oletko sairastanut

enemmän

aloitettuasi yötyön tekemisen?
itse olen, flunssa iskee helpommin ja useammin kuin
aikaisemmin. tosin joku lääkäri sanoi että elimistö ajoittain "päivittää" itseään ja siksi tauteja tulee sellaisellekin, joka harvoin sairastaa, helpommin. en siis ole vuosien myötä paljonkaan ollut pois töistä flunssan takia mutta nyt kun teen yötyötä niin sairaspoissaoloja enemmän.

6

1535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muka joio

      Yötyö pitäisi kieltää lailla, koska se on vastoin ihmisen biologiaa ja yötyö tappaa ihmisen ennemmin.

    • Gilera

      Ollaan jo 3kerran vuoden sisällä.Ennen yötyötä olin sairaana noin 1krt/3v.

      Su iltana yritetään uudelleen ja urakalla......

      • Yö on yhtä helvettiä

        Ei oo helppoa yötyö, mutta pakkoko se on vittu taktikoida ja mennä sunnuntaiksi töihin?


    • kyllä pä olen

      Tehnyt kohta 3-vuotta ja selvästi enemmän ollut kipeenä ....
      Aika muuten selvä juttu olin viime talvena 3kk melkein 2kk kuumeessa 4 antibiootti kuuria...Kuumee aina 39 nurkilla....
      Vittu jos syy on tossa vuorotyössä niin...

    • MIES VAI NAINEN

      Kiinnostaa itse olen mies ,mut selvästi enemmän kipee ikää 35-v .Vuoroa 3-vuotta...

      • Roomassa ei

        yksikään tervejärkinen halunnut tehdä näitä orjahommia. Me velkojemme edessä teemme. Olemme todella hölmöjä. Olemme bändi jota yritetään soitattaa kaiken aikaa liian vaikeista nuoteista. Keinolla millä hyvänsä. Kaleeriin on vaikea löytää soutajia, jos suuri populaatio kyllästyy tähän humpuukiin. Asunto-ja kulutusluotot ovat se 87:n miljardin tämän hetkinen hektinen utopia , joka on totta . Kuinka tästä ja nyt noin ? myös valtion 56 miljardin euron veloista näin surkeilla palkoilla selvitään? Osaako joku vastata? Kuinka tämä yhtälö hoidetaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2950
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2174
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe