Kuinka usein näet komean miehen?

J-M-S

Laitetaan tällanen galluppi johon saa toki enemmänkin kirjoittaa aiheesta jos haluaa. Monestiko (esim. kuukaudessa, vuodessa) näet komean miehen joka kääntää pääsi? Millasia miehiä pidät komeina?

31

3505

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honey-Cat

      Joka päivä!!! Seurustelen sellaisen kanssa... :)
      Pitkä, hyväkroppainen, tumma, siisti lyhyt parta, suden silmät ja ihana hymy..

    • hankala

      Näen todella ja oikeasti komeita miehiä harvoin... ehkä muutaman vuodessa. tosin PIDÄN myös muista kuin komeista, eikä itselleni tarvitse olla mikään malli mies jotta kiinnostus heräisi... enemmän mielenkiinnon herättäjänä toimivat itselleni ulkonäön suhteen vaatteet, vaikka tyhmältä kuulostaakin. Vaaleita komeita on liian vähän, niitä kun mieluiten katselisi! oma ihanne on esim lostin sawyer....

      • .....

        samaa mineltä.. Lostin sawyer on kyllä tosi komea :)


      • Porkkana II

        Vaatteet tekevät vaikutuksen tyhmiin/pinnallisiin naisiin. Älykkäisiin naisiin vaikutuksen tekevät paketin sisällölliset tekijät, toivoisin?

        " enemmän mielenkiinnon herättäjänä toimivat itselleni ulkonäön suhteen vaatteet, vaikka tyhmältä kuulostaakin. "

        Eikä tuo pelkästään kuulosta vaan tuo on tyhmän ihmisen tapa kiinnostua toisesta ihmisestä, vaatteiden takia.

        Älykkäitä naisia on liian vähän....

        Itse en ole koskaan kiinnostunut ihmisestä vaatteiden perusteella. Kyllä se lähtee silmien ilmeestä, äänestä, tavasta olla hiljaa, ajatuksista, huomioimiskyvystä. Moni asia siihen vaikuttaa mutta enpä ole toistaiseksi huomannut minun kiinnittävään erityisempää huomiota toisen vaatetukseen, aivan sama kunhan ei haise pahalle.

        Waffen SS


      • J-M-S
        Porkkana II kirjoitti:

        Vaatteet tekevät vaikutuksen tyhmiin/pinnallisiin naisiin. Älykkäisiin naisiin vaikutuksen tekevät paketin sisällölliset tekijät, toivoisin?

        " enemmän mielenkiinnon herättäjänä toimivat itselleni ulkonäön suhteen vaatteet, vaikka tyhmältä kuulostaakin. "

        Eikä tuo pelkästään kuulosta vaan tuo on tyhmän ihmisen tapa kiinnostua toisesta ihmisestä, vaatteiden takia.

        Älykkäitä naisia on liian vähän....

        Itse en ole koskaan kiinnostunut ihmisestä vaatteiden perusteella. Kyllä se lähtee silmien ilmeestä, äänestä, tavasta olla hiljaa, ajatuksista, huomioimiskyvystä. Moni asia siihen vaikuttaa mutta enpä ole toistaiseksi huomannut minun kiinnittävään erityisempää huomiota toisen vaatetukseen, aivan sama kunhan ei haise pahalle.

        Waffen SS

        Mielestäni erittäin pinnallista kiinnostua jonkusta vaatteiden perusteella. Tietysti jos etsii tietyn luonteista ihmistä niin vaatteet voi kertoa jotain tai sitten vaatteiden perusteella tietää ettei voisi kiinnostua. Siinä ei mielestäni ole mitään pinnallista, että kiinnostuu toisesta ulkonäön perusteella, kunhan siihen ei tuijota liikaa. Ja sitten taas missä menee se raja millon se ulkonäön painottaminen on liikaa ja millon ei...


    • Queen-Of-Hearts

      Ei se komeus pelkästään riitä kääntämään mun päätä, tai oikeestaan ei tarvitse olla komea sanan varsinaisessa mielessä... vaan käytetään sanaa seksikäs tai karismaattinen.

      Viimeaikoina on tullu sellanen nähtyä joka sunnutai -> talentin tuomari Sami Saikkonen :P ... tv:ssä siis. En tiedä mikä siinä on se jokin mutta sitä siinä on ja paljon. Teininä tuli bongailtua söpöjä poikia mutta enää söpöily ei riitä.

      • kukka

        Sami Saikkonen on yrjöttävän näköinen ja oloinen äijä! yäk!!


    • minämä

      paitsi silloin, kun oleskelee vain kotosalla. Tykkään näet monennäköisistä.

    • näin jatkuvasti

      komeita miehiä kadulla, TV:ssä jne. Nykyään en enää niinkään. Johtuu varmaan siitä, että komeus ei enää pelkästään sellaisenaan kiinnosta vaan ihastun enemmänkin siihen luonteeseen.

    • nauttija-

      heitä näen. Silmät, hiukset ja olemus, siinä se..

    • Nuorempana oli jatkuvasti niskat nurin ulkona liikkuessa, nykyisin harvemmin. En tiedä painaako ikä ja laiskuus ettei jaksa kääntyä katsomaan enää jokaista hyvännäköistä vai johtuuko se siitä että moni hyvännäköinen näyttää nykyisin todella itserakkaalta, eikä ylimielistä ihmistä ole kiva katsella.
      Päivittäin näkee kyllä kivannäköisiä, mutta todella upeita pakkauksia harvemmin.

      Pitkä, tummahiuksinen, lihaksikas, siinä jotain komean miehen piirteitä.

    • J-M-S

      Kun tuo tumma ja pitkä tuntuu olevan ylivoimainen sanapari naisilla ihannemiehestä puhuttaessa niin mitä sillä tarkalleen tarkoitetaan? Missä menee vaalean ja tumman miehen raja? tarkoitatteko tummalla pikimustan pigmentin omaavaa vai ristiveristä miestä? Ja kuinka pitkä on pitkä mies? Väh. 180, väh. 195, väh. 190 cm?

      • J-M-S

        että "Väh. 180, väh. 185, väh. 190 cm?"


      • babay

        Pitkä mies on yli 180-senttinen. Joskus tosin 180-senttinenkin mies voi näyttää normaalimittaiselta, eli se riippuu hieman vartalostakin. Oma mieheni näyttää oikealta Goljatilta, vaikka on vain 180cm pitkä, enkä ymmärrä, miten se on mahdollista. o_O

        Tumma mies on... no, sellainen, jolla on tummat kulmat ja tummanruskea tai musta tukka. Ei sen tukan mikään pikimusta siis tarvitse olla.


      • -QoH-

        miksi tumma mies mainitaan noissa miesihanne jutuissa johtunee siitä että jos on kovin vaalea niin ripset ja kulmakarvat ei niin näy... ja kun miehet ei käytä (tai siis suurin osa) meikkiä niin ei ole mitään mikä rajaisi ja kehystäisi silmiä. Jos meikkiä ei olisi niin vaaleat naiset eivät olisi niin suuressa huudossa vaan tummat olisi, mun mielestä.

        Pituus taas riippuu naisen pituudesta. Ehkäpä myös itsetunto kysymys mutta nainen haluaa miehen joka on häntä fyysisesti ja psyykkisesti vahvempi. Jos mies vaikuttaa vahvalta, ei pituuskaan ole kynnyskysymys.

        Tuo mun mainitsema Sami Saikkonen on kyllä pitkä mies mutta vaalea... mutta piirteet on tumman kasvonpiirteet... tummat kulmat ja ripset.


      • kukka

        Tumma eli musta tukka, ruskeet silmät. Pitkä eli pituutta väh 190cm.


    • ...........

      Aina kun liikun kaupungilla niin kyllä noita hyvännäköisiä miehiä näkyy joka kerta liikkeellä olevan. Ihan polviaheikottavan extravetäviä sit paljon harvemmin. Mut peruskomeita ja hyvännäkösiä miehiä kävelee vastaan harva se päivä, ja mikäs sen mukavampaa. Mulla ei oo tollasia "pitkä ja tumma" -tyyppisiä kriteerejä, mä oon ihastunu niin tummiin kuin vaaleisiin, pitkiin ja tosi pätkiinkin. Miellyttävät kasvot, kiva vartalo (jonka ei siis tarvii olla pitkä) ja tietysti vetävä persoonallisuus ratkaisevat.

    • täältä tulossa

      Joka aamu kun herään ja aukaisen silmäni. Se sama komea mies, minun silmissäni komein. En oikeastaan muista muuten nähneeni komeaa miestä niin että siihen olisi erikseen kiinnittänyt huomiota... saatan huomata että onpas "laitetun näköinen", tai onpas "persoonalliset kasvot" tai "huomiota herättävät silmät", mutta en tosiaan muista milloin olisin voinut sopivassa seurassa ääneen sanoa "onpas komea". Kai sitä on tullut sokeaksi...

    • hihhulahei

      varsinkin salilla jossa käyn näkyy aika monia komistuksia.;)
      Täydellinen mies on pitkä, lihaksikas, tummahiuksinen, pilkesilmä;)
      Toki on monia monia hyvänäköisiä miehiä joissa on vain sitä jotain mikä saa mut sekaisin pelkällä katseellaan..:P

    • komee juttu

      Mun muru on sellainen, joka on mun mielestäni aivan uskomattoman komea. Treenattu atleettinen kroppa, upeat reisilihakset, vuh!

      Muuten tarjonta on aika huonoa pelkästään ulkonäön osalta. Yksi etelämaalainen mies työpaikalla on aika namu, kun se jammaa musiikin tahdissa sen lantio toimii!! Suomalaisilla miehillä lantio on yhtä puuta selän, perseen ja jalkojen kanssa, yök.

      En katsele miehiä sillä silmällä että etsisin ulkonäöllisesti komeita. Jos mukava tuttavuus ilmenee hyvännäköiseksi ja komeaksi, niin sellaisen sitten huomaan jo paremmin.

      Sanoisin että kerran vuodessa täytyy katsoa uudestaan, jos omaa murua ei oteta lukuun.

      .. Se lantion liike.. Huh! ;)

      • huomata miehen

        komeus vasta sitten kun tunnet hänet paremmin? Naisen logiikkaa parhaimmillaan.


      • llllllllllllllllll

        "Suomalaisilla miehillä lantio on yhtä puuta selän, perseen ja jalkojen kanssa, yök. "

        Heh! Voi olla, mutta sama pätee kyllä naisiinkin. Lantio on puuta ja sen keikutus yritykset on monesti koomista katsottavaa.


    • Demolition Girl

      Tää on nyt niin perusvastaus, mutta kyllä mun mielestä ne pitkät ja tummat miehet ovat jotain ihan liian seksikästä! Siis sellainen todella tumma mies, mutta ei kuitenkaan liian ulkomaalaisen näköinen. Sitä on vaikea selittää! Mutta mulla on ulkoisesti täydellisestä miehestä selvä kuva mielessäni, koska sain herätä sellaisen vierestä kahden vuoden ajan. No se oli muutenkin niin ihanaa aikaa...harmi että kaikki hyvä loppuu aikanaan.

      Mutta niin...semmoisia perus kivannäköisiä kundeja näkee harva se päivä. Mutta sellaisia sietämättömän seksikkäitä uroksia näkee tosi harvoin. Eli sellaisia joissa on kaikki kohdallaan...pitkä, treenattu kroppa, ihan tummat hiukset, tummat kulmakarvat, ihanat huulet, suloiset makuuhuonesilmät, joissa intensiivinen katse, komeat kasvot, ehkä parin päivän tumma parransänki...huoh!

    • klo 15.30

      jos satun katsomaan ikkunasta kun naapurin komistus tulee töistä kotiin. Nam! Muita en komeiksi ole havainnut, enkä muita katselekaan.
      Hän on pitkä, 190 cm, ehkä vähän ylikin. Kalju, harteikas ja noin 40v. Ihana ilmestys!

      • Kohtalotoveri

        Kelloaika ei ihan täsmää mut muuten kyllä...
        Komea on naapurin mies, mutta valitettavasti sen päävärkki ei oikein pelitä! Juo ja on väkivaltainen yms. Mut nythän ei ollutkaan kysymys muusta kuin ulkoisesta olemuksesta. Ekaks kun muutin tähän, olin hirmu ihastunut, mutta nyt kun sen komistuksen latvalaho on tiedossa niin: ei kiitos! Onneksi en kerinnyt ottaa ensimmäistäkään askelta...


    • näky

      Noin suunnilleen joka päivä AINAKIN yhden komean miehen näen. Riippuen esimerkiksi siitä, miten suuressa ruokakaupassa poikkean töistä kotiin mennessäni, miten paljon liikun töiden jälkeen ulkona jne.

      Eilenkin näin marketissa aivan ihanan komean ja charmikkaan miehen. Hänellä oli mukanaan pari ulkolaista lasta eli oli varmasti onnellisesti aviossa ja ovat adoptoineen lapset.

      Kun kulkee silmät auki, niin näkeehän sitä komeutta lähes päivittäin. Miehekkyys on ehdoton avainsana. Naismainen mies vaikka olisi kasvoiltaan miten "perinteisessä mielessä komea", ei vetoa minuun. On se ihanaa, että meillä on silmät millä katsella! Ja päivän kivoja hetkiä kokee, kun kivannäköisen ja -oloisen miehen katse kiinnittyy minuun... Elämä on ihanaa! ;))

      t. AikuineN 40

      • gsghsgs

        värikkäisiin vaatteisiin, on keskivertomiestä tunteellisempi ja ilmeikkäämpi, sensuellimpi ja herkempi, hän on "naismainen mies".

        Onnea vaan niitten renttujen kans. :)


    • Nainen 29v.

      Ainahan niitä komeita miehiä näkee ja ihan kaikkialla, kaiken kokoisina, värisinä ja ikäisinä! :)

    • J-M-S

      Niin kyselen vielä sitä että millanen on pitkä ja tumma mies? Onko mies tumma, jos hänellä on vaalean ruskeat tai keskiruskeat hiukset? Onko mies tumma jos hänellä on ruskeat hiukset mutta siniset silmät? Onko mies pitkä jos hän on 180-183 cm?

    • Anonyymi

      Kauniinkomeat miehet.
      Koko elämäni näitä.
      Vasta nyt ymmärrän, että ovat ...

      Terv: bi

    • Anonyymi

      Olen nyt 64 vuotias. Tähän mennessä vastaani on tullut vain 2 miestä jotka ovat saaneet ns. sukat pyörimään jaloissa. Ensimmäisen tapasin 16 vuotiaana. Se oli sellaista etäistä ihastumista, ei johtanut mihinkään.

      Tämän toisen tapasin 21 vuotiaana. Ihastus oli kuin nuijalla päähän puolin ja toisin.
      Ensi tapaamisesta saakka olemme olleet yhdessä, nyt jo yli 30 vuotta on kulunut saman katon alla.

      Muihin miehiin en ole koskaan tuntenut minkäänlaista vetoa, joten aika vähissä ovat "komeat" miehet minun mittapuulla mitattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe