Nahkatakkeja?

..............

Mistä sais nahkatakkeja,jotak ei oo semmosia pitkiä. Kaupalla ei oo muuten väliä, mutta jos ois mahollista olla suomalainen, mutta ulkomaalainenkin kelpaa.

Kirpputorilta oon jo kahtonu, mutta eipä ollu...

9

1158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elvari542654

Taidat olla vaan imagoa etsimässä, olet vellihousu raasu joka pettää punkin, sua pitäs vetää dunkkuun ja lujaa.

• !!!!!!

vitun wannabe ite oot?

• anarkomarko
        !!!!!! kirjoitti:

vitun wannabe ite oot?

Just tollaset siat pettävät punkin ja luulevat et joku emohinurimusa on punkkia. Menkää kauppaan ostamaan uus imago hahahahahahahahahahahahahahahahaha

• pansdn

mistä tiiät että se ettii punk tyyli !

• Maaseutu on lehmiä pullollaan.

• taas on

rusakkoja pulollaan

• hahahahihmiset
        taas on kirjoitti:

rusakkoja pulollaan

mistä teki voitte tietää että onko nää jotain wannabepunkkareita? joskus jopa täällä ´suomesssa tuollaisten teini-ikäisiin kolahtaa ensin AATE ja sitten vasta se tyyli. vi**u ei ole mitään oikeuttaa alkaa panetteleen jos ei tiedä paskaakaan mistään .

ja hei kakki ns. tr00punkkarit, eläkää vaan omaa elämäänne ja miettikään ootteke ite just niitä pahimpia wannbeita.

luuletteko että oikeat punkkarit on niitä jotka kulkee ympäriinsä ja huuta: "HEI VI**U KATTOKAA MÄ OON PUNKKARI! PAINUKAA VI**UUN KAIKKI WANNABEET MÄ ON AINOO TOSIPUNKKARI!"

ja sitten kysymys tähän loppuun, miten teistä on tullu punkkareita? ootteko lastentarhassa joskus 5vee ollu punkkareita jne. "punkkariksi ei aleta, vaan synnytään, bla bla" onko muka totta? varmaan joka toinen jotka täällä leikkii punkkareita on joskus alkanu punkkariksi.

• älänoista

www.nahkatakit.con

ainakin sieltä ja kyllä googlettamalla jostain muualtakin ehkä? tollasten kusipää urpoilijoitten vastauksista ei kannata välittää. Niitä riittää.

• HUOM!

se olikin www.nahkarotsit.com ei siis nahkatakit... joka on täys....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe