä liikaa ja suuttimet, hehkutulpat rikkoontuu kuumuudessa. Uudet suuttimet maksaa noin 600€ kpl, joten helposti tulee töineen yli 2600€ remontti. Mulla rikkoontui ja osa suli noin 25000 km suuttimet. Moottorin päällä oleva muovikoppa pitää heittää mäkeen kun se huonontaa moottorin jäähtymistä kesähelteellä. Usein kiinikkeet katkennut ja se on moottorissa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791426
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.88541Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532