Nahkatakkeja?

..............

Mistä sais nahkatakkeja,jotak ei oo semmosia pitkiä. Kaupalla ei oo muuten väliä, mutta jos ois mahollista olla suomalainen, mutta ulkomaalainenkin kelpaa.

Kirpputorilta oon jo kahtonu, mutta eipä ollu...

9

1146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elvari542654

Taidat olla vaan imagoa etsimässä, olet vellihousu raasu joka pettää punkin, sua pitäs vetää dunkkuun ja lujaa.

• !!!!!!

vitun wannabe ite oot?

• anarkomarko
        !!!!!! kirjoitti:

vitun wannabe ite oot?

Just tollaset siat pettävät punkin ja luulevat et joku emohinurimusa on punkkia. Menkää kauppaan ostamaan uus imago hahahahahahahahahahahahahahahahaha

• pansdn

mistä tiiät että se ettii punk tyyli !

• Maaseutu on lehmiä pullollaan.

• taas on

rusakkoja pulollaan

• hahahahihmiset
        taas on kirjoitti:

rusakkoja pulollaan

mistä teki voitte tietää että onko nää jotain wannabepunkkareita? joskus jopa täällä ´suomesssa tuollaisten teini-ikäisiin kolahtaa ensin AATE ja sitten vasta se tyyli. vi**u ei ole mitään oikeuttaa alkaa panetteleen jos ei tiedä paskaakaan mistään .

ja hei kakki ns. tr00punkkarit, eläkää vaan omaa elämäänne ja miettikään ootteke ite just niitä pahimpia wannbeita.

luuletteko että oikeat punkkarit on niitä jotka kulkee ympäriinsä ja huuta: "HEI VI**U KATTOKAA MÄ OON PUNKKARI! PAINUKAA VI**UUN KAIKKI WANNABEET MÄ ON AINOO TOSIPUNKKARI!"

ja sitten kysymys tähän loppuun, miten teistä on tullu punkkareita? ootteko lastentarhassa joskus 5vee ollu punkkareita jne. "punkkariksi ei aleta, vaan synnytään, bla bla" onko muka totta? varmaan joka toinen jotka täällä leikkii punkkareita on joskus alkanu punkkariksi.

• älänoista

www.nahkatakit.con

ainakin sieltä ja kyllä googlettamalla jostain muualtakin ehkä? tollasten kusipää urpoilijoitten vastauksista ei kannata välittää. Niitä riittää.

• HUOM!

se olikin www.nahkarotsit.com ei siis nahkatakit... joka on täys....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      90
      2045
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1825
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1470
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1425
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      143
      1360
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1314
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1244
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1106
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1005
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      102
      986
    Aihe