"What´s Going On" on ainakin aivan loistava biisi, mutta mites muuten? Kannattaako samanniminen albumi ostaa? Tai tutustua artistiin laajemminkin.
Heppu taitaa olla ainakin jollain tapaa Wonderin ja Princen kaltainen "teen kaiken itse"-tyyppi, eli kirjoittaa, tuottaa ja soittaa biisinsä kokonaan itse- ainakin joskus. Yleensä hänet kai mielletään soulin kuninkaallisiin. Mutta onko se kova? Seuraavan kerran kun levykaupassa vierailen, saatan ostaa tuon "What´s Going On"-albumin.
Marvin Gaye
5
1062
Vastaukset
- K. Jatkaja
Osta pois. Gayella on paljon hyviä biisejä. "What's Going On" on ehkä kuuluisimpia. Toinen loistava on "What's Happening Brother".
- Poro Tallinnasta
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:hifrxqe5ldke~T1
- Mitä tapahtuu?
on kaikkien aikojen soul-levy ja Gaye yksi kaikkien aikojen laulajista. Levy oli ensimmäinen muusikon tekemä kannanotto Vietnamin sotaan, jota ei voida pitää vähäpätöisenä. Viiden tähden levy, jonka tulisi löytyä kaikkien hyllystä.
- Daddy Pop
jos tuon albumin menee ostamaan - se on ehkä paras soul-levy mitä koskaan on tehty, loistavasti laulettu, hienosti sovitettu yhtenäinen kokonaisuus. Yhdysvaltain mustan musiikin historiassa se on samanlainen virstanpylväs kuin Miles Davisin Kind of Blue, Michael Jacksonin Thriller ja Princen Purple Rain.
- M.Gaye
laulajia ja lauluntekijöita. What's Going On on sellainen levy, joka kaikkien tulisi omistaa. Yhteiskunnallisesti merkittävä levy ja musiikillinen taideteos. Nimikappale on paras kantaanottava kappale koskaan, ja ylipäätään hienoipia biisejä mitä on koskaan tehty tällä planeetalla. Kuten monet muutkin What's Going Onin raidat. Kuolematonta taidetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1135156Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744341636- 1961171
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201099Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836