Kertokaa, mix nykyään niin harvoin tytöt/naiset pitää paitaa housuissa. Te, jotka pidätte, kertokaa, miten on suhtauduttu. Ja vieläkö joku pitää kolitsia/villapuseroa housujen sisällä? Onx se tulossa muotiin?
Paita housuissa?
5
645
Vastaukset
- pidetä
En pidä paitaa housuissa koska se saisi minut näyttämään lihavammalta. ETENKÄÄN villapuseroa tai collegepaitaa ei kannata sulloa housuihin ellei halua ylimääräistä makkaraa vyötärölle.
En usko tuon tulevan enää koskaan muotiin koska kansa vain lihoo. Ehkä teinitytöt vielä voisivat... - miehen mielestä
Kyllä ainakin näin miehen näkökulmasta nainen on paremman näköinen kaulus tai T-paita housuissa\hameessa kuin housun\hameen päällä collegepaitaa taas ei varmaan kukaan pidä housuissa ja paksu villapaita ei kyllä mahdukaan housuihin. Poolopaitaa taas voi pitää housuissa, ja näyttää hyvältä :)
- Anonyymi
Minä pidän college paitaa aina housuissa ja olen 15
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Paita aina housujen tai hameen sisällä, tuntuu jostain syystä mukavammalta. Neuletakit taas ovat päällä (villapaitoja en käytä koska ovat epämukavia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911327
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793010