Siis millaisin sanankääntein sanoa itsensä töistä irti? Mä olen hyvin vähän sanoutunut itse irti, yleensä työsuhteet ovat olleet määräaikaisia tai sukulaisten firmoissa "hätäapuna". Perjantain kunniaksi pitäisi se tehdä, eli nähtävästi teen sen vähän ennen työajan päättymistä.
Miten sanoa itsensä töistä irti?
3
1055
Vastaukset
- oon ite
aina yleensä, heittäny vaan takin niskaan, ja sanonut, että: imekää munaa vitun runkkarit tai huorat, riippuen siitä onko naisia vai miehiä pomoina, haistakaa paska mä lähen vittuun täältä.
Tää o yleensä tehonnu, eivät oo perään soitellu.- Sinnuli
Näin se sitten meni, että just kun olin töistä lähdössä sain kakistettua tämän :)
Minä: Ai, niin... Mä sanon itseni irti
pomo: Vai niin... hhhmmm... millonkas... (yrmeänä)
pomo: Menetkö muualle? (yrmeänä)
Minä: Joo, sain töitä xxxx -kunnasta.
pomo: Vai niin, millonkas lopetat?
Minä: 2 viikon päästä
pomo: Ahaa...
Minä: Heippa
- 707
Viet kirjallisen paperin jossa lukee nimesi, ja yrityksen nimi ja irtisanoudun ja päivämäärä, ja näitä 2 kpl. Toiseen pyydät työnantajan nimen jolla sitten todistat, että haluat erota-jos tulee tarvetta.Toisen jätät työn antajalle, ja lakisääteisen 4 viikkoa olet töissä, jos et saa kirjallista lupaa poistua paikalta.
Muuten voit saada kivan kirjeen asianajajalta, jos työnantajalla sattuisi tulemaan ikävä sinua..
Näin toimittiin puhelinmarkkinointi firmassa 02100
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922