Pintakuivan näppyläihon hoitotuotteet

Sinttuli **

Kaipaisin vinkkejä hyviksi havaituista naaman puhdistuaineista ja kasvovoiteista, jotka sopisivat kuivalle mutta helposti tukkeutuvalle ihotyypille. Saa maksaakin enemmän, jos toisivat apua ongelmaan. Ikää on 34 v.

Kuivan ihon tuotteet saavat usein aikaiseksi finnejä ja rasvaisen ihon tuotteet eivät sovi yhtään. Sekaiholle tarkoitettuja tuotteita on tullut kokeiltua jos jonkinlaisia, mutta tosi hyvää ihonhoitoyhdistelmää (meikinpoisto, kasvovesi, voide) en vielä ole löytänyt.

13

1684

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto

kokeiltavaksi olisi Avon. Joku vetää herneet nenäänsä kun suosittelen mutta on pakko. Siellä on Anew -sarjan sellainen vihreä geeli(kuulostaa raujulta mutta ei ole!), jolla itse ja tuttuni pesemme pintakuivat rasvaiset ihomme. Olemme eri ikäisiä niin käytämme eri kasvovesiä ja voiteita. Toinen kavereistani on 31 v ja käyttää tuon vihreän geelin sarjan voidetta.

Jos laitat kyselyn kuka on lähin konsulttisi www.avon.fi niin saat tiedon. Kestää jonkun aikaa mutta usko pois, kannattaa odottaa. Eivätkä ole pahan hintaisia, Avonilla on oma maahantuonti.

• Huuweri

Erisanin puhdistugeeli ja emulsio toimii hyvin. kannattaa kokeilla. Humektan ja Erisanin kevyempi kosteusvoide on saanuut paljon myös kehuja. Erisanilla on tuhdimpikin voide jota voi kokeilla. Kasvovesi ehdottomasti alkoholiton, muuten kuivuu naama entisestään. Oletko kuullut öljypuhdistuksesta? Itse olen sen havainnut toimivaksi myös. Googleta hakusanalla "oil Cleansing method"

• tuotesarja!

Kärsin pitkään samasta ongelmasta, eli iho oli tosi pintakuiva ja täynnä kaikenlaista pientä näppyä ja tukkeumaa. Ikää on nyt 26v. Kosmetologi neuvoi käyttämään Ella Baché-tuotesarjaa. Ovat ihan mielettömän hyviä tuotteita, nyt on iho jo pari vuotta pysynyt niiden avulla hyvässä kunnossa. Maksavat tosin hunajaa, 50ml voidepurkki n. 50€! Mutta uskon että sijoitus kannattaa. Ovat siis hoitolatuotteita, eli ei joka paikas myydä.

• Sinttuli**

Mitä tuotteita käytät Ella Bachélta?

Josku teininä mulla olikin yksi sen sarjan vihertävä purkkivoide, ja se tuoksui ihanalta!

• minttu-maari
        Sinttuli** kirjoitti:

Mitä tuotteita käytät Ella Bachélta?

Josku teininä mulla olikin yksi sen sarjan vihertävä purkkivoide, ja se tuoksui ihanalta!

mulla on creme tomate-nimistä voidetta, jota käytän yleensä yövoiteena, ja joskus talvisin kun on tosi kuiva iho niin myös meikin alla. Ja samaten kun iho tosi pahasti kuivuu niin jojoba-voidetta yöllä. Molemmat kosteuttaa tosi hyvin eikä tuki huokosia.

Aina välillä käytän savon creme-nimistä kuorinta-ainetta. Mulle tulee joskus poskiin aika paljo semmosia pieniä näppyjä, joita ei oikeen pysty puristaankaan. Kokeilin aikoinaan niihin vaikka mitä tököttejä, mut toi savon creme on ainoo joka ihan todella sulattaa ne pois. Suosittelen ehdottomasti! Maksaa n. 30 euroo, mut kestääkin kyllä kauan.

Kaikki tuotteet mulla ei ella bacheta ole, kun maksavat niin härkäsesti. Kasvojen pesuun käytän ihan nivean puhdistusgeeliä ja alkoholitonta kasvovettä. Itsellä ainakin on riittänyt, että on satsannu voiteisiin ja kuorintaan.

• Sinttuli**
        minttu-maari kirjoitti:

mulla on creme tomate-nimistä voidetta, jota käytän yleensä yövoiteena, ja joskus talvisin kun on tosi kuiva iho niin myös meikin alla. Ja samaten kun iho tosi pahasti kuivuu niin jojoba-voidetta yöllä. Molemmat kosteuttaa tosi hyvin eikä tuki huokosia.

Aina välillä käytän savon creme-nimistä kuorinta-ainetta. Mulle tulee joskus poskiin aika paljo semmosia pieniä näppyjä, joita ei oikeen pysty puristaankaan. Kokeilin aikoinaan niihin vaikka mitä tököttejä, mut toi savon creme on ainoo joka ihan todella sulattaa ne pois. Suosittelen ehdottomasti! Maksaa n. 30 euroo, mut kestääkin kyllä kauan.

Kaikki tuotteet mulla ei ella bacheta ole, kun maksavat niin härkäsesti. Kasvojen pesuun käytän ihan nivean puhdistusgeeliä ja alkoholitonta kasvovettä. Itsellä ainakin on riittänyt, että on satsannu voiteisiin ja kuorintaan.

Kuulostaa hyvältä, mullakin on poskissa joskus sellaista "röhelönäppylää", johon en oo löytäny apua. Täytyypä siis kokeilla tuollaista yhdistelmää, josko toisi avun mullekin.

• Humektani
        minttu-maari kirjoitti:

Ruusuvesi on ihanan tuoksuinen ja ylellinen, vaikka onkin yksinkertainen koostumukseltaan. Sitä saa esim. apteekista ja luontaiskaupoista. Sen jälkeen kosteusvoide levittyy todella hyvin. Itse pidän Humektanista, joka on tuoksuton ja sopivan kevyt kosteuttamaan (mutta ruusuvedestä on jo iholla tuoksu, joten hajuttomuus ei haittaa). Nuo yhdessä myös rauhoittavat ihon punoitusta pesun jälkeen.

Ruusuveteen kannattaa satsata, jos haluat säästää rahaa mutta käyttää hyvää alkoholitonta.

• näppylöitä
        Humektani kirjoitti:

Ruusuvesi on ihanan tuoksuinen ja ylellinen, vaikka onkin yksinkertainen koostumukseltaan. Sitä saa esim. apteekista ja luontaiskaupoista. Sen jälkeen kosteusvoide levittyy todella hyvin. Itse pidän Humektanista, joka on tuoksuton ja sopivan kevyt kosteuttamaan (mutta ruusuvedestä on jo iholla tuoksu, joten hajuttomuus ei haittaa). Nuo yhdessä myös rauhoittavat ihon punoitusta pesun jälkeen.

Ruusuveteen kannattaa satsata, jos haluat säästää rahaa mutta käyttää hyvää alkoholitonta.

kosteuta ja kosteuta, siinä neuvoni.
        Etsin aikani tuotetta, joka olisi auttanut moiseen ongelmaan. Loppujen lopuksi huomasin, että tummelikin auttaa, että kosteutta se iho vaatii.
        Niin kosteuden myötä näpytkin häviää.

• se blokkaa
        näppylöitä kirjoitti:

kosteuta ja kosteuta, siinä neuvoni.
        Etsin aikani tuotetta, joka olisi auttanut moiseen ongelmaan. Loppujen lopuksi huomasin, että tummelikin auttaa, että kosteutta se iho vaatii.
        Niin kosteuden myötä näpytkin häviää.

Tummeli on raakaöljypohjainen, suojaavan kalvon iholle tekevä. Voi estää kosteuden haihtumista (ja myös lian pois erittymistä, hyi), mutta ei tod. kosteuta ihoa.

• näpympi
        se blokkaa kirjoitti:

Tummeli on raakaöljypohjainen, suojaavan kalvon iholle tekevä. Voi estää kosteuden haihtumista (ja myös lian pois erittymistä, hyi), mutta ei tod. kosteuta ihoa.

jos olisit malttanut lukea viestini ajatuksella, niin sisältö suomennettuna olisi seuraavaa: pintakuiva näppyiho kaipaa kosteutta, ja se tummeli oli vain kevennystä vakavaan aiheeseen.

• pintakuiva 34v

Toista mieltä, kokeilin Ellaa käyttää yli vuoden, kosmetologi myi tuotteet, ja ikinä ei ihoni niin kamalassa kunnossa ole ollut. Tukkoon meni ja pahasti. Sitä sitten ihotautilääkärin avulla hoidettiin, nyt käytän Erisanin naamavoidetta ja Aqualania putsarina. Ja nassu on hyvä.

Ellassa on mineraaliöljyä, tiedä se. Ja se tukkii.

• laatua ammattilaiselta

Suosittelen Dr. Baumann tuotteita, valikoimaa löytyy!

• tietoa

monet kosmetologit myyvät myös edullisempaa Avon -vaihtoehtoa. Oman pikkupaikkakuntani ammattilainen on tehnyt selkeät raaka-aineluettelot ko. sarjasta saadakseen "suoramyyntisarjaa inhoavat ja epäilevät" näkemään totuuden mutta hän myy sitä ohjehinnoin ei esitteessä olevin tarjoushinnoin. Ite on ollu tosi tyytyväinen vaikka alkuun epäilin itsekin.

Mutta jos on varaa ostaa noita kalliimmalla katteella olevia tuotteita niin osta ihmeessä. Mulla ei työtä vailla olevana opiskelijalla ole varaa, joskin en ole katunut Avon -ostoksiani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2072
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      111
      1446
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1195
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1074
    5. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      203
      1045
    6. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1025
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      805
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      760
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      675
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      632
    Aihe