Miten pääsen eroon silmäpusseista? Näkyvät nimittäin aika hyvin.
Jos uni jotenkin vaikuttaa, niin kesälomalla sain nukuttua kunnolla mutta eivät siitä huolimatta lähteneet ollenkaan. Arkisin nukun 7-8 t.
silmäpussit
2
986
Vastaukset
- YSL:n käyttäjä
...eivät aina johdu unenpuutteesta. Yksi, ja aika yleinen, syy niille on nesteen kertyminen kehoon. Miehille on nykyisin olemassa aivan yhtä hyviä ihonhoitotuotteita kuin naisillekin. Menepä siis kemikalioon ja kerro myyjälle ongelmasi. Hän antaa sinulle silmänympärysvoidetta joka laskee turvotusta silmien ympäristössä. Mutta muista: sitä täytyy käyttää säännöllisesti, sillä sipaus silloin ja toinen tällöin ei saa tulosta ikaan. Toinen hyvä on silmänympärystä kosteuttavat silmälaput. Itse olen käyttänyt Estee Lauderin ja Cliniquen lappuja ja ne auttavat silmäpusseihin. Ne asetetaan silmän alle, pidetään n.10-15 min eli kunnes laput ovat kuivuneet. Todella helppokäyttöiset ja vaikutuksen huomaat heti!
- sdffgods
Mun silmänaluset ovat tummat ;(, miten saisin tummuden häviämään vai onko se mahdotonta? Muutenkin silmät ovat aamulla herkät valolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799