Olin juuri CC:n kautta rasvaimussa Tallinnassa. Olen ollut n. vuosi sitten myös laatukirurgian kautta siellä.
Halua´n kertoa, että cc:n palvelu ei olut yhtä hyvää. minulle ei kerrotttu että minun täytyy itse ostaa tukiliivi. siellä sitten ihmettelin että mistäs lähden sitä ostamaan, myöskään sairaala ei voinut sellaista myydä. Asia ei olisi ollut ongelma jos minulle olisi infottu asiasta. Myöskään en saanut mitää kirjallisia jälkihoito-ohjeita. esim. milloin tikit otetaan, milloin voin urheilla, saunoa yms.
Laatukirurgian kautta sain täydelliset ohjeet. Myöskään kirurgi ei tarkastanut minua leikkauksen jälkeen. koko ajan piti kinuta informaatiota ! ei jäänyt hyvä fiilis kaikenkaikkiaan. Tämä oli vain minun kokemukseni, ehkä kävi vain huono tuuri....operaation lopputuloshan selviää vasta möhemmin, toivottavasti se on hyvä kuitenkin:)
Christinas Clinic
5
2355
Vastaukset
- Maare
Samanlaiset kokemukset Jylhän The Lookin kautta Tallinnan rasvaimusta. Yllättäen olivat tukisukkahousut just loppuneet sairaalasta, kirurgi ei tarkastanut enkä saanut pyytämälläkään kirjallista kertomusta leikkauksesta (en sairaalasta enkä myöskään Jylhältä). Laatukirurgiasta olen kuullut hyvää, kokemusta itselläni ei siitä ole - vielä..
- en ole
myöskään tyytyväinen nenäleikkaukseeni, jonka cc:n kautta kävin Tallinnassa operoijana Margus Luht. Kirurgi tyyppinäkin aika etova, leikkauksen jälkeen kävi nopeasti katsomassa ja oli silloin sata varma että leikkaus meni hyvin, vaikka ei oikeasti ollut mitenkään onnistunut, huomasin sen heti ja nenä ei muotoutunut siitä paremmaksi ajan kuluessa. Sanoi vaan jälkikäteen, että minun turha valittaa, koska päässäni vaan vikaa. Uusi korjausleikkaus edessä, mutta suomessa ja eri kirurgilla luojan kiitos! En ainakaan itse mene enää koskaan etelään tekemään itselleni minkäänlaisia operaatioita, liian villiä touhua, vaikka en tietenkään voi yleistää että mikään leikkaus ei onnistuisi siellä hyvin.
- sanna 79
Juu,kävin myös,ei tulosta ollenkaan,enkä saanut leikkauskertomusta edes todisteeksi että ´mitä minulle oli tehty,saatikaan lääkäri ei tarkastanut lähtöpäivänä.
- HYVÄ?
No miltä se lopputulos alkaa näyttään?Paljon otettiin ja mistä...olis kiinnostavaa tietää
- bugibuu
Siis haloo! Itse olin Cc'n klinikalla Helsingissä viime viikolla konsulaatiossa ja VAIKKA emme edes päättäneet vielä leikkauspäivää sain jo TARKAT jälkihoito-ohjeet ja minua neuvottiin ostamaan tuki-urheiluliivit ym. Eli kuullostaa aika naurettavalta että olet lähtenyt leikkaukseen ilman näitä tietoja! Mielestäni palvelu oli hyvä ainakin suomen puolella ja olen kuullut muutenkin hyvää ystävältäni ja siksi sinne menin. Olen myös kuullut että Laatukirurgia on hyvä.
Tsemppiä kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302285
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272073Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121549Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131434Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961101
- 171037
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18818Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks119784