sovitaanko

porukalla ?

Arvoisat oikeat karavaanarit ! Sovittaisiinko porukalla, ettei vastattaisi, eikä kommentoitaisi mitenkään näitä ilmiselviä ei-vaanarien provokirjoituksia. Olisi mukava, jos saataisiin hieman siistittyä tätä palstaa.

27

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäluuloinen erkki

      Uskaltaako tähän sanoa mitään. Ettei vaan olisi provo?

      • KuivaOlli!

        Eikös me oikeat caravaanarit voitaisi porukalla siirtyä tuonne omalle saitille, jokainen esiintyisi omalla nimellään ja kirjoitukset olisivat automaattisesti asiallisempia.
        Mielestäni tämä saitti voitaisiin aivan vapaaehtoisesti luovuttaa näille nettikaravaanareille, häiriköille, jotka toimivat jonkinlaisten nimimerkkienkin suojassa luullen sen olevan jotenkin "reilumpaa" kuin ilman nimimerkkiä kirjoittelu, täydellinen looginen haksahdus.


      • Kiitos esimerkistäsi!
        KuivaOlli! kirjoitti:

        Eikös me oikeat caravaanarit voitaisi porukalla siirtyä tuonne omalle saitille, jokainen esiintyisi omalla nimellään ja kirjoitukset olisivat automaattisesti asiallisempia.
        Mielestäni tämä saitti voitaisiin aivan vapaaehtoisesti luovuttaa näille nettikaravaanareille, häiriköille, jotka toimivat jonkinlaisten nimimerkkienkin suojassa luullen sen olevan jotenkin "reilumpaa" kuin ilman nimimerkkiä kirjoittelu, täydellinen looginen haksahdus.

        Kiitos asiallisesta puheenvuorostasi. Valitettavasti nimesi vain jäi siitä pois? Pieni tekninen kömmähdys vai eikö rohkeus riittänyt?

        ps...sorry...unohdin laittaa nimeni


      • KuivaOlli! kirjoitti:

        Eikös me oikeat caravaanarit voitaisi porukalla siirtyä tuonne omalle saitille, jokainen esiintyisi omalla nimellään ja kirjoitukset olisivat automaattisesti asiallisempia.
        Mielestäni tämä saitti voitaisiin aivan vapaaehtoisesti luovuttaa näille nettikaravaanareille, häiriköille, jotka toimivat jonkinlaisten nimimerkkienkin suojassa luullen sen olevan jotenkin "reilumpaa" kuin ilman nimimerkkiä kirjoittelu, täydellinen looginen haksahdus.

        Olen sitä mieltä, että molemmat palstat sekä tämä että SFC:n lienevät tarkoitetut karavaanareiden asialliseen ja huumoripitoiseenkin keskusteluun heitä kiinnostavista asioista. Jos katsot kuinka monta eri palstaa S24 alueella on niin varmasti riittää kaikille tarvitseville omansa.

        Järjestöstä riippumaton palsta ei ole mikään huono idea, jos vaan muutamat pököpäät eivät sitä pilaisi. Kaikki eivät millään pääse sen nimensä julkituomisen kynnyksen yli, syystä tai toisesta.

        Minä kirjoittelen molemmille palstoille joten ei se SFC:n palsta ole minulle mikään uusi ihmetys, siellä olen osallistunut jo vuosia jopa ennen nimiuudistusta. Sehän hiljensi alkuun palstaa aika paljon.

        Arvoisa "kuiva.. mikä se nyt olikaan" suosittelen rekisteröidyn nimimerkin käyttöä täällä sinullekin kuten kaikille. Nimettömyydellä on joillekin oma arvonsa eikä siinä ole mitään ihmeellistä jos sitä ei väärin käytä, esim. nimimerkkilainauksiin kuten jotkut näyttävät tekevän, joka on yksi raukkamaisimmista teoista joihin ihminen voi sortua kiihkossaan. Rekisteröity nimimerkki estää lainauksen, tai ei ainakaan tee sitä helpommaksi.


      • rekisteröimätön nimimerkki.
        karva.naamari kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että molemmat palstat sekä tämä että SFC:n lienevät tarkoitetut karavaanareiden asialliseen ja huumoripitoiseenkin keskusteluun heitä kiinnostavista asioista. Jos katsot kuinka monta eri palstaa S24 alueella on niin varmasti riittää kaikille tarvitseville omansa.

        Järjestöstä riippumaton palsta ei ole mikään huono idea, jos vaan muutamat pököpäät eivät sitä pilaisi. Kaikki eivät millään pääse sen nimensä julkituomisen kynnyksen yli, syystä tai toisesta.

        Minä kirjoittelen molemmille palstoille joten ei se SFC:n palsta ole minulle mikään uusi ihmetys, siellä olen osallistunut jo vuosia jopa ennen nimiuudistusta. Sehän hiljensi alkuun palstaa aika paljon.

        Arvoisa "kuiva.. mikä se nyt olikaan" suosittelen rekisteröidyn nimimerkin käyttöä täällä sinullekin kuten kaikille. Nimettömyydellä on joillekin oma arvonsa eikä siinä ole mitään ihmeellistä jos sitä ei väärin käytä, esim. nimimerkkilainauksiin kuten jotkut näyttävät tekevän, joka on yksi raukkamaisimmista teoista joihin ihminen voi sortua kiihkossaan. Rekisteröity nimimerkki estää lainauksen, tai ei ainakaan tee sitä helpommaksi.

        Koska itse rekisteröit nimimerkkisi? Kirjoittelitko sitä ennen kuukausitolkulla "raukkamaisesti" 'vapaalla' nimimerkillä?

        Vain raukka salailuun pyrkivä pitää galleriansa suljettuna. Miksi Sinun galleriasi on suljettu?

        "esim. nimimerkkilainauksiin kuten jotkut näyttävät tekevän, joka on yksi raukkamaisimmista teoista joihin ihminen voi sortua kiihkossaan."

        Oletko sinäkin sellainen raukka?


    • Kyllä sopii. Asian helpottamiseksi olisi myös hieman ajateltava nimimerkki asiaa. Miten muuten saat provoilijat pois? Nehän voivat vastata sinun käyttämälläsi nimimerkillä ihan mitä vaan haluavat! Tämä on syy miksi varsin pian rekisteröin oman nimimerkin, nyt sen korkeintaan sekoittaa samaan ilman pistettä. Pisteetön aateveli oli kuitenkin sitä mieltä ettei se haittaa, joten uskalsin. Pistehän saattaa kirjoitetussa tekstissä erottaa suuriakin asioita toisistaan.

      Ei homma onnistu elleivät todelliset keskustelijat uskalla ottaa vastuuta omista kirjoituksistaan. Tämä nimimerkkien nykykäyttöhän on vastuun pakoilua, vähän kuin pikkupoikien ja -tyttöjen puuhaa, ei aikuisten ihmisten. Jos vähänkin seuraat palstaa vakuutut todellisten tunnusten tarpeellisuudella.

      Tietysti joitain kiehtoo vapaus sanoa mitä sylki suuhun tai näppikselle tuo, vapaus kuitenkin vaatii vastuuta ja sitä kun ei kaikilla näy riittävän tähän käyttöön.

      SFC-palstalla joudumme kirjoittamaan omilla nimillä, mikset täällä uskalla edes rekisteröidyllä nimimerkillä? Siisteyttä on turhaa edes toivoa jos järjestelmää ei korjata todellisten kirjoittajien osalta. Menkööt provot sinne huuhaa osastolle jonne kuuluvatkin.

      • jästipää

        tajua jo pikkuhiljaa tuon urputtamises onttoutta.
        Jos sulla on tarve ylistää vastuunkantoa, aloita se omasta itsestäsi, kyllä täällä voi kirjoitella omalla nimellään, jos rohkeus riittää.
        Helpoiten se käy kuitenkin osoitteessa karavaanarit.fi, mene sinne viisastelemaan, jos on kanttia, siellä ei tarvi voivotella jatkuvasti nimimerkkikirjoittelun puutetta, meneekö jo vihdoin jakeluun vai väännetäänkö rautalangasta?


      • esimerkkiä

        Laitapa nimesi ja sähköpostiosoitteesi seuraavassa kirjoituksessasi,niin ehkä maailma parantuu!?


      • jästipää kirjoitti:

        tajua jo pikkuhiljaa tuon urputtamises onttoutta.
        Jos sulla on tarve ylistää vastuunkantoa, aloita se omasta itsestäsi, kyllä täällä voi kirjoitella omalla nimellään, jos rohkeus riittää.
        Helpoiten se käy kuitenkin osoitteessa karavaanarit.fi, mene sinne viisastelemaan, jos on kanttia, siellä ei tarvi voivotella jatkuvasti nimimerkkikirjoittelun puutetta, meneekö jo vihdoin jakeluun vai väännetäänkö rautalangasta?

        Tässähän heti näkyy se seikka, että rekisteröimättömät kirjoittavat ihan mitä sattuu sontaa. Ainoa asiallinen asia kirjoituksessasi lienee tuo "jästipää", jonka olet valinnut itsellesi nimimerkiksi. Rekisteröipä se.


      • Minäittevaan kirjoitti:

        Tässähän heti näkyy se seikka, että rekisteröimättömät kirjoittavat ihan mitä sattuu sontaa. Ainoa asiallinen asia kirjoituksessasi lienee tuo "jästipää", jonka olet valinnut itsellesi nimimerkiksi. Rekisteröipä se.

        Nyt kannattaa mielestäni olla hieman maltillinen näiden provojen kanssa. Jos niille vastaa ei saa mitään järkevää takaisin ja ne vaan innostuvat lisää. Koetetaan vaieta ne hengiltä, uskoisin kuukauden ilman kommenttia hoitavan ne kaikki hoitoon jonnekin missä uidaan altaassa vaikkei vettäkään olisi.

        Näyttää siltä, että tämä "jästipää" on tänäänkin esiintynyt ainakin kolmella eri nimimerkillä eri ketjuissa, noin tyylistä päätellen. Täällä hän taas sai orkut kun vastasit hänelle.

        Ketjun alkajasta en tiedä mutta idea on hyvä, menköön sitten vaikka pojan omaan nilkkaan.

        Rekisteröityjen nimimerkkien puolesta karva.naamari


      • rekisteröimätön nimimerkki.
        esimerkkiä kirjoitti:

        Laitapa nimesi ja sähköpostiosoitteesi seuraavassa kirjoituksessasi,niin ehkä maailma parantuu!?

        Tuoko? karva.naamari ei takuulla laita itsestään mitään näkyviin, galleriakin on suljettu muitten katseilta.

        Papparainen on niin itseään täynnä ettei enempää voisi!


      • xxyyxx
        rekisteröimätön nimimerkki. kirjoitti:

        Tuoko? karva.naamari ei takuulla laita itsestään mitään näkyviin, galleriakin on suljettu muitten katseilta.

        Papparainen on niin itseään täynnä ettei enempää voisi!

        Sun galleriasivuilta saa tietoa nimimerkistäsi todella tyhjentävästi. Voiko kukaan olla enempää itseään täynnä.


      • kyllä voi.
        xxyyxx kirjoitti:

        Sun galleriasivuilta saa tietoa nimimerkistäsi todella tyhjentävästi. Voiko kukaan olla enempää itseään täynnä.

        "Voiko kukaan olla enempää itseään täynnä."

        Voi. Sinä.


      • Samat tyypit
        rekisteröimätön nimimerkki. kirjoitti:

        Tuoko? karva.naamari ei takuulla laita itsestään mitään näkyviin, galleriakin on suljettu muitten katseilta.

        Papparainen on niin itseään täynnä ettei enempää voisi!

        kun täällä on niin polleaa "rekisteröidyillä nimimerkeillään" yrittävät tuolla SFC:n puolella esittää kuolemattomia ajatuksiaan, jotka usein ovat pelkkiä "näin sitä pitää tehdä" juttuja. Kuitenkin vasta tällä palstalla nimimerkin takana ne tyypit tuovat perusluonteensa esiin: öykkäreitä ja poskensoittajia kun ovat ja pirun itseään täynnä, kuten olet havainnut.


    • vaan, että

      miten tuo karavaanari.info keskustelu tuntuu olevan asiallista, vaikka siellä voi kirjoittaa nimimerkillä, omalla nimellä tai vaikka nimettömänä? Ja siellä vaan tuntuu ettei keskustelu ole lainkaan epäasiallista????

      http://karavaanari.info/SMF/ tuossa osoitteessa siis

      • sitten

        mennä pilaamaan sekin forumi, epäasialliseksi möykäksi!


    • GeorgeBirch
      • oli uutinen

        Ei mutta ihanko totta? Nytpä kirjoitit jotain vallan uutta ja upeata. Jos tällainen on avattu, niin kaikki joukolla sinne kirjoittelemaan.

        Kiitos uudesta tiedosta.


      • kyllä
        oli uutinen kirjoitti:

        Ei mutta ihanko totta? Nytpä kirjoitit jotain vallan uutta ja upeata. Jos tällainen on avattu, niin kaikki joukolla sinne kirjoittelemaan.

        Kiitos uudesta tiedosta.

        mutta pitäisi ensiksi maksaa se jäsenmaksu, SFC:lle!


      • yks meistä

        kannatan ehdottomasti sfc:n omia sivuja,mutta
        voiko siellä kirjoitella omalla nimellä jos jäsenyys on kumppanin nimissä?


      • mutta on hyvä
        yks meistä kirjoitti:

        kannatan ehdottomasti sfc:n omia sivuja,mutta
        voiko siellä kirjoitella omalla nimellä jos jäsenyys on kumppanin nimissä?

        allekirjoituksella kertoa kuka kirjoittaa.


      • xxyyxx
        yks meistä kirjoitti:

        kannatan ehdottomasti sfc:n omia sivuja,mutta
        voiko siellä kirjoitella omalla nimellä jos jäsenyys on kumppanin nimissä?

        Kumppaninsa tunnuksilla siellä. Väärinkäsitysten välttämiseksi on hyvä kuitenkin ilmoittaa allekirjoituksella, että kirjoittajana ei ole hän, kenen nimi näkyy ylinnä.


      • xxyyxx
        yks meistä kirjoitti:

        kannatan ehdottomasti sfc:n omia sivuja,mutta
        voiko siellä kirjoitella omalla nimellä jos jäsenyys on kumppanin nimissä?

        Mikäli haluat omat jäsenoikeudet, jolloin pääset omalla nimellä ja omilla tunnuksilla kirjoittamaan, liity perhejäseneksi. http://karavaanarit-fi.directo.fi/sf-caravan_ry/jasenyys/jasenlajit/


      • yks meistä

      • turhamaista

      • ei tälläkään
        turhamaista kirjoitti:

        olisi maksella 9 euroa siitä että saa oman nimensä näkymään jossain huumoripalstoilla ;)

        kertaa kysytty mitään. Pidä tuollaiset ajatuksesi itselläsi.


      • xxyyxx
        turhamaista kirjoitti:

        olisi maksella 9 euroa siitä että saa oman nimensä näkymään jossain huumoripalstoilla ;)

        siitä hyvästä, että saat LUKEA toisten kirjoituksia "huumoripalstoilta" päästäksesi kommentoimaan niitä tänne??? TODELLA TURHAMAISTA !!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe