Hei! hakisin eroon liittyviä biisejä, sellaisia jotka voimistaa ja vahvistaa. ei mitää haikuja. Sellaisia voimaa antavia. :D auttakaa minua. Suomalaisia mielellään. ikivihreät ja uudet, kaikki käy!
kiitos jos jollain on hyviä vinkkejä!
ero biisejä
suomalaisia, voimaa
2
488
Vastaukset
- ---
"I will survive" on tietysti kaikkien erobiisien äiti ja se pitää olla levyllä, vaikka levy olisikin täynnä suomalaisia kappaleita.
Kapasiteettiyksikön "Erobiisi" taas on vähän kyseenalainen siinä mielessä, että sitä ei suoraan ehkä tulisi luokiteltua voimistavaksi ja vahvistavaksi, tosin kyseessä ei myöskään ole mikään haiku. Ehkä sitä voisi harkita. - ...................
Itselläni erobiisi oli Suurlähettiläiden: Kun tänään lähden. Itse sain voimaa tästä biisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132