Tradenomit

Paljonko tienaatte?

Tradenomit hoi, mikä on bruttotulonne/kk, ilman mitään mahdollisia vuorolisiä tms? Peruspalkka.

10

3367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiips

      1650e lisät. En ole koulutustani vastaavassa työssä.

    • ja on tod aika

      saada palkankorotus meikäläisenkin. Keskustelu esimiehen kanssa kahden vkon päästä.

      • tradenomi

        Tradenomin paperit -97, hallintotieteen opinnot ja valtiotieteen opinnot meneillään. Työkokemusta yritysmaailmasta noin 15 vuotta. Tällä hetkellä päällikkötehtävissä, yrityksessä 130 työntekijää, lisää laajennuksia tulossa. Töitä olen aina paiskinut nöyrällä mielellä ja haluan oppia ja kehittyä työyhteisön mukana. Tradenomiopintojen jälkeen palkka ei ollut sen kummoisempi kuin muillakaan vastaavaa suoritustason tekijöillä tai pikkuesimiehillä. Mielestäni palkkataso on aina kulkenut käsikädessä osaamisen ja vaatimustason mukaan.

        Tällä hetkellä tunnen olevani palkkakuopassa, nainen päällikkötasolla, koko yrityksessä naisia 5 eli hyvin miesvoittoinen ala. Bruttopalkka 3 500 euroa kulukorvaukset bonukset. Kehittämiskeskustelu helmikuussa jolloin pitäisi päästä neuvottelemaan korotus vastaamaan uusia tehtäviäni ja vastuutani, samalla saanen tulostavaoitteeni. Teknologia-alalla on mahdollisuus tradenomin tutkinnollakin hyvissä olosuhteissa päästä hyville ansioille. Tässä yrityksessä olen ollut vasta puoli vuotta, palkka on pienempi kuin aikaisemmin mutta työyhteisö ja -tehtävät ovat kivemmat. Vaihtelu virkistää eikä kaikkea voi mitata rahassa. Taloon tullessa sovimme ns. pehmeästä sisääntulosta joten palkka ja vastuu on pienemmät alussa. Olen kuitenkin päässyt hyvin sisään uuteen tehtävääni, nopeammin kuin alkuun sovimme.

        Nykyisessä työssä arvostan sitä, että voin itse vaikuttaa matkapäivien määrään ja ajankohtaan. Jatkuva reissaaminen rasitti. Illoille ja viikonloppuun jäi runsaasti kirjallisia töitä tehtäväksi. Asiantuntijatehtävissä ei tunneta ylitöitä ja haluan hoitaa hommani kunnolla, nyt tosin taidan tehdä alipalkattuna. Parin vuoden kuluttua pitäisi hallintotieteen gradu olla valmis ja edes yksi perinteinen korkeakoulututkinto suoritettuna.

        Vasta valmistuneilla tradenomeilla on paljon intoa ja oivalluksia. Työkokemuksen matkassa kehittyy osaamista ja sen kautta palkkaa. Pelkkä titteli tai tutkintonimike ei riitä. Itse teen pitkää päivää ja olen kunnianhimoinen. Tiedän olevani poikkeus työyhteisössäni jossa päällikkötasolla on mm. DI-koulutuksen ja KTM-tutkinnon suorittaneita henkilöitä asiantuntijatehtävissä. Meitä ei voi missään nimessä samaistaa, tehdään kaikki omilla osaamisalueillamme hyvää työjälkeä ja kannamme vastuumme, siitä syntyy palkkamme.

        2200 euroa/kk, paljonko on työkokemusta asiantuntijatehtävistä? Miltä alalta? Onko alaisia? Onko vastuita? Kuulosta äkkiseltään esim. alle 5-vuotta työkokemusta omaavalta tradenomilta aivan kohtuulliselta palkalta.


      • opiskelija vielä
        tradenomi kirjoitti:

        Tradenomin paperit -97, hallintotieteen opinnot ja valtiotieteen opinnot meneillään. Työkokemusta yritysmaailmasta noin 15 vuotta. Tällä hetkellä päällikkötehtävissä, yrityksessä 130 työntekijää, lisää laajennuksia tulossa. Töitä olen aina paiskinut nöyrällä mielellä ja haluan oppia ja kehittyä työyhteisön mukana. Tradenomiopintojen jälkeen palkka ei ollut sen kummoisempi kuin muillakaan vastaavaa suoritustason tekijöillä tai pikkuesimiehillä. Mielestäni palkkataso on aina kulkenut käsikädessä osaamisen ja vaatimustason mukaan.

        Tällä hetkellä tunnen olevani palkkakuopassa, nainen päällikkötasolla, koko yrityksessä naisia 5 eli hyvin miesvoittoinen ala. Bruttopalkka 3 500 euroa kulukorvaukset bonukset. Kehittämiskeskustelu helmikuussa jolloin pitäisi päästä neuvottelemaan korotus vastaamaan uusia tehtäviäni ja vastuutani, samalla saanen tulostavaoitteeni. Teknologia-alalla on mahdollisuus tradenomin tutkinnollakin hyvissä olosuhteissa päästä hyville ansioille. Tässä yrityksessä olen ollut vasta puoli vuotta, palkka on pienempi kuin aikaisemmin mutta työyhteisö ja -tehtävät ovat kivemmat. Vaihtelu virkistää eikä kaikkea voi mitata rahassa. Taloon tullessa sovimme ns. pehmeästä sisääntulosta joten palkka ja vastuu on pienemmät alussa. Olen kuitenkin päässyt hyvin sisään uuteen tehtävääni, nopeammin kuin alkuun sovimme.

        Nykyisessä työssä arvostan sitä, että voin itse vaikuttaa matkapäivien määrään ja ajankohtaan. Jatkuva reissaaminen rasitti. Illoille ja viikonloppuun jäi runsaasti kirjallisia töitä tehtäväksi. Asiantuntijatehtävissä ei tunneta ylitöitä ja haluan hoitaa hommani kunnolla, nyt tosin taidan tehdä alipalkattuna. Parin vuoden kuluttua pitäisi hallintotieteen gradu olla valmis ja edes yksi perinteinen korkeakoulututkinto suoritettuna.

        Vasta valmistuneilla tradenomeilla on paljon intoa ja oivalluksia. Työkokemuksen matkassa kehittyy osaamista ja sen kautta palkkaa. Pelkkä titteli tai tutkintonimike ei riitä. Itse teen pitkää päivää ja olen kunnianhimoinen. Tiedän olevani poikkeus työyhteisössäni jossa päällikkötasolla on mm. DI-koulutuksen ja KTM-tutkinnon suorittaneita henkilöitä asiantuntijatehtävissä. Meitä ei voi missään nimessä samaistaa, tehdään kaikki omilla osaamisalueillamme hyvää työjälkeä ja kannamme vastuumme, siitä syntyy palkkamme.

        2200 euroa/kk, paljonko on työkokemusta asiantuntijatehtävistä? Miltä alalta? Onko alaisia? Onko vastuita? Kuulosta äkkiseltään esim. alle 5-vuotta työkokemusta omaavalta tradenomilta aivan kohtuulliselta palkalta.

        Opiskelen it-taradenomiksi, mutta harjoittelun kautta sain oman alan vakituisen työsn. Eli suoritan opinnot loppuun iltaisin. Tällä hetkellä palkkani on 2200 € / kk ja valmistumisen jälkeen luvattu palkka on 2600 €. Työkokemusta omalta alalta vasta reilu puoli vuotta.


      • tikotakoo
        opiskelija vielä kirjoitti:

        Opiskelen it-taradenomiksi, mutta harjoittelun kautta sain oman alan vakituisen työsn. Eli suoritan opinnot loppuun iltaisin. Tällä hetkellä palkkani on 2200 € / kk ja valmistumisen jälkeen luvattu palkka on 2600 €. Työkokemusta omalta alalta vasta reilu puoli vuotta.

        valmistuin v. '97 Tietojenkäsittelyn koulutusohjelmasta tradenomiksi.

        Tulot tältä vuodelta kolme euroa vaille 51 000.


    • Työllistäjä

      Valmistunut '96 tietojenkäsittelyn tradenomiksi. Nykyään osakas yrityksessä. Kk-palkka 3k€, viikkotyöaika 40h firman ylläpitotyöt. Alaisena 5-10 henkilöä. Lisätienestejä tulee, jos firma joskus tuottaisi tulosta.

    • *****

      kk-palkka 2790 eur/kk ja bonukset päälle, n. 1,5 kk palkka. Tiiminvetäjänä teknologiateollisuudessa, alaisia 3-5...

    • BBA

      3300 eur / kk edut päälle. PKS & oman alan duuni.

    • Heppu75*

      Liksaa sellaset 3100-3200 ke/kk. Pientä vaihtelua tulospalkan osuudesta riippuen. Lisäksi känny läppäri laajakaista. Eli normaalia IT peruskamaa.

      Palkka ok siihen nähden, että lähinnä kotoa käsin etänä töitä teen ja en ole lähelläkään pk-seutua.

      • KVV

        1900€/kk. Teen taloustoimiston hommia, mutta työ ei vastaa koulutustani, ja tätä samaa hommaa tekee myös kauppiksesta valmistuneet ja paremmalla palkalla koska heillä työvuosia enemmän. Uusi paikka hakusessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe