Peniskateus!

suminagashi

Miksi miehet ovat kateellisia sille, jolla on isompi penis, kuin itsellä on.

Ei miehet sitä tunnusta kovin helposti ja koittavat itselle selittää, että kyllä tää mun peli on ihan keskiverto ja tällä pärjää, sillä "ei se koosta" ole kiinni.

Silti salaa haaveillaan, että ois se mahtavaa, ku sais kunnolla kahdella nyrkillä kiinni tai yltäs jopa ottamaan itseltä suihin.

Kommenttia?

40

10716

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut :

sitten kateellinen :)

• Jorma Tärmönen

Emmää ainakaa mitään peniskateutta tunne,vaikka mun pippeli onki pieni.
        Kokoa hurjat 12.5cm,mutta vaimolle kelpaa hyvin.

=)

• sjhdfg

Niin päättelet, jos sellaista ei tunnusteta? Näetkö ihmisten pään sisälle?

Ovatko naiset kateellisia toisten naisten tiukemmista pilluista, mutteivät myönnä sitä? Selittelevät itselleen, että kyllä sillä väljälläkin pärjää ja että se on ihan keskiverto? Salaa silti haaveilevat, että olisi kiva, jos muukin kuin ananas tuntuisi jo joltain ja kieli olisi niin pitkä ja paksu, että yltäisi nuolemaan sitä?

• flsfd

Ja onko miehet tosiaankin kateellisia kellä piukkka kulli ja millaset on sen kivespussit jotka roikkuu toisilla ja toisilla ei...Näinkö on miesten keskuudessa...Kivespussikateusko? Aina on isokullisia ja pienikullisia miehiä, kyvykkäitä kyvyttömiä miehiä jne...Ja aina tulee olemaan..Kyllä sitä miettii, miehen kun näkee onko sillä iso vai pieni kulli, täällä naisten keskuudessa kun näistä keskustellaan kahvikeskustelussa;)) jne....mielenkiintoinen aihe nuor. naisten keskuudessa ja ei ikinä kyllästy aiheeseen;)))) huumoriakaan unohtamatta...ym miehekkyyteen liittyvää

• saimi-hellevi

tähän rinnastaa naisten tissikateuden?
      Pitäis olla isommat tai kiinteemmät tai ainakin sillä toisella on paljon paremmat vaikka itselläkin on ihan hyvät. Ihan hyvät ei vaan riitä.

• Emmanuele

kuullukaan tissikateudesta! Enkä kyllä tuntenutkaan sitä. Ehkä sitä on sellaisilla naisilla jotka tuntee toiset naiset uhkana.

• varmaan voi.

Siinä on vaan se ero, että nainen saattaa sanoa kaverilleen, että sulla on hyvät tissit, mutta hetero-mies ei koskaan tule sanomaan toiselle miehelle, että sulla on niin kookas ja komea penis :D

• gfdvgfsd
        suminagashi kirjoitti:

varmaan voi.

Siinä on vaan se ero, että nainen saattaa sanoa kaverilleen, että sulla on hyvät tissit, mutta hetero-mies ei koskaan tule sanomaan toiselle miehelle, että sulla on niin kookas ja komea penis :D

Tissit eivät ole lisääntymiselin.

• sarvikuonokas
        suminagashi kirjoitti:

varmaan voi.

Sitä manataan vaan toiselle kaverille että

"Ei saatana, taas tuon nähtyäni tekis mieli vetää itsensä jojoon" =D

• saimi-hellevi
        Emmanuele kirjoitti:

kuullukaan tissikateudesta! Enkä kyllä tuntenutkaan sitä. Ehkä sitä on sellaisilla naisilla jotka tuntee toiset naiset uhkana.

vähän itse kehittelin ton termin "tissikateus".

Viime viikolla salin pukuhuoneessa yksi nuorempi tyttö selvästi katsoi mun tissejä sillai että kumman on isommat. Teki mieli kertoa sille, että sen on isommat niin ei turhaan huoli.

Ja ehkä sitä naiset sit helpommin sanoo suoraan nämä asiat.

