pienet ja pienet

vero modan työntekijä

tosiaan tuntuu että täällä "pienten puolella" ihmiset on noin yleisesti paljon kateellisempia ym. heti jos huomaakin että on vieläkin pienempiä ja sirompia kuin itse on alkaa kauhee arvostelu ja jos toinen onkin vähä pidempi ja painavampi kuin itse, niin alkaa kehuskelu, minäpäs olenkin pienempi.lällälää... Ja mun mielestä se on täysin itsestään kiinni, pitääkö itseään pienenä, keskikokoisena tai suurena... ei sitä oikeastaa voi määritellä, paitsi on tietty vaatekoot, mutta nekin menee monen kokoiselle, Jollekin samat housut on löyst mutta pysyvät päällä ja toisella menevät napit ja vetoketju juuri ja juuri kiinni mutta silti he sanovat olevansa saman kokoisia...

3

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika lyhyt

      Ei se kyllä ihan vain itsestä ole kiinni pitääkö itseään pienenä vai suurena. Tai ainakin alkaisin huolestua todellisuudentajustani, jos alkaisin pitämään itseäni suurena, kun ei kaupassa yllä ylähyllyille, housujen lahkeet ovat parikymmentä senttiä liian pitkiä, vaatteissa löysää vyötäröllä, autossa ylettää juuri ja juuri polkimille jne.

      • tiutuii

        juu, no en nyt tarkoittanut että pitää ihan noin sanatarkasti sitä ottaa =DD jeah, joop.. tarkoitin lähinnä sitä että esim. itse olen 164/48. Ja en pidä itseäni lyhyenä, vaan keskipituisena..mutta ystävieni seurassa tunnen usein oloni lyhyeksi, taas joskus kaupungilla kävellessäni jopa pitkäksi...
        Mutta jos joku väittää että yli 160cm ei VOI olla lyhyt, niin on kyllä väärässä... Koska varmasti joku yli 190cm luokittelee 160senttiset "lyhyisiiin"... ja jne jne... äläkä nyt taaas ota itseesi ja lue tätä niiin sanatarkasti... xD vaan siis...blaah..
        Pienikokoisten muoti ja pukeutuminen.... siitähän täällä on kyse, ja jokainen joka luokittelee itse itsensä pienikokoiseksi on sitä..


      • kommentoinpa
        tiutuii kirjoitti:

        juu, no en nyt tarkoittanut että pitää ihan noin sanatarkasti sitä ottaa =DD jeah, joop.. tarkoitin lähinnä sitä että esim. itse olen 164/48. Ja en pidä itseäni lyhyenä, vaan keskipituisena..mutta ystävieni seurassa tunnen usein oloni lyhyeksi, taas joskus kaupungilla kävellessäni jopa pitkäksi...
        Mutta jos joku väittää että yli 160cm ei VOI olla lyhyt, niin on kyllä väärässä... Koska varmasti joku yli 190cm luokittelee 160senttiset "lyhyisiiin"... ja jne jne... äläkä nyt taaas ota itseesi ja lue tätä niiin sanatarkasti... xD vaan siis...blaah..
        Pienikokoisten muoti ja pukeutuminen.... siitähän täällä on kyse, ja jokainen joka luokittelee itse itsensä pienikokoiseksi on sitä..

        Itse olen 150cm pitkä ja painan alle 40kg, aikuinen ihminen ihan olen. Veikkaisin, että sinulle joka olet keskipituinen on paljon helpompaa löytää vaatteita kuin minun pituiselleni. Jopa niin helppoa ettet tarvitse siihen neuvoja nettipalstalta? Kaupathan pursuaa vaatteita juuri sinun kokoisellesi.

        Ja ymmärrät varmaan, että me oikeasti pienet sitten aatellaan että jos 164cm on muka pienikokoinen niin mikäs minä sitten olen? Voin ihan hyvin myöntää, että ottaa päähän jos joku turhasta vinkuu olevansa muka lyhyt kun ei sitä ole, eikä varmasti tiedä millaista on oikeasti olla pienikokoinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe