Miten pääsen eroon silmäpusseista? Näkyvät nimittäin aika hyvin.
Jos uni jotenkin vaikuttaa, niin kesälomalla sain nukuttua kunnolla mutta eivät siitä huolimatta lähteneet ollenkaan. Arkisin nukun 7-8 t.
silmäpussit
2
1087
Vastaukset
- YSL:n käyttäjä
...eivät aina johdu unenpuutteesta. Yksi, ja aika yleinen, syy niille on nesteen kertyminen kehoon. Miehille on nykyisin olemassa aivan yhtä hyviä ihonhoitotuotteita kuin naisillekin. Menepä siis kemikalioon ja kerro myyjälle ongelmasi. Hän antaa sinulle silmänympärysvoidetta joka laskee turvotusta silmien ympäristössä. Mutta muista: sitä täytyy käyttää säännöllisesti, sillä sipaus silloin ja toinen tällöin ei saa tulosta ikaan. Toinen hyvä on silmänympärystä kosteuttavat silmälaput. Itse olen käyttänyt Estee Lauderin ja Cliniquen lappuja ja ne auttavat silmäpusseihin. Ne asetetaan silmän alle, pidetään n.10-15 min eli kunnes laput ovat kuivuneet. Todella helppokäyttöiset ja vaikutuksen huomaat heti!
- sdffgods
Mun silmänaluset ovat tummat ;(, miten saisin tummuden häviämään vai onko se mahdotonta? Muutenkin silmät ovat aamulla herkät valolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964716Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492662Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842255- 331407
- 431369
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451356- 791221
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1471060Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8947MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14912