aloitettuasi yötyön tekemisen?
itse olen, flunssa iskee helpommin ja useammin kuin
aikaisemmin. tosin joku lääkäri sanoi että elimistö ajoittain "päivittää" itseään ja siksi tauteja tulee sellaisellekin, joka harvoin sairastaa, helpommin. en siis ole vuosien myötä paljonkaan ollut pois töistä flunssan takia mutta nyt kun teen yötyötä niin sairaspoissaoloja enemmän.
oletko sairastanut
6
1554
Vastaukset
- muka joio
Yötyö pitäisi kieltää lailla, koska se on vastoin ihmisen biologiaa ja yötyö tappaa ihmisen ennemmin.
- Gilera
Ollaan jo 3kerran vuoden sisällä.Ennen yötyötä olin sairaana noin 1krt/3v.
Su iltana yritetään uudelleen ja urakalla......- Yö on yhtä helvettiä
Ei oo helppoa yötyö, mutta pakkoko se on vittu taktikoida ja mennä sunnuntaiksi töihin?
- kyllä pä olen
Tehnyt kohta 3-vuotta ja selvästi enemmän ollut kipeenä ....
Aika muuten selvä juttu olin viime talvena 3kk melkein 2kk kuumeessa 4 antibiootti kuuria...Kuumee aina 39 nurkilla....
Vittu jos syy on tossa vuorotyössä niin... - MIES VAI NAINEN
Kiinnostaa itse olen mies ,mut selvästi enemmän kipee ikää 35-v .Vuoroa 3-vuotta...
- Roomassa ei
yksikään tervejärkinen halunnut tehdä näitä orjahommia. Me velkojemme edessä teemme. Olemme todella hölmöjä. Olemme bändi jota yritetään soitattaa kaiken aikaa liian vaikeista nuoteista. Keinolla millä hyvänsä. Kaleeriin on vaikea löytää soutajia, jos suuri populaatio kyllästyy tähän humpuukiin. Asunto-ja kulutusluotot ovat se 87:n miljardin tämän hetkinen hektinen utopia , joka on totta . Kuinka tästä ja nyt noin ? myös valtion 56 miljardin euron veloista näin surkeilla palkoilla selvitään? Osaako joku vastata? Kuinka tämä yhtälö hoidetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823