Mun kaveri on sanonu mun tisseistä, että on kiva kun on isot niin voi laittaa päälle mitä tahansa. Mä taas totesin sen tisseistä että ottaisin mielummin tollaset pienet ja terhakat niin vois kulkee ilman rintaliivejä ja näyttäiskin hyvältä.
        En mä ole kateellinen sille mutta on ne paremmat.
        Ei meistä silti kumpikaan tunne toista uhkana...

Voi tietysti olla, että toiset naiset tuntee paremmat tissit uhkana. Mene ja tiedä.

• olen törmännyt samaan ilmiöön
        saimi-hellevi kirjoitti:

vähän itse kehittelin ton termin "tissikateus".

Viime viikolla salin pukuhuoneessa yksi nuorempi tyttö selvästi katsoi mun tissejä sillai että kumman on isommat. Teki mieli kertoa sille, että sen on isommat niin ei turhaan huoli.

Ja ehkä sitä naiset sit helpommin sanoo suoraan nämä asiat.

Mun kaveri on sanonu mun tisseistä, että on kiva kun on isot niin voi laittaa päälle mitä tahansa. Mä taas totesin sen tisseistä että ottaisin mielummin tollaset pienet ja terhakat niin vois kulkee ilman rintaliivejä ja näyttäiskin hyvältä.
        En mä ole kateellinen sille mutta on ne paremmat.
        Ei meistä silti kumpikaan tunne toista uhkana...

Voi tietysti olla, että toiset naiset tuntee paremmat tissit uhkana. Mene ja tiedä.

Mutta en itse ole tuntenut minkäänlaista kateutta niinkään, ehkä ihailua mutten niinkään kateutta. Tarkoitan siis, että kyllä sellainen jolla on normaalia suuremmat rinnat kyllä kiinnittää huomion naistenkin keskuudessa (EN ole siis mikään lesbo), sillä kyllähän sitä katsoo että olisi kiva jos itselläkin olisi kivemmat rinnat..

• kapistelija
        olen törmännyt samaan ilmiöön kirjoitti:

Mutta en itse ole tuntenut minkäänlaista kateutta niinkään, ehkä ihailua mutten niinkään kateutta. Tarkoitan siis, että kyllä sellainen jolla on normaalia suuremmat rinnat kyllä kiinnittää huomion naistenkin keskuudessa (EN ole siis mikään lesbo), sillä kyllähän sitä katsoo että olisi kiva jos itselläkin olisi kivemmat rinnat..

Aloitus vähän heikko, mutta nyt huomaan pitäväni erittäin paljon siitä mihin tämä ketju on menossa.

Jatkakaa.

• hepeliiii
        suminagashi kirjoitti:

varmaan voi.

Kyllä mun kaveri jonka kans käytiin saunas sanoi mulle että "sulla on komee kulli hei"

Ja olemme heteroita sekä kumpainenkin naimisissa.

Eli turha väittää toisin.

• Siis lesbo
        olen törmännyt samaan ilmiöön kirjoitti:

Ja isorintainen. Inhoan sitä, että miehet jatkuvasti kommentoivat kokoani. Ja kun minun haaveenani on vain se, että hypätessäni ei koskisi niin hitosti.

• kateutta..

miehiä kohtaan siitä, että miehillä on penis, mutta naisilla ei ole. Sinänsä tässä ei ole mitään syytä kateuteen. Kateus johtuukin perimmältään siitä, että penis symboloi seksuaalista nautintoa, jota naiset eivät voi saavuttaa.

• M ilman kateutta

nyt on sitä työläisluokan puhetta. Vielä moni tietävämpikin harhautuu uskottelemaan, että peniskateudelle olisi edelleen pohjaa Freudin väittämien takia. Freud oli uskottelija, joka halusi kovasti uskoa omiin havaintoihinsa. Ylistys vaan Freudille aikakautemme fallosentrisyydestä! Hieno homma.

• kellekkään kuulumaton

vois luulla että olis järkevimpiä ja pätevämpiäkin puheenaiheita kuin toisten lerssit...

• Analysoija.

itsessäsi kateuden piston. Otan osaa.

• Mangusti.

kilpailuvietti lienee syynä, jos tuommoista peniskateutta oikeesti on olemassa miesten keskuudessa. Miehet kilpailevat aina siitä, kenellä on parempi työpaikka, kauniimpi nainen, enemmän naisia ympärillä pörräämässä, isommat hauikset, parempi mikä tahansa. Mahtaa olla rankkaa olla mies.

• Mielenkiinto nousi

Onkos tehty tutkimuksia klitoriksen koosta, kuinka monella naisella on tälläinen epänormaalin kokoinen klitoris eli pikkusormen pään kokoinen tai suurempi?

Siinähän pitäisi peniskateuden pienetä sitä mukaa kun klitta kasvaa! Mutta niin pieni ja salaperäinen veijari se useimmilla naisilla on, että täytyy tarkkaavaisuudella viidakon siimeksessä vaania sen löytääkseen kolostaan.

• kaktus

Mielenkiintoisia nuo sinun ajatuksesi.Oletko päätynyt tollaisiin päätelmiin katugalluppia pitäen?

• Danskuu

katteleeks miehet toistensa vehkeitä sit saunassa ja suihkussa ym... et onko kaverilla isompi. (Tää oli päivän paras juttu ;DD)

Ei sen puoleen pakko sanoo, että itse olen ollut miehen kanssa ja sillä oli kauheen iso, ehkä vähä turhankin iso, niin kaikki vehkeet sen jälkeen on pieniä. En kyllä ole ku yhden miehen kanssa sen jälkeen ollut, mutta nähnyt muutamia kymmeniä ja nekin olivat pieniä, mut ei hätää miehet, jos nainen on tottunut pieniin, niin sit ei mitää hätää ja toisaalta liian iso on huono kans ;DDD

• tasapeli

Kyllä sitä isoakin penistä häpeää melkein yhtälailla.

Sama juttu kauneudessa/komeudessa kun kaikki töllöttää ja kateellisia riittää.

• että...

pientä mulkkua nyt häpeää KAIKISTA eniten. Ja syytä oliskin..

• kokemusta on.....
        että... kirjoitti:

pientä mulkkua nyt häpeää KAIKISTA eniten. Ja syytä oliskin..

mieluummin pitäis hävetä sitä kuinka ruman värinen iso mulkku voi olla....
        siis ihan totta, sinipunakirjava ja vähän mustanpuhuvaakin joukossa.
        Mieluummin vähän pienempi kuin iso ja jumalattoman ruma

• ei oltais, onhan se kunnon lihanuija melkein aina kuitenkin positiivinen asia miehessä. Ei kait se nyt silleen mitään selittelyä oo jos sanoo et kyllä sillä keskiverrollakin pärjää, eikait siinä oo paljoa vaihtoehtoja.

Kyllä muuten keskiverto mulkustakin saa naisen pienillä kätösillä kaksin käsin kiinni, ei siihen älyttömästi enää kyl 'imuvaraa' jää sen jälkeen mut saapa kuitenki.

• mutta mietippä

naisia jotka ovat TODELLA peniskateellisia kun heillä on surkea kastroitu kuoppa oikeiden vehkeiden sijasta. Se selittää naisten logiikkaa ja käyttäytymistä todella paljon.

• dfdlf

Äläppä yleistä, sinulla tässä on kastroitu aivot ja kullista joka ei tiedä mitä sillä tehdään...epätoivoinen olet...Fiksut hyvänitsetuntoiset miehet ei tällasta kirjottele.. Menetköhän itseesi, kateellinen olet muille isokulliselle miehille...

• tero tylsä

freud totesi jo tämän naisten peniskateuden. lapsena tytöillä on aina yksi lelu vähemmän millä leikkiä , jotkin naiset ovat siitä vieläkin katkeria:D

• kontulanosmojahaaviomannila...

Olisko ollut osmo kontulan ja elina haavi-mannilan tutkimus, tai sitten joku ihan muu, niin todettiin ykskantaan että erektoituneena miehen penis on keskimäärin 14 cm pitkä.

Jos menette johonkin chattiin ja kysytte minkä pituinen sulla on? Otoksena vaikka tuhat miestä. Tutkimuksen tulos: Keskiverto suomalaisen chattimiehen siitin on noin 20 cm. Vai olisiko se mittanauha pikkusen painunut vatsanpeitteisiin. Tai sitten mittaus on aloitettu välilihasta...

Joku tuossa jo aiemmin mainitsikin, että peniskateus termi tarkoittaa kylläkin juuri tuota mainittua naisen kateutta miehen siittimestä, koon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Suurimmalla osalla miehistä on ihan käypäsen kokoinen kikkeli. Älkäähän pojaat huoliko. Kyllä niillä pärjää.

