"What´s Going On" on ainakin aivan loistava biisi, mutta mites muuten? Kannattaako samanniminen albumi ostaa? Tai tutustua artistiin laajemminkin.
Heppu taitaa olla ainakin jollain tapaa Wonderin ja Princen kaltainen "teen kaiken itse"-tyyppi, eli kirjoittaa, tuottaa ja soittaa biisinsä kokonaan itse- ainakin joskus. Yleensä hänet kai mielletään soulin kuninkaallisiin. Mutta onko se kova? Seuraavan kerran kun levykaupassa vierailen, saatan ostaa tuon "What´s Going On"-albumin.
Marvin Gaye
5
1070
Vastaukset
- K. Jatkaja
Osta pois. Gayella on paljon hyviä biisejä. "What's Going On" on ehkä kuuluisimpia. Toinen loistava on "What's Happening Brother".
- Poro Tallinnasta
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:hifrxqe5ldke~T1
- Mitä tapahtuu?
on kaikkien aikojen soul-levy ja Gaye yksi kaikkien aikojen laulajista. Levy oli ensimmäinen muusikon tekemä kannanotto Vietnamin sotaan, jota ei voida pitää vähäpätöisenä. Viiden tähden levy, jonka tulisi löytyä kaikkien hyllystä.
- Daddy Pop
jos tuon albumin menee ostamaan - se on ehkä paras soul-levy mitä koskaan on tehty, loistavasti laulettu, hienosti sovitettu yhtenäinen kokonaisuus. Yhdysvaltain mustan musiikin historiassa se on samanlainen virstanpylväs kuin Miles Davisin Kind of Blue, Michael Jacksonin Thriller ja Princen Purple Rain.
- M.Gaye
laulajia ja lauluntekijöita. What's Going On on sellainen levy, joka kaikkien tulisi omistaa. Yhteiskunnallisesti merkittävä levy ja musiikillinen taideteos. Nimikappale on paras kantaanottava kappale koskaan, ja ylipäätään hienoipia biisejä mitä on koskaan tehty tällä planeetalla. Kuten monet muutkin What's Going Onin raidat. Kuolematonta taidetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888