Kesä meni taasen tyhjää toimittaessa,enkä huomannut
tämän palstan olemassaolao ollenkaan. Nyt kysyisinkin onko tämä palsta muuttunut tyhmemmäksi kun en ole ollut täällä tyjää purnaamassa.
tosikko
8
484
Vastaukset
- Jermuxi tms.
jos tyjää purnaa, niin voi mennä toinenkin kesä samaan hintaan...Varo kuitenkin halpoja kopioita.
- samanen
Jermu ku oli vuosia sitten?
Voi jee ku mä oon kaivannu sun juttujas!! - Jermuxi tms.
mii-su kirjoitti:
Sinä se osaat vanhaan malliin murjaista...:DD
Mites misukalla muuten? Jokos autossa on misukat alla?
- Jermuxi tms.
samanen kirjoitti:
Jermu ku oli vuosia sitten?
Voi jee ku mä oon kaivannu sun juttujas!!Mitenkäs tonkin taas ottais..Kehuminen on liian pehmolällyä, joten oletan sinun haastavan riitaa...Hah!
Jermuxi tms. kirjoitti:
Mites misukalla muuten? Jokos autossa on misukat alla?
tässä.samaan malliin ku ennenkin..Eikä ole alla ,ku ne on kaupassa..:)
- mies-v57
Otappas sellainen rento ja stressitön asenne ja
ote näin viikonlopun kunniaksi,Ennen muuta
positiivisuutta ja iloista näkemystä.Tämä
sivuhan on hyvin laaja alainen ja asioita
käydään läpi monin tavoin ja mukana voi
olla jokainen ja omalla,vapaalla,tyylillään.Eli,ei kun iloista ja ehdottoman positiivista iltaa
sinulle ja hymyilevää oloa.Minä käväisen
saunalenkillä ja sitten saunaan,Mutta kyllä
täällä ajatustenvaihtoo kaverin löydät! No niin se kesä meni. Tuu tänne vaan taas takas purnaamaan, ja miten se tämän palstan tyhmyys mitattaisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454