• vili

mitä paskaa. lahjat on jaettu, niillä avuilla painetaan mitä on. ota pää pois perseestä, ei me mitään naisia olla.

• dfdldsf

Tässä aiheesta toiseen..Vähän aiheeseen sivuava, Tänään tulee tv 4, 21.00 4D aiheesta Leikatkaa sukukalleuteni...Dokumentti...Kannattaa kaikkien katsoa!!! Ja noin pitäskin suurimmalla pedofiilimiehillä tehdä, oikeasti..Eikä hyyssätä kuin muitakin rikollisia ainakin suomessa saa tehdä mitä vaan...tapauksia kun lukee, usein saa nähdä päästetään vapaaksi, vähint. sakotetaan 'pääsee veräjästä'...Ja ne uusii saman rikoksen samantien...Näin meillä...valitettavaa

• ..miksi mä en voisi olla tyytyväinen omaan averagemunaani?

Kuseminen ja lisääntyminen onnistuu sekä seksi on ollut tähän asti enimmäkseen varsin tyydyttävää. Ne muutamat naiset, jotka ovat päässeet sitä koittamaan olisivat mielellään halunneet halunneet saada sitä jatkossakin.

Ja ei muuten tää averagemunakaan mene ihan kaikkien sisään tyveä myöden ilman kipua. Mites sitten vielä isommalla nussitaan, jos pitäis koko ajan pohjakontaktii pelätä?

• hah hah

Hitto että repesin kuulin eräästä gynegologilla käynnistä jossa keskusteltiin kuukautiskupista.. Tohtori totesi että "kuppi työnnetään vain sormin rittävän syvälle ettei se enää tunnu miltään.." ja seuraavaan hengenvetoon naurahti että "se siitä munan koosta sitten, kun eihän me edes tunneta sitä!!"

Että sellaista, totta siis ei vitsi.. Sitä en tiedä miksi se miehille sitten kuitenkin on niin kovin vaikeaa tajuta ettei koolla todella ole suurtakaan merkitystä kunhan vain opettelee käyttämään sitä vehjettään ja muita jutskia pedin puolella!!

• Yleisempää...

Peniskateus ja voe viddu.

Tissikateus, miksi siitä ei puhuta koskaan vaikka se on yleisempää. Naiset kyttäilee toistensa tissejä ja haaveilee isoista, silikonia lykätään minkä kirurgit ehtivä.

• Nooh, isomunasia on siksi että ne pohjattoman omistavat saisivat joskus tuutin täydeltä, normaaleille niinkuin minä riirrää se oma 20cm..

• Yli-Nikkola

Yksi kateus muiden joukossa ei se ole sen kummempi asia. Kateellisia ollaan palkasta, paremman näköisestä vaimosta, autosta, asunnosta jne, jne..

• pinpulaN25

Jep. Termi peniskateus viittaa tietenkin Freudin teoriaan... Mutta mustakaa ettei Sigmundilla ollut omaa pimppiä..
        Ja toisekseen, Elkööt ikinä uskoko jos joku nainen väittää ettei koolla ole väliä. Muistakaa: Koolla ON väliä,niin pienessä kuin isossakin. Seksissä siis, riippuu miten tärkeänä sitä elämässään pitää.

• mamma69

no johtusko se ihan siitä että pojat kilpailee ku pikku pojat siitä kenellä on isompi ja sitten ne haukutaa lyttyy joilla on pienempi.miesten keskuudessa pidetää isomman omaavan miehen tasoa korkealla ja miehekkäänä mutta tosi typerää ja lapsellista käytöstä.se alistaa miestä hirmusesti kun hänen peliään pidetään surkeana ja tiedän sen kokemuksesta oman miehen kohdalla ja siksi me ei sexiä harrasteta kovin usein koska pelkää ettei hän riitä...se on todellakin painajainen mut jokainen tekee omat mokansa.

• ainakin

voin ottaa itseltä suihin eikä ole kuin 12 senttiä ei se pituudesta oo kiinni kuin notkeudesta nuolen usein terskaa ja jopa palleja ja lennätän mällit suuhun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe