Mikä saa 4-kymppisen perheellisen miehen hylkäämään silloin tällöin kotona piereksivän 165 cm/100 kg pirttihirmunsa ja livahtamaan 2-kymppisen laatu-misun salaperäiseen puutarhaan.
"Ketä voisi ymmärtää tätäkin dilemaa"
MarttyyriMallari-TTt
SALARAKKAAT
11
509
Vastaukset
- miestä...
27-vuotiasta miestä joka livahtaa 160/45 kokoisen sievän ja soman 29-vuotiaan vaimonsa luota tapaamaan. 44-vuotiasta 178/90 kokoista pirttihirmua.
Kuka ymmärtää tätä dilemmaa?vaikka psykologi tai joku toinen oidipus-syndroomaan perehtynyt tyyppi.
"Hae apua ajoissa"
MarttyyriMallari-TTt- -------------
yrmio kirjoitti:
mä ymmärrän, ainakin noin fysiologisesti.
Luulen että koko mieskunta ymmärtää.
- la.ra
Ehkä haluaa antaa lapsillensa hyvän parisuhteen esimerkin..?
- Aeon*
Uteliaisuus heräsi ja pistin sulle mailia.
- Yrjänä T.
vaikka kotona olisi ihan samankokoinen pirttihirmu kuin vieraissakin piereksimässä.
- Danskuu
sadan kiloinen pirttihirmu itse livahtaa paremmille apajille, niin sen mieshän joo aivan varmasti sieltä parikymppisen laatumisun punkasta huokailee:"huh, onneks eukkoo hoitelee muut"
Ketä voi ymmärtää totakin mies ei hyväksy pirttihirmulleen samoja etuuksia? ...on jokaiselle omansa.
- kukin on
KUKA ymmärtää hoonoo soomee.
En tunne KETÄÄN.
Opetelkaapa perusjutut jotta teistä(kin) saisi älyllisen kuvan =)
- ymmärtää
varmaan kaikki toiset miehet jotka eivät ole tajunneet että nuoret typyt käyttää papparaisia hyväkseen.
Te isukin ikäiset ootte niin ihquja kun te maksatte lomamatkoja, ostatte koruja ja vaatteita, ja kuitenkaan teidän kanssa ei tarvitse julkisesti näyttäytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136