Mikä saa 4-kymppisen perheellisen miehen hylkäämään silloin tällöin kotona piereksivän 165 cm/100 kg pirttihirmunsa ja livahtamaan 2-kymppisen laatu-misun salaperäiseen puutarhaan.
"Ketä voisi ymmärtää tätäkin dilemaa"
MarttyyriMallari-TTt
SALARAKKAAT
11
515
Vastaukset
- miestä...
27-vuotiasta miestä joka livahtaa 160/45 kokoisen sievän ja soman 29-vuotiaan vaimonsa luota tapaamaan. 44-vuotiasta 178/90 kokoista pirttihirmua.
Kuka ymmärtää tätä dilemmaa?vaikka psykologi tai joku toinen oidipus-syndroomaan perehtynyt tyyppi.
"Hae apua ajoissa"
MarttyyriMallari-TTt- -------------
yrmio kirjoitti:
mä ymmärrän, ainakin noin fysiologisesti.
Luulen että koko mieskunta ymmärtää.
- la.ra
Ehkä haluaa antaa lapsillensa hyvän parisuhteen esimerkin..?
- Aeon*
Uteliaisuus heräsi ja pistin sulle mailia.
- Yrjänä T.
vaikka kotona olisi ihan samankokoinen pirttihirmu kuin vieraissakin piereksimässä.
- Danskuu
sadan kiloinen pirttihirmu itse livahtaa paremmille apajille, niin sen mieshän joo aivan varmasti sieltä parikymppisen laatumisun punkasta huokailee:"huh, onneks eukkoo hoitelee muut"
Ketä voi ymmärtää totakin mies ei hyväksy pirttihirmulleen samoja etuuksia? ...on jokaiselle omansa.
- kukin on
KUKA ymmärtää hoonoo soomee.
En tunne KETÄÄN.
Opetelkaapa perusjutut jotta teistä(kin) saisi älyllisen kuvan =)
- ymmärtää
varmaan kaikki toiset miehet jotka eivät ole tajunneet että nuoret typyt käyttää papparaisia hyväkseen.
Te isukin ikäiset ootte niin ihquja kun te maksatte lomamatkoja, ostatte koruja ja vaatteita, ja kuitenkaan teidän kanssa ei tarvitse julkisesti näyttäytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923