ALISTUTKO KOTIHOMMIIN?

Sen jälkeen kun olen hankkinut meille rivariosakkeen, Volvo S80: sen, käyn töissä ja taistelen ufoja vastaan kotimatkalla, niin katson olevani vapautettu tiskaamisesta, imuroinnista ja pölynpyyhinnästä ainakin arkipäivinä. Akka huutaa joskus tästä aiheesta, mutta hän ei käy töissä itse...


"Siivouspäivänä miehillä on menoja"


MarttyyriMallari-TTt

23

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rh.

      *näyttää keskisormea*

      • kirjoitan vain ja ainoastaan kuuluisalla MarttyyriMallari-TTt nimmarillani viestejä
        tänne ja muihinkin keskustelu-foorumeille.


        Ps: Onko sinulla siivous meneillään?


        "Pistin taas matalaksi yhden uhittelijan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • viilisniilis

      JOten mielipiteeni käyn miehen sanomasta. Kun yksin asuu, niin ei kukaan muukaan sitä tee. Tosin joku muu käy aina sotkemassa, koska itse en sellaista harrasta. Mutta kuka hemmetti pyyhkii pölyt ja imuroi päivittäin?

      • asuu siistejä kulttturi-ihmisiä ja siellä Seinäjoella sottapyttyjä?


        "Joka päivä kuuluu pyyhkiä pölyt ja impata"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        asuu siistejä kulttturi-ihmisiä ja siellä Seinäjoella sottapyttyjä?


        "Joka päivä kuuluu pyyhkiä pölyt ja impata"


        MarttyyriMallari-TTt

        No täälä mualla ei oo nii justiinsa. Kyl miekin kerran nuorena loppina imppaamista koetin ja taisin parit pölyt nennääni pyyhkästä, vuan ei se ollu miun juttuloita.


      • viilisniilis kirjoitti:

        No täälä mualla ei oo nii justiinsa. Kyl miekin kerran nuorena loppina imppaamista koetin ja taisin parit pölyt nennääni pyyhkästä, vuan ei se ollu miun juttuloita.

        Imppaus=imurointi


        "Onko Seinäjoella kirjastoa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Imppaus=imurointi


        "Onko Seinäjoella kirjastoa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mutta kun mie ihan luulin, että se imppaaminen on sitä liiman haistelua ja sitten niitä pölyjä voi joskus nenuun vetää. Että ois niinkun aineloissa. Kyyyllä täälä joku jonkun Aallon suunnittelema rötiskö on, jossa jonkinmoisia kirjoja on, mutten oo raktorille sopivaa parkkipiakkaa lötänynnä.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mutta kun mie ihan luulin, että se imppaaminen on sitä liiman haistelua ja sitten niitä pölyjä voi joskus nenuun vetää. Että ois niinkun aineloissa. Kyyyllä täälä joku jonkun Aallon suunnittelema rötiskö on, jossa jonkinmoisia kirjoja on, mutten oo raktorille sopivaa parkkipiakkaa lötänynnä.

        ei kai sukulaisiasi asu stadissa?


        "Ei millään pahalla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei kai sukulaisiasi asu stadissa?


        "Ei millään pahalla"


        MarttyyriMallari-TTt

        Läks junalla Helsinskiin, ja sille tielle jäi. Ei oo näkynynnä. Kerran lähetti palan hajusaippuuta, oli se ylellistä, kun myö aina tosta sianrasvasta tehryillä saippuloilla ihtiämme hinkataan.


      • samanlaiset
        viilisniilis kirjoitti:

        Mutta kun mie ihan luulin, että se imppaaminen on sitä liiman haistelua ja sitten niitä pölyjä voi joskus nenuun vetää. Että ois niinkun aineloissa. Kyyyllä täälä joku jonkun Aallon suunnittelema rötiskö on, jossa jonkinmoisia kirjoja on, mutten oo raktorille sopivaa parkkipiakkaa lötänynnä.

        kulkupelitkin.

        Jos Marthyyyyr vaikka ottais sinusta jalkavaimon, niin pääsisit tsadin ihmeitä siikailemmaan.


      • viilisniilis
        samanlaiset kirjoitti:

        kulkupelitkin.

        Jos Marthyyyyr vaikka ottais sinusta jalkavaimon, niin pääsisit tsadin ihmeitä siikailemmaan.

        Niin mie haluun jonkun ihkun lätkäpelaajan... XD


    • Kuka tollasta katselis,

      joka roikkuu päivät pitkät koneella?

      Et taida alistua kotihommiin, kehtaatko avata oven jos joku soittaa kelloa?

      • puhelinnumerosi, niin kutsun sinut kylään katsomaan, että puhunko totta.


        "Tervetuloa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • idioottivierailulle
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        puhelinnumerosi, niin kutsun sinut kylään katsomaan, että puhunko totta.


        "Tervetuloa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kiitos mutta ei kiitos.


      • idioottivierailulle kirjoitti:

        Kiitos mutta ei kiitos.

        mutta lakkaat sitten kettuilemasta jutuilleni.


        "Helppoahan se sieltä ruudun takaa on ryttyillä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Kuka tollasta...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        puhelinnumerosi, niin kutsun sinut kylään katsomaan, että puhunko totta.


        "Tervetuloa"


        MarttyyriMallari-TTt

        mutta mulla ei oo puhelinta eikä sähköpostia eikä kotiosoitetta.

        Tuu vaikka kattomaan! ;)


    • scale

      :D:D

    • la.ra

      hankkiudu eroon sellaisesta vaimosta. Jos sen vaatimukset ovat ainoa, joiden takia joudut alistumaan tiskaukseen ja siivoamiseen niin ei muuta kuin akka mäelle! Sittenhän ei enää tarvitse tehdä mitään, kotityöt ovat naisten keksintö, eivätkä siis oikeasti olemassa.

      • Yksin...

        asuvana poikamiehenä voin edellisen vahvistaa. Tutkimusaineistoa on kertynyt monien vuosien ajalta, eikä niitä kotitöitä tosiaan ole olemassa.

        Kylthyyri-ihmisten olematonta vouhkausta.

        Olemattoman edessä on turha alistua.


      • Merkillistä kerrassaan. Poikamiehenä jouduin tekemään kaikki kotityöt itse ja silti niitä oli vähemmän kuin nykyisin, vaikka Rouva Ratikka tekee niistä ainakin puolet. Voiko tästä tehdä johtopäätöksen, että nainen aiheuttaa ainakin tuplasti kotitöitä mieheen verrattuna?


      • la.ra
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Merkillistä kerrassaan. Poikamiehenä jouduin tekemään kaikki kotityöt itse ja silti niitä oli vähemmän kuin nykyisin, vaikka Rouva Ratikka tekee niistä ainakin puolet. Voiko tästä tehdä johtopäätöksen, että nainen aiheuttaa ainakin tuplasti kotitöitä mieheen verrattuna?

        Standardit ovat sitten asia erikseen. Ja mun mielestäni se tekee, jolla ekana tulee raja vastaan. Ei ole kukaan toistaiseksi valittanut, vaan miksipä olisikaan, koska mun kynnykseni on aina ollut se alhaisin...


    • Danskuu

      akkas töihin, nii ei tartte senkää huutaa, että onko pakko pitää himas vankina ja ittepähän oot akkas valinnu, että älä vingu *erkele.

    • Mangusti.

      enkä suosittele sitä sullekaan!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe