evelace

kokemuksia?

Hei, onko kukaan kuullut/onko hyviä tuotteet evelace nimisellä yrityksellä?? Myy siis alusvaatteita kotikutsuperiaatteella, on myös alusasuliike Oulussa. Löytyy vissiin isojakin kokoja

25

14168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirkka42

      Olen käyttännyt jo monta vuotta. Laatu on erittäin hyvää ja myyjät jotka kotona käy erittäin mukavia ja ammattitaitoisia.Kokoja löytyy www.evelace.fi

    • MerviTuulia

      Isoja koko on juu, mutta esimerkiksi mun tarvitsemaa 70H:ta vain yhdessä ainoassa mallissa ja hinta reilusti yli 100e. Halvemmallakin saa vaikka bravissimolta tai figleavesilta, joista olenkin jo monta vuotta itse rintaliivit tilannut, koska yksikään Oululainen liike ei halua palvella isorintaisia naisia.

      • tyytyväinen käyttäjä

        Liivejä on tällä hetkellä kahta eri mallia mistä saa kokoa 70H ja molemmissa hinta on ALLE 100 euroa ja vielä siitä Oulussa olevasta evelace alusvaate liikkeestä,oletko käynyt siellä?
        Liikkeen pitäjä on ammattilainen ja varmasti haluaa palvella myös isorintaisia naisia.
        Ei muuta ku tutustumaan kyseiseen liikkeeseen =)
        Jälleenmyyjiä löytyy ympäri Suomea ja löytyy kokoja sekä värejä, käykää sivuilla www.evelace.fi sieltä saa yhteystietoja sinua lähinnä olevasta myyjästä joka palvelee sinua!


    • Tiina_K

      Katselin tuossa Evelacen kotisivuja, ja siellä suositeltiin pitkille lentomatkoille heidän tukisukkahousuja niin naisille kuin miehille. Kyllä siinä saa ihmeitä tapahtua, että suomalaisen miehen saa jalkojen hyvinvoinnin vuoksi vetämään tuollaiset 40 den sukkahousut jalkaansa.

    • Vuosien kokemus

      Vuosia olen käyttänyt ja laadukkaita ja hyviä ovat. Mallit vaihteleva kausittain ja esim. juuri tänä syksynä on tullut myös isoja ja erikoiskokoja muitakin. tuota 70H kuppia löytyy paristakin mallista ja joskus voi käydä toisesta mallista ns. rinnakkaiskoko. Suosittelen lämpimästi, erittäin hyvää palveluakin vielä myyjillä! Kannattaa seurata ahkerasti sivuja!

    • jasmind

      hei! itselläni evelacen tuotteita ns. kaupan tuotteisiin verrattuna hiukan kalliimpia rintsikat itselläni 40e mutta ovat sitten kyllä jo kestäneetkin kaksi vuotta ja edelleen tosi ihanat! eli hinnat saattavat säikäyttää... mutta ainakin kohdallani ovat kyllä ns maksaneet itsensä takaisin:)

    • epäilevä-eerikkielma

      Onko yksikään kehuja antaneista ei-itse-myyjä? Verkostomarkkinoinnin tuotteista on niin pirun vaikeaa saada objektiivista kuvaa, kun joka toinen haluaa itse rahat pois tuotteesta -> ei niitä silloin haukuta, vaikka aihetta olisikin.

      • Talvi72

        Olen käyttänyt kyseisiä tuotteita itse. Ongelma on etten kaupasta tahdo löytää passeleita kokoja. Enkä ole enään viitsinyt edes ehtiä. On kivempi kutsuilla kokeilla kuin kaupassa. Tosin nyt on viime aikana näyttänyt evelacellakin tuo valikoima pienentyneen isojen kokojen (85H) osalta kun hyväksi havaitusta Ulla mallistosta poistui muutamat erittäin tukevat ja hyvät liivit. Siihen olen syvästi pettynyt koska vastaavaa en ole vielä löytynyt tilalle. Voin sanoa että kestäviä ovat tuotteet olleet, parivuotta olen ainakin kaksia lempi-liivejä pitänyt melkeimpä vuoron perään ja nyt alkaa olla kainalon alla kulumisesta reiäit. Kulumista ei ilmeisesti korjata, en ole edes kehdannu kysyä, on niin pidetyt liivit. Korjaus kuitenki toimi kun meni kaarituki kerran poikki. Silloin olin liivit vielä ostanut eri myyjältä joka sitten huolehti liivit korjaukseen. Aikaa tosin meni pari kuukautta mutta kuntoon tuli, ilmeisesti sai liivit lentokyytiä. Hintaa liiveillä on mutta saapa isommasta koosta maksaa kaupassakin. Myös lapsille ja miehelle olen ostellu alusasuja ja niistäkin on tullu vain myönteistä palautetta eikä ole menny pesussa miksikään. On minulle käynny myös niin että olen liivit ostanut kun on ensivaikutelmalta tuntunut passelilta mutta sitten pitempi pito päällä ei käy. Joten on muutamat evelacen 80e liivit kaapissa turhan panttina. Joten eipä sitä tiedä kuin kokeilemalla. Itse ainakin mieluiten samassa mallissa ja koossa pysyisin kun on jonkun mieluisan löytänyt mutta mitäs teet jos ei enään tiettyä liiviä saa.


      • sivusta seuraaja

        ei todellakaan ole verkostomarkkinointia, vaan työtä siinä missä muukin kaupanala,
        ja jokainen joka myy jotain, haluaa siitä saada rahaa, koitappa hakea kaupasta jotain maksamatta..


      • ei oma kassa kilahda
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        ei todellakaan ole verkostomarkkinointia, vaan työtä siinä missä muukin kaupanala,
        ja jokainen joka myy jotain, haluaa siitä saada rahaa, koitappa hakea kaupasta jotain maksamatta..

        Kävin Helluhallista kyselemässä tyynyjä tarjouksesta. Myyjä sanoi suoraan, että ovat halpoja, mutta hyvistä saakin maksaa. Oli itse kantanut tyynyjä kotiin, kunnes päätti pistää vähän enemmän hintaa kiinni kunnolliseen. Ei se kaupan myyjän oma kassa kilahda jokaisesta myynnistä niin kuin verkostomarkkinoinnin osalta taas käy.

        Lisäksi verkostomarkkinoinnissa olet joko 100% tuotteiden puolella tai sitten et ole myyjä ollenkaan. Itse kun et pääse valkkaamaan mitä myyntitiskillesi milloinkin tupsahtaa kaupattavaksi.


      • Liivien kuluttaja

        Ostan näitä Evelace tuotteita tutulta jälleenmyyjältä, joka on samalla yrittäjä eli ei voida ihan verrata suoraan kaupan kassaan, joka on palkattu myymään tuotteita mitkä milloinkin ovat kyseessä. Laadukkaita ja ihania tuotteita. Hinta-laatusuhde kohillaan!


      • täti
        ei oma kassa kilahda kirjoitti:

        Kävin Helluhallista kyselemässä tyynyjä tarjouksesta. Myyjä sanoi suoraan, että ovat halpoja, mutta hyvistä saakin maksaa. Oli itse kantanut tyynyjä kotiin, kunnes päätti pistää vähän enemmän hintaa kiinni kunnolliseen. Ei se kaupan myyjän oma kassa kilahda jokaisesta myynnistä niin kuin verkostomarkkinoinnin osalta taas käy.

        Lisäksi verkostomarkkinoinnissa olet joko 100% tuotteiden puolella tai sitten et ole myyjä ollenkaan. Itse kun et pääse valkkaamaan mitä myyntitiskillesi milloinkin tupsahtaa kaupattavaksi.

        Nyt on puurot ja vellit sekaisin, EveLace EI ole verkostomarkkinointia vaan franchsing yrityspohjalla toimiva ketju. Kannattaa ottaa asioista ensin selvää...


      • Anonyymi

        Ihan selvästihän nämä on myyjiä! Minä itse en astuisi varpaallakaan kyseiseen puljuun. Vähän maalaisjärkeä kehiin!


      • Anonyymi

        Tämä ei ole verkostomarkkinointi. Liivit tulevat tehtailta tukkuvarastoon. Josta jälleenmyyjille ja asiakkaille.


    • Melli

      Kyllä kestää kaiken vartailun ja menee kirkkaasti johtoon, isojen tyttöjen alusasu tuotteissa. Itsellä koko G-85 ja aiemmin ollut I-105. Erittäin tukevat ja hyvin istuvat liivit. Markettiliivit joutaa laittaan roskiin, eivät tue ollenkaan. Vaikka hinta on korkea on myös laatu erinomaien, saan rahoilleni vastinetta. Olen psoriaatikko, enkä tykkää kutiavista alusasuista, nämä on hyvät. Ostin juuri legginssit ja on ihanat päällä.

    • tieto-liisa

      On kokemusta alusvaatteista, äitiysliiveistä ja uima-asuista. Ovat todella laadukkaita ja istuvia sekä kestäviä. Suosittelen lämpimästi!!!

    • Vipinää katsomoon

      Kolme viikkoa jo kulunut. Pari tilattua tavaraa yhä (lento yms?)matkalla seikkailemassa jossakin. Rahat pulitin Evelacelle jo kolme viikkoa sitten.

      Toimitusnopeutta ei näillä perusteilla voi kovin kehuakaan. Ei silti auta muuta kuin toivoa, että ehkä huomenna tapahtuu. Odottavan aika kuin on niin pii-iitkä.

    • MP

      Aika mummomaisia monet mallit, mutta ihan istuvia kyllä. Minulla myöskin sama koko 70H, mutta mieluummin haen hiukan nuorekkaamman oloiset rintsikat Stockalta, Changeltä, tai tilaan annella.fi.
      Kyllä me isompi rintaisetkin tykätään pitää kauniita liivejä!

    • Anonyymi

      Siis miten naiset ei ymmärrä minkälaista kuraa tämä evelace on?!? Näettekö materiaalit, kaavoitukset..? Täysin halppisliivit joilla moni yrittää rikastua. Menkää liiviliikkeesee josta löydätte suoraan maailman suurimmilta liivitehtailta tulevia liivejä suoraan. On kaavoitettu ja tehtaat pyörii näillä sillä, että ne ovat laatua ja vastaavat tuotteistaan!

    • Anonyymi

      En enää osta muualta kun löytyy isojakin kokoja kuten F tai H kuppi.

    • Anonyymi

      Kalliita mutta hyviä

    • Anonyymi

      Alushousut on ainakin olleet valtavan hyviä...eikö lie kestäny yli 20 vuotta..nyt alkaa olla haarassa rikki... muuten ompeleet ym erinomaisesti säilynyt...ja pidetty on!

      • Anonyymi

        Niin..lisäys edelliseen..enkä ole myyjä...aloin etsiä, mistä saan uusia...kaupan alkkarit ja kalliit urheilualusasujen housut purkautuvat ompeleista heti...vaikka olis miten suuri koko...


    • Anonyymi

      Ihan humpuukia koko touhu

    • Anonyymi

      Onko tuo vielä hengissä ?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe