Onko muilla pienillä asiat samoin: nykyään ei löydy mitään päällepantavaa!? Yläosat ovat isoja ja telttamaisia, pussihihoja ja muita pusseja, isoja takkeja, isokuvioisia kuoseja... mikään ei näytä päällä hyvältä. olen mitoiltani 153/47, kokoa xxs-xs.
nykymuoti
4
796
Vastaukset
- kyllä
Esim. Sisleyssä ja Your facessa myydään kokoa 32 (Sisleyllä merkattu italialaisittain 38). Nettikaupoissa löytyy myös pieniä kokoja.
Tietysti riippuu paljon vartalosi mallista, mutta kannattaa käydä tsekkaamassa nuo kaksi liikettä.- ..-..
Missäs noi kaksi liikettä sijaitsee? Onko kallista? Siis sellasia nuorille muotivaatteita pillifarkkuja ja tälleen kai?
- ei sovi kaikille
olen samaa mieltä, tuo muodissa oleva tunikamalli on kaameaa....! itse olen 160/50 ja
vaikka kuinka olisi 'sopiva' esim hartioista tai hihoista, roikkuu paitaosa kun ylileveä odotusvaate...
Jätän kaupat suosiolla ja odotan sopivampaa muotia meille pienille ja siroille! - mutta onneksi
Olen samaa mieltä, että muoti on nykyään jotain aivan karmivaa, miten kukaan voi sellaisia edes päällään pitää? Minä kun kuljen vaatetuksen suhteen ihan muita teitä, niin ei muoti ole ongelma. Omalla puolellani muoti-ilmiöt häiritsevät silmääni miellyttävien vaatteiden löytymistä, koska kaikki on vain jotain pilli/teinimuotikuteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830