Hauskoja tilanteita, vastauksia ja sanontoja...

saimi-hellevi

Muistuuko mieleen hauskoja tai noloja tilanteita vaikka iskemisestä tai suhteen alusta? Oletko saanut hauskan vastauksen kysymykseesi tai välähtikö itselläsi joskus?
Jaa nämä nyt meidän kaikkien kanssa, niin saadaan vähän piristystä tähän päivään.

Tässä omat ensimmäisenä mieleen tulleet:

Nuorena tyttösenä olin aika kipakka ja kiroilin aika paljon. Tiuskasinkin usein takaisin jos joku sattui minulle jotain naljailemaan. Yleisimmät lauseeni oli varmasti "Haista paska" "Vedä käteen" ja muut vastaavat.
Kerran sitten sanoin itseäni useamman vuoden vanhemmalle pojalle "Haista vittu" ja tuopa tokaisikin takaisin että "tule tänne niin haistan". Kyllä siinä oli sitten Saimi 13v punaisena ja ihmeissään moisesta. En käyttänyt sitä ilmaisua pitkään aikaan.

Toinen nolo juttu sattui kun olin kesätöissä kaupan kassalla. Siinä sitten mukavan oloinen ja komeakin nuori mies sanoin klassisesti "moi Saimi". Minä siinä sitten ihmettelemään että tunnetaanko me jostain... Eiku sehän oli lukenut sen mun nimilapusta... Myös sen jälkeen jotkut käytti tuota samaa moikkaustyyliä, mutta empä enää erehtynyt ihmettelemään. Opin siitä kerrasta, kun olin naama punaisena häpeillen saanut siinä paikkailla sanomisiani.

Vuosien jälkeen nämä tuntuu hauskoilta, mutta kyllä silloin nolotti... =D

Noh, nyt on sun vuoro. Avaudu ja kerro omasi!

Tänään tulee niin turkasen vähän avauksia, että pakkohan mun oli jotain kehittää...

35

4164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut eräs juttu kävi radalla ollessa kun ei ehkä niin huvittanu se homma

      Ja siihen sit pölähti tyttö, joka ties mitä tahto. Aikani kiemurreltua ja paikoiltua mie latasin sille et "Oon homo, tytöt ei sytytä sillai" Toisen vastaus oli et "Anna mulle vartti niin mie muutan sen käsityksen" :D....

      • Emmanuele

        Nyt näytä se!


      • on kertonu

        tota samaa joskus.


      • saimi-hellevi

        Hyvä! Muuttiko se sit sun käsityksen?

        Mä kuulin tän kerran mun miespuoliselta kaverilta:
        Pari niukin naukin täysi-ikäistä tyttöä tuli kahden vanhemman (noh, 25-29v) miehen luokse ja aloitti: "hih... meillä ei oo poikaystäviä... hihihihiih... panettaakin ihan hulluna... hihihihi... olis vähän janokin...hihihihihih". Tähän toinen miehistä sitten että "haluatteko juotavaa". Tottakai tytöt halusi. Ja mieshän tilasi: "Pari jäävettä kiitos". Tytöt lähti siitä aika nopsaa...
        =D


      • Emmanuele kirjoitti:

        Nyt näytä se!

        minkäs teet :D


      • saimi-hellevi kirjoitti:

        Hyvä! Muuttiko se sit sun käsityksen?

        Mä kuulin tän kerran mun miespuoliselta kaverilta:
        Pari niukin naukin täysi-ikäistä tyttöä tuli kahden vanhemman (noh, 25-29v) miehen luokse ja aloitti: "hih... meillä ei oo poikaystäviä... hihihihiih... panettaakin ihan hulluna... hihihihi... olis vähän janokin...hihihihihih". Tähän toinen miehistä sitten että "haluatteko juotavaa". Tottakai tytöt halusi. Ja mieshän tilasi: "Pari jäävettä kiitos". Tytöt lähti siitä aika nopsaa...
        =D

        Minkäs sille sit tekee. Jos joku jotain niin kovin tahtoo nii... Mie oon ihan surkee sanomaan "ei"


      • Emmanuele
        Frederico kirjoitti:

        minkäs teet :D

        piti näyttää :D ?
        Jos saahaan sovittuu niin voin mie siulle mahollisesti jotain vilauttaa ;)


      • Emmanuele kirjoitti:

        piti näyttää :D ?
        Jos saahaan sovittuu niin voin mie siulle mahollisesti jotain vilauttaa ;)

        suunnilleen yhtä paljon :D


      • Emmanuele
        Frederico kirjoitti:

        suunnilleen yhtä paljon :D

        vilautat sitä niin sit mie vilautan tätä?

        Missä sie muuten asut kun sie kirjotat hassusti?

        Voitasko myö ruveta jutustelemmaan savoks?


      • Emmanuele kirjoitti:

        vilautat sitä niin sit mie vilautan tätä?

        Missä sie muuten asut kun sie kirjotat hassusti?

        Voitasko myö ruveta jutustelemmaan savoks?

        suattaap ollaakki jotta voejjaan huasttoo aettoo savvoo, vuan voep olla parree, ku uatellaan mittee muut siitä sottovvaak, nii että jätettään kaikenmualjiman huplattelut aevan sikseen.

        Mie oon itä suomen poikia :D Kiteeltä pohjosseen ja Nurmeksesta etellään.


      • Emmanuele
        Frederico kirjoitti:

        suattaap ollaakki jotta voejjaan huasttoo aettoo savvoo, vuan voep olla parree, ku uatellaan mittee muut siitä sottovvaak, nii että jätettään kaikenmualjiman huplattelut aevan sikseen.

        Mie oon itä suomen poikia :D Kiteeltä pohjosseen ja Nurmeksesta etellään.

        ja katoha ku kukkaan ei suata käsittöö mittee myö huastellaa nii voejjaan hölöpöttöö iha mita vua!

        Tokkiisa majjailetko sie nytte Piäkaupungin kuppeilla?


      • Aurinko79-
        Emmanuele kirjoitti:

        ja katoha ku kukkaan ei suata käsittöö mittee myö huastellaa nii voejjaan hölöpöttöö iha mita vua!

        Tokkiisa majjailetko sie nytte Piäkaupungin kuppeilla?

        Mun paras ystävä on Savosta jotta savoa ymmärtää sujuvasti että elkää nyt ihan vallattomiks sentään käykö ;)


      • on kertonu kirjoitti:

        tota samaa joskus.

        Tai sit sama täytyy määritellä uusiksi.

        Ai kyssäriin.

        Yläasteella luettiin kirjaa "Raamit ränniin". Siin oli eräs kohtaus jossa, mies/poika hyväili naista alapäästä. Kaveri kuvaili, et Anna-Liisa oli kosteampi kuin etc. No mä sit paukautin kovaan ääneen ja vahingoniloisesti, et sillä tuli pissi housuun. Arvatkaa olinko neitsyt.


      • Anonyymi
        Emmanuele kirjoitti:

        Nyt näytä se!

        Miehiin päin olevan miehen kanssa on tullut joskus vehdattua. Pakko sanoa että ei kaduta. -naiselta-


    • Teuvo yli-alimaja

      Sattui minulle kerran, kun olin tulossa roskia viemästä takaisin kotiini. Kaivaessan kotiavaimiani taskusta huomasin, että taskunipa olikin tyhjä! Hetken siinä säikähdin, että voi ei(!), olinko unohtanut avaimet kotiini ja lukinnut oven lähtiessäni? Huh huh! Noh, onnekseni avaimet kuitenkin löytyivät toisesta taskustani. Silloin olin hetken todellakin häkeltynyt, mutta näin vuosien jälkeen voin jo nauraa ko. tapahtumalle. Esim. sukujuhlissa ja muissa tilaisuuksissa on usein hauskuuttanut tällä tositarinallani ihmisiä yhä uudestaan. Voimme siis todeta, että epähuomiokin voi muuttua loistavaksi huumoriksi vuosien saatossa; näinhän juuri on käynyt omalle kohdalleni.

    • legendaa

      Tämä on joku kiertävä vanha legenda (?).

      Yhdessä korkeakoulussa oli töissä toimistosihteeri, jonka hommiin kuului hoitaa asiaa x. Kerran joku mies soitti naistoimistosihteerille ja motkotti kovaan ääneen sihteerille, että tämä oli tehnyt virheen. TOimistosihteeri pysyi rauhallisena ja selosti miehelle, että asia nyt on niin että mies on erehtynyt. Mies keuhkosi lisää ja tuli sanoneeksi samalla, että "Se on nyt vaan kerta kaikkiaan niin, että minä en tee tuollaisia virheitä, koska minä en tee koskaan virheitä!!"

      Naistoimistosihteeri oli ollut hetken hiljaa ja sanonut sitten, että
      - Tuu meille heti töihin.

    • Emmanuele

      vonkasin yhtä puolituttua miestä baarissa koko illan. Illan päätteeksi se sanoi mulle ettei pidä seksistä koska siinä tulee hiki.

      Olin täysin horny ja ylivirittynyt, sekä tietysti pettynyt. Seisoin baarin ulkopuolella ja päätin että pokaan seuraavan miehen joka tulee baarin ovesta ulos. No, niin tein. Hyppäsin miehen pyörän tarakalle ja se polki mut kotiinsa. Seksi oli hyvää mutta olin niin kännissä että lähetyssaarnaaja asennossa nukahdin miehen alle.

      Joo, se oli sitä 19v aikaa :)

      • saimi-hellevi

        Sä oot ihan mahdoton! =)


    • Danskuu

      Mä nyt kuiteskin kolme lasta kakarana saatuani ja muutenkin seksi/seurustelu mielessä vähän ollut miesten kanssa tekemisissä. Mitä nyt kaverina ja harrastuksissa/töissä/opiskellessa, niin en ollut koskaan oppinut tiettyjä kuvioita ja niinpoispäin.

      No, sit mä aattelin vuosien vieriessä, että täytyyhän mun löytää jo joku mies ja sit mä fiksuna likkana aattelin, että kysyn suoraan asioista, ettei liikaa aikaa haaskaannu turhii löpinöihin, niin meninpä aikuisilta miehiltä kysyy ensi töikseni: "tykkäät sä seksistä?...jne.."

      Joo`o, eihän tommosia kysellä normaalisti ja oikeesti, eikä monia muitakaan asioita...jne... No, mä oon kieltämättä vielkin aikas jälkeen jäänyt ihminen tietynlaisissa tilanteissa ja kuvioissa :DDD

      Onhan noit paljon, mutta toi ny ainut, joka liittyy miehii ku miehen logiikassakin liikutaan ;DD

    • Aurinko79-

      Mä en ihan kaikkea noloa mitä mulle on sattunut viitti tässä kertoa mutta teininä kun kaikki oli muka niin dramaattista noita juttuja sattui aika paljon, joille nyt ei voi muuta kuin nauraa.

      Joskus 11-vuotiaana esim. olin ihastunut tosi söpöön poikaan ja yritin olla muka tosi fiksusti koulun diskossa. Enkös mä mennyt ja kaatunut mahalleni suoraan sen eteen, menin vessaan ja pysyin siellä varmaan tunnin. Toinen teininä tapahtunut silloin tosi nololta tuntunut asia oli kun mun taskusta tippui kuukautissuoja ja sen nosti mulle poika johon olin myöskin ihastunut. Nuo nolotti sillä hetkellä ihan järkyttävän paljon, vaikka nyt nauranki itteäni. Kaikesta sitä aikoinaan stressasikin :)

    • Olin varmaan 12-13 vuotias ja mielettömän ihastunut erääseen tyttöön ja sit annoin mielikuviuksen lentää ja itsellenikin uskottelin, että olimme tämän tytön kanssa puiston penkillä istuneet yhdessä ja tehneet sitä sun tätä.

      Tyhmyyksissä kerroin(valehtelin) tämän uskotelun fantasian kaverilleni tapahtuneena asiana, joka sit jaksoi muistuttaa siitä jälkeen päin aika usein...vitutti silloin :(

    • Taasnäitä

      "Sää oot niin söpö poika että sun kanssa mä voisin mennä vaikka sänkyyn."
      50v, 1,5 o/oo nainen joka oli alkanut baarissa (yksin)puhumaan kanssani 3 minuuttia aikaisemmin.

    • viilisniilis

      Oli ihastunut yhteen poikaan luokallamme ja tapasimme kaveriporukan kanssa ulkona, johon poika myös kuului. Sitten siinä juteltiin ja olisimmekohan sitten nauraneet tai minä yskinyt tai kumpaakaan noista, mutta sitten vahingossa pierasin. Se oli niin noloa. POjat tietty kiusasivat minua siitä hetken, mutta taisi olla viimeistään viikon tai jopa seuraavana päivänä jo unohdettu juttu. Nykyään tämä juttu vain naurattaa.

    • sarvikuonokas

      No tää nyt ei ollu kauhee katastrofi. Mut kyllä syletti sillon

      Päätin että vois grillailla..
      Noh. oli pirun kylmä eikä voinu olla ulkona muuta kuin tekemässä sitä ruokaa. Noh siinä sitten grilli tulille ja lihat siihen kypsymään --> takas sisälle puhelemaan..

      Puheltiin niitä näitä enkä kehdannu keskeyttää. Katselin vaan ulos että siellä oli ihan hullu roihu grillissä. Tuloksena liekitettyä.. "hieman" PAH-yhdisteistä tavaraa..

      Noo uhrauduin itse syömään pahiten palaneet...

      Kohteliaasti totes että "ihan hyvää oli"

      vitut =D

      • saimi-hellevi

        kanssas. Höpsö =)

        Ei onneksi kauhea katastrofi, mutta tuskinpa oli hyvää... =)

        Toivottavasti jälkkäri oli parempi...


      • sarvikuonokas
        saimi-hellevi kirjoitti:

        kanssas. Höpsö =)

        Ei onneksi kauhea katastrofi, mutta tuskinpa oli hyvää... =)

        Toivottavasti jälkkäri oli parempi...

        Hissuks jäi.. Mut ei se johtunut ruoasta.


      • saimi-hellevi
        sarvikuonokas kirjoitti:

        Hissuks jäi.. Mut ei se johtunut ruoasta.

        Voih.
        No mistä se sit johtu?


      • sarvikuonokas
        saimi-hellevi kirjoitti:

        Voih.
        No mistä se sit johtu?

        Tarkoitatko ruokaa? =P


      • saimi-hellevi
        sarvikuonokas kirjoitti:

        Tarkoitatko ruokaa? =P

        se voi olla ruokaakin. =)


      • sarvikuonokas
        saimi-hellevi kirjoitti:

        se voi olla ruokaakin. =)

        Vastaus on molempiin sama =).


    • scale

      paljon, mutta kaikkee ei viitti kertoo.

      Kerran oltiin kotibileissä ja sieltä löyty ihan mukiin menevää seuraa, me lukkiuduimme yhteen yläkerran huoneeseen ja kortsuja kului.

      Siitä sitten jossakin vaiheessa hipsittiin alakertaan jossa oli bileet parhaimmillaan porukkaa oli tupa täynnä ja stereot huusi ihan perkeleesi.

      Se ihastukseni sanoi menevänsä juttelemaan hetkeksi kavereidensa kanssa ja mä menin jututtaan omia tuttujani.

      Kaverini kyseli, että missä perkeleessä mä oon oikeen ollu kun ei ole näkynyt.

      No mä siihen kiljuin takasin sen korvaan että "NO KÄVIN PANEMASSA YLÄKERRASSA!!"

      Arvakkaas vaan, perkele rupesko joku just vaihtaan kappaletta ja kämppä raiku mkun meikä kuulutti koko helkkarin seurakunnalle, mitä oltiin tehty.

      Siitä tuli yksi lyhyimmistä suhteistani, se ihastus lähti kuin viitapiru niistä pippaloista, eikä tuo ikinä uskonut, että se oli puhdas vahinko.

      • saimi-hellevi

        En mäkään olis uskonu että se oli vahinko. =)

        Kerro nyt lisää jos sulta löytyy. Kiva nauraa muiden mokille eikä aina vaan omille. =D


      • Aurinko79-

        Mikähän siinä on että aina silloin hiljenee kun päästää suustaan jotain sellaista mitä ei tarvis kaikkien kuulla tai minkä voi tulkita täydellisen väärin...


    • Papeete1

      Tää ei liity iskemiseen..

      Olin kaupassa töissä ja meillä oli työpaitoina sellaiset neppareilla suljettavat kauluspaidat enkä kesäkuumalla käyttänyt sen alla mitään muuta paitaa.

      Eräänä kiireisenä päivänä tauolta palatessani huomasin, että juomaosasto on täynnä asiakkaita (miehiä), kaljakuskeja (miehiä) ja lavoja. Pysyäkseni pois jaloista päätin mennä lavan ja koriläjän välistä, koska näytti että hienosti mahtuisin sivuttain siitä. Mahduin joo, ei siinä mitään. Menin vauhdilla siitä enkä huomannu kun puseronlieve tarttui koriin kiinni ja koko nepparirivi repes auki ja paita kuoriutui puoliksi pois päältä. Aloin kiskoon puseroa irti korista samalla katsellen ympärille, että näkikö kukaan.. juu näki ne. Tervehtimään valmistautuneet kaljakuskit sun muu yleisö tuijotti silmät pyöreenä meikäläistä ja alkoivat pirulaiset vielä nauraankin mun paita-äkkiä-takaisin-päälle sähläykselle.

      Jokaisesta asiasta kannattaa aina etsiä se hyvä puoli. Tässä asiassa oli hieman vaikea keksiä sitä mutta löytyi kuitenkin. Mulla oli sentään rintaliivit päällä, ei meinaan ollut harvinainen sekään vaihtoehto ettei niitä olisi ollut :D

    • Anonyymi

      Aikoinaan exän kans puhuttiin lehmistä jotain et meinaako exän isä teettää lisää lehmiä tms. vastaus oli jotain, että nyt taitaa olla joku lehmä paksuna. Tokasin siihen et minä en pistä enää yhtää lehmää paksuksi! Läheltä piti mut meni huumorilla läpi! :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2306
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2124
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1939
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      41
      1429
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      2
      1191
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    Aihe