tietääkö kukaan mistä löytyisi laskuri, millä voi laskea vapaan autoedun ja käyttöedun eroja omilla kilsoilla, veroprosentilla, polttoaineen hinnoilla, auton verotusarvoilla jne..
Laskuri vapaalle autoedulle ja käyttöedulle
4
5029
Vastaukset
- Itse tein
ja ALD auttoi. Siis ALD:llä on laskuri, jolla voit laskea autoedun vaikutuksen nettopalkkaasi. Itse sitten pitää laskea oman auton kulut.
- humalikko
koitin kahlailla ald:n sivustoja läpi, enkä mainittua laskuria sieltä löytänyt?? Mahtaako laskuri olla sivuilla jossain tunnukset vaativalla osiolla?
- humalikko
, eikä tälläistä ald:n laskuria tarvi, kun verotusarvot näkyy suoraan esim. autotalli.comissa.
Hakusessa on siis laskuri, millä voi laskea vapaan autoedun ja käyttöedun eroja omilla kilsoilla, veroprosentilla, polttoaineen hinnoilla, auton verotusarvoilla, käyttöedun kilsakorvauksilla jne. Eli mitä viivan alle jää vapaalla vs käyttöedulla.
Ainahan tällaisen voi värkätä exelillä, mutta ajattelin josko joku olisi tämän "pyörän" jo keksinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575